Gasellen Skrevet 11. juli 2021 #23082 Skrevet 11. juli 2021 J.. skrev (12 minutter siden): Hun er i grunn kun interessert i seg selv. Japp 🙈 4
AnonymBrukerx Skrevet 11. juli 2021 #23083 Skrevet 11. juli 2021 non_stop skrev (5 timer siden): Hvis det stemmer at hun holder på med Isak så må jeg si jeg blir litt skuffet. Jeg fulgte aldri med på Norges tøffeste, men leste det lange portrettintervjuet som fulgte etter seieren. Der beskrev han drømmedama, og det er jo alt annet enn det SE er og står for. Fikk dessuten litt sansen for han etter å ha lest intervjuet, da han slo meg som en sjelden jordnær person som likte seg best ute i naturen og langt fra SOME. Det er ikke noe å være skuffet over. isak er som alle andre menn, har sett ham på tinder i alle seks årene jeg har catfishet der. 17
Era Vulgaris Skrevet 11. juli 2021 #23084 Skrevet 11. juli 2021 non_stop skrev (5 timer siden): Hvis det stemmer at hun holder på med Isak så må jeg si jeg blir litt skuffet. Jeg fulgte aldri med på Norges tøffeste, men leste det lange portrettintervjuet som fulgte etter seieren. Der beskrev han drømmedama, og det er jo alt annet enn det SE er og står for. Fikk dessuten litt sansen for han etter å ha lest intervjuet, da han slo meg som en sjelden jordnær person som likte seg best ute i naturen og langt fra SOME. De fleste synes det er stas med "15 minutes of fame", uansett hvilke interesser de har, eller hvor jordnære de framstår. Dreyer har kanskje en drøm om å bli den neste Lars Monsen, så da er det jo fint med bekjentskaper som har så nær binding til media som SE har. 13
velociraptor Skrevet 11. juli 2021 #23085 Skrevet 11. juli 2021 Gasellen skrev (1 time siden): Men hun er jo IHVERTFALL ikke opptatt av fisking, gåsejakt og teltturer ukesvis ute i naturen... Har nok fått en akutt interesse for disse tingene nå 🤣 27
Sol Rampelyset Skrevet 11. juli 2021 #23086 Skrevet 11. juli 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
Gasellen Skrevet 12. juli 2021 #23087 Skrevet 12. juli 2021 velociraptor skrev (16 timer siden): Har nok fått en akutt interesse for disse tingene nå 🤣 Plutselig ikke Veganer lenger 😂 17
Gjest Finlay Skrevet 12. juli 2021 #23088 Skrevet 12. juli 2021 Hun har jo åpenbart en viss evne til å tilpasse seg. Livlig partyprinsesse med Robin, intellektuell, vin - og kunstinteressert med Henrik Thodesen, dyp, spirituell og søkende med Kasper. Så hvorfor ikke naturelskende turjente, som digger telt og sovepose denne gangen?😂
MaleficentAurora Skrevet 13. juli 2021 #23089 Skrevet 13. juli 2021 Finlay skrev (16 timer siden): Hun har jo åpenbart en viss evne til å tilpasse seg. Livlig partyprinsesse med Robin, intellektuell, vin - og kunstinteressert med Henrik Thodesen, dyp, spirituell og søkende med Kasper. Så hvorfor ikke naturelskende turjente, som digger telt og sovepose denne gangen?😂 Det prøvde hun seg på i sin egen serie også. Men det er litt interessant å se hvor hardt hun prøver å framstiller seg til å være noe hun ikke er. Skulle nesten likt å vite om disse turjentene på instagram som faktisk tilbringer 70, 80% i naturen i det hele tatt hadde blitt imponert av henne. For hun finnes ikke i nærheten i takt med naturen selv om hun har vært med på kjendis farmen. Man blir ikke Lars Monsen av den grunnen😅 18
hulillerunde Skrevet 13. juli 2021 #23090 Skrevet 13. juli 2021 SE har aldri benyttet muligheten til å finne seg selv, bli en helhetlig person som vet akkurat hvem hun er og hva hun står for. Alt for stor del av livet hennes har bestått, og består, av å selge seg selv, være et produkt «alle» liker og ser opp til. På grunn av det tror jeg ikke hun vet helt hvem hun er, og når hun da får oppmerksomhet fra en hun synes er interessant så former hun seg etter denne personen slik at den/de skal like henne enda bedre. Men som med mye med SE så bli aldri noe av dette ekte eller helt riktig. 40
MaleficentAurora Skrevet 14. juli 2021 #23091 Skrevet 14. juli 2021 hulillerunde skrev (13 timer siden): SE har aldri benyttet muligheten til å finne seg selv, bli en helhetlig person som vet akkurat hvem hun er og hva hun står for. Alt for stor del av livet hennes har bestått, og består, av å selge seg selv, være et produkt «alle» liker og ser opp til. På grunn av det tror jeg ikke hun vet helt hvem hun er, og når hun da får oppmerksomhet fra en hun synes er interessant så former hun seg etter denne personen slik at den/de skal like henne enda bedre. Men som med mye med SE så bli aldri noe av dette ekte eller helt riktig. Det er igrunn bare trist når man ser fra dagen bloggen så lyset og til hun ble influencer på heltid. Når man mister kontakten med seg selv så klare man ikke se at man former seg etter andre. Har SE noen sinnet vært ekte eller helt riktig av seg? For det har blitt linket opp til utallige blogg innlegger der hun pøse på med kroppspress, urealistisk utseendet og ikke minst hvordan pengene blir brukt. Helt siden hun startet bloggen så har hun gitt unge jenter en vanvittig press på hvordan de skal være, når hun selv slet med seg selv og sitt eget speilbildet. Hun er blitt til en av de influencere som hun kritiserte i høst og væst når hun selv var tenåring å meget sårbar. Hun klare ikke engang å legge ut et eneste bilder som ikke blir seksualisert. 14
MaleficentAurora Skrevet 14. juli 2021 #23092 Skrevet 14. juli 2021 (endret) Svar til slettet sitat er fjernet. Sol, admin. Hun har ikke noe verdighet igjen så den delen av henne er helt tomt. At det ble slutt mellom henne å Kasper ventet alle på, i utgangspunktet. Når man så hvordan han prioterte forholdet så ble ingen overrasket. Han har alltid vært i bakgrunn selv om SE prøvde å få han litt fram i lyset for sin egen del. SE's første kjæreste var av samme ulla som Kasper, ville ikke være en del av sirkuset å holdte seg unna for det meste når kameraet dukket opp. Svenske Robin var så kamera kåt av seg at produksjonen av bloggene måtte be SE om få han til trekke seg unna når de skulle filme henne etc. Robin prøvde seg så på paradise Hotel som kun førte til alt verre for han, for da kom sannheten fram om hvordan han egentlig var. Endret 14. juli 2021 av Sol Rampelyset 17
Era Vulgaris Skrevet 14. juli 2021 #23093 Skrevet 14. juli 2021 MaleficentAurora skrev (1 time siden): Det er igrunn bare trist når man ser fra dagen bloggen så lyset og til hun ble influencer på heltid. Når man mister kontakten med seg selv så klare man ikke se at man former seg etter andre. Har SE noen sinnet vært ekte eller helt riktig av seg? For det har blitt linket opp til utallige blogg innlegger der hun pøse på med kroppspress, urealistisk utseendet og ikke minst hvordan pengene blir brukt. Helt siden hun startet bloggen så har hun gitt unge jenter en vanvittig press på hvordan de skal være, når hun selv slet med seg selv og sitt eget speilbildet. Hun er blitt til en av de influencere som hun kritiserte i høst og væst når hun selv var tenåring å meget sårbar. Hun klare ikke engang å legge ut et eneste bilder som ikke blir seksualisert. Jeg tror mye av årsaken til at vi ser mer og mer kropp, seksualiserte bilder, og selvdigging i monitor, er at hun har brukt alle sine formende år i en rosa bloggboble, og at hun nå - 10 år senere, ikke aner hvem hun er eller hva hun har å by på. Da blir det kropp, "sensuelle" bilder, vrikking foran speil og kamera, og en søken etter bekreftelser gjennom likes og kommentarer. Hun er fortsatt "bare en liten jente som prøver å finne sin vei", og den enkleste veien for å holde seg relevant, er kropp, kropp, kropp. Det er selvfølgelig vondt og trist at et såpass langt forhold er over, og det er godt mulig K holdt henne litt jordet. Hun har vel heller ingen virkelige venner, bare bekjente, hvor det blir en slags gjensidig utnyttelse for at begge parter skal holde seg relevante. Men hun har jo Tv2 i ryggen, så hun lander nok godt på beina denne gangen også. Hvert fall for en stund. Jeg er ikke målgruppen, men slik jeg ser situasjonen hennes nå, står hun ved et veiskille. Skal hun - som 26 åring - fortsette i samme spor med kropp og nakenhet for å holde seg relevant, eller klarer hun å fronte seg som en person med mer substans? 20
MaleficentAurora Skrevet 14. juli 2021 #23094 Skrevet 14. juli 2021 Era Vulgaris skrev (3 minutter siden): Jeg tror mye av årsaken til at vi ser mer og mer kropp, seksualiserte bilder, og selvdigging i monitor, er at hun har brukt alle sine formende år i en rosa bloggboble, og at hun nå - 10 år senere, ikke aner hvem hun er eller hva hun har å by på. Da blir det kropp, "sensuelle" bilder, vrikking foran speil og kamera, og en søken etter bekreftelser gjennom likes og kommentarer. Hun er fortsatt "bare en liten jente som prøver å finne sin vei", og den enkleste veien for å holde seg relevant, er kropp, kropp, kropp. Det er selvfølgelig vondt og trist at et såpass langt forhold er over, og det er godt mulig K holdt henne litt jordet. Hun har vel heller ingen virkelige venner, bare bekjente, hvor det blir en slags gjensidig utnyttelse for at begge parter skal holde seg relevante. Men hun har jo Tv2 i ryggen, så hun lander nok godt på beina denne gangen også. Hvert fall for en stund. Jeg er ikke målgruppen, men slik jeg ser situasjonen hennes nå, står hun ved et veiskille. Skal hun - som 26 åring - fortsette i samme spor med kropp og nakenhet for å holde seg relevant, eller klarer hun å fronte seg som en person med mer substans? Dette her som du skriver kan jeg si meg 💯% enig i. Hun er ikke den "lille jenta" lengre og det vet følgerne hennes utmerket godt. Med at følgerene hennes vet hvordan hun spiller spillet sitt så blir hun ikke tatt seriøst. Mange har skrevet i kommentarfeltet at de følger henne kun for underholdningen sin del og ikke fordi de støtter henne som person eller influencer. Hun har prøvd seg på så mange forskjellige platformer som hun ikke klare å holde seg til. Det er flere små influencere som klare å holde seg relevante og så pass viktig i samfunnet at de blir sett som godt forbilder. Det kommer av at de spiller ikke på sex og kropp. De har tatt en annen vei for å nå ut til følgerne sine. Og bruke stemmen sin er det mer makt i enn å vise pumpene og rompa si oppi kameraet. 8
Era Vulgaris Skrevet 14. juli 2021 #23095 Skrevet 14. juli 2021 MaleficentAurora skrev (7 minutter siden): Dette her som du skriver kan jeg si meg 💯% enig i. Hun er ikke den "lille jenta" lengre og det vet følgerne hennes utmerket godt. Med at følgerene hennes vet hvordan hun spiller spillet sitt så blir hun ikke tatt seriøst. Mange har skrevet i kommentarfeltet at de følger henne kun for underholdningen sin del og ikke fordi de støtter henne som person eller influencer. Hun har prøvd seg på så mange forskjellige platformer som hun ikke klare å holde seg til. Det er flere små influencere som klare å holde seg relevante og så pass viktig i samfunnet at de blir sett som godt forbilder. Det kommer av at de spiller ikke på sex og kropp. De har tatt en annen vei for å nå ut til følgerne sine. Og bruke stemmen sin er det mer makt i enn å vise pumpene og rompa si oppi kameraet. Dette har du nok helt rett i. Utfordringen for SE ligger nok i at følgerskaren som har vokst opp med henne, har blitt voksne, mens hun selv ikke har utviklet seg i samme grad. 24
MaleficentAurora Skrevet 14. juli 2021 #23096 Skrevet 14. juli 2021 Era Vulgaris skrev (Akkurat nå): Dette har du nok helt rett i. Utfordringen for SE ligger nok i at følgerskaren som har vokst opp med henne, har blitt voksne, mens hun selv ikke har utviklet seg i samme grad. Det har du helt rett i og riktig sagt. Hun klare ikke lure folk lengre. Eneste personen hun lurer gang på gang er seg selv. 15
Gjest IKC Skrevet 14. juli 2021 #23097 Skrevet 14. juli 2021 Lorieen skrev (2 timer siden): Jeg tror dessverre at hun bare blir brukt. Hun er kanskje forelska, men menn ser på henne som et produkt, et objekt. Og det er hennes egen feil, fordi hun selv har bygget opp det imaget. Hun er gratis, alle som vil kan få se henne naken, det er bare å følge henne på insta eller å bla seg tilbake på bloggen. Hele Norge vet hvordan hun ser ut uten klær. Hun er en slags oppblåsbar Barbara med puls og åndedrett. Uten å mene noe om SE sin seksualisert fremtoning synes jeg en skal være forsiktig med å rettferdiggjøre menns objektivisering av kvinner uansett kontekst. Ingen menn skal noen sinne se på kvinner som objekt eller ett produkt, og når det blir gjort skal ALLTID ansvaret ligge hos de mennene som gjør det. Dog kan en absolutt diskutere hvilke kvinnesyn SE er med på konstruere, men det å si at det er hennes feil at menn objektiviserer henne er en farlig ansvarsfraskrivelse hos menn med dårlig kvinnesyn.
Populært innlegg Lorieen Skrevet 14. juli 2021 Populært innlegg #23098 Skrevet 14. juli 2021 IKC skrev (1 time siden): Uten å mene noe om SE sin seksualisert fremtoning synes jeg en skal være forsiktig med å rettferdiggjøre menns objektivisering av kvinner uansett kontekst. Ingen menn skal noen sinne se på kvinner som objekt eller ett produkt, og når det blir gjort skal ALLTID ansvaret ligge hos de mennene som gjør det. Dog kan en absolutt diskutere hvilke kvinnesyn SE er med på konstruere, men det å si at det er hennes feil at menn objektiviserer henne er en farlig ansvarsfraskrivelse hos menn med dårlig kvinnesyn. Sophie Elise er en kvinne med dårlig kvinnesyn og får selv ta ansvaret. Hun spytter på feminismen ved å flashe brystvorter på Godt Brød og kalle det feminisme og kvinnekamp. Alt hun gjør er seksualisert og hun gjør det kun for oppmerksomhet og bekreftelse. 52
Djungelvrål Skrevet 14. juli 2021 #23099 Skrevet 14. juli 2021 IKC skrev (4 timer siden): Uten å mene noe om SE sin seksualisert fremtoning synes jeg en skal være forsiktig med å rettferdiggjøre menns objektivisering av kvinner uansett kontekst. Ingen menn skal noen sinne se på kvinner som objekt eller ett produkt, og når det blir gjort skal ALLTID ansvaret ligge hos de mennene som gjør det. Dog kan en absolutt diskutere hvilke kvinnesyn SE er med på konstruere, men det å si at det er hennes feil at menn objektiviserer henne er en farlig ansvarsfraskrivelse hos menn med dårlig kvinnesyn. SE VIL være et objekt. Det er ikke tvil om det. 27
Million Skrevet 14. juli 2021 #23100 Skrevet 14. juli 2021 Noen som vet hvorfor hun har foretatt en omskrivning av fornavnet sitt og lagt til et navn, helt uten videre? Hun heter jo Sofie med "f" (ikke ph) og hun heter egentlig ikke Elise til mellomnavn heller. Det er noe hun har funnet på selv. Er det bare noe hun synes var kult i tenårene, og så har det blitt hengende ved henne? 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå