J.. Skrevet 18. juli 2021 #23241 Skrevet 18. juli 2021 (endret) MaleficentAurora skrev (15 minutter siden): Så absolutt. Man ser at hun ser mye til til venstre, blunker mer enn vanlig og ser en del ned i videoen. Og det tilsier at man snakker ikke helt sant om enkelte punkter i temaet. Hadde hun hatt noe som helst respekt for søsknene K hadde hun bare sagt at det er slutt og assistentjobben er ledig. Punktum. "Plis,ikke spekuler:)))))" Endret 18. juli 2021 av J.. 17
DianaV Skrevet 18. juli 2021 #23242 Skrevet 18. juli 2021 (endret) DianaV skrev (På 6.6.2021 den 15.07): Det skjærer seg jo alltid med disse vennene som frontes på sosial media. Men er jo ikke overraskende, må være en slitsom og utakknemlig jobb å være rundt henne, for det er jo Sophie Elise sin verden og alle rundt henne har en eller annen rolle. De med selvrespekt finner seg ikke i det over lengre tid, og SE kan ikke henge for mye med mennesker som tar oppmerksomhet fra henne før det eksploderer pga hennes egen usikkerhet. Hun har alltid hatt mange relativt korte og intense relasjoner, noe som er ganske textbook mtp hva slags menneske hun er. Hvis hun ikke bruker folk opp, så blir nok mange lei av å være statist og gratis fotograf rundt verdens midtpunkt hele tiden. Fetisha ble iallefall drittlei, og godt for henne! Det er ikke lurt å jobbe med familie, så når dette skjærer seg, for det kommer det til å gjøre på et eller annet tidspunkt, så kommer det til å bli ubehagelig for alle de involverte. Utenom frøken Sophie Elise, for henne spinner bare verden videre. Det er jo aldri hun som er problemet. Reposter meg selv som en eller annen narsissist, men ønsker bare å påpeke hvor forutsigbar hun er. Endret 18. juli 2021 av DianaV 21
MaleficentAurora Skrevet 18. juli 2021 #23243 Skrevet 18. juli 2021 BethD skrev (3 minutter siden): Jeg tror nok Kasper er såpass oppegående at han holder den nye kjæresten ( når den tid kommer) langt unna alt som heter rampelys og seg selv også for den del. Og langt unna SE også Det har kostet han mye å være i et forhold med henne. Hun klarte ikke å løfte han opp med å bli en slags influencere som han begynte å bygge seg opp til. Men samtidig så la jeg merke til at det var mye som skurrer. 9
Era Vulgaris Skrevet 18. juli 2021 #23244 Skrevet 18. juli 2021 DianaV skrev (3 minutter siden): Reposter meg selv som en eller annen narsissist, men ønsker bare å påpeke hvor forutsigbar hun er. Hun viser jo mer og mer at både venner, kjærester og kolleger er kun accessories for henne. "Sophies verden". 18
Gjest Finlay Skrevet 18. juli 2021 #23245 Skrevet 18. juli 2021 Det som slår meg mens jeg ser videoen, er hvor mange ganger hun greier å si "Æ e singel"😂 Hun virker veldig glad😊
J.. Skrevet 18. juli 2021 #23246 Skrevet 18. juli 2021 Finlay skrev (3 minutter siden): Det som slår meg mens jeg ser videoen, er hvor mange ganger hun greier å si "Æ e singel"😂 Hun virker veldig glad😊 Ja,det.. rett fra "avholds,spirituell,krystall samlende yoga vegeterianer" til hardfylla og tinder.. 34
MaleficentAurora Skrevet 18. juli 2021 #23247 Skrevet 18. juli 2021 Era Vulgaris skrev (4 minutter siden): Hun viser jo mer og mer at både venner, kjærester og kolleger er kun accessories for henne. "Sophies verden". Er det jeg har sagt hele tiden det er det de er. Hun krever og forventer at folk skal behandle henne som et menneske med følelser, men behandler sine nærmeste som at det var en gjenstand, som hun kan enten kaste når hun blir lei eller sette inn i bøttekåttet til hun får bruk for dem igjen. Den siste linjen i kommentaren min er noe sjelden hun gjør. For man ser ikke de hun har kuttet kontakten med igjen på hennes sosiale media eller andre steder. 10
m1n Skrevet 18. juli 2021 #23248 Skrevet 18. juli 2021 https://www.f-b.no/sophie-elises-farmen-onske-gikk-i-oppfyllelse-han-er-noe-for-meg/v/5-59-2253515 SE var tydeligvis betatt av Isak allerede før innspilling. 16
Djungelvrål Skrevet 18. juli 2021 #23249 Skrevet 18. juli 2021 Honey Dew skrev (5 timer siden): Hva har hun gjort med øynene? Operert øyelokkene og tatt et trådløft, 10
Djungelvrål Skrevet 18. juli 2021 #23250 Skrevet 18. juli 2021 Finlay skrev (46 minutter siden): Det som slår meg mens jeg ser videoen, er hvor mange ganger hun greier å si "Æ e singel"😂 Hun virker veldig glad😊 Hun lyver, hun er jo ikke singel 2
Gjest Robin666 Skrevet 18. juli 2021 #23251 Skrevet 18. juli 2021 Finlay skrev (45 minutter siden): Det som slår meg mens jeg ser videoen, er hvor mange ganger hun greier å si "Æ e singel"😂 Hun virker veldig glad😊 Når man sier en ting så mange ganger er det tegn på løgn. Hun er ikke single i normal forstand. Hun er på vei inn i et nytt forhold.
Era Vulgaris Skrevet 18. juli 2021 #23252 Skrevet 18. juli 2021 Robin666 skrev (3 minutter siden): Når man sier en ting så mange ganger er det tegn på løgn. Hun er ikke single i normal forstand. Hun er på vei inn i et nytt forhold. Tror hun sier det slik, så hun ikke skal avsløre noe i forbindelse med Farmen. Men "glemmer" snap som alle nå har sett, hvor hun holder Isak i hånden. Hun må jo tro folk er stokk dumme, eller så er det noe med at all PR er god PR. Min medfølelse går hvert fall til Kasper her. 19
Isild Skrevet 18. juli 2021 #23253 Skrevet 18. juli 2021 Uttalelsen var et mislykket forsøk på å heve Kasper tror jeg. Gi han "verdens beste referanse". Hvis det viser seg at hun har vært utro, så er det vel typisk å si alt mulig fantastisk om den man har knust - for å prøve å lappe vedkommende sammen litt. Funker ikke. Jeg tror egentlig Kasper raskt går tilbake til sitt anonyme liv (uten at vi egentlig vet så mye om han og livet hans, og det sier meg egentlig noe bra om han - han har klart å holde seg privat på tross av å være sammen med ei som ikke kan få utlevert seg NOK) Det han har vist og vært er at han er tolerant og tålmodig, stillferdig og lojal. Han må helt sikkert lande etter å ha vært med på SE-toget disse årene. Håper han finner en koselig jente som ikke må røske opp alt rundt seg med jevne mellomrom. Ei som ikke hele tiden skal finne seg selv - og aldri stoppe opp og bare leve med å være den hun fant. 38
Tough cookie Skrevet 18. juli 2021 #23254 Skrevet 18. juli 2021 Når ble det slutt med henne og Kasper? Det hadde jeg ikke trodd...Hvem gjorde det slutt? 1
Vitulina Skrevet 18. juli 2021 #23255 Skrevet 18. juli 2021 J.. skrev (1 time siden): Ja,det.. rett fra "avholds,spirituell,krystall samlende yoga vegeterianer" til hardfylla og tinder.. 🤣🤣🤣🤣🤣 6
Vitulina Skrevet 18. juli 2021 #23256 Skrevet 18. juli 2021 Hahahahaha. "JEG HAR DET BRA, KASPER HAR DET BRA (så bra at han har dumpet deg og må leve med å ha blitt bedratt) og KARINE HAR DET BRA (så bra at hun valgte å si opp på dagen). Jaaaaaddda. Dette er et skoleeksempel på en narsissist, jeg hadde faktisk forventet at hun ville drite på draget så fort hun kom i en ny setting og fikk oppmerksomhet. LOOOL. 45
Gjest Finlay Skrevet 18. juli 2021 #23257 Skrevet 18. juli 2021 Robin666 skrev (18 minutter siden): Når man sier en ting så mange ganger er det tegn på løgn. Hun er ikke single i normal forstand. Hun er på vei inn i et nytt forhold. Kanskje det🤔 Får i hvert fall inntrykk av at hun er boblende lykkelig (kanskje forelsket?) Og at hun til tider strever med å holde smilet tilbake. Tror hun er ekte beveget mens hun forteller hva Kasper har betydd for henne, men samtidig er det veldig tydelig at han er et tilbakelagt kapittel.
Tradegy Skrevet 18. juli 2021 #23258 Skrevet 18. juli 2021 Følger ikke SE i det daglige, men så YouTube-videoen. Skjønner at ting ligger tilbake i tid, men vet man at det er snakk om utroskap, eller er det sånn typisk jodelrykte? Synes nesten litt synd på foreldrene hennes. Kan se for meg at Kasper har vært en drøm av en 'svigersønn' 19
Gjest BethD Skrevet 18. juli 2021 #23259 Skrevet 18. juli 2021 Tradegy skrev (1 minutt siden): Følger ikke SE i det daglige, men så YouTube-videoen. Skjønner at ting ligger tilbake i tid, men vet man at det er snakk om utroskap, eller er det sånn typisk jodelrykte? Synes nesten litt synd på foreldrene hennes. Kan se for meg at Kasper har vært en drøm av en 'svigersønn' Syns mer synd på foreldrene pga henne…
Olympus Skrevet 18. juli 2021 #23260 Skrevet 18. juli 2021 Tradegy skrev (3 minutter siden): Følger ikke SE i det daglige, men så YouTube-videoen. Skjønner at ting ligger tilbake i tid, men vet man at det er snakk om utroskap, eller er det sånn typisk jodelrykte? Synes nesten litt synd på foreldrene hennes. Kan se for meg at Kasper har vært en drøm av en 'svigersønn' Alt er bare rykter. Det hun forteller i videoen er det vi vet. At hun holder hender med Isak på snappen til Maria er også bare spekulasjoner. Det var umulig å faktisk konstatere på det bildet. 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå