Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Jeg er forvirra, ass. Det er da reklame (om ikke for oppholdet, så for) hotellgaver jeg antar ikke hvermannsen får, for selvbruning på alle bildene, siden hun bruker den, for My muse (seksualisert, så klart), og for bokklubben hennes. 

Men kun et par av bildene er merket, en som "gave fra cbe", og da til slutt et par reklamer for brunkrem, til tross for at den har vært på hele tiden. 

• Liker 18

Fortsetter under...

Asso skrev (14 timer siden):

Ser i alle fall hvem favoritten er på God kveld Norge 😆 Ingen kritiske spørsmål what so ever om gullbarbien. Bare trist og forferdelig fordi hun snakker aldri stygt om noen. Nei, det er jo ikke det den prisen handler om heller.

Dårlig journalistikk tv2, eller kan vel ikke kalles det heller når de som jobber med det ikke har utdanning.

Tror nok det er SE som legger føringer på hvordan intervjuet  skal være. Enten gjør de det på hennes måte, ellers får de ikke intervjue henne. Tror jeg da. Og som alle vet, det er seertall og penger som styrer, ikke god journalistikk.

• Liker 9
Marioposa skrev (3 timer siden):

Skvatt nærmest nå når jeg så IG storien til SE. Hva har skjedd med brynene hennes? Har hun tatt en ny operasjon for å få cat eyes? Har hun sett slik ut lenge? 

Trodde hun hadde gått ut i media og sagt at hun har sluttet å fikse så hardt på utseendet sitt? 😳

Synes å huske fra storyen hennes at hun har fjernet de tatoverte øyenbrynene nylig, så nå som hun ikke har microblading kan hun forme brynene som hun vil med farge/napping. Jeg har sett på tik tok at slike rette korte øyenbryn er veldig inn nå for tiden, i motsetning til veldig vinklede og markerte bryn som var inn for 4+ år siden 😊 Jeg ser for meg at hun kanskje har tatt en fox eye lift tidligere, men at de nye brynene bare er pga. hun har fjernet microblading.

• Liker 1

Annonse

media skrev (1 time siden):

Synes å huske fra storyen hennes at hun har fjernet de tatoverte øyenbrynene nylig, så nå som hun ikke har microblading kan hun forme brynene som hun vil med farge/napping. Jeg har sett på tik tok at slike rette korte øyenbryn er veldig inn nå for tiden, i motsetning til veldig vinklede og markerte bryn som var inn for 4+ år siden 😊 Jeg ser for meg at hun kanskje har tatt en fox eye lift tidligere, men at de nye brynene bare er pga. hun har fjernet microblading.

Hun har tatt et trådløft, en operasjon som vanligvis utføres på kvinner som er 15-20 år eldre enn henne.  Det et tydelig.  Men hun MÅ alltid ha en operasjon planlagt, det er livet hennes. 

• Liker 17
Peonjenta skrev (5 minutter siden):

Hun har tatt et trådløft, en operasjon som vanligvis utføres på kvinner som er 15-20 år eldre enn henne.  Det et tydelig.  Men hun MÅ alltid ha en operasjon planlagt, det er livet hennes. 

Dessverre så er det vel så ... Det er nesten mer spennende hva hun ikke har gjort for hun har vel gjort alt som er mulig - både i inn- og utland. Trist er det virkelig.. 

• Liker 8

Så var det dette med reklame da. I de to klippene linket til under, som til sammen har nesten 30.000 visninger, så svarer Sofie følgende på spørsmålet om hvor hun vil dra på ferie.

"Jeg er veldig, veldig glad i å reise i Norge, da. I Trondheim, på det Britannia-hotellet. Dit skal vi i mars."

Ser en ansiktsuttrykket hennes når hun nevner hotellet så ser det jo ut som om hun tilfeldigvis kommer på å nevne akkurat det med navn, men det er vel kanskje ikke helt sånn?

Dette ble også linket til på vg.no sin forside med tittelen "Derfor reiser hun til Trondheim".

På toppen av dette så limes også inn et bilde av en artikkel fra nevnte avis der hotellet blir omtalt som et av verdens beste.

https://www.vgtv.no/video/214381/hit-skal-bloggerne-reise-etter-corona

https://www.vgtv.no/video/214390/panelet-201-droemmereiser-lothepus-i-drag-og-exit-stripping

Panelet opplyser om produktplassering helt i starten, men det gjelder vel synlige objekter de har i studio eller?

Uansett flott at Sofie helt ukritisk får reklamere for et sponset opphold uten å nevne dette i det hele tatt. OM det er sponset da, jeg har kun lest det her i tråden uten å sjekke det selv. Hun har vel en låst instagramprofil om dagen. Uansett så er det god reklame for nevnte hotell.

• Liker 15
Falske rykter skrev (22 minutter siden):

Så var det dette med reklame da. I de to klippene linket til under, som til sammen har nesten 30.000 visninger, så svarer Sofie følgende på spørsmålet om hvor hun vil dra på ferie.

"Jeg er veldig, veldig glad i å reise i Norge, da. I Trondheim, på det Britannia-hotellet. Dit skal vi i mars."

Ser en ansiktsuttrykket hennes når hun nevner hotellet så ser det jo ut som om hun tilfeldigvis kommer på å nevne akkurat det med navn, men det er vel kanskje ikke helt sånn?

Dette ble også linket til på vg.no sin forside med tittelen "Derfor reiser hun til Trondheim".

På toppen av dette så limes også inn et bilde av en artikkel fra nevnte avis der hotellet blir omtalt som et av verdens beste.

https://www.vgtv.no/video/214381/hit-skal-bloggerne-reise-etter-corona

https://www.vgtv.no/video/214390/panelet-201-droemmereiser-lothepus-i-drag-og-exit-stripping

Panelet opplyser om produktplassering helt i starten, men det gjelder vel synlige objekter de har i studio eller?

Uansett flott at Sofie helt ukritisk får reklamere for et sponset opphold uten å nevne dette i det hele tatt. OM det er sponset da, jeg har kun lest det her i tråden uten å sjekke det selv. Hun har vel en låst instagramprofil om dagen. Uansett så er det god reklame for nevnte hotell.

Hun samt 5 andre influnsere er helt tilfeldigvis på samme hotel,samme uka gitt.

#IkkeSpons

• Liker 17

Annonse

6 minutter siden, drikkerbrushverdag said:

Hadde vært helt greit om ikke folk reiste unødvendig innenlands fra byer med høyt smittetrykk, altså...

Er sikkert «nødvendig» om hun fikk betaling for oppholdet, etc. med tanke på det er en del av jobben hennes, men skjønner uansett hvorfor folk reagerer. 

• Liker 2
28 minutter siden, Kenelz said:

Er sikkert «nødvendig» om hun fikk betaling for oppholdet, etc. med tanke på det er en del av jobben hennes, men skjønner uansett hvorfor folk reagerer. 

Ja, men på snapchat har det ikke vært et ord om jobb eller spons - «vi skal på kjærestetur!»

• Liker 11
Annonse
1 minutt siden, drikkerbrushverdag said:

Ja, men på snapchat har det ikke vært et ord om jobb eller spons - «vi skal på kjærestetur!»

Kan vær at hun «skjuler» det som kjærestetur.

Høres mer troverdig ut å fortelle at hotellet er magisk uten å påpeke at det er sponset.

• Liker 14
Gjest Finlay

Venninnetur til Svalbard og kjærestetur i suite på Britannia, i løpet av et par uker. Man kan knapt forestille seg hva summen ville vært uten spons!

Blir bare komisk når SE forteller om den beskjedne lønnen hun tar ut hver måned, og at hun forrige uke hadde problemer med å betale regningene sine. For ikke å snakke om hvor lite luksuriøst og enkelt hun lever🤣

Kenelz skrev (12 timer siden):

Kan vær at hun «skjuler» det som kjærestetur.

Høres mer troverdig ut å fortelle at hotellet er magisk uten å påpeke at det er sponset.

Story på Instagram har hatt mange annonser for hotellet i Trondheim, det samme gjorde hun med oppholdet på Svalbard. Selve feeden holder hun ren for disse annonsene, men kjører altså på med massiv reklame i story.

Hvorfor blir ikke annonsørene gretne over å få så lite reklameplass? Merkelig. Oppholdet i Trondheim strakte seg over flere dager, la oss si fem, - det tilsvarer en verdi av ca 35K (dersom suiten koster 7K per natt).

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...