Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det ble slutt før eller etter farmen. 

Kan farmen ha vært en måte for SE å takle bruddet på?

En liten refleksjon, med et dryss av nysgjerrighet.

• Liker 2
Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

Artig at de har hatt hele 5 fine år sammen, når de ble sammen i 2017😂

https://www.seher.no/kjendis/sophie-elise-roper-ny-kjaereste/68671607

Vi vet jo fra før at hun ikke er så god på årstall 😊 Det ble slutt med Mathias i 2017 https://www.nettavisen.no/livsstil/sophie-elise-er-singel-igjen/s/12-95-3423338203

Jeg syntes hun var heldig med Kasper, ikke sikkert det er lett å treffe en god kjæreste igjen med hennes oppførsel og rykte.

• Liker 18
Skrevet
Sugar&Spice skrev (1 time siden):

Hvis hun har kjøpt den for et par dager siden burde den stå som solgt nå? Det gjør den ikke.

Da vi solgte tok det 20 min fra budet ble akseptert til leiligheten stod som solgt på Finn? :klo:  

Vanligvis står det solgt etter meget kort tid. Ellers blir det misvisende for potensielle kjøpere. 

Synes leiligheten ser fin ut med bra beliggenhet. Ser noen snakker om at de liker plen, selv har jeg aldri ønsket det. Men en balkong/veranda er et must 😊

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor står annonsen som "inaktiv" og ikke "solgt" på Finn? Det er jo ikke det de pleier å stå som når de faktisk er solgt. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
1 hour ago, Khadira said:

Altså.. Får da være måte på hvor sjokkerende og altoppslukende dette skal være.

1273544731_Screenshot2021-07-07at18_31_08.thumb.png.2ea78d33f70b08012798eebc78d7716b.png

Er ikke noen naturkatastrofe heller da.

Edit: ikke overraskende er det Dagbladet som publiserer om det på denne måten.

Får jo hèlt Tone & Aksel {vibber} av det hele.. Tipper det har ligget klart i desken i lang tid, for så spekulative er de (Dagbladet) sikkert. 

Er ikke en av hennes følgere i det daglige, men det er trist når kjærligheten tar slutt. Unner ingen det :hjerte:

Så blir det interessant å se om det blir ny hund som flytter nordover, for å lege sårene..... Neida (Joda).

Endret av Tradegy
  • Liker 19
Skrevet

Jeg digget den nye leiligheten hennes- synes den er superfin! 

Jeg har vært, og er kritisk til mye av det SE AS gjør, men et brudd er veldig personlig og håper de begge takler det fint.
Brudd er, som regel, alltid vondt uansett hvordan man snur og vender på ting.

• Liker 13
Skrevet

Da de hadde vært sammen i litt over to år, sa hun at de hadde vært sammen i fire. Nå har de vært sammen i underkant av fire år og så er det plutselig fem. 😂 Kan hun ha et lite snev av dyskalkuli, tro?

• Liker 36
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet
Lorieen skrev (21 minutter siden):

Da de hadde vært sammen i litt over to år, sa hun at de hadde vært sammen i fire. Nå har de vært sammen i underkant av fire år og så er det plutselig fem. 😂 Kan hun ha et lite snev av dyskalkuli, tro?

Å runde opp fra fire og vekslepenger til 5 kan jeg da skjønne, men å si 4 år når det egentlig er to var da veldig drøyt 😂

Skrevet

Er det fordi hun muligens har funnet tonen med Isak Dreyer på Farmen?

• Liker 12
Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Vanligvis står det solgt etter meget kort tid. Ellers blir det misvisende for potensielle kjøpere. 

Synes leiligheten ser fin ut med bra beliggenhet. Ser noen snakker om at de liker plen, selv har jeg aldri ønsket det. Men en balkong/veranda er et must 😊

Ja, men hvorfor står det ikke da solgt på leiligheten som SE visstnok har kjøpt? 

• Liker 2
Skrevet
Sugar&Spice skrev (3 minutter siden):

Ja, men hvorfor står det ikke da solgt på leiligheten som SE visstnok har kjøpt? 

Kanskje hun bare leier, eller no? Men jo merkelig 

• Liker 1
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden):

Kanskje hun bare leier, eller no? Men jo merkelig 

Ulogisk å signere leieavtale på en leilighet som ligger til salgs vel?  Og spesielt ulogisk når hun også sier at hun har kjøpt den.

• Liker 3
Skrevet
Sugar&Spice skrev (3 minutter siden):

Ulogisk å signere leieavtale på en leilighet som ligger til salgs vel?  Og spesielt ulogisk når hun også sier at hun har kjøpt den.

Boligen var trukket fra Finn når hun kjøpte den, da oppdateres ikke annonsen som solgt da den allerede er inaktiv.

• Liker 17
Skrevet
Gasellen skrev (3 timer siden):

Hun har jo delt den offentlig selv så 🤷‍♀️
kode 222785994

Stygt, men rom med rare former og ikke spesielt praktisk planløsning. Heller ikke noe bra utsikt iallefall fra halvparten av vinduene. Så er det nært E18 - noe som gir både støy og forurensning. Så står annonsen som inaktiv og ikke som solgt. Er det virkelig samme bolig?

• Liker 11
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet
Amanda28 skrev (23 minutter siden):

Er det fordi hun muligens har funnet tonen med Isak Dreyer på Farmen?

OMG. Dævver hvis det er sant. The drama… 🎻 

Annonse
Gjest Puska
Skrevet
Klappe skrev (31 minutter siden):

Ryktene sier hun har vært utro med en viss annen nordlending på farmen kjendis

Ryktene sier også at den andre visse nordlendingen har fortalt dette til bekjente.

Skrevet

Kvinneguiden er flinkere enn Se og Hør til å plukke opp informasjoner/rykter 👀

• Liker 25
Skrevet

Lurer på om dette blir vist på farmen

• Liker 3
Skrevet
Klappe skrev (Akkurat nå):

Lurer på om dette blir vist på farmen

Vi får se farmen om det ikke kommer noe frem innen neste år. Husker jeg så dette bildet og tenke på de to nordlendingene https://www.vg.no/rampelys/tv/i/jBR02b/norges-toeffeste-blir-overrasket-hvis-jeg-gaar-paa-en-smell-i-farmen-kjendis

Men synes det er veldig trist det har blitt slutt med Kasper. Vet mange har hatt forskjellige meninger om han, men jeg synes han må ha vært en enorm trygghet for henne.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...