Spionjenta93 Skrevet 7. august 2021 #23461 Skrevet 7. august 2021 Jeg lagde meg bruker nettopp og måtte bare kommentere pga en observasjon på hennes insta:p Ifølge siste snapstoryen til SE så har hun garantert operert brystene større igjen. Hun går med en støttebh man får etter operasjon og ser dere på det nye bildet hun la ut ser man at de tydelig er større. 21
Gjest Heartgirl Skrevet 7. august 2021 #23462 Skrevet 7. august 2021 Spionjenta93 skrev (1 minutt siden): Jeg lagde meg bruker nettopp og måtte bare kommentere pga en observasjon på hennes insta:p Ifølge siste snapstoryen til SE så har hun garantert operert brystene større igjen. Hun går med en støttebh man får etter operasjon og ser dere på det nye bildet hun la ut ser man at de tydelig er større. Dette er spekulasjoner!
Bulletproofhoware Skrevet 7. august 2021 #23463 Skrevet 7. august 2021 Spionjenta93 skrev (2 minutter siden): Jeg lagde meg bruker nettopp og måtte bare kommentere pga en observasjon på hennes insta:p Ifølge siste snapstoryen til SE så har hun garantert operert brystene større igjen. Hun går med en støttebh man får etter operasjon og ser dere på det nye bildet hun la ut ser man at de tydelig er større. I tillegg til at hun ga bort de favoritt-bh’ene til venninna si. 19
Måne Rampelyset Skrevet 7. august 2021 #23464 Skrevet 7. august 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning og avsporing. Måne, admin.
Licorne Skrevet 8. august 2021 #23465 Skrevet 8. august 2021 Nå la hun ut bilde på Instagram av de nye puppene, med teksten «Det e mæ» - så da er vel ny operasjon bekreftet. Jaja 😩 17
Gjest Kattedama Skrevet 8. august 2021 #23466 Skrevet 8. august 2021 Spionjenta93 skrev (23 timer siden): Jeg lagde meg bruker nettopp og måtte bare kommentere pga en observasjon på hennes insta:p Ifølge siste snapstoryen til SE så har hun garantert operert brystene større igjen. Hun går med en støttebh man får etter operasjon og ser dere på det nye bildet hun la ut ser man at de tydelig er større. Screenshot?
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #23467 Skrevet 8. august 2021 Licorne skrev (14 minutter siden): Nå la hun ut bilde på Instagram av de nye puppene, med teksten «Det e mæ» - så da er vel ny operasjon bekreftet. Jaja 😩 Bevis det konket med kilde til at det er fakta. Det blir et rykte så lenge du bare skriver at du har sett det.
Lorieen Skrevet 8. august 2021 #23468 Skrevet 8. august 2021 Selvfølgelig har hun operert seg igjen. Det er vel femte gang de puppene er under kniven nå? Silikon inn på attenårsdagen, mer silikon inn et halvårs tid seinere, silikon ut, små silikoninnlegg inn 6 mnd etter, og nå større innlegg igjen. Hvorfor skulle hun ellers gå med støttebh? De er doblet i størrelse på noen få dager. 29
Smurfii Skrevet 8. august 2021 #23469 Skrevet 8. august 2021 Spionjenta93 skrev (23 timer siden): Jeg lagde meg bruker nettopp og måtte bare kommentere pga en observasjon på hennes insta:p Ifølge siste snapstoryen til SE så har hun garantert operert brystene større igjen. Hun går med en støttebh man får etter operasjon og ser dere på det nye bildet hun la ut ser man at de tydelig er større. Skulle tro hun hadde blitt noe mer sikker på seg selv i en alder av snart 27..😔 23
Spionjenta93 Skrevet 8. august 2021 #23470 Skrevet 8. august 2021 Lill skrev (18 minutter siden): Screenshot? 8
Hulderen Skrevet 8. august 2021 #23471 Skrevet 8. august 2021 Spionjenta93 skrev (1 minutt siden): Har hun ikke fått større mage også? 3
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #23472 Skrevet 8. august 2021 Spionjenta93 skrev (2 minutter siden): Dette er ikke et bevis for dine påstander.
Licorne Skrevet 8. august 2021 #23473 Skrevet 8. august 2021 21 minutter siden, Heartgirl said: Bevis det konket med kilde til at det er fakta. Det blir et rykte så lenge du bare skriver at du har sett det. Jeg henviste til «kilden», som er hennes egne Instagram hvor hun la ut et bilde av puppene sine med den teksten. Du har selvfølgelig lov til å ikke tro på det eller mene det er noe jeg finner på, men det er nå bare å kikke selv hvis du er nysgjerrig. 13
Spionjenta93 Skrevet 8. august 2021 #23474 Skrevet 8. august 2021 Hulderen skrev (46 minutter siden): Har hun ikke fått større mage også? Ganske vanlig å bli opplåst etter et slikt inngrep pga narkosen osv.. 13
Spionjenta93 Skrevet 8. august 2021 #23475 Skrevet 8. august 2021 Heartgirl skrev (47 minutter siden): Dette er ikke et bevis for dine påstander. Neida, men det er da ikke vanlig å gå med støttebh for moro skyld.. 28
Blomsterkaret Skrevet 8. august 2021 #23476 Skrevet 8. august 2021 Gjerne bare humor, men due date betyr jo termindato... Kan man opererer silikon hvis man er gravid, eller har hun bare fått større bryster pga at hun muligens er preggers? 2
Licorne Skrevet 8. august 2021 #23477 Skrevet 8. august 2021 Ei venninne av Sophie (@Victoriawarrer) har nå lagt ut video fra i kveld og man kan se Sophie sitte på fanget til Isak og gir han nesten en lapdance mens han holder rundt henne. Så da var nok det sant, også. 🙂🙃 Sjekker man storyen til @kopieelise-kontoen også ser man en jodel om det de tror har skjedd inne på farmen. 27
Smurfii Skrevet 8. august 2021 #23478 Skrevet 8. august 2021 Licorne skrev (19 minutter siden): Ei venninne av Sophie (@Victoriawarrer) har nå lagt ut video fra i kveld og man kan se Sophie sitte på fanget til Isak og gir han nesten en lapdance mens han holder rundt henne. Så da var nok det sant, også. 🙂🙃 Sjekker man storyen til @kopieelise-kontoen også ser man en jodel om det de tror har skjedd inne på farmen. Kasper som virka som verdens fineste fyr rett gjennom!!🤍 Kanskje like greit det endte som det gjorde, han fortjener så sykt jævla mye bedre. For ei kjerring🤮 14
lokmeister2016 Skrevet 8. august 2021 #23479 Skrevet 8. august 2021 Hun evner dårlig og holde på et forhold hun hadde jo både Robin og Mathias der de ble slutt og nå Kasper , hmm jaja sånn kan de gå 3
Boblerone Skrevet 9. august 2021 #23480 Skrevet 9. august 2021 Ser ut som de videoene er slettet nå 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå