Gjest Finlay Skrevet 7. juli 2021 #22981 Skrevet 7. juli 2021 Kenelz skrev (5 minutter siden): Dere er noen par synske jævler! 🤣 Artig at de har hatt hele 5 fine år sammen, når de ble sammen i 2017😂 https://www.seher.no/kjendis/sophie-elise-roper-ny-kjaereste/68671607
Gjest Heartgirl Skrevet 7. juli 2021 #22982 Skrevet 7. juli 2021 Finlay skrev (1 minutt siden): Artig at de har hatt hele 5 fine år sammen, når de ble sammen i 2017😂 https://www.seher.no/kjendis/sophie-elise-roper-ny-kjaereste/68671607 Årene går fort for oss alle
Gjest IKC Skrevet 7. juli 2021 #22983 Skrevet 7. juli 2021 Finlay skrev (1 minutt siden): Artig at de har hatt hele 5 fine år sammen, når de ble sammen i 2017😂 https://www.seher.no/kjendis/sophie-elise-roper-ny-kjaereste/68671607 Kan jo være de datet en stund før de ble kjæreste/offentlige da
Gasellen Skrevet 7. juli 2021 #22984 Skrevet 7. juli 2021 Mariiihøna skrev (7 minutter siden): Link/Finn-kode? Nysgjerrig på bildene 🙃 Hun har jo delt den offentlig selv så 🤷♀️ kode 222785994 4
Elevbruker Skrevet 7. juli 2021 #22985 Skrevet 7. juli 2021 Kenelz skrev (5 minutter siden): Enig! Men skjønner ikke hvorfor det ble slutt mellom dem da det virket som de hadde det så godt sammen. Trist. Sikkert mange grunner men at avstand kan være en grunn kan jeg se for meg. 2
Celaeno Skrevet 7. juli 2021 #22986 Skrevet 7. juli 2021 Mariiihøna skrev (10 minutter siden): Link/Finn-kode? Nysgjerrig på bildene 🙃 https://www.finn.no/222785994 6
Gjest Finlay Skrevet 7. juli 2021 #22987 Skrevet 7. juli 2021 (endret) IKC skrev (7 minutter siden): Kan jo være de datet en stund før de ble kjæreste/offentlige da Åpenbart ikke et helt år i hvert fall🤣 «Det er forresten veldig rart å skrive kjæreste. Mest fordi det ikke var planlagt i det hele tatt, om jeg hadde sett livet mitt nå for ett år siden hadde jeg fått totalt sjokk» (7 sept. 2017) https://www.seher.no/kjendis/sophie-elise-roper-ny-kjaereste/68671607 Endret 7. juli 2021 av Finlay
Lerke987 Skrevet 7. juli 2021 #22988 Skrevet 7. juli 2021 Synes leiligheten var veldig stilig! Kunne gjerne hatt den som ferieleilighet 😎 4
Hirondelle Skrevet 7. juli 2021 #22989 Skrevet 7. juli 2021 Celaeno skrev (4 minutter siden): https://www.finn.no/222785994 Hvis hun har kjøpt den for et par dager siden burde den stå som solgt nå? Det gjør den ikke. Da vi solgte tok det 20 min fra budet ble akseptert til leiligheten stod som solgt på Finn? 18
Million Skrevet 7. juli 2021 #22990 Skrevet 7. juli 2021 Fantastisk flott leilighet hun har kjøpt seg. Langt over 100 kvadrat i den fineste delen av byen. Oslo 2 er jo stort sett Frogner. 7
Kenelz Skrevet 7. juli 2021 #22991 Skrevet 7. juli 2021 Flott leilighet, men liker ikke planløsningen. 13
Khadira Skrevet 7. juli 2021 #22992 Skrevet 7. juli 2021 (endret) Altså.. Får da være måte på hvor sjokkerende og altoppslukende dette skal være. Er ikke noen naturkatastrofe heller da. Edit: ikke overraskende er det Dagbladet som publiserer om det på denne måten. Endret 7. juli 2021 av Khadira 31
Maydis8 Skrevet 7. juli 2021 #22993 Skrevet 7. juli 2021 Khadira skrev (Akkurat nå): Altså.. Får da være måte på hvor sjokkerende og altoppslukende dette skal være. Er ikke noen naturkatastrofe heller da. Da får du skrive det til mediene, det er de som har hentet saken fra Instagram... 3
Isild Skrevet 7. juli 2021 #22994 Skrevet 7. juli 2021 (endret) Fin leilighet. Frogner er flott. Og har man råd til det, så kjør på. Man får nok aldri vite hva som er årsaken til brudd mellom SE og K. Ønsker de lykke til og håper de har det ok begge to. Men må si jeg lurer på den videre jobben til Karine. Vi er vel flere som har lurt på om det er så smart å jobbe så nært med svigerinnen. At SE flytter, bytter relasjoner og går inn i faser med "new me" osv er ikke så nytt, det kommer med jevne mellomrom. Selv om hun ofte sier at hun har funnet seg selv og er trygg i seg selv osv, så virker hun all over the place og veldig flyktig. Det virker ikke som om hun egentlig vet hva hun liker eller vil. Jeg tror ikke hun er så enkel å være rundt. Hadde vært spennende å se hvordan hun har det med de andre på Farmen, men orker desverre ikke å se på det - nettopp fordi hun skal være med. Etter tidenes mest patetiske og barnslige oppførsel da hun mottok Gullbarbie, så var det ferdig for min del. Endret 7. juli 2021 av Isild 33
Era Vulgaris Skrevet 7. juli 2021 #22995 Skrevet 7. juli 2021 Kenelz skrev (28 minutter siden): Enig! Men skjønner ikke hvorfor det ble slutt mellom dem da det virket som de hadde det så godt sammen. Trist. Det er det ingen av oss som har noe med, så jeg håper folk lar være å spekulere i det. Det er slett ikke uvanlig at folk viser solskinnshistoriene på sosiale medier, mens virkeligheten er en annen. Hun oppnår i hvert fall blest omkring egen person etter fraværet fra sosiale medier mens hun oppholdt seg på Farmen, med både brudd og leilighetskjøp. Denne tråden lå jo brakk i flere uker, men nå fikk den fart på seg. Samme hvor kritiske vi er til henne, så lar vi oss suge inn igjen i hennes verden. Jeg skulle ønske hun ble fullstendig irrelevant. 8
Sozzen Skrevet 7. juli 2021 #22996 Skrevet 7. juli 2021 Isild skrev (5 minutter siden): Fin leilighet. Frogner er flott. Og har man råd til det, så kjør på. Man får nok aldri vite hva som er årsaken til brudd mellom SE og K. Ønsker de lykke til og håper de har det ok begge to. Men må si jeg lurer på den videre jobben til Karine. Vi er vel flere som har lurt på om det er så smart å jobbe så nært med svigerinnen. At SE flytter, bytter relasjoner og går inn i faser med "new me" osv er ikke så nytt, det kommer med jevne mellomrom. Selv om hun ofte sier at hun har funnet seg selv og er trygg i seg selv osv, så virker hun all over the place og veldig flyktig. Det virker ikke som om hun egentlig vet hva hun liker eller vil. Jeg tror ikke hun er så enkel å være rundt. Hadde vært spennende å se hvordan hun har det med de andre på Farmen, men orker desverre ikke å se på det - nettopp fordi hun skal være med. Etter tidenes mest patetiske og barnslige oppførsel da hun mottok Gullbarbie, så var det ferdig for min del. Du vet like godt som oss andre at du kommer til å se på. Sikkert sutre her inne også. 11
Kenelz Skrevet 7. juli 2021 #22997 Skrevet 7. juli 2021 1 minutt siden, Isild said: Fin leilighet. Frogner er flott. Og har man råd til det, så kjør på. Man får nok aldri vite hva som er årsaken til brudd mellom SE og K. Ønsker de lykke til og håper de har det ok begge to. Men må si jeg lurer på den videre jobben til Karine. Vi er vel flere som har lurt på om det er så smart å jobbe så nært med svigerinnen. At SE flytter, bytter relasjoner og går inn i faser med "new me" osv er ikke så nytt, det kommer med jevne mellomrom. Selv om hun ofte sier at hun har funnet seg selv og er trygg i seg selv osv, så virker hun all over the place og veldig flyktig. Det virker ikke som om hun egentlig vet hva hun egentlig liker eller vil. Jeg tror ikke hun er så enkel å være rundt. Hadde vært spennende å se hvordan hun har det med de andre på Farmen, men orker desverre ikke å se på det - nettopp fordi hun skal være med. Etter tidenes mest patetiske og barnslige oppførsel da hun mottok Gullbarbie, så var det ferdig for min del. Skal nesten garantere deg at hun blir å melke denne! YouTube video eller kanskje til og med en ny bok? «Ting jeg har opplevd» «Det er over» «Hat meg» «Grunnen» «Sannheten» «Hvorfor funket det ikke» «Alene» «Finner meg selv» «Å bli ny» «Fant meg selv» «Ego» 37
Isild Skrevet 7. juli 2021 #22999 Skrevet 7. juli 2021 Sozzen skrev (9 minutter siden): Du vet like godt som oss andre at du kommer til å se på. Sikkert sutre her inne også. Har ikke sett på Farmen kjendis siden Lothepus var med, så nei. "Sutre" kjenner jeg meg ikke igjen i selv om man ytrer en mening. Tåpelig og irrelevant kommentar. 11
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 7. juli 2021 #23000 Skrevet 7. juli 2021 Jeg merker jeg er glad for at Sophie har det som virker som en god familie til å backe henne og flere venner å ta av. Hun har jo sagt utallige ganger at «tror jeg skal være med Kasper til jeg dør», og den nyeste boken hennes inneholder jo et kjærlighetsbrev til Kasper i form av et kapittel. Siste videoen hun lastet opp på YouTube før Farmen, snakket hun og svigersøster Karine mye rundt hva som hadde skjedd med deres vennskap dersom SE og Kasper slo opp, og de var begge enige i at de hadde forblitt gode venner. Så sa SE: «Men det går ikke dårlig med Kasper og jeg eller noe!» Jeg er helt sikker på at Kasper dumpet SE. Han merker vel at han rett og slett trivdes bedre uten henne mens hun var vekke en måned på farmen, og så slo han opp rett etter hun ble ferdig. Jeg skrev jo skråsikkert i denne tråden at nå er det nok brudd, så jeg er ikke overraska. SE er selvfølgelig veldig kalkulert og flink til å melke ting for publisitet, men hun har aldri vært sånn med forholdet til Kasper. (Om dette er fordi han hadde mislikt det eller fordi hun holdt seg for god for det, er vanskelig å si.) Med en gang hun kom ut fra Farmen og postet selfie med Gud og hvermann, men IKKE med Kasper, ble jeg overraska og begynte egentlig å lukte det der. Det første jeg forvente var et typisk klemmebilde i hver sin Skappel-genser, lol… Da hun posta den sangteksten var jeg sikker. Salg av leilighet og kjøp av ny seng (!) var mer bevis enn jeg trengte, lol. La vel grunnlaget for at folk ikke skulle bli helt sjokkerte. Jeg tror dette er utrolig vondt og flaut for SE etter at hun har vært så åpenlyst forgapt i ham, så jeg tror ikke hun kommer til å gjøre så mye ut av dette her og nå. At vi får vite mer gjennom en bok før eller siden, dét spår jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå