Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjenferdet skrev (26 minutter siden):

Jeg skal ikke si at hærverket ikke har skjedd, for jeg vet ikke, men jeg må si at det er veldig trist at hun har løyet så mye om andre ting at folk ikke tror på henne. Hun har på sett og vis skadet egen troverdighet, og det gjør og vil gjøre det vanskelig for henne å bli trodd når hun åpner seg om sårbare hendelser. Jeg har selv fått punktert dekkene på sykkelen, og fått bekreftet at de ble stukket hull i med en nål. Så at dette kan ha skjedd med SEs bil er mulig, og jeg skal ikke si at det ikke har skjedd, men jeg er enig i at det er ting som skurrer her, blant annet at hun annonserer hvilket hotell hun befinner seg på når hun frykter for egen sikkerhet. I alle tilfeller der man frykter for egen sikkerhet blir man anbefalt av politi å trekke seg ut av sosiale medier og ikke dele hvor man befinner seg da informasjon kan lekke og spores opp. Så litt lite gjennomtenkt.

Hun bor på hotell fordi hun er redd for sin egen sikkerhet, så annonserer hun samme dag hvilket hotell???  Det er jo bare helt latterlig. 🤣

• Liker 38

Fortsetter under...

Det første man bør gjøre om man føler seg i fare er å trekke seg ut av sosiale medier/evt. gjøre alle kontoer private og ikke søkbare på google, og ikke legge ut hvor man befinner seg. Man bør gjøre seg utilgjengelig og ikke-søkbar på sosiale medier, skaffe seg hemmelig telefonnummer, ikke bestille post hjem, ikke svare på melding eller telefon om man ikke vet hvem som tar kontakt, unngå medias søkelys, alliere seg med noen som kjenner til situasjonen og som kan være på vakt og holde alle dører låst til enhver tid. Man må rett og slett anonymisere seg. Jeg forstår at hun er redd hvis dette har skjedd. Det hadde jeg også vært, men for hennes egen sikkerhet burde hun da ikke fortalt hvilket hotell hun befant seg på. Det er et beskyttelsestiltak. Dette for å hindre at disse folkene skal oppsøke henne. 

• Liker 24
Peonjenta skrev (18 timer siden):

Så ingen bruker bilalarmer lengre? 

Bilalarmer er det vel på alle biler som er laget de siste 20 åra. Men de slår ikke nødvendigvis ut av at noen pungterer dekk eller riper bilen. 

Endret av Gasellen
  • Liker 1

Annonse

J.. skrev (6 timer siden):

Åneida. Lukker profilen for at folk skal følge for å få updates angående biltragedien.

Det er den nye clickbait-varianten.

Ganske lurt egentlig. Hun satser hardt på IG etter å ha lagt ned bloggen. Det er vel der hun har mest reklame. 
Ved å lukke profilen må folk som meg som ikke hadde giddet å følge henne om hun hadde åpen profil følge henne. Når hun får mere følgere får hun bedre betalt for ads. 
Selv om jeg er blant dem som løper andre veien når hun reklamerer for noe.

Hadde hun hatt åpen profil hadde hun sikkert hatt 150 000 ferre følgere

Endret av Gasellen
  • Liker 11
Gasellen skrev (17 minutter siden):

Ganske lurt egentlig. Hun satser hardt på IG etter å ha lagt ned bloggen. Det er vel der hun har mest reklame. 
Ved å lukke profilen må folk som meg som ikke hadde giddet å følge henne om hun hadde åpen profil følge henne. Når hun får mere følgere får hun bedre betalt for ads. 
Selv om jeg er blant dem som løper andre veien når hun reklamerer for noe.

Hadde hun hatt åpen profil hadde hun sikkert hatt 150 000 ferre følgere

Mens sånne som meg heller venter tålmodig til hun åpner profilen igjen om 2-14 dager,alt blir repostet på Jodel uansett.

• Liker 21
Oslo1980 skrev (21 minutter siden):

Stakkars hund!  Foreldrene hennes har vel nå 2 av hennes hunder, og 2 av hennes katter? 😱

Hun behandler dyr som om de var forbruksvarer!  Vegan-hykler... 💅 

De har tatt over alle 3(!) hunder hun har hatt,samt 2 katter.

Hun lærte jo tross alt SÅ mye av Charlie så skulle ikke begå samme tabben med Oscar.

La oss le.

Endret av J..
  • Liker 28

Annonse

Gjest Finlay
J.. skrev (2 timer siden):

"My body isnt sexual,your thoughts is".

Jaok.

Hva mener hun egentlig? Skal kroppen hennes plutselig IKKE sees på en seksuell måte nå? Hun maser jo ellers støtt og stadig om dette.🤣  

"– Det er så tabu. Å være sexy, å være seksuell. Å spille på de tingene, å ikke spille på de tingene. Å være en liten hore."

https://melkoghonning.no/sophie-elise-snakker-ut-om-braket-rundt-gullbarbie-nominasjonen/

Hadde vært betydelig mer interessant med en liten oppdatering på hærverket, men ingenting opptar henne mer enn egen kropp, og kravet om å få være mest mulig naken på Instagram. Samme gamle regla, omatt og omatt. At hun ikke blir lei av seg selv...😴

Annonse
Finlay skrev (18 minutter siden):

Hva mener hun egentlig? Skal kroppen hennes plutselig IKKE sees på en seksuell måte nå? Hun maser jo ellers støtt og stadig om dette.🤣  

"– Det er så tabu. Å være sexy, å være seksuell. Å spille på de tingene, å ikke spille på de tingene. Å være en liten hore."

https://melkoghonning.no/sophie-elise-snakker-ut-om-braket-rundt-gullbarbie-nominasjonen/

Hadde vært betydelig mer interessant med en liten oppdatering på hærverket, men ingenting opptar henne mer enn egen kropp, og kravet om å få være mest mulig naken på Instagram. Samme gamle regla, omatt og omatt. At hun ikke blir lei av seg selv...😴

Etter hærverket har IG bestått av å slikke K i fjeset,MyMuse reklame,Glöd reklame,og denne snåle greia med at det er mottakerens feil hvordan bildene hennes blir oppfattet,ikke henne selv.

"Her er brystvortene mine i gjennomsiktig blondebh,og truser så små at hvis jeg bøyer meg 10 grader til venstre,så ser du hele rasshølet mitt mens jeg sitter å gaper forførende mot kamera. MEN IKKE SEKSUALISER MEG!"

• Liker 24
Vipser skrev (3 minutter siden):

Kanskje sitere riktig, om det først skal kritiseres.. 

Screenshot fra SEs instatory. 

Screenshot_20210328-210909_Instagram.jpg

Ops,jeg siterte fra Jodel,med sceenshots.

Så da har hun nok rettet det etter 100 kommentarer om feilen.

Utsagnet er enda like idiotisk.

Endret av J..
  • Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...