Kratt_ Skrevet 18. juli 2021 #23281 Skrevet 18. juli 2021 Anonyym97 skrev (27 minutter siden): Hva mener du her egentlig? Tror ikke poenget var at hun er lesbisk Jeg tolka det som at det skulle være noe på gang mellom SE og Øyunn men etter hva jeg veit så har Øyunn kjæreste, altså opptatt. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. juli 2021 #23282 Skrevet 18. juli 2021 (endret) KaBom skrev (På 18.7.2021 den 20.43): Nå vet jeg ikke årsaken til bruddet og gidder heller ikke å spekulere i det, men det blir jo feil å påstå at Kasper har blitt «brukt» i ensidig forstand, for jeg synes ikke at han kommer så dårlig ut av det selv heller. Kan nevne blant annet: - 32k følgere på instagram, noe som kommer GODT med når du er involvert i intet mindre enn to start ups/prosjekter. Vil forøvrig si at timingen for når han fikk profil på some i forhold til disse prosjektene og måten SE promoterte kontoen hans på vitner om at dette var en avtalt tjeneste (og vi vet jo at SE tjener fett på å reklmere for ting og tang, så denne markedsføringen er jo faktisk verdt en god del) - Bodd med ganske høy standard som student å være. I tillegg kommer tilgang på bil, reiser, restaurantbesøk og hotellopphold også videre. - Samarbeid med Skappel, som garantert betaler for seg. - Søsteren fikk jobb Nevner det jeg kommer på i farta uten at jeg har fulgt noen av de veldig tett, så det er sikkert flere ting jeg ikke vet om. Jeg sier ikke at disse tingene ikke var fortjent (spør du meg så burde en god livsstil være minste bonus for å bo med noen som utleverer alt av privatliv), men at han tross alt har fått en del ut av forholdet selv også. Så kan man jo spekulere i om disse fordelene er noe han aktivt har oppsøkt eller ting som SE har presset på han, men han virker jo som en fyr som tar veldig bevisste og gjennomtenkte valg, så å fremstille han som et rent offer vil jo være å avskrive ganske mye av det han selv hevder han står for. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anonyym97 Skrevet 18. juli 2021 #23283 Skrevet 18. juli 2021 Kratt_ skrev (8 minutter siden): Jeg tolka det som at det skulle være noe på gang mellom SE og Øyunn men etter hva jeg veit så har Øyunn kjæreste, altså opptatt. Mente nok bare gode venner. Det er jo helt vanlig? 4
Kratt_ Skrevet 18. juli 2021 #23284 Skrevet 18. juli 2021 Anonyym97 skrev (11 minutter siden): Mente nok bare gode venner. Det er jo helt vanlig? Jepp 😊
Blomsterjente92 Skrevet 18. juli 2021 #23285 Skrevet 18. juli 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (48 minutter siden): Det å gjøre det slutt for så å se dama med en annen mann (ikke spekulasjon, bevis på snap og insta) 2 sekunder senere, det er bruk og kast. Jeg sier ikke noe om selve forholdet. Da jeg kan ikke spekulere om verken goder/fordeler og hvem som kom best utav det forholdet. For det blir spekulasjoner. I motsetning til de fleste her inne så prøver jeg å ikke spekulere og å spre rykter. Ikke fordi jeg ikke tror på det dere sier (hint: det gjør jeg) men fordi KG er ikke for ytringsfrihet og egne meninger. Spekulasjon = sletting og sletting for ofte = advarsel og for mange advarsler = kastet utav KG. Det å spekulere og synse om SE' forhold er for meg ikke verdt en advarsel. Det at de har gjort det slutt og at hun to dager senere lar seg filmes og bli tatt bilde av med en ny mann. Det er fakta og dokumentert. Det er min bakgrunn for "bruk og kast". Han er ikke viktig nok til å sørges over i mer enn 48 timer, det er bruk og kast i mine øyne. Hvorfor de gjorde det slutt, det spekulerer jeg ikke i, fordi vi er på KG. La oss si utroskap var tingen, da hadde jeg brukt andre ord enn "bruk og kast". For min mening er at utroskap er ufyselig og kvalmende oppførsel, det å så gni en ny flamme i trynet på eksen to dager senere foran mange tusen følgere. jeg har ikke ord, men finner de nok hvis det en dag kommer en dag hvor det går fra rykter/spekulasjoner til fakta uti fra KG's retningslinjer. Nå sa hun at dette skjedde noen uker siden, vanskelig å tolke hvor lenge noen uker er akkurat men at det derfor kunne virke plutselig for omverden men det var det da altså ikke. Man kan mene hva man vil om tid etter brudd mtp respekt osv, men personlig ser jeg ikke så svart og hvitt på det. Var selv i et langvarig forhold som døde ut ganske lenge før det ble slutt, når det da ble slutt på en mandag så var jeg på ny date på fredag. Ikke at jeg la det ut på some men poenget mitt er vel det at vi vet ikke hvor lenge dette har pågått og man finner vel heller ikke tonen med noen andre hvis du er lykkelig der man er. Mange som er andre grads krenket på vegne av noen man absolutt ikke kjenner her noe jeg finner litt merkelig, Kasper har liksom blitt satt høyt på en pidestall her.. men detet er nå bare min ubetydelige mening og synsing 7
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 18. juli 2021 Populært innlegg #23286 Skrevet 18. juli 2021 Kasper sitter på en gullgruve. Tenk om han skulle begå en Knausgård om sitt sagnomsuste forhold til ei "ung" jente som bare vil finne seg selv. Blir utgitt hos Strawberry publishing og ender like anbefalt som han selv som kjæreste i seher.no på Litt.Sophie, illustrert med et bilde inspirert av mathildtantot. Ved fiskedisken på Meny med rumpa bar, bff-klem på en torsk, og teksten "jeg følger med". Joda, jeg skrev det. 51
Populært innlegg BeverTramp Skrevet 18. juli 2021 Populært innlegg #23287 Skrevet 18. juli 2021 Hun sier i videoen at hun "som influencer sikkert burde bruke dette som en sånn sjuk clickbaitgreie, men ikke ønsker det" *har samtidig nedtelling til videoslipp over flere dager på insta* 🙃 92
KaBom Skrevet 18. juli 2021 #23288 Skrevet 18. juli 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (1 time siden): Det å gjøre det slutt for så å se dama med en annen mann (ikke spekulasjon, bevis på snap og insta) 2 sekunder senere, det er bruk og kast. Okei, det får jo være din definisjon og det har du all rett til å mene, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det skal være så synd i Kasper. At et forhold tar slutt er jo alltid kjipt, ingen tvil om det, men min oppfatning er likevel at han ikke sitter igjen som en tydelig tapende part (med forbehold om at jeg ikke kjenner hele historien her). Poenget mitt her var bare at han har fått ganske mye ut av forholdet, kan nesten argumentere for at han har fått mer ut av det enn SE. Hun har jo tidligere utlevert eget kjærlighetsliv ganske så detaljert og tjent klikk og gode penger på det, men akkurat i dette forholdet har han nok bremset henne en del sammenlignet med en mer sensasjonsglad type. 9
Gjest Heartgirl Skrevet 18. juli 2021 #23289 Skrevet 18. juli 2021 KaBom skrev (50 minutter siden): Okei, det får jo være din definisjon og det har du all rett til å mene, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det skal være så synd i Kasper. At et forhold tar slutt er jo alltid kjipt, ingen tvil om det, men min oppfatning er likevel at han ikke sitter igjen som en tydelig tapende part (med forbehold om at jeg ikke kjenner hele historien her). Poenget mitt her var bare at han har fått ganske mye ut av forholdet, kan nesten argumentere for at han har fått mer ut av det enn SE. Hun har jo tidligere utlevert eget kjærlighetsliv ganske så detaljert og tjent klikk og gode penger på det, men akkurat i dette forholdet har han nok bremset henne en del sammenlignet med en mer sensasjonsglad type. Det er jeg enig i. En sak har alltid to sider og vi aner ikke noe om hvordan Kasper og SE har hatt det annet enn det vi har sett via SOME.
Drizzt Skrevet 18. juli 2021 #23290 Skrevet 18. juli 2021 Siden også assistenten slutter, så er det nærliggende å tro at det er såpass alvorlig konflikt at hun måtte ta sin brors side. SE sier jo selv at søstera slutter på grunn av måten det endte mellom henne og broren. Det vil si enorm konflikt som gjorde det umulig for søstera å fortsette i jobben. Det første man tenker er utroskap fra SE sin side, men kommer hun til å innrømme det hvis det er tilfellet? Eksen kan virkelig skrive en bok og tjene mye penger, men det virkelig store spørsmålet er: Hvem blir hennes neste kjæreste? 33
Justlooking Skrevet 18. juli 2021 #23291 Skrevet 18. juli 2021 Så litt på videoen av SE som ligger ute diverse steder. Synes hun forandrer seg fra gang til gang, kjente nesten ikke igjen henne denne gangen heller. Tydelig at noe har skjedd brått på farmen. Det vil vi se neste år, hun har vel ikke lov til å fortelle så mye innen det kommer på tv. Er virkelig ingen stor fan av holdningene og oppførselen hennes generelt, men likte at hun var positiv angående Kasper. Det skulle bare mangle, han som har vært der for henne lojalt støttende i bakgrunnen i fire år, men man vet aldri med henne. 20
Vitulina Skrevet 18. juli 2021 #23292 Skrevet 18. juli 2021 Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden): Kasper sitter på en gullgruve. Tenk om han skulle begå en Knausgård om sitt sagnomsuste forhold til ei "ung" jente som bare vil finne seg selv. Blir utgitt hos Strawberry publishing og ender like anbefalt som han selv som kjæreste i seher.no på Litt.Sophie, illustrert med et bilde inspirert av mathildtantot. Ved fiskedisken på Meny med rumpa bar, bff-klem på en torsk, og teksten "jeg følger med". Joda, jeg skrev det. 🤣😅🤣😅 7
Havnefogden Skrevet 19. juli 2021 #23293 Skrevet 19. juli 2021 Neste år blir eventuell Farmen-romanse avslørt. Hvor pinlig blir ikke det om den romansen er over? 19
Sozzen Skrevet 19. juli 2021 #23295 Skrevet 19. juli 2021 Syns det er ganske sykt at folk bare hopper til konklusjonen at hun har vært utro og drar Isak inn i det. Folk sier det er så innlysende. Hvorfor er det det? Brudd kan være harde uten at noen har vært utro. Selvom hun har vært på farmen må det ikke bety utroskap.. Tenk om denne konklusjonen om utroskap er fullstendig feil da? Tenk om det handler om noe helt annet. Da er det dumt å spre sånne rykter. 12
Tough cookie Skrevet 19. juli 2021 #23296 Skrevet 19. juli 2021 (endret) Jeg synes ikke at Isak Dreyer virker som Sophie Elise sin type? Han virker som en meget jordnær fyr som ikke er så opptatt av overflatisk gods og gull, men er happy med fiske, jakt og bikkja si Buster. Endret 19. juli 2021 av Tough cookie 20
Gjest BethD Skrevet 19. juli 2021 #23297 Skrevet 19. juli 2021 Tough cookie skrev (3 minutter siden): Jeg synes ikke at Isak Dreyer virker som Sophie Elise sin type? Han virker som en meget jordnær fyr som ikke er så opptatt av overflatisk gods og gull, men er happy med fiske, jakt og bikkja si Buster. Og hva var Kasper…?
AnonymBrukerx Skrevet 19. juli 2021 #23298 Skrevet 19. juli 2021 Tough cookie skrev (59 minutter siden): Jeg synes ikke at Isak Dreyer virker som Sophie Elise sin type? Han virker som en meget jordnær fyr som ikke er så opptatt av overflatisk gods og gull, men er happy med fiske, jakt og bikkja si Buster. SE er alle menns type 6
non_stop Skrevet 19. juli 2021 #23299 Skrevet 19. juli 2021 (endret) Sozzen skrev (1 time siden): Syns det er ganske sykt at folk bare hopper til konklusjonen at hun har vært utro og drar Isak inn i det. Folk sier det er så innlysende. Hvorfor er det det? Brudd kan være harde uten at noen har vært utro. Selvom hun har vært på farmen må det ikke bety utroskap.. Tenk om denne konklusjonen om utroskap er fullstendig feil da? Tenk om det handler om noe helt annet. Da er det dumt å spre sånne rykter. Dette er jeg enig i. Hun skyter seg jo dessuten litt i foten hvis disse utroryktene er sanne og hun samtidig sitter å advarer andre som i fremtiden måtte finne det for godt å involvere seg med K, da hun kommer til å følge med og se til at han blir behandlet bra. Hvis min utro eks hadde litt ut av seg noe sånt så hadde jeg blitt så provosert og forbanna. Etterpå hadde jeg ledd meg i hjel.. Men hun avkrefter jo heller ikke utroskap, noe jeg synes er dumt og skadelig. En ting et hva hun orker å stå i, men hva med han og respekt ovenfor han? Endret 19. juli 2021 av non_stop 10
Orly Skrevet 19. juli 2021 #23300 Skrevet 19. juli 2021 Jeg må bare finne ut av hvor jeg står nå og hvor jeg skal videre. Jeg er singel, men jeg vet ikke hva som kommer til å skje framover. Helt ærlig vet jeg ikke hva som kommer til å skje, jeg vet ikke hvor jeg skal og hvem jeg skal dit med, sier influenseren i videoen. Klart hun vil folk skal spekulere.. 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå