Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Isild skrev (25 minutter siden):

Jeg tenker mer og mer at "Sophie Elise" er en karakter. Sofie Steen Isachsen skal ha for gjennomføringen av den massive "modelleringen" og alt det som har blitt innøvd for å skape denne "drømmedama". Men er det i det hele tatt noe igjen av den ekte, naturlige og søte Sofie, er det plass til henne? Eller har karakteren "Sophie Elise" overtatt helt. 

Ingenting er ekte. Ikke håret, ikke brynene, ikke vippene, ikke nesen, ikke munnen, ikke kjeven, ikke fargen på tennene, ikke brunfargen, ikke brystene, ikke rumpa, ikke underlivet,  ikke hoftene, ikke neglene, ikke miljøengasjementet, ikke dyrevelferdengasjementet, ikke smilet, ikke det "forlegne", ikke det dype og meditative, ikke det intellektuelle hun ble for å tekkes Todesen, ikke hennes nye elsk for ro og skog. 

"Sophie Elise" må også hele tiden ha nye "kulisser" (bosted, valper og relasjoner) 

Det er faktisk egentlig helt sykt hele opplegget. 

Dette minner jo om intervjuene med TIX, hvordan han pratet om at den brautende TIX tok mer og mer over, slik at følsomme Andreas Haukeland ble borte. Jeg oppfattet det som stemmesanking før Grand Prix  hos Lindmo, men kanskje var det virkelig noe i det. 

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hulderen skrev (2 minutter siden):

Dette minner jo om intervjuene med TIX, hvordan han pratet om at den brautende TIX tok mer og mer over, slik at følsomme Andreas Haukeland ble borte. Jeg oppfattet det som stemmesanking før Grand Prix  hos Lindmo, men kanskje var det virkelig noe i det. 

Relevant sammenligning faktisk. Andreas som skapte "TIX", og hvis det stemmer det han sa - så forsvant Andreas mer og mer. 

• Liker 17
Gjest Heartgirl
Skrevet
Isild skrev (37 minutter siden):

Jeg tenker mer og mer at "Sophie Elise" er en karakter. Sofie Steen Isachsen skal ha for gjennomføringen av den massive "modelleringen" og alt det som har blitt innøvd for å skape denne "drømmedama". Men er det i det hele tatt noe igjen av den ekte, naturlige og søte Sofie, er det plass til henne? Eller har karakteren "Sophie Elise" overtatt helt. 

Ingenting er ekte. Ikke håret, ikke brynene, ikke vippene, ikke nesen, ikke munnen, ikke kjeven, ikke fargen på tennene, ikke brunfargen, ikke brystene, ikke rumpa, ikke underlivet,  ikke hoftene, ikke neglene, ikke miljøengasjementet, ikke dyrevelferdengasjementet, ikke smilet, ikke det "forlegne", ikke det dype og meditative, ikke det intellektuelle hun ble for å tekkes Todesen, ikke hennes nye elsk for ro og skog. 

"Sophie Elise" må også hele tiden ha nye "kulisser" (bosted, valper og relasjoner) 

Det er faktisk egentlig helt sykt hele opplegget. 

Vennene og familien hennes sier alltid "Sofie". Hun ene venninnen (Charlotte) sa det i en av episodene i "Bloggerne" så sier jo hun det: "For oss er du  Sofie". 

Skrevet (endret)

Så liten videosnutt av Sophie og Isak 🤔 er vel noe i ryktene da :) var på Instagram til mariawbra

Screenshot_20210717_171017_com.instagram.android.jpg

Endret av Amaliiee
  • Liker 17
Skrevet
Amaliiee skrev (36 minutter siden):

Så liten videosnutt av Sophie og Isak 🤔 er vel noe i ryktene da :) var på Instagram til mariawbra

Det hadde jeg faktisk ikke trodd..

• Liker 14
Skrevet
Amaliiee skrev (40 minutter siden):

Ser ut som de holder hender.

• Liker 33
Gjest BethD
Skrevet
Ville91 skrev (26 minutter siden):

Det hadde jeg faktisk ikke trodd..

Ikke jeg heller. Wow. Hun synker lavere og lavere. 

Skrevet
Salmonella skrev (29 minutter siden):

Ser ut som de holder hender.

Veldig, litt for tilfeldig at hun strekker ut hånden slik mot kneet hans akkurat bår hun filmer og han også sitter med hånda der. Hun er såpas stor at jeg tipper hun ser gjennom og godkjenner før noen får legge ut bilder/film av henne 😜

F1F78DDE-CEC5-44E7-9DDE-5B2CE7A6B1E0.png

• Liker 18
Gjest BethD
Skrevet
iansak skrev (22 minutter siden):

Veldig, litt for tilfeldig at hun strekker ut hånden slik mot kneet hans akkurat bår hun filmer og han også sitter med hånda der. Hun er såpas stor at jeg tipper hun ser gjennom og godkjenner før noen får legge ut bilder/film av henne 😜

F1F78DDE-CEC5-44E7-9DDE-5B2CE7A6B1E0.png

Det er nok rimelig kalkulert dette 

Skrevet
BethD skrev (12 minutter siden):

Det er nok rimelig kalkulert dette 

Ja, kan det rett og slett være "sjefen" tv2 som har bedt henne legge ut agn som dette for å få flest mulig seere til nært forestående Kjendis Farmen? Hvis det er slik, så har jeg virkelig mistet troen på alt. Får i det minste håpe at eksen hennes har fått beskjed om at det er skuespill og kun laget for å gjøre folk nysgjerrige nok til å skru på tv når Farmen starter. 

Annet enn det.... vanskelig å vite tidslinjen for når ting har skjedd her. Hvis det virkelig er kjærlighet mellom disse, så vet ikke vi når det faktisk ble slutt mellom Sophie og Kasper. For alt vi vet kan det ha vært slutt veldig lenge og at hun først nå går ut med det. Uansett har hun vært i dette gamet lenge nok til å vite at dette her ser jo ikke akkurat bra ut for hennes del..

• Liker 10
Skrevet
non_stop skrev (6 minutter siden):

Ja, kan det rett og slett være "sjefen" tv2 som har bedt henne legge ut agn som dette for å få flest mulig seere til nært forestående Kjendis Farmen? Hvis det er slik, så har jeg virkelig mistet troen på alt. Får i det minste håpe at eksen hennes har fått beskjed om at det er skuespill og kun laget for å gjøre folk nysgjerrige nok til å skru på tv når Farmen starter. 

Annet enn det.... vanskelig å vite tidslinjen for når ting har skjedd her. Hvis det virkelig er kjærlighet mellom disse, så vet ikke vi når det faktisk ble slutt mellom Sophie og Kasper. For alt vi vet kan det ha vært slutt veldig lenge og at hun først nå går ut med det. Uansett har hun vært i dette gamet lenge nok til å vite at dette her ser jo ikke akkurat bra ut for hennes del..

Såå langt går vel selv ikke tv2. Dette kommer vel ikke på tv før neste år?  Etter som noen skrev her var det tungt for SE å forlate Kasper før farmen. Rett etter innspillingen blir det slutt. Er vel ganske tydelig at noe skjedde på farmen? 

• Liker 26
Skrevet
non_stop skrev (16 minutter siden):

Mistenker at du har rett i en del av det du sier her. Dette er en kalkulert greie for å holde henne relevant og i rampelyset, og en del av oppkjøring fram mot Farmen. Nå kan folk bli nysgjerrige nok til å se om de får "SE og Isak-romanse" i neste sesong av Farmen. Både Tv2 og SE er kyniske nok til å holde på sånn.

Sikkert gøy for Kasper, når dette kommer bare dager etter at bruddet ble offisielt. 

• Liker 21
Gjest Finlay
Skrevet
non_stop skrev (23 minutter siden):

Annet enn det.... vanskelig å vite tidslinjen for når ting har skjedd her. Hvis det virkelig er kjærlighet mellom disse, så vet ikke vi når det faktisk ble slutt mellom Sophie og Kasper. For alt vi vet kan det ha vært slutt veldig lenge og at hun først nå går ut med det.

Det var IKKE slutt før Farmen.

Til vanlig bor hun med samboer Kasper Kristoffersen, men hun tror det skal gå greit å potensielt være borte fra hverandre i seks uker.

– Det var veldig trist å si hade til Kasper, og jeg var litt trist i går da jeg bare satt her og ventet. 

https://www.tv2.no/a/14012118/

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Sol, admin.

Gjest BethD
Skrevet
Era Vulgaris skrev (19 minutter siden):

Mistenker at du har rett i en del av det du sier her. Dette er en kalkulert greie for å holde henne relevant og i rampelyset, og en del av oppkjøring fram mot Farmen. Nå kan folk bli nysgjerrige nok til å se om de får "SE og Isak-romanse" i neste sesong av Farmen. Både Tv2 og SE er kyniske nok til å holde på sånn.

Sikkert gøy for Kasper, når dette kommer bare dager etter at bruddet ble offisielt. 

Håper for hans del han kom seg Unna lenge før vi ble opplyst om bruddet. 

Skrevet

Noen som følger henne på IG her? Stemmer det at hun har tatt bort at hun er veganer fra bioen ?

• Liker 4
Skrevet
Gasellen skrev (5 minutter siden):

Noen som følger henne på IG her? Stemmer det at hun har tatt bort at hun er veganer fra bioen ?

Det tror jeg ikke hun har hatt?

Skrevet
LastSummer skrev (21 timer siden):

De snuttene der hun ser til siden, stryker litt på seg selv i ansiktet (helt hakkete og påtatt), eller spiser, og så "plutselig" oppdager at hun blir filma.. altså.. ler hver gang. Så utrolig kleint. Smiley og øynene er liksom helt stresset fordi hun skal liksom spille deilig... fatter ikke dette mennesket. 

Håper aldri hun får kredibilitet igjen, f.eks blant voksne, for sine meninger. Hun har ødelagt den profilen nå..

Alle bevegelsene hennes er jo hakkete og rare, hele jenta glitcher jo. Vet ho har tremor.

• Liker 6
Skrevet
Miimosa skrev (2 minutter siden):

Alle bevegelsene hennes er jo hakkete og rare, hele jenta glitcher jo. Vet ho har tremor.

?

Skrevet
Miimosa skrev (25 minutter siden):

Og papirfobi (samtidig som hun eeeelsker bøker), og eksistensiell angst, og så er hun «tidligere bipolar» i følge seg selv. 

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...