Isild Skrevet 18. juli 2021 #23201 Skrevet 18. juli 2021 Hulderen skrev (Akkurat nå): Er ikke søsteren til Kasper assistenten hennes lenger? Hun kan vel ikke si opp en person bare fordi hun har gjort det slutt med et familiemedlem? Ansatte har sterkt beskyttelsesvern. Aner ikke. Men det ble for noen sider siden diskutert noe om at de ikke følger hverandre lenger osv. Jeg følger ingen av de så jeg har ikke sett det selv. HVIS det viser seg at bruddet mellom SE og Kasper kanskje ikke bare er god stemning, så blir det sikkert vanskelig for søsteren uansett vil jeg tro, å fortsette i den rollen hun har hatt. 9
Gjest BethD Skrevet 18. juli 2021 #23202 Skrevet 18. juli 2021 Hulderen skrev (3 minutter siden): Er ikke søsteren til Kasper assistenten hennes lenger? Hun kan vel ikke si opp en person bare fordi hun har gjort det slutt med et familiemedlem? Ansatte har sterkt beskyttelsesvern. De har vertfall sluttet å følge hverandre osv så
Ville91 Skrevet 18. juli 2021 #23203 Skrevet 18. juli 2021 BethD skrev (1 minutt siden): De har vertfall sluttet å følge hverandre osv så Nei, Sofie følger både Karine og Kasper.
Gasellen Skrevet 18. juli 2021 #23204 Skrevet 18. juli 2021 Karine kan jo ha sagt opp selv også da. Jodel meldte at SE hadde sparket henne fordi hun hadde gjort en dårlig jobb mens hun var borte men det kan jo bare være bullshit da. Men igjen så ser det ikke ut til at SE + I ryktet var bull. Mye av det som kommer frem der ender opp med å stemme. Sjekk hvem som har kommentert innlegget til Jens Kvernmo på IG. Han og Isak er på tur sammen. 7
MaleficentAurora Skrevet 18. juli 2021 #23205 Skrevet 18. juli 2021 (endret) Nå for folk slutte med å bruke sjefen i Tv2 som en "syndebukk" for hva SE gjør. SE er så pass kalkulert å kynisk av seg at hun treng ikke noen til og fortelle henne hva hun skal gjøre eller oppføre seg på nettet. Jeg har lite tro for at sjefen i tv2 eller at produksjonen bak kjendis Farmen som står bak hennes stunter ift Kasper og denne Isak etc. Har man følgt SE lenge nok så vet man hvordan hun jobber seg fram imedia og på sine "private" platformer. Vi vet at når SE blir plutselig singel igjen så er hun kjapp med å skape storm i ett vannglass via sosiale media. Hun takler svært dårlig at det er stilt rundt henne eller det å ikke være et snakkis for folk. Hun har aldri tatt 6 måneder pause fra sosiale medier uten at det har blitt lagt små spor etter henne. Hun livnære seg så myyye livet på nettet at hun havner kjapp nedi kjelleren om hun ikke er oppdatert på hva sier om henne etc. Endret 18. juli 2021 av MaleficentAurora 29
Honey Dew Skrevet 18. juli 2021 #23206 Skrevet 18. juli 2021 Peonjenta skrev (På 14.7.2021 den 18.34): Du glemte haka, tennene og øynene. Hva har hun gjort med øynene?
Honey Dew Skrevet 18. juli 2021 #23207 Skrevet 18. juli 2021 Lorieen skrev (13 timer siden): Og papirfobi (samtidig som hun eeeelsker bøker), og eksistensiell angst, og så er hun «tidligere bipolar» i følge seg selv. Tidligere bipolar? Enten er en bipolar eller så er du ikke bipolar. 25
Rev. Revenge Skrevet 18. juli 2021 #23208 Skrevet 18. juli 2021 (endret) Nasse Nøff ❤ skrev (10 timer siden): Snipp... Gjerne hjelp til å finne diagnoser, har prøvd å google alt jeg kan for å finne det skriftlig. Har ingen kunnskap om podkasten hun hadde, ikke sett bloggerne (bare første sesong) og ikke hele av Sofies verden. Har heller ikke sett alle de lange videovloggene på youtube. Så gjerne rop ut om det finnes kilde på diagnoser som ikke er oppført. Hun har også rapportert om Lucid dreaming og Astral projection og lignende i 2014, men dette er altså ikke diagnoser. https://sophieelise.blogg.no/1418255920_halfastral_projection.html I 2016 var hun veldig opptatt av søvnparalysene sine. Usikker på om dette i seg selv er en diagnose, men er nevnt som en del av narkolepsi. https://sophieelise.blogg.no/1474638908_svnparalyse.html Endret 18. juli 2021 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 21
J.. Skrevet 18. juli 2021 #23209 Skrevet 18. juli 2021 Honey Dew skrev (10 minutter siden): Hva har hun gjort med øynene? Ingenting. Men hun har tatt øyenbrynsløft. Antar det er det vedkommende mener. 5
J.. Skrevet 18. juli 2021 #23210 Skrevet 18. juli 2021 Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden): Hun har også rapportert om Lucid dreaming og Astral projection og lignende i 2014, men dette er altså ikke diagnoser. https://sophieelise.blogg.no/1418255920_halfastral_projection.html I 2016 var hun veldig opptatt av søvnparalysene sine. Usikker på om dette er en diagnose. https://sophieelise.blogg.no/1474638908_svnparalyse.html Gikk vel over det da. Tidligere bipolar osv. 5
Ville91 Skrevet 18. juli 2021 #23211 Skrevet 18. juli 2021 MaleficentAurora skrev (33 minutter siden): Nå for folk slutte med å bruke sjefen i Tv2 som en "syndebukk" for hva SE gjør. SE er så pass kalkulert å kynisk av seg at hun treng ikke noen til og fortelle henne hva hun skal gjøre eller oppføre seg på nettet. Jeg har lite tro for at sjefen i tv2 eller at produksjonen bak kjendis Farmen som står bak hennes stunter ift Kasper og denne Isak etc. Har man følgt SE lenge nok så vet man hvordan hun jobber seg fram imedia og på sine "private" platformer. Vi vet at når SE blir plutselig singel igjen så er hun kjapp med å skape storm i ett vannglass via sosiale media. Hun takler svært dårlig at det er stilt rundt henne eller det å ikke være et snakkis for folk. Hun har aldri tatt 6 måneder pause fra sosiale medier uten at det har blitt lagt små spor etter henne. Hun livnære seg så myyye livet på nettet at hun havner kjapp nedi kjelleren om hun ikke er oppdatert på hva sier om henne etc. Amen! 🙏🏼 3
Gasellen Skrevet 18. juli 2021 #23212 Skrevet 18. juli 2021 Greia er vel at hun mister mye av lønna for Farmen hvis hun spoiler noe av det som har skjedd. Det skal jo ikke gå på Tv Før neste år. Og Farmen er jo i seg selv ett jævelig oppbrukt og kjedelig konsept så det eneste "store" som skjedde der inne var vel at de to phøka da sikkert.. 13
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. juli 2021 #23213 Skrevet 18. juli 2021 (endret) Gasellen skrev (På 18.7.2021 den 8.11): I alle dager. Hvis dette stemmer hvordan i alle dager klarer hun å ha så mange bøker i stua? Eller signere bøkene sine. Er det managementet som signerer alt ifbm Glöd, leilighetskjøp, bilkjøp, brand deals, signeringer ift kosmetiske ingrep osv? Merkelig å ha fobi mot ark og jobbe som forfatter og ha egen bokklubb? Må være tøft å måtte ta i så mange bøker hele tiden. Enten så er det noen som tar lett på begrepet "Fobi" eller så snakker vi om ett menneske med svært alvorlige psykiske lidelser som det er ett mirakel at fungerer i samfunnet og har jobbet seg opp den merkevaren som hun har. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. juli 2021 #23214 Skrevet 18. juli 2021 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (På 18.7.2021 den 11.31): Hun har også rapportert om Lucid dreaming og Astral projection og lignende i 2014, men dette er altså ikke diagnoser. https://sophieelise.blogg.no/1418255920_halfastral_projection.html I 2016 var hun veldig opptatt av søvnparalysene sine. Usikker på om dette i seg selv er en diagnose, men er nevnt som en del av narkolepsi. https://sophieelise.blogg.no/1474638908_svnparalyse.html Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Heartgirl Skrevet 18. juli 2021 #23215 Skrevet 18. juli 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (2 minutter siden): Godt spørsmål. Det er ikke snakk om å få frysninger av papir, men reell fobi ifølge hun selv. Fra bloggen "Å ta i vanlige ark som a4, a3 eller hva det nå måtte være er helt umulig for meg. Jeg kan begynne å hyperventilere, jeg blir nervøs og redd om noen holder i ark eller papir nærme meg, og å skrive en signatur er også såpass vanskelig at managementet mitt har fått fullmakt til å signere for meg om det skulle være noe, for jeg klarer ikke selv." Hun snakket også om det i programmet lystløgner, hvor hun fortalte at på skolen så slapp hun å måtte dele ut ukeplan til medelever på grunn av sin fobi. Så det er vist så alvorlig at hun fikk tilpasning på skole og jobb ifølge hun selv. Hun har nevnt det i enten bloggerne eller sophies verden eller hva programmet hennes heter også. Lystløgner er fra i fjor, så det er ikke gammel påstand heller. Kilde til vår kjære sol og måne (eller hvem som moderer): Lystløgner TV2, episode 3/sesong 1 - Tid: 24:00-26:00 En forfatter med så alvorlig papirfobi er utrolig og for meg en gåte. Jeg er 100% sikker på at vi snakker om nokså sammensatte problemer hun ikke har fått bearbeidet. Da vikler hun seg inn i sin egen lille verden.
Pust Skrevet 18. juli 2021 #23216 Skrevet 18. juli 2021 Gasellen skrev (6 timer siden): I alle dager. Hvis dette stemmer hvordan i alle dager klarer hun å ha så mange bøker i stua? Eller signere bøkene sine. Er det managementet som signerer alt ifbm Glöd, leilighetskjøp, bilkjøp, brand deals, signeringer ift kosmetiske ingrep osv? Merkelig å ha fobi mot ark og jobbe som forfatter og ha egen bokklubb? Må være tøft å måtte ta i så mange bøker hele tiden. Enten så er det noen som tar lett på begrepet "Fobi" eller så snakker vi om ett menneske med svært alvorlige psykiske lidelser som det er ett mirakel at fungerer i samfunnet og har jobbet seg opp den merkevaren som hun har. Å ha papirfobi var sikkert en grei måte å skaffe seg laptop den gang, lenge før det var vanlig med laptop i skolesammenheng. 11
Østkantgutt1913 Skrevet 18. juli 2021 #23217 Skrevet 18. juli 2021 Ufattelig at folk virkelig gidder å følge henne. Hun har fått sine 15 min 7
Kenelz Skrevet 18. juli 2021 #23218 Skrevet 18. juli 2021 Karine sluttet hos Sophie pga hvordan forholdet ble avsluttet på (det var et tøft brudd, avsluttet raskt og hardt). Utroskap? 37
Sisevt Skrevet 18. juli 2021 #23219 Skrevet 18. juli 2021 Kenelz skrev (3 minutter siden): Karine sluttet hos Sophie pga hvordan forholdet ble avsluttet på (det var et tøft brudd, avsluttet raskt og hardt). Utroskap? Samt at hun sa at hun ikke ønsker å uttale seg om forholdet før hun må, altså farmen kjendis 🙃 13
allesote Skrevet 18. juli 2021 #23220 Skrevet 18. juli 2021 Kenelz skrev (15 minutter siden): Karine sluttet hos Sophie pga hvordan forholdet ble avsluttet på (det var et tøft brudd, avsluttet raskt og hardt). Utroskap? Hvor ser du dette? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå