Gjest Finlay Skrevet 25. august 2021 #23761 Skrevet 25. august 2021 Xstrella skrev (58 minutter siden): Hva er denne deigingen foran kamera? Er hun dypt forelsket i seg selv? Tror virkelig hun er Kylie Jenners største fan. Ser de ikke hvor teite de fremstiller seg selv?? Hun er på hagefest, men ser ut til å holde seg for det meste inne, alene foran speilet😅
Xstrella Skrevet 25. august 2021 #23762 Skrevet 25. august 2021 Finlay skrev (3 minutter siden): Hun er på hagefest, men ser ut til å holde seg for det meste inne, alene foran speilet😅 Ja det har gått helt til hodet på henne. 11
Lorieen Skrevet 25. august 2021 #23763 Skrevet 25. august 2021 Finlay skrev (15 minutter siden): Hun er på hagefest, men ser ut til å holde seg for det meste inne, alene foran speilet😅 Hun burde skifte navn til Narcissine. 32
Palmetreet Skrevet 25. august 2021 #23764 Skrevet 25. august 2021 Må si jeg synes rekkehuset hennes er veldig fint. Hadde jeg hatt råd hadde jeg vurdert å kjøpe det. Spesielt garderoberommet er utrolig kult. Interessen og budrunden vil jo avgjøre hva det går for. Tviler på at hennes største fans har råd til det huset, så er vel mest unge voksne/voksne som blir målgruppe her. Solgte selv min leilighet nylig, hvor jeg hadde mye rosa og gull på veggene. De eldre hatet det, men de yngre elsket det. Veldig spennende å se hvordan salget til SE går. Så en episode av Bloggerne på Tv2 i går. Og der sa SE at hun var bekymret for om hun kunne bli gravid. Grunnen til dette var fordi sist hun var gravid var hun gravid utenfor livmoren. Noen som vet når dette var? Jeg vet hun ble gravid da hun var veldig ung, men tok abort. Men har hun vært gravid etter dette? 9
Blærgh Skrevet 26. august 2021 #23765 Skrevet 26. august 2021 Altså.. Gårsdagens episode av Bloggerne. Kritikken mot hennes AS handler jo ikke om at vi "literally" tror hun sitter det i en skyskraper med femti ansatte, eller at vi tror hun har et AS for å flotte seg, eller hva det nå var hun prøvde å gjemme seg bak. Det handler om at som et faktisk selskap så har hun et ansvar for hvordan hun driver business, gitt det publikummet hun har? Ahh, blir så sykt lei av at TV2 alltid skal la henne sitte der og prate opp og ned om hvordan Sophie Elise AS er bare henne og bla bla. Det er jo også helt opp til henne selv, at det er bare henne, hun får det til å høres ut som om vi burde ha mer sympati av den grunn. Hun har jo fint råd til å ha managere og et helt apparat om hun ønsker. Men hun ønsker jo åpenbart ikke det (case in point: Glød der hun til og med skal være modell selv). 💸 🤯🤯🤯 36
AntiBullshit Skrevet 26. august 2021 #23766 Skrevet 26. august 2021 Blærgh skrev (32 minutter siden): Altså.. Gårsdagens episode av Bloggerne. Kritikken mot hennes AS handler jo ikke om at vi "literally" tror hun sitter det i en skyskraper med femti ansatte, eller at vi tror hun har et AS for å flotte seg, eller hva det nå var hun prøvde å gjemme seg bak. Det handler om at som et faktisk selskap så har hun et ansvar for hvordan hun driver business, gitt det publikummet hun har? Ahh, blir så sykt lei av at TV2 alltid skal la henne sitte der og prate opp og ned om hvordan Sophie Elise AS er bare henne og bla bla. Det er jo også helt opp til henne selv, at det er bare henne, hun får det til å høres ut som om vi burde ha mer sympati av den grunn. Hun har jo fint råd til å ha managere og et helt apparat om hun ønsker. Men hun ønsker jo åpenbart ikke det (case in point: Glød der hun til og med skal være modell selv). 💸 🤯🤯🤯 Som vanlig så forsøker hun å dogde kritikk ved å sette seg selv i offer-rollen - "det er jo bare lille meg som blogger fra senga". Hvis man skal følge logikken hennes så kan man ikke kritisere eller holde selskap ansvarlig dersom de drives av få personer. Kun selskap med mange ansatte kan kritiseres altså. 35
Populært innlegg Isild Skrevet 26. august 2021 Populært innlegg #23767 Skrevet 26. august 2021 AntiBullshit skrev (6 minutter siden): Som vanlig så forsøker hun å dogde kritikk ved å sette seg selv i offer-rollen - "det er jo bare lille meg som blogger fra senga". Hvis man skal følge logikken hennes så kan man ikke kritisere eller holde selskap ansvarlig dersom de drives av få personer. Kun selskap med mange ansatte kan kritiseres altså. Når Sofie gjør noe forretningsmessig hun berømmes for, så elsker hun å være bedrift: "– Jeg jobber hardt, jobben er hovedfokuset mitt i livet, og jeg er takknemlig for at jeg gjør det bra" https://www.vg.no/rampelys/i/GaPBv4/sophie-elise-isachsen-med-sitt-beste-aar-lever-et-veldig-lite-luksurioest-liv Når Sophie Elise AS får kritikk derimot, så er hun bare "en liten jente" og opplever kritikken er personangrep: "– Jeg er en 26 år gammel jente som prøver å finne min vei i livet. Jeg er ikke et konsern, skriver hun i en mail til God kveld Norge." https://www.vg.no/rampelys/i/JJBQJX/sophie-elise-vant-gullbarbie-naa-er-de-helt-paa-baertur 57
Pust Skrevet 26. august 2021 #23768 Skrevet 26. august 2021 Blærgh skrev (1 time siden): Altså.. Gårsdagens episode av Bloggerne. Kritikken mot hennes AS handler jo ikke om at vi "literally" tror hun sitter det i en skyskraper med femti ansatte, eller at vi tror hun har et AS for å flotte seg, eller hva det nå var hun prøvde å gjemme seg bak. Det handler om at som et faktisk selskap så har hun et ansvar for hvordan hun driver business, gitt det publikummet hun har? Ahh, blir så sykt lei av at TV2 alltid skal la henne sitte der og prate opp og ned om hvordan Sophie Elise AS er bare henne og bla bla. Det er jo også helt opp til henne selv, at det er bare henne, hun får det til å høres ut som om vi burde ha mer sympati av den grunn. Hun har jo fint råd til å ha managere og et helt apparat om hun ønsker. Men hun ønsker jo åpenbart ikke det (case in point: Glød der hun til og med skal være modell selv). 💸 🤯🤯🤯 Jeg orker ikke se Bloggerne, jeg føler bare hjernecellene smelter de gangene jeg har prøvd … Men, takk til dere som orker, så får jeg et innblikk i hva TV2 anser som gangbar underholdning. Tror hun virkelig selv på det hun sier? At kritikken rettes mot henne fordi andre mennesker er så dumme at de ikke forstår at hun er den eneste som jobber i AS-et? (Bortsett fra pappa. Og en assistent. https://www.proff.no/selskap/sophie-elise-as/oslo/-/IF5V91H0000/) Her tror jeg ordtaket «på seg selv kjenner man andre» stemmer bra. 28
J.. Skrevet 26. august 2021 #23769 Skrevet 26. august 2021 Pust skrev (14 minutter siden): Jeg orker ikke se Bloggerne, jeg føler bare hjernecellene smelter de gangene jeg har prøvd … Men, takk til dere som orker, så får jeg et innblikk i hva TV2 anser som gangbar underholdning. Tror hun virkelig selv på det hun sier? At kritikken rettes mot henne fordi andre mennesker er så dumme at de ikke forstår at hun er den eneste som jobber i AS-et? (Bortsett fra pappa. Og en assistent. https://www.proff.no/selskap/sophie-elise-as/oslo/-/IF5V91H0000/) Her tror jeg ordtaket «på seg selv kjenner man andre» stemmer bra. Assistenten sluttet på dagen,når det ble slutt mellom Kasper og SE. 16
Pust Skrevet 26. august 2021 #23770 Skrevet 26. august 2021 J.. skrev (10 minutter siden): Assistenten sluttet på dagen,når det ble slutt mellom Kasper og SE. Vet. Jeg tenkte mest på hva som var situasjonen da Bloggerne ble spilt inn. Det å ansette en som er i familie med kjæresten, var kanskje ikke så lurt, men der og da var det sikkert en bra ting. 8
J.. Skrevet 26. august 2021 #23771 Skrevet 26. august 2021 Pust skrev (16 minutter siden): Vet. Jeg tenkte mest på hva som var situasjonen da Bloggerne ble spilt inn. Det å ansette en som er i familie med kjæresten, var kanskje ikke så lurt, men der og da var det sikkert en bra ting. Jepp. Men enig i at dette tøyset med "ja jeg er ett AS/Jeg er bare en stakkarslig jente" kastet rundt om hverandre når det passer seg,er fryktelig irriterende. 20
Palmetreet Skrevet 26. august 2021 #23772 Skrevet 26. august 2021 (endret) Gikk igjennom noen gamle innlegg. Og er så typisk. Er vel lenge siden Charlie ble sendt til Harstad. Men hun gjorde jo akkurat det samme med den nye hunden. Endret 26. august 2021 av Palmetreet 23
Lorieen Skrevet 26. august 2021 #23773 Skrevet 26. august 2021 Palmetreet skrev (39 minutter siden): Gikk igjennom noen gamle innlegg. Og er så typisk. Er vel lenge siden Charlie ble sendt til Harstad. Men hun gjorde jo akkurat det samme med den nye hunden. Charlie? Het den ikke Oscar, da? Å nei, det stemmer, det var jo den NESTE hunden i rekka, det! 🙄 Og begge er vel i Harstad. 36
Blærgh Skrevet 26. august 2021 #23774 Skrevet 26. august 2021 Isild skrev (8 timer siden): Når Sofie gjør noe forretningsmessig hun berømmes for, så elsker hun å være bedrift: "– Jeg jobber hardt, jobben er hovedfokuset mitt i livet, og jeg er takknemlig for at jeg gjør det bra" https://www.vg.no/rampelys/i/GaPBv4/sophie-elise-isachsen-med-sitt-beste-aar-lever-et-veldig-lite-luksurioest-liv Når Sophie Elise AS får kritikk derimot, så er hun bare "en liten jente" og opplever kritikken er personangrep: "– Jeg er en 26 år gammel jente som prøver å finne min vei i livet. Jeg er ikke et konsern, skriver hun i en mail til God kveld Norge." https://www.vg.no/rampelys/i/JJBQJX/sophie-elise-vant-gullbarbie-naa-er-de-helt-paa-baertur Haha. Dette her 👏 Illustrerer det godt! 19
Blærgh Skrevet 26. august 2021 #23775 Skrevet 26. august 2021 (endret) Pust skrev (7 timer siden): Jeg orker ikke se Bloggerne, jeg føler bare hjernecellene smelter de gangene jeg har prøvd … Men, takk til dere som orker, så får jeg et innblikk i hva TV2 anser som gangbar underholdning. Tror hun virkelig selv på det hun sier? At kritikken rettes mot henne fordi andre mennesker er så dumme at de ikke forstår at hun er den eneste som jobber i AS-et? (Bortsett fra pappa. Og en assistent. https://www.proff.no/selskap/sophie-elise-as/oslo/-/IF5V91H0000/) Her tror jeg ordtaket «på seg selv kjenner man andre» stemmer bra. Vet ikke helt hva hun prøver å si, at hun liksom ikke er et konglomerat og derfor er all kritikk = personlig kritikk i alle fall det jeg sitter igjen med. Jeg føler dog det er rimelig gjennomsiktig og rar argumentasjon; det er jo fullstendig hennes valg å drive dette aleine. Og, som har blitt påpekt så stemmer det jo ikke helt at det er bare henne heller. Endret 26. august 2021 av Blærgh 8
Pust Skrevet 27. august 2021 #23776 Skrevet 27. august 2021 (endret) Jeg opplever deltakerne i Bloggerne som ganske forstyrret, alle sammen. Såpass at jeg ikke orker se. Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg. Endret 28. august 2021 av Måne Rampelyset 19
Gjest BethD Skrevet 28. august 2021 #23777 Skrevet 28. august 2021 Pust skrev (10 timer siden): Jeg opplever deltakerne i Bloggerne som ganske forstyrret, alle sammen. Såpass at jeg ikke orker se. Ganske mye narsisisme å se på ja, klarer ikke se på flere episoder om gangen. Er så utrolig idiotisk å se på men må liksom se alikevel. Bilkrasj osv
Era Vulgaris Skrevet 28. august 2021 #23778 Skrevet 28. august 2021 Pust skrev (12 timer siden): Jeg opplever deltakerne i Bloggerne som ganske forstyrret, alle sammen. Såpass at jeg ikke orker se. Dette har jeg tenkt en del på i det siste. Hva får et menneske til å starte opp en blogg/influencerkarriere? Man må i utgangspunktet ha temmelig høye tanker om seg selv, sitt liv og levnet, for å tro at man er så interessant at man kan påvirke andre mennesker til å gjøre det en oppfordrer til. En sånn tankegang er veldig fjern for de fleste av oss, for vi innser vel at vi er temmelig gjennomsnittlige, i bunn og grunn. At mitt liv skulle være interessant nok til at andre skulle gidde å lese om det, er i mine øyne, en smule stormannsgalskap. Når en leser de ulike trådene på Rampelys, ser en jo tydelig at veldig mange av de som diskuteres, er psykiatriske tilfeller. Må man være litt "psyk" for å dele hele livet sitt i sosiale medier? 24
Gjest BethD Skrevet 28. august 2021 #23779 Skrevet 28. august 2021 (endret) Era Vulgaris skrev (1 time siden): Dette har jeg tenkt en del på i det siste. Hva får et menneske til å starte opp en blogg/influencerkarriere? Man må i utgangspunktet ha temmelig høye tanker om seg selv, sitt liv og levnet, for å tro at man er så interessant at man kan påvirke andre mennesker til å gjøre det en oppfordrer til. En sånn tankegang er veldig fjern for de fleste av oss, for vi innser vel at vi er temmelig gjennomsnittlige, i bunn og grunn. At mitt liv skulle være interessant nok til at andre skulle gidde å lese om det, er i mine øyne, en smule stormannsgalskap. Når en leser de ulike trådene på Rampelys, ser en jo tydelig at veldig mange av de som diskuteres, er psykiatriske tilfeller. Må man være litt "psyk" for å dele hele livet sitt i sosiale medier? Psyk ja. Eventuelt ekstremt egosentrisk men det har vel også en diagnose. Det jeg ikke skjønner,sånn utover det,er at det finnes mennesker (menn og kvinner) som ønsker å ha en romantisk relasjon til disse folkene. Det for meg,er så fjernt at jeg har ikke ord. Hadde mannen min brukt 80% av dagen sin til å ha samtaler med sitt eget speilbilde i telefonen hadde jeg ledd og ledd og ledd og til slutt,etter jeg var ferdig å le, pakket sakene mine og ikke sett meg tilbake. Utrolig patetisk «yrke» og jeg klarer ikke respektere eller godta det som et godkjent yrke. edit: må også legge til at jeg skjønner ikke at de ikke ser (SPESIELT SE) at de fremmet er så sykt usunt selvbilde og hun som proklamerer at hun er så glad i følgerne sine? Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Endret 28. august 2021 av BethD
Pust Skrevet 28. august 2021 #23780 Skrevet 28. august 2021 BethD skrev (13 minutter siden): Psyk ja. Eventuelt ekstremt egosentrisk men det har vel også en diagnose. Det jeg ikke skjønner,sånn utover det,er at det finnes mennesker (menn og kvinner) som ønsker å ha en romantisk relasjon til disse folkene. Det for meg,er så fjernt at jeg har ikke ord. Hadde mannen min brukt 80% av dagen sin til å ha samtaler med sitt eget speilbilde i telefonen hadde jeg ledd og ledd og ledd og til slutt,etter jeg var ferdig å le, pakket sakene mine og ikke sett meg tilbake. Utrolig patetisk «yrke» og jeg klarer ikke respektere eller godta det som et godkjent yrke. edit: må også legge til at jeg skjønner ikke at de ikke ser (SPESIELT SE) at de fremmet er så sykt usunt selvbilde og hun som proklamerer at hun er så glad i følgerne sine? Er hun så PSYK at hun ikke ser det? Hvor er isåfall venner og familie? Burde jo frata henne mobil og nett for evig tid «Friskt og sunt» er ikke de første ordene man kommer på, når man skal beskrive påvirkere som deltakerne i Bloggerne … Tvert om. På Instagram: Bildene fra hagefesten der SE fremstår som «møkkete» på grunn av skjoldete selvbruning og filmer seg selv med et forførende blikk og våte lepper - midt blant de andre gjestene - forteller i alle fall meg at noe er ravende galt fatt. 27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå