Pust Skrevet 16. august 2021 #23621 Skrevet 16. august 2021 (endret) J.. skrev (2 timer siden): Hun skjønner tross alt ikke problemet. Hun reklamerer jo bare for undertøy! Kan ikke gjøre det påkledd! HUN blir trigget over å "bli diktert" for hvordan hun skal være (hallo trassalder). "Skulle jeg tatt dette på alvor skulle x,y,k,ø,og p studere og lagt frem forskning på at dette er triggende for følgerne mine. Dette er faktisk mobbing,jeg er den eneste enkeltpersonen (ikke AS,såklart) som ble nominert! Dette er skikkelig urettferdig!" Argumentene hennes er bunnsolide , og trikset med den bevisste og kledelige gråtingen foran kamera, det har hun holdt på med siden start. Det går garantert rett hjem hos mange. Edit: Kan hun i det hele tatt snakke om noe som helst annet enn seg selv? Endret 16. august 2021 av Pust Lagt til ironiflagg 24
J.. Skrevet 16. august 2021 #23622 Skrevet 16. august 2021 Pust skrev (5 minutter siden): Edit: Kan hun i det hele tatt snakke om noe som helst annet enn seg selv? Nei. 25
Isild Skrevet 16. august 2021 #23623 Skrevet 16. august 2021 Vet ikke helt hva jeg tenker om Kasper, men nå "bjudar han vel på litt" han også - i og med at han er med i bloggerne - så det er vel greit å diskutere han litt. Han kjente sikkert den "ekte" Sofie, og det var jenta han var glad i. Sofie er en person vi andre ikke får se i hele tatt. Hun er i rollen "Sophie Elise" til enhver tid (ja, jeg mener at "Sophie Elise" er en innøvd og kirurgisk konstruert karakter) De har helt sikkert lært mye av hverandre, og hvis det blir til at Kasper faktisk fullfører utdanning innen psykologi så har han mange erfaringer han sikkert kan bruke i møte med unge mennesker : dysmomorfobi, "diagnosedilla", hva kjendisstatus gjør med en usikker tenåringsjente, hvordan det er å være i medias søkelys. Og ellers: selvopptatthet og manglende evne til å ta til seg kritikk, bytte av meninger, ståsted, interesser og relasjoner hyppig. SE "åpnet opp" om bruddet til GKN, men det var bare "blablabla". Merkelig å si at det var som et helt annet liv da hun var sammen med Kasper, det forklarer jo bare nettopp det med at hun med jevne mellomrom bytter ut alt - venner, bosted, hunder, kjæreste, hårfarge, kroppsfasong, interesser, drikke/ikke drikke, dyp og rolig/partygirl. Osv. Kan vi vente i spenning på at Kasper skal "åpne opp" en gang ? Bok f.eks. Den hadde vært interessant. 41
J.. Skrevet 16. august 2021 #23624 Skrevet 16. august 2021 Hva skal man vel med nye pupper,hvis man ikke kan vise de frem.. 27
Hulderen Skrevet 16. august 2021 #23625 Skrevet 16. august 2021 J.. skrev (4 timer siden): Hva skal man vel med nye pupper,hvis man ikke kan vise de frem.. Det ser ut som hun har et plaster i armhulen. Armhulen er vel ett av de stedene man går inn for å legge inn silikon i puppen. 12
Djungelvrål Skrevet 16. august 2021 #23626 Skrevet 16. august 2021 Hulderen skrev (55 minutter siden): Det ser ut som hun har et plaster i armhulen. Armhulen er vel ett av de stedene man går inn for å legge inn silikon i puppen. Puppene rekker henne helt opp til kragebeinet. Herregud 8
J.. Skrevet 16. august 2021 #23627 Skrevet 16. august 2021 Hulderen skrev (2 timer siden): Det ser ut som hun har et plaster i armhulen. Armhulen er vel ett av de stedene man går inn for å legge inn silikon i puppen. Ser mer ut som vaske/str lappen på bhen,den sitter gjerne på siden der. Tidligere reklameinnlegg har tidvis både bhen og trusa vært på vranga,så. 4
Gomba Skrevet 17. august 2021 #23628 Skrevet 17. august 2021 Ingen som snakker om at SE har operert kjønnsleppene også? Hva har hun ikke operert… æsj for ett forbilde.. 4
Lorieen Skrevet 17. august 2021 #23629 Skrevet 17. august 2021 Gomba skrev (1 time siden): Ingen som snakker om at SE har operert kjønnsleppene også? Hva har hun ikke operert… æsj for ett forbilde.. Det som er betenkelig her, er at de store medieaktørene som eksempelvis TV2 bevisst fremmer åpenbart forstyrrede mennesker (som SE) som frontfigurer og postergirls for hva som er attraktivt og normalt. Jeg mener de har et ansvar her som de har unnlatt å ta. Grenser for hva som er innafor å dele flyttes stadig, og de som må lide for det er dagens unge, som vokser opp med å få dette i fleisen uansett hvor de snur seg. Jeg føler stadig oftere at jeg er en slags passasjer på et tog med destinasjon helvete og at jeg har fått orkesterplass til menneskehetens undergang. Det har allerede begynt. Den oppvoksende slekt blir dummere og dummere, grådigere, mer og mer overfladiske. Det er tragisk. 39
Isild Skrevet 17. august 2021 #23630 Skrevet 17. august 2021 Lorieen skrev (24 minutter siden): Det som er betenkelig her, er at de store medieaktørene som eksempelvis TV2 bevisst fremmer åpenbart forstyrrede mennesker (som SE) som frontfigurer og postergirls for hva som er attraktivt og normalt. Jeg mener de har et ansvar her som de har unnlatt å ta. Grenser for hva som er innafor å dele flyttes stadig, og de som må lide for det er dagens unge, som vokser opp med å få dette i fleisen uansett hvor de snur seg. Jeg føler stadig oftere at jeg er en slags passasjer på et tog med destinasjon helvete og at jeg har fått orkesterplass til menneskehetens undergang. Det har allerede begynt. Den oppvoksende slekt blir dummere og dummere, grådigere, mer og mer overfladiske. Det er tragisk. Helt enig. Det er helt tydelig at flere influencere blir brukt som "underholdning" selv om det ganske klart kommer frem at det er noe som ikke stemmer og de kanskje IKKE burde eksponeres. Det å gi de masse TV-tid og spalteplass til noen som kanskje egentlig trenger hjelp, blir jo på en måte å berømme det de gjør mot seg selv (eller mot andre) - og å normalisere det ovenfor seerne/leserne. 16
Gjest BethD Skrevet 17. august 2021 #23631 Skrevet 17. august 2021 Tv2 og media er bare en gjeng med idioter som kun bryr seg om penger og seertall. Å se SE legge ut bilder av gave fra tv2 (cupcakes eller hva faen) gjør meg så provosert at jeg kunne spydd
Isaccis Skrevet 17. august 2021 #23632 Skrevet 17. august 2021 On 8/13/2021 at 2:40 PM, Fuglen said: Høres virkelig ikke ut som du vet hva du snakker om. Hvilke andre ting fra dyreriket? Hva med å bare google i stedet for å være frekk i kjeften?
Hulderen Skrevet 17. august 2021 #23633 Skrevet 17. august 2021 (endret) J.. skrev (17 timer siden): Ser mer ut som vaske/str lappen på bhen,den sitter gjerne på siden der. Tidligere reklameinnlegg har tidvis både bhen og trusa vært på vranga,så. Mulig du har rett. Jeg tenkte ikke på vaskelapp, for på mine bh-er er vaskelappene midt bak, ved hekten. Endret 17. august 2021 av Hulderen 15
Missy1 Skrevet 17. august 2021 #23634 Skrevet 17. august 2021 Hulderen skrev (26 minutter siden): Mulig du har rett. Jeg tenkte ikke på vaskelapp, for på mine beher er vaskelappene midt bak, ved hekten. Vaskelappen er vel som regel bak, ved hempen. Dessuten er det ingen «plaster» på motsatt arm. Hadde det vært etter brystoperasjon ville hun vel hatt plaster på begge sider? 5
J.. Skrevet 17. august 2021 #23635 Skrevet 17. august 2021 Hulderen skrev (31 minutter siden): Mulig du har rett. Jeg tenkte ikke på vaskelapp, for på mine beher er vaskelappene midt bak, ved hekten. Mang bher har vaskelappen i sømmen på siden av cupen. 1
Xstrella Skrevet 17. august 2021 #23636 Skrevet 17. august 2021 Hun og fotballfrua sloss om å få vise mest mulig av sine opererte silikonpupper. Hører 15 åringer i dag sparer til silikon, for det har jo påvirkerene så da vil de være like. 😏 Og DPS rundt om i landet er overfylt pga folk sliter psykisk. 35
Gjest BethD Skrevet 17. august 2021 #23637 Skrevet 17. august 2021 Xstrella skrev (56 minutter siden): Hun og fotballfrua sloss om å få vise mest mulig av sine opererte silikonpupper. Hører 15 åringer i dag sparer til silikon, for det har jo påvirkerene så da vil de være like. 😏 Og DPS rundt om i landet er overfylt pga folk sliter psykisk. Trist. Og jeg blir oppriktig bekymret for min datters oppvekst pga disse idiotene som får styre på!!!!!
Djungelvrål Skrevet 17. august 2021 #23638 Skrevet 17. august 2021 Gomba skrev (8 timer siden): Ingen som snakker om at SE har operert kjønnsleppene også? Hva har hun ikke operert… æsj for ett forbilde.. Hu skrev jo bok dedikert til fitta si. 6
Populært innlegg Corinne Skrevet 17. august 2021 Populært innlegg #23639 Skrevet 17. august 2021 Ser at Sosialistisk Venstreparti følger SE på Insta. Jeg vet ikke jeg, men jeg mister liksom litt respekten for Nasjonalgalleriet, politiske partier m.m når de følger influensere av slik karakter i sosiale medier.. Får se om presseansvarlig i SV dukker opp i tråden her nå da.. 😏 I så fall vil jeg gjerne vite hvorfor SV - som har feminisme som et av hovedpunktene i sitt partiprogram, velger å følge Sophie Elises kanaler? Uavhengig om det er "for å få innblikk i den unge målgruppens interesser og holdninger" eller noe sånt, ala et visst galleri uttalte, så ser det bare ikke bra ut, sorry.. SV mister på dette viset kredibilitet og troverdighet i mine øyne. I tillegg har SV dette på partiprogrammet.. Well.. SV vil: stramme inn mulighetene for hva som er lovlig målretting av reklame og andre budskap i sosiale medier, og hvilke data aktørene får tilgang til. 51
Pust Skrevet 17. august 2021 #23640 Skrevet 17. august 2021 Corinne skrev (57 minutter siden): Ser at Sosialistisk Venstreparti følger SE på Insta. Jeg vet ikke jeg, men jeg mister liksom litt respekten for Nasjonalgalleriet, politiske partier m.m når de følger influensere av slik karakter i sosiale medier.. Får se om presseansvarlig i SV dukker opp i tråden her nå da.. 😏 I så fall vil jeg gjerne vite hvorfor SV - som har feminisme som et av hovedpunktene i sitt partiprogram, velger å følge Sophie Elises kanaler? Uavhengig om det er "for å få innblikk i den unge målgruppens interesser og holdninger" eller noe sånt, ala et visst galleri uttalte, så ser det bare ikke bra ut, sorry.. SV mister på dette viset kredibilitet og troverdighet i mine øyne. I tillegg har SV dette på partiprogrammet.. Well.. SV vil: stramme inn mulighetene for hva som er lovlig målretting av reklame og andre budskap i sosiale medier, og hvilke data aktørene får tilgang til. Det viser bare hvor lite de reflekterer over hva partiet står for, når de offentlig støtter en påvirker som objektifiserer kvinner, driver med kropps- og utseendepress, og som lever av å fremme overforbruk og miljøsvineri. Fy dere, SV 😡 30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå