Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Isild skrev (3 timer siden):

Enig! Hun skyter i alle retninger. Desperat og kaotisk. Tror hun og og den lille familien trenger å lande dette påvirker-spetakkelet hennes før de utvider. 

Men usikker på om gemalen har noe han skulle sagt, eller om han sier noe i hele tatt. 

Skal man dømme ut fra det som legges ut på bedriftskanalene så må man anta at han støtter det å overeksponere og utnytte eget barn så kynisk som de gjør.

Han stiller jo opp på ene og andre måten, velger og tillater å være en stor del av narrativet som Sophie Elise AS selger. Han velger å være en offentlig del av Sophie Elise AS, stiller opp i bedriftens kanaler, på intervjuer man må anta de også får betalt for, er med på kjendisarrangement osv.

Så far til dette barnet, Vegard Jørstad, han er tydeligvis med på dette, og dermed akkurat like skyldig som det eier av SE AS, Sofie Steen Isachsen, er.

Endret av Frisk Frosk
La til litt til om far til barnet, VJ.
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er jeg den eneste som ikke synes hun ser gravid ut på bildet? 😅 men hvis hun er det, forstår jeg ikke helt hvorfor hun har tatt det valget. hun uppleves ikke lykkelig som forelder, det siste hun trenger er et barn til.. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittykaat skrev (34 minutter siden):

er jeg den eneste som ikke synes hun ser gravid ut på bildet? 😅 men hvis hun er det, forstår jeg ikke helt hvorfor hun har tatt det valget. hun uppleves ikke lykkelig som forelder, det siste hun trenger er et barn til.. 

Hvorfor? Hun trenger jo innhold i sine sosiale medier. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (3 minutter siden):

Hvorfor? Hun trenger jo innhold i sine sosiale medier. 

Kommer noen bry seg hvis hun får ennu et barn? Er det intressant? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktet har tatt nye høyder nå altså... Hva er det som skjer på ene siden av panna og under øynene?

Screenshot_20250208_161450_TikTok.jpg

Screenshot_20250208_161523_TikTok.jpg

Screenshot_20250208_161437_TikTok.jpg

Screenshot_20250208_161416_TikTok.jpg

Endret av chsa
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittykaat skrev (19 minutter siden):

Kommer noen bry seg hvis hun får ennu et barn? Er det intressant? 

Hun tror kanskje det. Jeg bryr meg mest om barns oppvekstvilkår, og håper inderlig hun velger å ikke få flere. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

chsa skrev (5 minutter siden):

Ansiktet har tatt nye høyder nå altså... Hva er det som skjer i panna og under øynene? Ser helt ødelagt ut

Aner ikke, men øynene hennes ser direkte smertefulle ut. Det er så stramt at øynene nærmest forsvinner inn i skallen. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (59 minutter siden):

Ansiktet har tatt nye høyder nå altså... Hva er det som skjer på ene siden av panna og under øynene?

Uheldig lyssetting, botox ute av pannen og dårlig søvn etter en kveld med inntak av salt eller alkohol? Ikke godt å si når fjeset er ihjeloperert og overfylt. Det vil jo ikke fungere som et urørt ansikt. Håret brekker også.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (1 time siden):

Trynet har vel startet med å gå i oppløsning, akkurat som nesen til M. Jackson….? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som det er noe galt med henne. 

Noe som forsåvidt ikke er feil. Friske folk gjør ikke det der mot seg selv. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten, gammel, trøtt, smertepreget, humørløs, utbrukt, jaget og plaget - som hun har sett ut på samtlige av de aller siste bildene jeg har sett av henne... rett og slett.

Ubeskrivelig trist, det hele.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeniora skrev (Akkurat nå):

Sliten, gammel, trøtt, smertepreget, humørløs, utbrukt, jaget og plaget - som hun har sett ut på samtlige av de aller siste bildene jeg har sett av henne... rett og slett.

Ubeskrivelig trist, det hele.

Tror mange ikke er klar over at fillers over tid kan gjør at man ser hoven ut. Mange fillers består av hyaluronsyre, som har evnen til å binde og holde på vann. Dette, i kombinasjon med at fillers beviselig ikke forsvinner av seg selv men migrer til andre områder i ansiktet, gjør at mindre flatterende områder kan øke i volum over tid, noe som kan gi et oppblåst eller "pølsete" utseende. Dersom for mye filler brukes eller den injiseres for nær hudoverflaten, kan dette forsterke effekten av vannopphopningen, og man kan ende opp med et resultat som ser mindre naturlig ut. Sofie har jo lenge hatt mye fokus på å gni trynet med den gua-steinen, tape og andre greier hvor hovedformålet er å se mest mulig «snatched» i ansiktet så det virker som hun sliter med hovenhet (som selvsagt kan skyldes mye rart, kosthold, operasjoner, injeksjoner, gammel filler osv) 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (3 timer siden):

Jeg får sånne av botox 🥴 når jeg ikke har botox i så ser musklene i panna mine normale, men da får jeg migrene.. men ja.. kan godt være en bivirkning av botox? (Under øynene aner jeg ikke) 

Endret av Blått
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (1 time siden):

Jeg får sånne av botox 🥴 når jeg ikke har botox i så ser musklene i panna mine normale, men da får jeg migrene.. men ja.. kan godt være en bivirkning av botox? (Under øynene aner jeg ikke) 

Ser ut som hun har fått varig "botox-fjes" etter altfor mye bruk... Stakkars kvinne. Her er det virkelig skremmende hvordan hun(og behandlerne) har ødelagt ansiktet. Hun er jo bare 30 år! Hvordan skal dette bli til slutt? Alle muskler ødelagt, alt vev ødelagt...

Det er Nomi hun benytter? 

https://bizrahmed.com/blog/carla-bruni-plastic-surgery-discussion-on-a-known-public-figure/

Carla-Bruni-Plastic-Surgery1-1.webp

Endret av Doris Becker
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (1 minutt siden):

Ser ut som hun har fått varig "botox-fjes" etter altfor mye bruk... Stakkars kvinne. Her er det virkelig skremmende hvordan hun(og behandlerne) har ødelagt ansiktet. Hun er jo bare 30 år! Hvordan skal dette bli til slutt? Alle muskler ødelagt, alt vev ødelagt...

Det er Nomi hun benytter? 

https://bizrahmed.com/blog/carla-bruni-plastic-surgery-discussion-on-a-known-public-figure/

Jeg har ingen anelse. Jeg har ikke så veldig stor interesse av hva SE driver med. Bare rotet meg inn i tråden tilfeldig i dag og så bildene. Som sagt får jeg sånne, som hun har bildene av botox og de forsvinner når jeg ikke har botox. Jeg har bare tatt det noen få ganger så mine var aldri så kraftige, men det var veldig tydelig for meg at det var en bivirkning av botox. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blått skrev (13 timer siden):

Jeg har ingen anelse. Jeg har ikke så veldig stor interesse av hva SE driver med. Bare rotet meg inn i tråden tilfeldig i dag og så bildene. Som sagt får jeg sånne, som hun har bildene av botox og de forsvinner når jeg ikke har botox. Jeg har bare tatt det noen få ganger så mine var aldri så kraftige, men det var veldig tydelig for meg at det var en bivirkning av botox. 

Jeg har stor interesse av dette. Det er i stor grad et eksperiment, dette med fillers og botox, og unge kvinner som SE er prøvekaninene.
Botox var(er)  opprinnelig smertemedisin, som ble brukt ved migrene, muskelspasmer og spenninger. Men i dag benyttes det mest av alt mot rynker, bruken i Norge har vel på få år økt med ca 500%! 

Problemet er at vi ikke vet hva langtidseffekten er, spesielt ikke på så unge kvinner som SE.

Foreløpig forskning kan vise til strukturelle og funksjonelle endringer, ikke bare i behandlede muskler, men også i den overliggende huden. Langvarig muskellammelse , atrofi,endringer i muskelarkitekturen, inkludert muskelfibersammensetning og evne til å trekke seg sammen,muskelsvakhet og  stivhet. Spesielt hos personer som gjennomgår langvarig Botox-behandling for kosmetiske eller terapeutiske formål.

Og ny forskning viser at fillers bryter ned vev og migrerer, slik at det kan blokkere lymfesystemet, og ramme immunforsvaret. Dette kombinert kan bli katastrofe!

Endret av Doris Becker
  • Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (På 8.2.2025 den 20.10):

Du sier: «Når jeg ikke har botox». Blir botoxen borte igjen av seg selv? Eller blir den fjernet under en behandling? Dette er et område jeg ikke har noe kunnskap om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...