Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
BethD skrev (13 minutter siden):

Ja syns virkelig synd på han… han må føle seg skikkelig dum og brukt… 😔

Jeg håper virkelig han ikke føler seg dum. Det har han ingen grunn til. Bortsett fra den lille perioden hvor SE prøvde å trekke ham inn i influencerverdenen med matchende strikkegensere, og promotere han som psykolog, har han ingenting å føle seg dum for etter dette. Slik jeg ser det, er det han som kan gå ut av dette med æren i behold.

• Liker 35
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan vi ikke holde oss for gode til å spekulere i årsakssammenhenger vi ikke kjenner? Vi vet ikke om SE har vært utro. Tenk om det ikke stemmer? Et brudd er vanskelig uansett. Det må være veldig belastende at fremmede skal sitte å spekulere i hva som ligger bak. Det har vi ingenting med. 

Når det er sagt så synes jeg det er veldig illojalt av henne hvis hun allerede dater en ny så kort tid etter. Jeg synes man bør la det gå litt tid før man involverer seg med en ny, av respekt for eksen.

• Liker 17
Gjest BethD
Skrevet
Era Vulgaris skrev (7 minutter siden):

Jeg håper virkelig han ikke føler seg dum. Det har han ingen grunn til. Bortsett fra den lille perioden hvor SE prøvde å trekke ham inn i influencerverdenen med matchende strikkegensere, og promotere han som psykolog, har han ingenting å føle seg dum for etter dette. Slik jeg ser det, er det han som kan gå ut av dette med æren i behold.

Han burde ikke men han gjør det nok…. Det ville jeg gjort i vertfall 

Skrevet
MaleficentAurora skrev (2 timer siden):

"uansett hvem som får Kasper og blir hans kjæreste etter hvert, du er så heldig, men du bør være en jævlig bra person, for jeg kommer til å følge med."

https://www.seher.no/kjendis/bratt-og-hardt-brudd/74028796

Dersom hun hun vært utro, så er dette en utrolig spesiell ting å si.

Dersom hun har vært utro synes jeg også at det er spesielt at hun sier nå at hun har bevist for seg selv at hun er sterk, og klarer seg alene uten faren og Kasper. Da har hun ikke klart seg alene, men i en rus av å være betatt av en annen. Og hadde hun ikke vært det, hadde antageligvis oppholdet vært veldig annerledes.  

• Liker 13
Skrevet
Amanda28 skrev (2 minutter siden):

Dersom hun har vært utro synes jeg også at det er spesielt at hun sier nå at hun har bevist for seg selv at hun er sterk, og klarer seg alene uten faren og Kasper. Da har hun ikke klart seg alene, men i en rus av å være betatt av en annen. Og hadde hun ikke vært det, hadde antageligvis oppholdet vært veldig annerledes.  

Det hun har bevist er at hun nettopp ikke klarer seg alene og hun klarer seg ikke uten oppmerksomhet. 

Det som er ustyrtelig morsomt er at hun har funnet seg en mannemann som lever av å drepe fisk. Hans smak skal jeg ikke uttale meg om, folk må få falle for hvem de vil. Men jeg kan si såpass at jeg ikke har det samme inntrykket som jeg hadde i fjor etter Norges Sterkeste. 

• Liker 21
Skrevet

Hvordan kan dette menneske være relevant i det hele tatt. Hvordan kan noen se opp til henne?

Hun influenser ingenting annet enn kropp og sinn hysteri. Følges hun av ren nysgjerighet eller for å følge galskapen.

Fatter ikke konseptet hennes.

• Liker 16
Skrevet
Amanda28 skrev (32 minutter siden):

Hvis det er noe sannhet i at hun har vært "utro" så er hennes framtreding ang bruddet å omtalen av Kasper og Karine veldig spesielt. 

Vitulina skrev (29 minutter siden):

Det hun har bevist er at hun nettopp ikke klarer seg alene og hun klarer seg ikke uten oppmerksomhet. 

Det som er ustyrtelig morsomt er at hun har funnet seg en mannemann som lever av å drepe fisk. Hans smak skal jeg ikke uttale meg om, folk må få falle for hvem de vil. Men jeg kan si såpass at jeg ikke har det samme inntrykket som jeg hadde i fjor etter Norges Sterkeste. 

Må si meg enig i dette.

Jeg tror ikke hun kommer til å takle ha en mannemann i livet sitt som ikke er avhengig av henne eller en som hun kan bruke i sosiale medier når det passer henne.

Det er bare å se på Linneá Myhre hvor sterkt hun omverne å beskytte sitt privatliv nå som hun har fått seg en ny kjæreste. Hun brifer ikke at hun er blitt sammen med noen eller hvem de er. Hun har kun bekreftet forholdet og lar ting gå i deres tempo. Det er noe vi aldri har sett hos SE.

• Liker 14
Skrevet

At Kasper var en «revolusjon» av en kjæreste for SE tror jeg ingenting på. Hun sa akkurat det samme om Mathias den gangen det ble slutt mellom dem. De hadde tross alt vært forelsket «halve livet» og det var først med Mathias at «hun følte seg hel» og hun beskriver i flere blogginnlegg hvordan hun nærmest ble avhengig av partneren sin (link). Mage av disse store ordene synes jeg går igjen når hun beskriver relasjonen med Kasper. 

Kasper har i tillegg «lagt om livet helt» for bare noen år siden - hvor han gikk fra å være en kaksete og selvbevisst type som studerte økonomi i Danmark til å heller studere psykologi i Tromsø mens han gjør yoga, mindfullness-pusting og strikker Skappel-gensere på fritiden. Uten å spekulere noe videre rundt hans karakter så kan jeg enkelt oppsummere det med at jeg ikke er helt sikker på hvor genuint det jordnære imaget hans egentlig er/var, kanskje var/er det heller en fase på linje med det påbegynte økonomi-studiet. Hvem vet.

Om Sofie tror jeg bare hun generelt blir veldig avhengig og påvirket av partnerne sine, det har hun selv gitt uttrykk for flere ganger på blogg og YouTube. Hun er dessuten en ekstremt impulsiv type (det har man fått på det rene da hun deltok i podcasten til Harald eia - sånn er du), så dersom hun føler noe sterkt her og nå så vil hun være kjapp med å beskrive det som noe oppsiktsvekkende og unikt, mens man som publikum nok lettere ser og gjenkjenner visse mønstre i beskrivelsene og adferden hennes.

• Liker 49
Skrevet

Om det ikke er utroskap så er det rart å ikke kommentere på det?

«Hører det er rykter om utroskap og det er ikke sant. Vil som sagt ikke gå i detaljer så dette er den eneste kommentaren jeg har på det». 

• Liker 17
Skrevet

Har Karine noen relasjon til Kasper? Skjønner ikke helt sammenhengen her….🙄

Skrevet
Just now, Krutthøna said:

Hun er søsteren hans 

• Liker 19
Skrevet
Krutthøna skrev (Akkurat nå):

Karine er søsteren til Kasper 

• Liker 4
Skrevet
Nasse Nøff ❤ skrev (1 time siden):

Jeg er sjokkert over at folk er sjokkert. Vi som har fulgt SE mer enn 1 år så denne fra en mils avstand. Ingenting sjokkerer lengre. Lystløgner og narsissisme er to ord som beskriver SE godt. Synes synd på Kasper som ble brukt og kastet på den måten som han ble. 

Akkurat som hunden hennes, eller kanskje dyrene hennes for å si det mer korrekt.

• Liker 15
Skrevet
Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Akkurat som hunden hennes, eller kanskje dyrene hennes for å si det mer korrekt.

I Sophie Elises verden skifter kulisser og statister (inklusive mennesker og dyr) fortere enn grisen blunker. Ny start, ny sesong, nye venner, nye menner, nye pupper, nye lepper, nye dyr, nye vaner, nye diagnoser. Ny rompe. Ny leilighet. 

• Liker 36
Skrevet
MaleficentAurora skrev (27 minutter siden):

Fant dette blogg innlegget som ble skrevet for 2 uker siden;

"Etter farmen oppholdet har Sophie Elise uttrykt at hun har fått et godt forhold til flere av deltakerne, blant dem er Øyunn Krogh, kjent fra programmet Sommerhytta."

Sophie Elise kunngjorde sin hjemkomst fra innspillingen av farmen-kjendis

Øyunn har kjæreste så tviler på de ryktene der..

• Liker 12
Skrevet
Kratt_ skrev (22 minutter siden):

Øyunn har kjæreste så tviler på de ryktene der..

Hva mener du her egentlig? Tror ikke poenget var at hun er lesbisk

• Liker 6
Skrevet

Om det stemmer at Isak og SE har noe på gang, blir jeg utrolig skuffet over Isak. Jeg trodde han hadde bedre verdier og dømmekraft.

• Liker 43
Skrevet
Nasse Nøff ❤ skrev (2 timer siden):

Synes synd på Kasper som ble brukt og kastet på den måten som han ble. 

Nå vet jeg ikke årsaken til bruddet og gidder heller ikke å spekulere i det, men det blir jo feil å påstå at Kasper har blitt «brukt» i ensidig forstand, for jeg synes ikke at han kommer så dårlig ut av det selv heller. 

Kan nevne blant annet:

- 32k følgere på instagram, noe som kommer GODT med når du er involvert i intet mindre enn to start ups/prosjekter. Vil forøvrig si at timingen for når han fikk profil på some i forhold til disse prosjektene og måten SE promoterte kontoen hans på vitner om at dette var en avtalt tjeneste (og vi vet jo at SE tjener fett på å reklmere for ting og tang, så denne markedsføringen er jo faktisk verdt en god del)

- Bodd med ganske høy standard som student å være. I tillegg kommer tilgang på bil, reiser, restaurantbesøk og hotellopphold også videre. 

- Samarbeid med Skappel, som garantert betaler for seg. 

- Søsteren fikk jobb

Nevner det jeg kommer på i farta uten at jeg har fulgt noen av de veldig tett, så det er sikkert flere ting jeg ikke vet om. Jeg sier ikke at disse tingene ikke var fortjent (spør du meg så burde en god livsstil være minste bonus for å bo med noen som utleverer alt av privatliv), men at han tross alt har fått en del ut av forholdet selv også.

Så kan man jo spekulere i om disse fordelene er noe han aktivt har oppsøkt eller ting som SE har presset på han, men han virker jo som en fyr som tar veldig bevisste og gjennomtenkte valg, så å fremstille han som et rent offer vil jo være å avskrive ganske mye av det han selv hevder han står for.

• Liker 31
Skrevet (endret)

Men hvorfor trenger noen å ha vært utro? Et brått og vondt brudd kan bety så mangt utenom utroskap. Det er jo vondt å gå fra noen etter mange år uansett om noe har skjedd eller ikke

Endret av Anonyym97
  • Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...