Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest Heartgirl
Skrevet
allesote skrev (Akkurat nå):

Hvor ser du dette?

På youtube profilen hennes. 

Gjest Heartgirl
Skrevet
Kenelz skrev (16 minutter siden):

Karine sluttet hos Sophie pga hvordan forholdet ble avsluttet på (det var et tøft brudd, avsluttet raskt og hardt). 

Utroskap? 

Vi trenger ikke være hjernekirurger for å forstå hva det handler om men bra hun verner om privatlivet til Kaspar og Karine. Det fortjener de hvis det med utroskap stemmer. 

Skrevet

SE skal ha ros for respekten hun viser Kasper og Karine i videoen. 

Når det er sagt, så forteller hun jo også mellom linjene at bruddet var brått og hardt, og at Karine har kuttet kontakten med henne pga måten det skjedde på. 

Det kunne hun kanskje latt være å si, det gir jo bare grobunn for spekulasjoner (som hun sier at hun IKKE vil ha) 

• Liker 22
Skrevet

Hvis bruddet var så hardt og brutalt burde hun vel ikke sitte å holde isak i hånda på Maria Wang sin instastory

• Liker 33
Skrevet
allesote skrev (35 minutter siden):

Det er feil. De følger henne begge to. De følger også begge Glød fortsatt. Slutt å spre misinformasjon for å lage drama.

Oki hvis du sier så er det sikkert rett. Jeg tok feil! Beklager. Men jeg så bare inne på sophie sin profil at hun følger dem, når jeg søkte opp hvem som følger sophie kom ikke dem opp men ok

• Liker 1
Skrevet

Står om dette på seher. no 

• Liker 1
Skrevet
J.. skrev (3 minutter siden):

Avslutter med "Alle gjør feil. Æ e bare 26 år og finner fortsatt ut av følelsene mine.."

Janei,kan faktisk ikke annet enn å bli flau.

Hvor lenge skal hun "bare være x år" før man bare må stå for hva som blirbsagt og gjort..

Godt spørsmål. Det blir rarere å rarere å høre på at hun "bare" er xx år. Hun er en voksen kvinne. Alle gjør feil og lærer gjennom hele livet, men nå burde hun slutte å si at det er fordi hun "bare er xx år" 

En ting man som voksen kvinne vet mer om enn når man er "bare 16" eller "bare 19" er derimot at feil som gjøres om og om igjen ikke lenger kan kalles feil - men valg. Velger man å IKKE gjøre en første feil en gang til, så heter det å ha tatt til seg lærdom og fått erfaring - for å unngå samme feil igjen. 

Hun kan med fordel slutte å kalle seg liten jente som bare prøver å finne ut av livet, og heller si at hun står for de valgene hun helt bevisst tar helt selv. 

• Liker 36
Skrevet

Her er siste videoen fra SE's YP kanal.

Så kan man holde seg for god til og komme med feilaktig informasjon eller konspirasjonsteorier.

• Liker 7
Skrevet
Isild skrev (2 minutter siden):

Godt spørsmål. Det blir rarere å rarere å høre på at hun "bare" er xx år. Hun er en voksen kvinne. Alle gjør feil og lærer gjennom hele livet, men nå burde hun slutte å si at det er fordi hun "bare er xx år" 

En ting man som voksen kvinne vet mer om enn når man er "bare 16" eller "bare 19" er derimot at feil som gjøres om og om igjen ikke lenger kan kalles feil - men valg. Velger man å IKKE gjøre en første feil en gang til, så heter det å ha tatt til seg lærdom og fått erfaring - for å unngå samme feil igjen. 

Hun kan med fordel slutte å kalle seg liten jente som bare prøver å finne ut av livet, og heller si at hun står for de valgene hun helt bevisst tar helt selv. 

Sannheten er vel at hun er en liten jente, mentalt sett. Hun har jo aldri gjort annet enn å være i denne kunstige, livsfjerne bobla. Ingen utdanning, aldri hatt en vanlig jobb, levd i rampelyset fra hun var 14. Man utvikler seg jo ikke spesielt mye i den livsstilen hun lever. Sånn sett kan hun ikke sammenliknes med en gjennomsnittlig 26-åring, som har levd et normalt liv. 

• Liker 40
  • Nyttig 1
Skrevet
MaleficentAurora skrev (2 minutter siden):

"uansett hvem som får Kasper og blir hans kjæreste etter hvert, du er så heldig, men du bør være en jævlig bra person, for jeg kommer til å følge med."

https://www.seher.no/kjendis/bratt-og-hardt-brudd/74028796

Hva i alle dager?

Hun mener det sikkert som et kompliment og plaster på såret til Kasper, men i realiteten legger hun opp til at ingen bør tørre å innlede et forhold med han.

• Liker 42
Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

Tror nok verken Kasper eller ny kjæreste er ute etter hennes annerkjennelse eller godkjennelse.

Nettopp. Men hun skal ha kontroll ettersom bruddet gikk som det gikk. Og det med så tenker jeg at hun klandrer seg selv.

• Liker 15
Gjest BethD
Skrevet
MaleficentAurora skrev (6 minutter siden):

"uansett hvem som får Kasper og blir hans kjæreste etter hvert, du er så heldig, men du bør være en jævlig bra person, for jeg kommer til å følge med."

https://www.seher.no/kjendis/bratt-og-hardt-brudd/74028796

Hahahahaha så sykt nedrig og flaut å si noe sånt 😂😂😂 spesielt etter hun har vært utro. 
slapp av SE, han finner seg nok en som er MYE bedre enn deg 😂

Annonse
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 minutt siden):

Hva i alle dager?

Hun mener det sikkert som et kompliment og plaster på såret til Kasper, men i realiteten legger hun opp til at ingen bør tørre å innlede et forhold med han.

Det er en slags "trussel" hun kommer med ja. Men tviler på at noen bryr seg i det hele tatt. Slik som hun snakket om Kasper har hun ikke snakket om sine tidligere ekser. Så er det nok den dårlige samvittigheten som snakker i halves i koder.

• Liker 33
Skrevet
MaleficentAurora skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Men hun skal ha kontroll ettersom bruddet gikk som det gikk. Og det med så tenker jeg at hun klandrer seg selv.

Åpentbart at hun har gjort noe dumt,ja.

Reagerte også på den kommentaren.

Hva exen synes om ny kjæreste er vel fullstendig irrelevant.

• Liker 18
Gjest BethD
Skrevet
MaleficentAurora skrev (1 minutt siden):

Det er en slags "trussel" hun kommer med ja. Men tviler på at noen bryr seg i det hele tatt. Slik som hun snakket om Kasper har hun ikke snakket om sine tidligere ekser. Så er det nok den dårlige samvittigheten som snakker i halves i koder.

Jeg tror nok Kasper er såpass oppegående at han holder den nye kjæresten ( når den tid kommer) langt unna alt som heter rampelys og seg selv også for den del. Og langt unna SE også 

Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

Åpentbart at hun har gjort noe dumt,ja.

Reagerte også på den kommentaren.

Hva exen synes om ny kjæreste er vel fullstendig irrelevant.

Så absolutt. Man ser at hun ser mye til til venstre,  blunker mer enn vanlig og ser en del ned i videoen. Og det tilsier at man snakker ikke helt sant om enkelte punkter i temaet.

• Liker 16
Skrevet

Peak narsisssme den uttalelsen der. Kanskje den fremtidige nye flammen faktisk bør være litt på vakt....

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...