Gasellen Skrevet 7. juni 2021 #22881 Skrevet 7. juni 2021 Finlay skrev (På 25.5.2021 den 16.51): Hun kommer aldri til å "trekke seg frivillig". Hun blir syk. Tipper på at mageproblemene hun etter eget utsagn har slitt med i årevis, melder seg etter max et par uker (evt etter at Dorthe ryker ut) slik at hun MÅ reise hjem. Mot sin vilje, og gråtende. Legene og produksjonsteamet rådet henne til det, hun hadde ikke noe valg😆 Dette! La oss øremerke denne kommentaren og dra den fram igjen når dette skjer. 22
Gasellen Skrevet 7. juni 2021 #22882 Skrevet 7. juni 2021 Isild skrev (På 6.6.2021 den 8.40): Jeg så litt av den siste youtube-videoen til SE (orket ikke å se hele, det er rett og slett litt slitsomt å se på) Jeg lurer litt på assistentjobben til Karine. Veldig flott at det fungerer for de begge, men det virker mer som om hun er "med-blogger" enn assistent, hun er synlig med på alt i kanalene. SE virker helt avhengig av henne, litt som man selv oppførte seg med bestevenninner på barneskolen - kle seg likt osv. Nå skal de visst lage podcast sammen også forsto jeg. #sidekick. Hun er SE's Jordyn Woods/EttEllerAnnetKaranikolau.. SE må alltid ha en BFF ved sin side. Ett Ja menneske. Både Fetisha og Joachim har vært der. 10
Palmetreet Skrevet 10. juni 2021 #22883 Skrevet 10. juni 2021 Lenge siden jeg har fulgt med på SE nå. Man blir virkelig i bedre humør av å ikke lese om henne, men noen ganger blir jeg litt nysgjerrig og må ta en titt innom. Mest for å se hvor mye utseende hennes forandrer seg. Siden det forandrer seg noe voldsomt hele tiden. Hvor er Oscar nå egentlig? Og hva tror dere SE ville jobbet med hvis hun aldri hadde fått noe suksess med bloggingen? Hun fullførte vel ikke videregående hvis jeg ikke husker feil. Mener å huske hun strøk i matte, så regner med hun kanskje ville tatt opp dette iallfall. Men utenom dette har jeg ikke lest om noe annet hun kunne tenke seg å bli. Noe innen sminke antagelig, men siden hun skjelver sånn på hendene så kanskje det hadde blitt vanskelig å sminke andre. Jeg aner ikke så mye om dette. 6
AntiBullshit Skrevet 10. juni 2021 #22884 Skrevet 10. juni 2021 Palmetreet skrev (1 time siden): Lenge siden jeg har fulgt med på SE nå. Man blir virkelig i bedre humør av å ikke lese om henne, men noen ganger blir jeg litt nysgjerrig og må ta en titt innom. Mest for å se hvor mye utseende hennes forandrer seg. Siden det forandrer seg noe voldsomt hele tiden. Hvor er Oscar nå egentlig? Og hva tror dere SE ville jobbet med hvis hun aldri hadde fått noe suksess med bloggingen? Hun fullførte vel ikke videregående hvis jeg ikke husker feil. Mener å huske hun strøk i matte, så regner med hun kanskje ville tatt opp dette iallfall. Men utenom dette har jeg ikke lest om noe annet hun kunne tenke seg å bli. Noe innen sminke antagelig, men siden hun skjelver sånn på hendene så kanskje det hadde blitt vanskelig å sminke andre. Jeg aner ikke så mye om dette. Sikkert frisør som TCMN har endt opp som, de var jo tross alt rivaler back in the days 13
Djungelvrål Skrevet 10. juni 2021 #22885 Skrevet 10. juni 2021 Palmetreet skrev (2 timer siden): Lenge siden jeg har fulgt med på SE nå. Man blir virkelig i bedre humør av å ikke lese om henne, men noen ganger blir jeg litt nysgjerrig og må ta en titt innom. Mest for å se hvor mye utseende hennes forandrer seg. Siden det forandrer seg noe voldsomt hele tiden. Hvor er Oscar nå egentlig? Og hva tror dere SE ville jobbet med hvis hun aldri hadde fått noe suksess med bloggingen? Hun fullførte vel ikke videregående hvis jeg ikke husker feil. Mener å huske hun strøk i matte, så regner med hun kanskje ville tatt opp dette iallfall. Men utenom dette har jeg ikke lest om noe annet hun kunne tenke seg å bli. Noe innen sminke antagelig, men siden hun skjelver sånn på hendene så kanskje det hadde blitt vanskelig å sminke andre. Jeg aner ikke så mye om dette. Alle dyrene hennes blir flydd opp til Harstad til foreldrene etter noen måneder. Tipper hun hadde jobbet i klesbutikk eller som frisør hvis hun ikke hadde vært blogger. 16
Soeuh Skrevet 13. juni 2021 #22886 Skrevet 13. juni 2021 Isild skrev (På 6.6.2021 den 11.53): Du tenker nok på Fetisha. De var erteris, hadde podcast og hun var med i Sophie Elises verden og i Bloggerne. Ingen av de har vel uttalt noe om at det er noe galt, men det er jo helt klart at hun ikke er i livet til SE på samme måte som før. SE virker å være intenst opptatt av å ha en eller flere venner/personer rundt seg som løfter henne opp hele tiden og beundrer alt hun gjør. Men det ser ut til at disse byttes ut med jevne mellomrom ja. Min litt useriøse hypotese var at hun ble byttet ut fordi Kylie Jenner byttet ut sin venninne som liknet. For å være litt mer som Kylie 😅 17
Djungelvrål Skrevet 13. juni 2021 #22887 Skrevet 13. juni 2021 Soeuh skrev (2 minutter siden): Min litt useriøse hypotese var at hun ble byttet ut fordi Kylie Jenner byttet ut sin venninne som liknet. For å være litt mer som Kylie 😅 Kommer ikke over at noen kan hete Fetisha. Trodde det var et tulle/kallenavn. 11
Gjest Dame64 Skrevet 14. juni 2021 #22888 Skrevet 14. juni 2021 Peonjenta skrev (17 timer siden): Kommer ikke over at noen kan hete Fetisha. Trodde det var et tulle/kallenavn. Nå er hun vel ikke helt norsk om ikke jeg har helt feil
Lalunagoid Skrevet 14. juni 2021 #22889 Skrevet 14. juni 2021 Peonjenta skrev (18 timer siden): Kommer ikke over at noen kan hete Fetisha. Trodde det var et tulle/kallenavn. Hva har nå navnet hennes med diskusjonen her inne å gjøre? Useriøst! 36
J.. Skrevet 14. juni 2021 #22890 Skrevet 14. juni 2021 Peonjenta skrev (19 timer siden): Kommer ikke over at noen kan hete Fetisha. Trodde det var et tulle/kallenavn. Men så handler ikke denne tråden om henne,å døpenavn er ikke noe man har valgt selv.. 9
Kenelz Skrevet 28. juni 2021 #22891 Skrevet 28. juni 2021 Går det bra med SE? De siste bildene som ble lagt ut på instastorien skremmer meg litt? Hun har blitt så ekstremt tynn, altså tynnere/benete enn tidligere. Kan vær pga de ukene hun var bortreist, men allikevel?? 1
Hulderen Skrevet 29. juni 2021 #22892 Skrevet 29. juni 2021 Kenelz skrev (6 timer siden): Går det bra med SE? De siste bildene som ble lagt ut på instastorien skremmer meg litt? Hun har blitt så ekstremt tynn, altså tynnere/benete enn tidligere. Kan vær pga de ukene hun var bortreist, men allikevel?? Hun har jo vært på Farmen Kjendis. Det er vanlig å gåned i vekt mens man er der. 15
skruf Skrevet 29. juni 2021 #22893 Skrevet 29. juni 2021 De fleste går ned i vekt under Farmen-oppholdet; husker Terje Sporsem ble radmager, tror han gikk med rundt 20kg. Avhenger nok litt på hvor lenge man ble på Farmen før man gikk ut, men noen uker med poteter og lite mat, samt mye kroppsarbeid setter sine spor. 4
Kenelz Skrevet 29. juni 2021 #22894 Skrevet 29. juni 2021 2 hours ago, Hulderen said: Hun har jo vært på Farmen Kjendis. Det er vanlig å gåned i vekt mens man er der. 6 minutter siden, skruf said: De fleste går ned i vekt under Farmen-oppholdet; husker Terje Sporsem ble radmager, tror han gikk med rundt 20kg. Avhenger nok litt på hvor lenge man ble på Farmen før man gikk ut, men noen uker med poteter og lite mat, samt mye kroppsarbeid setter sine spor. 😳 Men når man er tynn fra før av? Trodde man fikk mer muskler og kroppen vil bli seende litt mer atletisk ut. Jammen dasåå.. Melder meg isåfall på farmen! Ses om noen uker! Graviditets kiloene blir sikkert å forsvinne fort 😎👙 2
skruf Skrevet 29. juni 2021 #22895 Skrevet 29. juni 2021 Kenelz skrev (11 minutter siden): 😳 Men når man er tynn fra før av? Trodde man fikk mer muskler og kroppen vil bli seende litt mer atletisk ut. Jammen dasåå.. Melder meg isåfall på farmen! Ses om noen uker! Graviditets kiloene blir sikkert å forsvinne fort 😎👙 For å bygge muskler og bli mere atletisk så trenger man mat, ellers blir man bare enda tynnere 17
Pearl2.0 Skrevet 29. juni 2021 #22896 Skrevet 29. juni 2021 Registrerer at hun skal kjøpe ny leilighet? 🤔 Tror dere hun skal flytte? 1
Lorieen Skrevet 29. juni 2021 #22897 Skrevet 29. juni 2021 Hun har tydeligvis hatt eksponerings-abstinenser mens hun har vært borte. Herregud som hun bretter seg ut på instagram. 🤮 15
Bærblå Skrevet 29. juni 2021 #22898 Skrevet 29. juni 2021 Lorieen skrev (23 minutter siden): Hun har tydeligvis hatt eksponerings-abstinenser mens hun har vært borte. Herregud som hun bretter seg ut på instagram. 🤮 Ja hun var veldig opptatt av å vise seg selv i undertøy. Og strekke seg tynnest mulig i forskjellige retninger. Jaja hvis hun får glede av det får a vel bare styre på. 8
Lorieen Skrevet 29. juni 2021 #22899 Skrevet 29. juni 2021 Bærblå skrev (14 minutter siden): Ja hun var veldig opptatt av å vise seg selv i undertøy. Og strekke seg tynnest mulig i forskjellige retninger. Jaja hvis hun får glede av det får a vel bare styre på. Joda. Men for et trist liv hun har… 20
Gjest CecilieX Skrevet 29. juni 2021 #22900 Skrevet 29. juni 2021 Bærblå skrev (5 timer siden): Ja hun var veldig opptatt av å vise seg selv i undertøy. Og strekke seg tynnest mulig i forskjellige retninger. Jaja hvis hun får glede av det får a vel bare styre på. Jeg antar det bare er en talemåte, den siste setningen din, men påpeker likevel at det ikke er greit at «hun styrer på», Det bidrar til et kroppspress som er skadelig for alle som følger henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå