Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

I podden Krisemøter,prater Kyrre veldig ned til henne,nesten som han snakker til ett barn.

Usikkerheten hennes skimter gjennom når hun ikke bare prater om overfladisk fjas.

Får spørsmål om å nevne 3 ting hun liker,da sier hun at hun liker å bade,skryter også av det gjør hun gjerne 2 ganger om dagen!

Kyrre "tar henne" på at det er jo ikke særlig miljøvennlig.

"Men jeg spiser ikke kjøtt,så.."

Sånn argumenterer hun jo for alt.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (6 minutter siden):

I podden Krisemøter,prater Kyrre veldig ned til henne,nesten som han snakker til ett barn.

Og så sitter kona til Kyrre i en annen podcast og påstår at Sophie Elise er et barn😅

De har altså anerkjent at hun "bare er en jente som prøver å finne sin vei her i livet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (Akkurat nå):

Og så sitter kona til Kyrre i en annen podcast og påstår at Sophie Elise er et barn😅

De har altså anerkjent at hun "bare er en jente som prøver å finne sin vei her i livet".

Uff..

"Barn" på snart 30 år.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnes også i samme pod at hun "ikke tror hun hadde kledd en vanlig jobb" og har tenkt å leve av egne aksjer når IG-babe livet flater ut..

Herregud så pinlig.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cammomillo
Finlay skrev (1 time siden):

Aner ikke. Kan sikkert googles.

Ja, men står jo ikke i detaljer hva hun tjener på ulike poster. Jeg er bare nysgjerrig fordi jeg syner det er utrolig at intetsigende promo av div produkter kan gi så mye penger i kassa. Jeg finner sikkert mer ut hvis jeg graver.. Boksalg og slikt kan jeg ha respekt for, men at  annonser av alt mulig drit skal være så inntektsgivende, synes jeg er forkastelig.  Men det er jo slik denne bransjen har blitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat episoden av Bloggerne hvor hun har signert en drøss bøker og filmer seg selv etterpå og sier at hun har sagt ifra til «alle» om at hun ikke vil høre om anmeldelser pga hun orket ikke å få (negative) tilbakemeldinger... Så får hun 5er i VG og da er det plutselig OK / helt toppers med anmeldelse🙄

Negativ/konstruktiv kritikk vil hun ikke ha noe av, men positiv- ja det er det bare å komme med på løpende bånd.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mperle skrev (22 minutter siden):

Så akkurat episoden av Bloggerne hvor hun har signert en drøss bøker og filmer seg selv etterpå og sier at hun har sagt ifra til «alle» om at hun ikke vil høre om anmeldelser pga hun orket ikke å få (negative) tilbakemeldinger... Så får hun 5er i VG og da er det plutselig OK / helt toppers med anmeldelse🙄

Negativ/konstruktiv kritikk vil hun ikke ha noe av, men positiv- ja det er det bare å komme med på løpende bånd.

Sterkt gjort å få en 5 for å,bokstavelig talt,skrive om "fitta si",som også er operert..

Til å spy av.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse
Cammomillo skrev (1 time siden):

Ja, men står jo ikke i detaljer hva hun tjener på ulike poster. Jeg er bare nysgjerrig fordi jeg syner det er utrolig at intetsigende promo av div produkter kan gi så mye penger i kassa. Jeg finner sikkert mer ut hvis jeg graver.. Boksalg og slikt kan jeg ha respekt for, men at  annonser av alt mulig drit skal være så inntektsgivende, synes jeg er forkastelig.  Men det er jo slik denne bransjen har blitt..

Hun får også garantert mye penger av firmaene for å lage umerket reklame på bildene hun legger ut. Det er ikke tilfeldig det hun har på seg, for eksempel. Det er av firmaenes interesse at det IKKE merkes som reklame, nettopp fordi SE er influenser og følgerne påvirkes til å ønske seg det hun har på - og særskilt når bildene ikke er merket som reklame, for da fremstår det mer autentisk. Det er en kynisk bransje, og det må ryddes opp i disse forholda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cammomillo
Sitronmelisse skrev (12 minutter siden):

Hun får også garantert mye penger av firmaene for å lage umerket reklame på bildene hun legger ut. Det er ikke tilfeldig det hun har på seg, for eksempel. Det er av firmaenes interesse at det IKKE merkes som reklame, nettopp fordi SE er influenser og følgerne påvirkes til å ønske seg det hun har på - og særskilt når bildene ikke er merket som reklame, for da fremstår det mer autentisk. Det er en kynisk bransje, og det må ryddes opp i disse forholda!

Vet ikke, da gir de jo penger under bordet på en måte.. men hun får nok mye gratis klær iaf.

Endret av Cammomillo
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse
Cammomillo skrev (1 minutt siden):

Vet ikke, da gir de jo penger under bordet på en måte.. men hun får nok mye gratis klær iaf.

De behøver bare betale ekstra mye for 2 bilder med reklame, og som også skal dekke 4 bilder med umerket reklame. Det er slik de driver på i influenserbransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cammomillo skrev (54 minutter siden):

Det er ingen som sjekker reklamemerking mot hva som faktureres.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
Lin11 skrev (På 19.2.2021 den 9.39):

Morten Hegseth drar paralleller mellom SE AS og pressen sin behandling av Britney Spears. Han sammenligner sosiale medier med redaksjonelle medier. Sitat  ;» Han trekker fram debatten rundt Sophie Elise som eksempel.

– Ein kan stille seg spørsmål om liknande kritikk, liknande trakassering på sosiale medium og om det konstante hardkøyret hadde skjedd om ho var mann og ikkje kvinne, legg Hegseth til» sitat slutt.  MH tar feil, dette ser ut til å være en «vennetjeneste» fra han sin side, eller et oppdrag fra hans arbeidsgiver VG?  Er den en kvinne i en bedrift som er fredet i norsk presse, så er det leder av SE AS! Det er nettopp derfor man bruker sosiale medier 🙄

https://www.nrk.no/kultur/om-kvinnesyn-i-media_-_-lang-veg-a-ga-1.15381223

Han har jo ett poeng da. Lasse fra farmen og mange andre kjendiser som er menn, men konstant spiller på kropp også i reklame, mottar ikke kritikk overhodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

førstedamen skrev (1 time siden):

Han har jo ett poeng da. Lasse fra farmen og mange andre kjendiser som er menn, men konstant spiller på kropp også i reklame, mottar ikke kritikk overhodet. 

Nei, han har ikke et poeng. Hvis Lasse hadde flashet ræv og hadde hatt antydning til å vise frem sitt mannlige organ, så hadde MH hatt et poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest førstedamen
Lin11 skrev (1 time siden):

Nei, han har ikke et poeng. Hvis Lasse hadde flashet ræv og hadde hatt antydning til å vise frem sitt mannlige organ, så hadde MH hatt et poeng. 

Haha, er jo nettopp det han gjør da. Flasher overkropp med en gang sjansen byr seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han får ganske mye kritikk, og hadde dere hatt en bakgrunn i militæret ville dere fått høre litt av hvert... problemet er nok mer at SE er mer tilgjengelig... vi kan også sammenligne og sammenligne, men dette er jo en tråd om en spesifikk person. Og helt ærlig fikk jeg latterkrampe når Hegseth sammenlignet SE med Britney!  De er så langt i fra hverandre at det er større sjans for at mennesker flytter til mars før jeg kan se noen som helst likheter på de to!

- - Lasse sitter heller ikke på en restaurant og blotter brystet, det er ikke normalt uansett kjønn eller størrelse på pupper.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

førstedamen skrev (37 minutter siden):

Haha, er jo nettopp det han gjør da. Flasher overkropp med en gang sjansen byr seg. 

I reklame? Jeg aner ikke hva han reklamerer for, så link gjerne til seksualisert reklame fra Lasse.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
førstedamen skrev (1 time siden):

Ja, det kan jo definitivt  sammenlignes med dette 🙄 Ser at hun snikreklamerer for både MyMuse og Skappel genseren på Glød sin IG konto, uten å merke🙄

B6F0871A-7547-40BE-AE5A-35D0D080594E.jpeg

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipser skrev (5 minutter siden):

I reklame? Jeg aner ikke hva han reklamerer for, så link gjerne til seksualisert reklame fra Lasse.

Jeg var nettopp innom IG-profilen til Lasse for å sjekke og jeg kan ikke se at han reklamerer for noe med bildene/videoene av seg selv i baris.

Dessuten er sammenligningen med Lasse ganske søkt ettersom han ikke henvender seg til barn og unge slik SE gjør. Hun har flere ganger eksplisitt uttalt (på egne plattformer og direkte sitat på bloggerne) at hun «ønsker å være en person som ikke fantes da hun var ung», i tillegg til at hun har tatovert «forbilde» på knyttneven. Det er med andre ord liten tvil om at hun vet hva hun holder på med når hun produserer hypersekualisert reklame rettet mot veldig unge mennesker.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (2 timer siden):

Jeg var nettopp innom IG-profilen til Lasse for å sjekke og jeg kan ikke se at han reklamerer for noe med bildene/videoene av seg selv i baris.

Dessuten er sammenligningen med Lasse ganske søkt ettersom han ikke henvender seg til barn og unge slik SE gjør. Hun har flere ganger eksplisitt uttalt (på egne plattformer og direkte sitat på bloggerne) at hun «ønsker å være en person som ikke fantes da hun var ung», i tillegg til at hun har tatovert «forbilde» på knyttneven. Det er med andre ord liten tvil om at hun vet hva hun holder på med når hun produserer hypersekualisert reklame rettet mot veldig unge mennesker.

Skjønner ikke hvor sammenligningen med Lasse kom fra? SE har holdt på i ti år med meget tvilsom geskjeft rettet mot barn og unge. Hun kan ikke sammenlignes med ham eller andre.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (16 timer siden):

Helt enig. Lasse spiller ikke på sex på den måten som SE gjør. Ikke noe rumpe trykt opp mot kamera, og ikke noe nærbilde av underliv. Har har visst et samarbeid med Strikkemekka da, men på de bildene er han godt påkledt. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...