Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

At Stordalen velger å bruke "harry" influencere drar bare hans egne merkenavn ned. At han ikke forstår det er veldig merkelig, har alltid sett på han som en eksentriker på mye, men med god nese for markedsføring og business. 

For selv om SE kanskje er den mest kjente influenceren i har, så er det ikke bare kvalitet og profesjonell markedsføring hun (unnskyld SE AS) er kjent for for "folk flest". 

For å ta et eksempel: Jeg jobber i en bransje som  knapt vet hva influencere er (noen av de yngre hos oss vet det til en viss grad) - men i forbindelse med gullbarbie ble SE et tema i lunsjen. Noen har oppfattet at hun er "nakenmodell eller noe", noen har oppfattet at hun skriver `ungdomsbøker`, noen har oppfattet at hun er rosablogger. Ingen forstår egentlig hvorfor hun er kjent, eller hvorfor media "dyrker" henne. Noen visste ikke engang hva hun het. "harry å vise puppene overalt", "C-kjendis", "oppskrytt", "Norge har ikke ekte kjendiser", "stakkars, hun kan jo ikke være frisk", "Hun har ødelagt seg helt"  osv ble også nevnt. 

Vet ikke om min arbeidsplass er representativ for "folk flest", men vi er en ganske stor gjeng, kvinner og menn - i alle aldre, så jo, et halvgreit utsnitt av befolkningen er vi nok. 

All pr er faktisk ikke god pr. 

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følger ikke SE på Instagram, så vet ikke hva hun har lagt ut fra Svalbard-turen sin der. Men er det publisert promobilder fra turen andre steder? Finner ikke noe hos hurtigruten feks

• Liker 4
Skrevet

Stordalen er jo umoden og barnslig. Det overrasket meg da han for noen år siden fikk Justin Bieber hit på konsert, og forlangte at Bieber skulle bo på hans hotell og få spise lunsj med ham (men etterpå nektet å betale regningen). Nå liker Stordalen åpenbart å omgås SE.

• Liker 16
Gjest Finlay
Skrevet
alli634 skrev (1 time siden):

Jeg følger ikke SE på Instagram, så vet ikke hva hun har lagt ut fra Svalbard-turen sin der. Men er det publisert promobilder fra turen andre steder? Finner ikke noe hos hurtigruten feks

Nå er det ikke den ordinære Hurtigruten, men Hurtigruten Svalbard SE & co reiste med. Det er et helt annet konsept, der det tilbys pakker som inkluderer overnatting på Funken Lodge, og aktiviteter som bla. hundekjøring og grottevandring, noe disse benyttet seg av.

Finner ikke SE på andre bilder enn de hun selv har tagget seg, men med Funken Lodges 1644 følgere på Instagram, Hurtigruten Svalbard med 19.5 t og SE med 476 tusen, så ser man hvem som har størst rekkevidde, og at oppholdet er en eneste stor reklamekampanje for Stordalen.

Skrevet

Kan noen sende Sophie Elise en shorts? Jeg tror ikke hun vet at det ikke er vanlig å spille fotball i truse

• Liker 17
Gjest Finlay
Skrevet
Gasellen skrev (42 minutter siden):

Kan noen sende Sophie Elise en shorts? Jeg tror ikke hun vet at det ikke er vanlig å spille fotball i truse

Da SE forkynte at hun hadde bestilt fotballtrøye fra favorittklubben sin, så var det vel INGEN som så den kombinasjonen komme...🙄

Skrevet
Gasellen skrev (1 time siden):

Hææææ?  Det gjør jo alle, å spille tennis i stringtrusa er jo også noe alle gjør!!!

• Liker 12
Skrevet

Tennis var ikke sexy nok lengre?

• Liker 18
Skrevet

Hun er like interessant og spennende som å se maling tørke i saktefilm... Det er ingenting som er originalt eller kreativt, det er ingen nyskapning eller wow-faktor. Ingenting er smart eller banebrytende, selv om hun tror det

• Liker 24
Skrevet
hulillerunde skrev (14 minutter siden):

Hun er like interessant og spennende som å se maling tørke i saktefilm... Det er ingenting som er originalt eller kreativt, det er ingen nyskapning eller wow-faktor. Ingenting er smart eller banebrytende, selv om hun tror det

Enig. Føler hun er helt uinteressant og utdatert.

• Liker 18
Skrevet (endret)

Gad! Skal hun ødelegge fotball for oss også nå! Verste jeg ser er jenter som later som de liker fotball, gjør seg søte og skal kun kle seg opp i fotballklær fordi det ser bra ut...

Ser hun kaller det for en hobby. Hva da? Kle seg i fotballtrøye og ta selfies?

Gi meg gjørme, sklitaklinger og skrubbsår! Har ikke spilt fotball siden i fjor, så dukker det greiene der opp... kjenner jeg blir forbanna! Hun er en posør!

Endret av Asso
  • Liker 28
Skrevet
Asso skrev (På 4.3.2021 den 0.01):

Gad! Skal hun ødelegge fotball for oss også nå! Verste jeg ser er jenter som later som de liker fotball, gjør seg søte og skal kun kle seg opp i fotballklær fordi det ser bra ut...

Ser hun kaller det for en hobby. Hva da? Kle seg i fotballtrøye og ta selfies?

Gi meg gjørme, sklitaklinger og skrubbsår! Har ikke spilt fotball siden i fjor, så dukker det greiene der opp... kjenner jeg blir forbanna! Hun er en posør!

Jeg tror hun så en serie eller noe og plutselig fikk hekta på ett fotballag.

Hun prøver vel å høste følgere som er fotballgutter. 

• Liker 7
Gjest Finlay
Skrevet
Gasellen skrev (4 minutter siden):

Jeg tror hun så en serie eller noe og plutselig fikk hekta på ett fotballag.

Hun prøver vel å høste følgere som er fotballgutter. 

Jada, hun fortalte i podcasten til Kyrre at hun hadde sett dokumentaren  "All or Nothing", og var nå helt hekta på Tottenham. Da han begynte å spørre henne ut visste hun veldig lite om dem, ikke hva lagets stadion heter, og hadde generelt minimalt med kunnskap om engelsk fotball og Premier League.

Greit nok det. Men da skaffer man seg ikke trøyen og er offisielt blodfan😂

Så den trøya var nok først og fremst anskaffet med sexy posering i tankene. Med truse til så klart.

Skrevet

Britannia hotell i Trondheim sponser suite i flere dager ...

Lurer på hvor mange / om noen av SEs følgere lar seg påvirke til å betale nesten 10K per natt 😎

• Liker 19
Skrevet
Pust skrev (30 minutter siden):

Britannia hotell i Trondheim sponser suite i flere dager ...

Lurer på hvor mange / om noen av SEs følgere lar seg påvirke til å betale nesten 10K per natt 😎

Wow, så lekkert hotell! Googlet det og Odd Reitan i rema1000 eier det. Følger ikke SE noe sted og ville sjekke om Stordalen eide dette også. Tror nok ingen av tenåringen som følger henne har råd til dette, og kanskje ikke mange voksne heller. Og om de har råd må det vel være en spesiell anledning for å bruke så mye penger. Bortsett fra influensere generelt og Sophie spesielt - som er mangemillionær.

• Liker 5
Skrevet

Ser i alle fall hvem favoritten er på God kveld Norge 😆 Ingen kritiske spørsmål what so ever om gullbarbien. Bare trist og forferdelig fordi hun snakker aldri stygt om noen. Nei, det er jo ikke det den prisen handler om heller.

Dårlig journalistikk tv2, eller kan vel ikke kalles det heller når de som jobber med det ikke har utdanning.

• Liker 25
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
Asso skrev (2 minutter siden):

Ser i alle fall hvem favoritten er på God kveld Norge 😆 Ingen kritiske spørsmål what so ever om gullbarbien. Bare trist og forferdelig fordi hun snakker aldri stygt om noen. Nei, det er jo ikke det den prisen handler om heller.

Dårlig journalistikk tv2, eller kan vel ikke kalles det heller når de som jobber med det ikke har utdanning.

Hun samarbeider med Dorthe Skappel og tv2 er hennes samarbeidspartner. De tjener penger på SE AS. 

Endret av Lin11
Skrevet
Lin11 skrev (43 minutter siden):

Hun samarbeider med Dorthe Skappel og tv2 er hennes samarbeidspartner. De tjener penger på SE AS. 

Jeg fristes til å påstå at det er TV2 som har skapt SE. Uten TV2 hadde ingen visst hvem hun var. 

• Liker 21
Skrevet

Jeg har fulgt lite nok med på SE til å se at hun prøver å bygge seg et nytt image etter Gull-Barbie-prisen. Viser frem posing og ikke-posing, her jobbes det hardt med å utvide narrativet, gitt. 

• Liker 18
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Jeg har fulgt lite nok med på SE til å se at hun prøver å bygge seg et nytt image etter Gull-Barbie-prisen. Viser frem posing og ikke-posing, her jobbes det hardt med å utvide narrativet, gitt. 

Hun kopierer bare Kisse aka Alexandera Nilson. Kissie har gjort det i lang tid, og når man vet at hun har slitt med spiseforstyrrelser synes jeg det er en bra ting å fremme. For SE sin del, blir det bare kopiering og lite originalt.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...