Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pukkus skrev (19 minutter siden):

jeg føler meg hverken støtt eller forferdet, bare... lei?
155217189_1082070742256057_2776764842015

sophie elise er dum.jpg

Hva er vel mer naturlig enn å sitte naken og gapende i snøen..

Det ser jo bare helt latterlig ut.

Og det plager henne jo åpenbart at andre er drittlei av å se henne naken,siden det er det eneste hun maser om.

• Liker 39
Pukkus skrev (12 minutter siden):

Enig, det er rett og slett bare kleint og krampaktig! Nok et eksempel på hvor opptatt hun er av å alltid vise frem kroppen uansett situasjon. 

• Liker 29

Det er lenge siden det å kle av seg var støtende og forferdelig. SE AS iscenesetter et problem som ikke finnes. Igjen. Sånt blir man bare lei av.

Det er vel stort sett bare Sophie Elise som er interessert i å se Sophie Elise naken overalt. Og gubber i 50-årene.

• Liker 27

Annonse

Pukkus skrev (57 minutter siden):

Forresten, bonuspoeng for "non tro"

sophie elise er dum.jpg

Man kan lett tenke at det virker desperat og tvangsmessig når man MÅ kle av seg og posere naken overalt.

Men så skal vi huske at SE insisterer på at nakenbildene hennes er gjort med selvinnsikt og humor. Da må man gå i seg selv, og lete etter denne humoren.(Hvis den ikke er ÅPENBAR)

Hva er artig her non tro? Jo, det må være å gape som en fisk på land, mens man kun er iført skinnlua til Oluf, i 15 minus.

Selvinnsikten fant jeg ikke.

J.. skrev (1 time siden):

Hva er vel mer naturlig enn å sitte naken og gapende i snøen..

Det ser jo bare helt latterlig ut.

Og det plager henne jo åpenbart at andre er drittlei av å se henne naken,siden det er det eneste hun maser om.

Ja det egentlige spørsmålet er jo hvorfor SE ikke takler at andre er lei av å se den nakne kroppen hennes over alt. SE naken et eller annet sted, er så oppbrukt. Gjesp. 

Jeg er lei av at alt skal være sex og kropp og hvorfor er det jeg som skal respektere hennes ekshibisjonisme mens hun nekter å respektere mitt ønske om ikke å objektivisere av kvinnekropp? 

• Liker 21

Hun jakter vel bare klikk?

Teksten oppfatter jeg bare som en måte å generere reaksjoner på ved å late som hun klager over dem og kommer dem i forkjøpet - klikk, klikk, klikk. En slags trolling, egentlig - provosere og polarisere.

Omtrent like innovativt som at nakne damer på panseret solgte biler på 70-tallet. Ikke sjokkerende i det hele tatt, bare nitriste greier med tanke på hvordan dette er med på å etablere og stadig tøye rammebetingelser for hva som er innafor og hva som forventes av unge jenter mht selvrepresentasjon i sosiale medier.

Endret av Aricia
  • Liker 20

Åh altså, jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg blir så provosert. Ikke provosert heller, men mer lei. 

Jeg er helt for å normalisere ting som har vært tabu, at alle kropper er fine kropper osv. Men dette handler bare om å vise frem hvor deilig man syns man er. Eller vent, å vise seg frem for å få bekreftelse på hvor deilig "alle" andre syns hun er 😩

Skulle ønske jeg klarte å la være. 

• Liker 16

Jeg er så LEI av både fjeset og kroppen til det mennesket. Hun bretter seg ut overalt. Jeg er generelt lei av nakenhet i fleisen overalt. Nakenhet er ikke lenger tabu, provoserende eller oppsiktsvekkende. Det er bare oppbrukt. Kjedelig. Latterlig. Dumt. Kan de virkelig ikke finne på noe annet, liksom?

• Liker 32

Hvis jeg tenker litt lengre frem i tid, til litt mer normale forhold etter pandemien, kan følgende scenario inntreffe: Vi møtes for første gang i jobbsammenheng og tankene løper i retning av "her har vi enda én som ikke har gjort seg bemerket på noen annen måte enn å være aktiv med å kle av den opererte kroppen sin. Og den har jeg sett en dullion ganger. Next."

Sophie Elise AS og eieren av selskapet sutrer himmelhøyt om å bli tatt seriøst og respektert, men lite av det som gjøres kan avkreve respekt dersom hun hele tiden insisterer på å vise frem en naken kroppsdel til alt. Å slikke på en bok for å fronte en bokklubb, rumpe i monitor for å selge sokker, velte seg på en strand eller sitte naken i snøen med en bjønnfitte på hodet vitner ikke om selvinnsikt. Og humor er det så langt fra. Gullbarbien er vel fortjent.

Jeg får bare lyst til å si som Atle Antonsen: "Ta deg sammen."

• Liker 31

Annonse

Lorieen skrev (25 minutter siden):

Jeg er så LEI av både fjeset og kroppen til det mennesket. Hun bretter seg ut overalt. Jeg er generelt lei av nakenhet i fleisen overalt. Nakenhet er ikke lenger tabu, provoserende eller oppsiktsvekkende. Det er bare oppbrukt. Kjedelig. Latterlig. Dumt. Kan de virkelig ikke finne på noe annet, liksom?

Jeg er SÅ enig!

SE og hennes like er gørrkjedelige. De poserer på samme måte, halv- eller helnakne, uttrykkene er prikk like i de nærmest identisk opererte ansiktene,(halvåpen munn, slørete øyne).

Ingenting skiller SE fra de andre, selv om hun synes hun er spesiell og original.

Jo, de burde finne på noe annet snart. Kle på seg kanskje? Det hadde vært noe!😂

(Håper ikke hovedmålet med turen til Svalbard var først og fremst å ta nakenbilder i spektakulær natur, men er jaggu ikke sikker.)

Finlay skrev (2 minutter siden):

Jeg er SÅ enig!

SE og hennes like er gørrkjedelige. De poserer på samme måte, halv- eller helnakne, uttrykkene er prikk like i de nærmest identisk opererte ansiktene,(halvåpen munn, slørete øyne).

Ingenting skiller SE fra de andre, selv om hun synes hun er spesiell og original.

Jo, de burde finne på noe annet snart. Kle på seg kanskje? Det hadde vært noe!😂

(Håper ikke hovedmålet med turen til Svalbard var først og fremst å ta nakenbilder i spektakulær natur, men er jaggu ikke sikker.)

Hun har ikke noe annet å by på så det hadde nok funket dårlig.

• Liker 11
Annonse

Det er absolutt ingenting spesielt (lenger) med at SE kler seg naken og poserer foran kamera. Ingenting! Jeg så de bildene i feeden min, stoppet ikke opp engang, scrollet bare videre uten å tenke mer over det. Så intetsigende er det. Det finnes ikke  provoserende, revolusjonerende eller iøyenfallende, bare veldig forutsigbart og kjedelig.

Endret av Mädchen
  • Liker 21

Jeg skjønner ikke poenget for jeg blir ikke fristet til å dra til Svalbard når SE driver og holder på sånn. Hvem er det som går ut i flere minus grader og flasher kroppen sin slik liksom, det er jo ikke sånn 99,9% av hvordan oss normale mennesker lever eller vil gjøre hvis vi skulle reist til et så spektakulært sted. Samme med Hawaii og EF reiser greiene. En annen ting er, hvor er respekten hennes for landenes kultur? Deres hjemland blir jo konstant seksualisert av narsisistiske influensere. 

Leserne hennes må jo nesten bli lei snart de også? Akkurat nå så går det nok mest i smisking, masse hjerter og emojier for å skaffe klikk inn på sine egne profiler, men det begynner å bli kjedelig liksom. Selv smiskerne må jo bli drittlei? Det går helt seriøst i det samme heeele jævla tiden, og det vet jeg uten å følge henne. Det er bare masse bilder som spiller på sex og liksomfeminisme, liksomengasjement som er hyklersk mot alt annet hu gjør som skader det hu liksomengasjerer seg for, et eller psykiske greier som at nå har hu angst og er deppa buhu, eller at nå elsker hu livet og seg selv dagen etter å ha fiksa på en eller annen nytt utseendekompleks. Det er kjedelig og flaut å se på..

• Liker 35

SE AS naken i snøen? Makan til latskap fra SE AS, istedenfor å være kreativ og inspirerende så er det algoritmen på IG som gjør jobben. Naken kropp når ut til mange. Ikke noe sjokkerende over dette, bare nok en reklame hvor billige triks brukes for å selge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...