Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev ikke SE på Snapchat etter hun kom hjem fra ferien at så mye festing ikke var noe for henne? 
Ser jo ut som det eneste hun gjør for tiden er å feste. 

Det er jo også en video hvor hun nesten gir Isak en lap dance, og jeg skjønner virkelig ikke hva som er vitsen med å påstå at de bare er venner. 

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk det kan skade karrieren og imaget til Dreyer dersom de blir ett par etterhvert. 
For SE er jo all PR god PR. Ikke en gang en Gullbarbie skader den karrieren.

Jeg har mange gutte-venner men jeg har aldri grindet ræva mi i fanget på noen av dem. Mulig det er en greie i Nordnorge? 🤷‍♀️

• Liker 30
Skrevet
Gasellen skrev (9 minutter siden):

Tror faktisk det kan skade karrieren og imaget til Dreyer dersom de blir ett par etterhvert. 

Jeg har mange gutte-venner men jeg har aldri grindet ræva mi i fanget på noen av dem. Mulig det er en greie i Nordnorge? 🤷‍♀️

Eller hun er litt løs....

• Liker 12
Skrevet
Gasellen skrev (48 minutter siden):

Nord-Norge ansvarlig for gnikkinga til SE? Er det mulig å synke dypere. Greit å mislike noen, men det er lavmål å legge en hel landsdel for hat

• Liker 28
Skrevet
Gasellen skrev (1 time siden):

Jeg har mange gutte-venner men jeg har aldri grindet ræva mi i fanget på noen av dem. Mulig det er en greie i Nordnorge ? 🤷‍♀️

Som nordlending, nei oppførselen til Sofie Steen Isachsen er ikke gjengs for nordlendinger.

• Liker 28
Skrevet

De holder vell på henne var jo interessert i han før farmen 

• Liker 2
Skrevet
Gasellen skrev (3 timer siden):

Jeg har mange gutte-venner men jeg har aldri grindet ræva mi i fanget på noen av dem. Mulig det er en greie i Nordnorge? 

Regner med du er ironisk her. Men altså, nei det er ingen greie i Nord Norge.

• Liker 12
Skrevet
lokmeister2016 skrev (3 timer siden):

De holder vell på henne var jo interessert i han før farmen 

Hun. Måtte bare. 

• Liker 13
Skrevet
AntiBullshit skrev (6 timer siden):

Nord-Norge ansvarlig for gnikkinga til SE? Er det mulig å synke dypere. Greit å mislike noen, men det er lavmål å legge en hel landsdel for hat

Kom an du skjønte jo at det var en spøk?

Linazer skrev (4 timer siden):

Regner med du er ironisk her. Men altså, nei det er ingen greie i Nord Norge.

10 points 👏

• Liker 6
Skrevet
Oida skrev (6 timer siden):

Som nordlending, nei oppførselen til Sofie Steen Isachsen er ikke gjengs for nordlendinger.

Det var en spøk ;) gått på skole i Nord norge og kjenner mange der

• Liker 6
Gjest Robin666
Skrevet
Gasellen skrev (10 timer siden):

Karriere? Kan han ikke være fisker etter dette? 

Skrevet
Robin666 skrev (7 timer siden):

Karriere? Kan han ikke være fisker etter dette? 

Har inntrykk av at han prøver å gjøre TV karriere? Iom at han joiner diverse TVserier, henger med andre halvkjente friluftsfolk på tur, har åpen profil med mange følgere på insta, gjør appearence i div innslag etc.

• Liker 15
Gjest heiapådeiq
Skrevet
Gasellen skrev (57 minutter siden):

Har inntrykk av at han prøver å gjøre TV karriere? Iom at han joiner diverse TVserier, henger med andre halvkjente friluftsfolk på tur, har åpen profil med mange følgere på insta, gjør appearence i div innslag etc.

Han ønsker å bli den nye Lars Monsen. Tror ikke det går om han blir ett par med SE. De som ofte slår ann innenfor friluft, jakt å fiske på det nivået er en helt annen type enn SE🙈

Skrevet
Hulderen skrev (På 8.8.2021 den 19.07):

Har hun ikke fått større mage også? 

Er det en ting jeg VIRKELIG skulle ønske meg, så er det den trenden!

Jeg nailer den! 😅 

• Liker 12
Skrevet
Fløff skrev (23 minutter siden):

Er det en ting jeg VIRKELIG skulle ønske meg, så er det den trenden!

Jeg nailer den! 😅 

det har aldri vært med thinspo og dagsfylla på kanalene hennes enn nå. Så tror de som hinter til at hun kanskje er preggers forveksler en gravidmage med en oppblåst mage. 

Hun har akkurat begynt å feste igjen og dropper veganerdietten - det sier seg selv at det blir litt ragnarok i magan da 😂

Hun fiser sikkert som en okse for tida.

når det er sagt synes jeg hun ser like petit ut som alltid

• Liker 15
Skrevet
Gasellen skrev (1 time siden):

det har aldri vært med thinspo og dagsfylla på kanalene hennes enn nå. Så tror de som hinter til at hun kanskje er preggers forveksler en gravidmage med en oppblåst mage. 

Hun har akkurat begynt å feste igjen og dropper veganerdietten - det sier seg selv at det blir litt ragnarok i magan da 😂

Hun fiser sikkert som en okse for tida.

når det er sagt synes jeg hun ser like petit ut som alltid

Petit har hun aldri vært, hun la jo inn silikon før hun var ferdig utvokst. Naturlig var hun det fordi hun hadde små pupper og smale hofter. Men det har hun jo ikke hatt siden hun var tenåring. 

• Liker 10
Skrevet
Isaccis skrev (På 2021-8-11 den 11.44):

Sier ikke at dette bare gjelder Sophie Elise, men det virker som om alle som sier de er veganere/veggiser drikker vin uten den minste tanke på at vin ikke er i tråd med veganer/veggis stilen.  Det brukes blant annet eggehvite og andre ting fra dyreriket i produksjon og ferdigstillelse av vin-making. Det jeg har sett av vin-merker hos de som roper høyest om at alt de får i seg er plantebasert har nesten uten unntak ikke vært ufiltrert vin. (og selv når vinen er ufiltrert brukes det andre animalske produkter i prosessene)

Vegetarianere både spiser egg og drikker melk.

• Liker 10
Skrevet
Isaccis skrev (På 8/11/2021 den 5.44):

Det brukes blant annet eggehvite og andre ting fra dyreriket i produksjon og ferdigstillelse av vin-making.

Høres virkelig ikke ut som du vet hva du snakker om. Hvilke andre ting fra dyreriket? 

• Liker 1
Skrevet

Det har blitt helt umulig å holde styr på alle operasjonene (og løgnene rundt dem) Virkelig IKKE bra at unge jenter og gutter skal ha ansvar for å vurdere all infoen og ta stilling til hva som egentlig foregår. Et idol som hylles i media for å fjerne silikon i bryster og rumpe, for så å fylle på igjen - mer enn det som opprinnelig var. 

Hvordan skal ungdom klare å tolke hva som skjer? Hun får skryt og ros i Norges største aviser for å downsize, men fyller så på igjen og igjen - samtidig som den kirurgisk konstruerte kroppen vises og seksualiseres mer og mer i SE`s kanaler. 

Kanskje media skal skjerpe seg litt og heller tenke på at damen (hun er ikke en liten jente lenger) egentlig burde hatt hjelp. Jeg kommer aldri til å forstå at foreldrene lot henne få holde på med blogg osv når selvbildet helt tydelig var totalt på tur. Hun burde vært holdt vekk fra å eksponere seg slik hun gjorde. Jeg tror det gjorde alt så mye værre! At faren har valgt å tjene penger på at datteren helt tydelig sliter er bare galskap syns jeg (ingen som IKKE sliter opererer seg til det helt ugjenkjennelige - over mange år, og ikke slutter) 

Det er alvorlig slik hun holder på. Svært alvorlig. Både for henne og for undom som ønsker å oppnå samme utseendet som det hun "selger" i kanalene sine. 

• Liker 44
Skrevet

Lurer på hvordan Kasper har det nå..Han kan selvfølgelig la vær å lese feks. VG eller Tv2, men det er jo uansett umulig å unngå det som skjer rundt SE og Isak. For ikke å snakke om den instagramvideoen. Hele Norge kan jo følge med på alt dette. 

Dette er selvfølgelig noe man må forvente når man er sammen med noen som henne, men denne typen oppmerksomhet rundt forholdet sitt kan man vel aldri helt forberede seg på.  

I tillegg kommer det nå en sesong av bloggerne hvor de to har det kjempefint sammen, mens i nåtiden skjer alt dette..hele greia er jo bare trist

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...