Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

I følge IG har SE har farget håret brunt.

80 % av håret hennes er jo extensions.. Så.. Mer korrekt: SE har byttet til brune extensions 😅😅😅

Sorry! Bare måtte! Blir så teit når hun egentlig har "kort hår", så flasher hun den manken som liksom har fått ny hårfarge 😜

Endret av Marioposa
  • Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Marioposa skrev (3 minutter siden):

Se har farget håret brunt.

80 % av håret et jo extensions.. Så.. SE har farget extensions brunt 😅😅😅

Sorry! Bare måtte! Blir så teit når hun egentlig har "kort hår", så flasher hun den manken som har fått ny hårfarge liksom 😜

Ja hele dama er jo falsk fra håret til tåspissene så…. Hele greia er dumt

Skrevet

Så mye som SE (og andre influencere) stirrer på seg selv i kamera er jeg redd de øynene snart kommer til å dette ut atså. Det er så patetisk og flaut å være vitne til så ekstrem selvdigging og narsissisme. Helt sykt at det er det som er det nye "normale" i dag. 

• Liker 39
Skrevet
Heisann1234 skrev (56 minutter siden):

Så mye som SE (og andre influencere) stirrer på seg selv i kamera er jeg redd de øynene snart kommer til å dette ut atså. Det er så patetisk og flaut å være vitne til så ekstrem selvdigging og narsissisme. Helt sykt at det er det som er det nye "normale" i dag. 

Enig…

Skrevet
BethD skrev (2 timer siden):

Enig…

Hvorfor synes så mange at dette er meningsfult og interessant å følge? At SE forguder seg selv i 15 sekunder mens hu filmer. Altså HÆ? Det er bare veldig merkelig.

• Liker 20
Skrevet
Heisann1234 skrev (3 timer siden):

Hvorfor synes så mange at dette er meningsfult og interessant å følge? At SE forguder seg selv i 15 sekunder mens hu filmer. Altså HÆ? Det er bare veldig merkelig.

Det er merkelig, men SE og faren ler hele veien til banken. Det er en syk verden.

• Liker 16
Skrevet
8 hours ago, Marioposa said:

I følge IG har SE har farget håret brunt.

80 % av håret hennes er jo extensions.. Så.. Mer korrekt: SE har byttet til brune extensions 😅😅😅

Sorry! Bare måtte! Blir så teit når hun egentlig har "kort hår", så flasher hun den manken som liksom har fått ny hårfarge 😜

Hvordan har hun fremdeles så mye hår når hun har brukt extensions i alle år egentlig? Jeg har vurdert extensions mange ganger selv, men styrt unna da jeg ikke vil miste eget hår. Skjønner ikke hvordan hun klarer å opprettholde det. Mange sier jo man får bald patches osv. etter hvert? 

• Liker 7
Skrevet
qwhei skrev (2 minutter siden):

Hvordan har hun fremdeles så mye hår når hun har brukt extensions i alle år egentlig? Jeg har vurdert extensions mange ganger selv, men styrt unna da jeg ikke vil miste eget hår. Skjønner ikke hvordan hun klarer å opprettholde det. Mange sier jo man får bald patches osv. etter hvert? 

Hu klarer jo ikke å opprettholde det. Det er derfor hu tatoverte fake hår bak øret. 

• Liker 18
Skrevet
Heisann1234 skrev (6 timer siden):

Hu klarer jo ikke å opprettholde det. Det er derfor hu tatoverte fake hår bak øret. 

Hun skulle en periode slutte med extensions fordi hun hadde så tynt skadet hår. Da brukte hun parykker. Men det varte vel ikke så lenge 

• Liker 8
Skrevet
qwhei skrev (9 timer siden):

Det ser fint ut på bilder hun selv legger ut, men ikke like bra på bilder eller videoer hun ikke har kontroll på selv. Jeg tror du har gjort et fornuftig valg som ikke har satt på extensions. :) 

• Liker 31
Skrevet (endret)

Feil

Endret av Fjugur
Skrevet
Heisann1234 skrev (På 2021-8-1 den 17.56):

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler meg ille berørt av de videoene hvor hun ser ut som hun skal ha sex med seg selv hvert øyeblikk. Ikke er jeg spesielt snerpete eller har noe anstrengt forhold til kropp og sex, men den "jeg er så deilig-greia" foran speilet, er bare beklemmende å se på. Som om jeg ser på noe jeg ikke burde se. 

• Liker 42
Skrevet
Era Vulgaris skrev (12 timer siden):

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler meg ille berørt av de videoene hvor hun ser ut som hun skal ha sex med seg selv hvert øyeblikk. Ikke er jeg spesielt snerpete eller har noe anstrengt forhold til kropp og sex, men den "jeg er så deilig-greia" foran speilet, er bare beklemmende å se på. Som om jeg ser på noe jeg ikke burde se. 

Men når man sier dette så er man en «hater»… 

Jeg føler akkurat som deg. Er verken prippen eller syns sex er flaut eller noe sånt og jeg elsker mennesker som har selvtillit men når man rett og slett har sex med sitt eget speilbilde på kamera og deler det. Det blir for mye for meg. Jeg skjønner ikke at det går an å gjøre sånt engang i fult alvor. 
Er det helt blottet for ydmykhet i disse menneskene ? 

Skrevet
Ellevill skrev (10 timer siden):

Jeg er enig. Det er rett og slett ubehagelig å se på. Og jeg blir så flau på hennes vegne. 😅

Men hun har på repeat to poseringer:

Den første varianten er stirring inn i kamerat med tomt blikk og halvåpne munn, mens hun holder på med håret, strekker seg eller drar opp klærne så hud eller undertøy synes. Avsluttes gjerne med at det servutcsom om hun ser på en ikke-eksiterrnde 3. person i rommet. 

Den andre varianten er: Nå drikker jeg av et vinglass, ser sjenert og overrasket ut, later som om jeg plutselig blir sååå sjenert, ler litt oppgitt mot kameraet «åååh, du filmer!? Fniiiis!»

For en liten stund siden hadde hun en kort periode en tredje variant: Jeg viser hvor deilig jeg er før jeg heeelt uventet gjør en rar grimase eller tvinger frem en dobbelthake. Se hvor morsom, avslappet og ironisk jeg er! 

Vis gjerne frem deg selv, og det er flott å være glad i egen kropp og utseende! 🙂

Men nå er rett og slett poseringen blitt komisk. Jeg ser på med åpen munn, ikke av begjær eller misunnelse, men fordi det hele er helt uforståelig for meg. Og pinlig. Men nå er sikkert ikke jeg i målgruppen heller. Hun sier jo at dickpics er et kompliment, så det er vel ikke så overraskende hvem hun henvender seg til....

Jeg vet at jeg ikke er i målgruppen, så den saken er jo grei. Og egentlig burde hun bare ta den helt ut, og bli glamourmodell. Det hadde faktisk vært mer forståelig enn det hun driver med foran speilet - alene. Det hadde også vært mer forståelig om hun var 16-17 år, men hun er faktisk 26 år gammel. Det er jo "cringe" å se på, som de unge kaller det. 

Narcissus i fri utfoldelse. Og de partyvenninnen hennes som dukker opp på snap, er akkurat like. Til sammenlikning så var jeg og mine venner fulltidsstudenter med deltidsjobb ved siden av da vi var på hennes alder. Å stå sånn og vri seg foran kamera har jeg aldri noensinne gjort. Jeg tror ikke jeg hadde fått det til uten å dø av flauhet.

• Liker 41
Skrevet
BethD skrev (17 timer siden):

Men når man sier dette så er man en «hater»… 

Kanskje fordi man ikke trenger å si alt man tenker?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet
Måne Rampelyset skrev (1 time siden):

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser.

Måne, admin.

Hvorfor er det krenkelse?

• Liker 12
Skrevet

Fetisha repostet dette.

Stusset på den "dårlige facetunen" på brunetten i front,til jeg skjønte det var SE.

Ser jo helt malplassert ut med den svære rumpa på den spede "rammen".

Screenshot_20210806-203410_Instagram.jpg

• Liker 14
Gjest Heartgirl
Skrevet

Det ser i hvert fall ut at SE og Fetishia har blitt gode venner igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...