Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Boblerone skrev (8 minutter siden):

Ser ut som de videoene er slettet nå

På Instagrambrukeren @kopielise ligger fortsatt videoen der SE sitter på fanget til Isak.

• Liker 15
Skrevet
Hulderen skrev (16 minutter siden):

På Instagrambrukeren @kopielise ligger fortsatt videoen der SE sitter på fanget til Isak.

Ja, så det. Takk. Triste greier. 

• Liker 15
Skrevet
Licorne skrev (8 timer siden):

Ei venninne av Sophie (@Victoriawarrer) har nå lagt ut video fra i kveld og man kan se Sophie sitte på fanget til Isak og gir han nesten en lapdance mens han holder rundt henne. Så da var nok det sant, også. 🙂🙃

Sjekker man storyen til @kopieelise-kontoen også ser man en jodel om det de tror har skjedd inne på farmen. 

Takk!! Dette var gull. Off topic; Det som står om Mammatilmichelle var også overraskende, hun var jo gravid inne på Camp Kulinaris. 

• Liker 9
Skrevet
Blomsterkaret skrev (9 timer siden):

Gjerne bare humor, men due date betyr jo termindato... Kan man opererer silikon hvis man er gravid, eller har hun bare fått større bryster pga at hun muligens er preggers?

Det var nok "humor" og en god gammeldags food baby

• Liker 15
Skrevet
Hulderen skrev (3 timer siden):

Så den så nesten ikke isak da så Bare ut som han fikk masse hår i tryne haha , jaja er nokk noe mellom de to ja ingen tvil 

• Liker 4
Skrevet
lokmeister2016 skrev (2 minutter siden):

Så den så nesten ikke isak da så Bare ut som han fikk masse hår i tryne haha , jaja er nokk noe mellom de to ja ingen tvil 

Her ser du det bedre:-)

30E51918-EE7C-45B5-8FFF-17599052AD91.jpeg

• Liker 5
Skrevet
Spionjenta93 skrev (7 minutter siden):

Ja er han ja hun sa jo offentlig han kunne vert noe for meg før farmen da så 

• Liker 5
Skrevet

Kan ikke begripe hva han ser i henne. Men det er vel litt spennende da,men at det blir noe seriøst kan jeg ikke tenke meg. Ihvertfall ikke noe som vil vare så lenge.

• Liker 17
Skrevet
Spionjenta93 skrev (1 time siden):

Kan du legge ut lenke til kilde? Bildet blir slettet om du ikke gjør det.

• Liker 5
Skrevet
Pust skrev (10 minutter siden):

Kan du legge ut lenke til kilde? Bildet blir slettet om du ikke gjør det.

Kan ikke legge ut link til en story.

• Liker 3
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Kan ikke legge ut link til en story.

Jeg har inntrykk av at det hjelper å legge lenke til den kontoen bildet er hentet fra, uavhengig om det er en post eller fra story.

• Liker 6
Skrevet
Pust skrev (23 minutter siden):

Jeg har inntrykk av at det hjelper å legge lenke til den kontoen bildet er hentet fra, uavhengig om det er en post eller fra story.

Er fra Instagram, vanskelig å linke en story ja😀

EDAEE4C4-FA1D-4999-8762-E804F739DBD5.jpeg

• Liker 7
Skrevet

Ok, for meg som ikke følger med (men som merker at jeg ble litt nysgjerrig), hva er historien her?

• Liker 1
Gjest Heartgirl
Skrevet
Pust skrev (28 minutter siden):

Er det lov å legge ut et privat bilde fra en annen instagram i tråder. Er ikke det brudd på opphavsrett? 

Skrevet
Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Er det lov å legge ut et privat bilde fra en annen instagram i tråder. Er ikke det brudd på opphavsrett? 

Om du legger ved link til der bildet er hentet fra og ikke påstår at det er ditt eget, så er det vel innafor?

• Liker 5
Annonse
Gjest Heartgirl
Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Om du legger ved link til der bildet er hentet fra og ikke påstår at det er ditt eget, så er det vel innafor?

Jeg aner ikke.

Skrevet

Hvis noe er delt offentlig, og man deler det videre med tydelig lenke til hvor den er hentet fra, kan jeg ikke se at det er brudd på noe som helst. 

• Liker 20
Skrevet
Sirah skrev (36 minutter siden):

Ok, for meg som ikke følger med (men som merker at jeg ble litt nysgjerrig), hva er historien her?

Ja tror de er og drikker sammen Sophie og Isak Dreyer , de har vel hatt en flørt siden farmen

• Liker 2
Skrevet
Heartgirl skrev (1 time siden):

Alt som legges ut offentlig på nettet, kan legges ut her, - så lenge ikke blir presentert som et eget bilde og det er tydelig lenke til hvilket nettsted det er hentet fra. Det spiller ingen rolle om det det hentet fra Instagram eller Aftenposten.

• Liker 11
Gjest Heartgirl
Skrevet
Pust skrev (17 minutter siden):

Alt som legges ut offentlig på nettet, kan legges ut her, - så lenge ikke blir presentert som et eget bilde og det er tydelig lenke til hvilket nettsted det er hentet fra. Det spiller ingen rolle om det det hentet fra Instagram eller Aftenposten.

Takk for svar. Forstod ikke helt reglene siden moderator sletter bilder og skriver at det er på grunn av opphavsrett at de har slettet bildene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...