Amber Skrevet søndag kl 20:53 #45861 Del Skrevet søndag kl 20:53 Her var det mye drittslenging om utseende gitt😳 Synes mye av dette er langt over streken uansett hvordan man ser på det. Skjerpings. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeniora Skrevet søndag kl 20:53 #45862 Del Skrevet søndag kl 20:53 (endret) Doris Becker skrev (11 timer siden): Og denne kvinnen startet etter fylte 40... Startet...?? Endret søndag kl 20:54 av Zeniora Leif/redigering :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet søndag kl 21:07 #45863 Del Skrevet søndag kl 21:07 Hulderen skrev (35 minutter siden): Du sier: «Når jeg ikke har botox». Blir botoxen borte igjen av seg selv? Eller blir den fjernet under en behandling? Dette er et område jeg ikke har noe kunnskap om. Ja den blir borte av seg selv, stoffet lammer i 3-6 måneder så er det ikke mer virkning. Filler kan sitte i ansiktet resten av livet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet søndag kl 21:10 #45864 Del Skrevet søndag kl 21:10 (endret) Hulderen skrev (39 minutter siden): Du sier: «Når jeg ikke har botox». Blir botoxen borte igjen av seg selv? Eller blir den fjernet under en behandling? Dette er et område jeg ikke har noe kunnskap om. Om den forsvinner ut av meg eller blir liggende igjen har ingen anelse om. Det er kanskje noe som jeg burde satt meg bedre inn i, og er jo for så vidt en interessant tanke. Det er sånn jeg har fått det referert til meg og er derfor jeg bruker den uttrykksformen, men det som skjer er jo at effekten avtar også må det ny inn for å bremse migrene igjen Det er litt sånn som.. når jeg brakk armen.. så satte de bedøvelse, men effekten etter hvert avtok. Om bedøvelsen har smuldret opp inn i meg eller ligger inn meg ennå et sted, det vet jeg ikke. (Ikke at de kan sammenlignes i situasjoner, med migrene vs armen ) Edit: Ser nå noen andre har svart, som da har peiling på dette så bare ignorer meg! Endret søndag kl 21:11 av Blått 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet søndag kl 21:20 #45865 Del Skrevet søndag kl 21:20 Blått skrev (9 minutter siden): Om den forsvinner ut av meg eller blir liggende igjen har ingen anelse om. Det er kanskje noe som jeg burde satt meg bedre inn i, og er jo for så vidt en interessant tanke. Det er sånn jeg har fått det referert til meg og er derfor jeg bruker den uttrykksformen, men det som skjer er jo at effekten avtar også må det ny inn for å bremse migrene igjen Det er litt sånn som.. når jeg brakk armen.. så satte de bedøvelse, men effekten etter hvert avtok. Om bedøvelsen har smuldret opp inn i meg eller ligger inn meg ennå et sted, det vet jeg ikke. (Ikke at de kan sammenlignes i situasjoner, med migrene vs armen ) Edit: Ser nå noen andre har svart, som da har peiling på dette så bare ignorer meg! Kan jeg spørre hvor ofte du tar botox mot migrenen og hvor lenge det har virkning? Har du null migrene i den perioden? 😊 (Off topic, I know, håper denne blir godtatt 🤞 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet mandag kl 06:23 #45866 Del Skrevet mandag kl 06:23 (endret) Zeniora skrev (9 timer siden): Startet...?? Ja. JW startet, altså med plastisk kirurgi, da hun var ca 40. Nå for tiden starter kvinner(jenter) før de er fylt 20... Og vi aner ikke langtidseffekten av fillers og botox. SE er en typisk "prøvekanin", og vi ser allerede nå drastiske endringer, som kan minne om JW. Av bilder i media, der det ikke er benyttet filter, ser man strukturelle og funksjonelle endringer, både i behandlede muskler, men også i den overliggende huden. Og SE er bare 30 år. Endret mandag kl 06:37 av Doris Becker 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermines Skrevet mandag kl 08:19 #45867 Del Skrevet mandag kl 08:19 Purple Diamond skrev (10 timer siden): Kan jeg spørre hvor ofte du tar botox mot migrenen og hvor lenge det har virkning? Har du null migrene i den perioden? 😊 (Off topic, I know, håper denne blir godtatt 🤞 ) Ikke meg du spør, men jeg får det hver 12.uke. Har kanskje bare et par migrene anfall i måneden, mot 9-10 før jeg startet med dette. Får det på nevrologisk poliklinikk på sykehuset. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet mandag kl 09:44 #45868 Del Skrevet mandag kl 09:44 Hermines skrev (1 time siden): Ikke meg du spør, men jeg får det hver 12.uke. Har kanskje bare et par migrene anfall i måneden, mot 9-10 før jeg startet med dette. Får det på nevrologisk poliklinikk på sykehuset. Takk for svar! Så fantastisk, glad på dine vegne ❤️ Fint at botox kan brukes til noe bra også 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet mandag kl 11:17 #45869 Del Skrevet mandag kl 11:17 Purple Diamond skrev (1 time siden): Takk for svar! Så fantastisk, glad på dine vegne ❤️ Fint at botox kan brukes til noe bra også 😅 Det brukes medisinsk hver dag. Vanlig til CP og ALS 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet mandag kl 11:21 #45870 Del Skrevet mandag kl 11:21 (endret) Sånn helt (mal?)apropos kirurgiske inngrep og andre inngrep; det må være trist å ha venner som mener at den «ekte» deg ikke er ok nok, at det måtte inngrep til for å få deg «pen». Artikkelen er et-par år gammel, men jeg regner med at Danby C fremdeles mener at SE ikke var pen før hun fikk fikset på det meste. https://www.nettavisen.no/livsstil/danby-choi-om-vennskapet-med-sophie-elise-vi-ble-venner-for-hun-ble-pen/s/5-95-804912 Endret mandag kl 11:21 av Pust 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet mandag kl 12:49 #45871 Del Skrevet mandag kl 12:49 Djungelvrål skrev (1 time siden): Det brukes medisinsk hver dag. Vanlig til CP og ALS Så fint, det visste jeg ikke ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet mandag kl 12:50 #45872 Del Skrevet mandag kl 12:50 Pust skrev (1 time siden): Sånn helt (mal?)apropos kirurgiske inngrep og andre inngrep; det må være trist å ha venner som mener at den «ekte» deg ikke er ok nok, at det måtte inngrep til for å få deg «pen». Artikkelen er et-par år gammel, men jeg regner med at Danby C fremdeles mener at SE ikke var pen før hun fikk fikset på det meste. https://www.nettavisen.no/livsstil/danby-choi-om-vennskapet-med-sophie-elise-vi-ble-venner-for-hun-ble-pen/s/5-95-804912 Hjelpes! For en fyr 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet mandag kl 19:12 #45873 Del Skrevet mandag kl 19:12 (endret) Purple Diamond skrev (6 timer siden): Hjelpes! For en fyr 😅 Han prøver å være "edgy"(politisk ukorrekt), ironisk og kul. Litt som SE prøver på med sine "raigebait". Men så lenge de henger i miljøet de gjør, og vi vet de har beskyttet voldsmannen MBH, så har de ikke mye respekt igjen. De fremstår kun oppmerksomhetskåte, egosistiske, grådige og empatiløse. Reality/influenser-miljøet, eller hva man skal kalle det er intet mindre enn et nihilistisk bakteriereir. Endret mandag kl 19:16 av Doris Becker 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet i går, 20:18 #45874 Del Skrevet i går, 20:18 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 23 timer siden #45875 Del Skrevet 23 timer siden Hva var det «forferdelige hun ikke kunne fortelle om enda» som skjedde for nå flere mnd siden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 17 timer siden #45876 Del Skrevet 17 timer siden baremeg007 skrev (5 timer siden): Hva var det «forferdelige hun ikke kunne fortelle om enda» som skjedde for nå flere mnd siden?? Det var nok bare clickbait. Tror ikke hun har skrevet noe mer om det. Sånn endte SE AS opp gitt, som desperat ragebait-influencer. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 17 timer siden #45877 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Tar ikke drittslengingen litt av nå? Ramlet innom denne tråden og det er jo helt vilt så mange som godter seg over at hun ser gammel ut og muligens er over toppen som influenser. Enig i at hun har en uetisk eksponering av barnet f. eks - men mye her har ingenting med det å gjøre. Det er bare skadefryd. Endret 17 timer siden av Sarah93 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 15 timer siden #45878 Del Skrevet 15 timer siden Sarah93 skrev (1 time siden): Tar ikke drittslengingen litt av nå? Ramlet innom denne tråden og det er jo helt vilt så mange som godter seg over at hun ser gammel ut og muligens er over toppen som influenser. Enig i at hun har en uetisk eksponering av barnet f. eks - men mye her har ingenting med det å gjøre. Det er bare skadefryd. Det er ikke skadefryd, men advarsel til de som tror retusjerte bilder forteller sannheten, når hun skamløst reklamerer for "heavy laser" , fillers, botox og plastisk kirurg, med den hensikt å holde seg "fresh og ung". Det ødelegger vev, muskler og lymfesystem over tid. Så unge kvinner vil ende opp med et ødelagt utseende. Og å se eldre ut. Videre diskuteres det, med håp om, at denne type influensere/rosabloggere nå nærmer seg sin endetid. De har sørget for en dramatisk økning av plastisk kirurgi, spiseforstyrrelser, negativt kroppspress, shoppingavhengighet og ikke minst vampyrisk forbruk som fører til store konsekvenser for dyr og miljø. Botox-bruk har økt med nær 500% siste årene. https://lushprize.org/botox-and-animal-testing/ 9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 11 timer siden #45879 Del Skrevet 11 timer siden "Jeg oppdrar snille gutter" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 9 timer siden #45880 Del Skrevet 9 timer siden Enkelt&Komplisert skrev (1 time siden): "Jeg oppdrar snille gutter" Mer krevende med hund enn barn… Det sier jo alt om hennes holdning til morsrollen. Hunden satte hun jo bare bort, og det er ikke det eneste dyret hun satte vekk. Hun setter bort ungen så ofte hun kan også, så jeg skjønner godt at det ikke er så krevende for henne. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå