Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Palmemor skrev (1 time siden):

Nå var det mange bilder av sønnen som ikke har bedt om å bli eksponert….

Ja.. først viser hun video av en diskusjon med Vegard angående å få lov å poste ett enkelt bilde fra familie-shooten. Deretter viser hun en rekke bilder og videoer av barnet fra hele dagen? Gir null mening

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

solsikke90 skrev (28 minutter siden):

Ja.. først viser hun video av en diskusjon med Vegard angående å få lov å poste ett enkelt bilde fra familie-shooten. Deretter viser hun en rekke bilder og videoer av barnet fra hele dagen? Gir null mening

Og her i går eller forrige dagen sa hun på snap at hun ikke skulle eksponere han for det hadde jo ikke han bedt om… 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhjeg er så nysgjerrig.. det er noe sjukt merkelig som har skjedd det fjeset.. 

Screenshot_20241210_204211_Gallery.jpg

Endret av Sovushka
Feil bilde
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovushka skrev (2 timer siden):

Åhjeg er så nysgjerrig.. det er noe sjukt merkelig som har skjedd det fjeset.. 

Screenshot_20241210_204211_Gallery.jpg

Sykt merkelig ? Selv en blind person kan se hun har tatt nok en cat eye operasjon!! Og med en unge på slep! Wow, dette overgår alt. 

trist rett og slett. Tenk å ødelegge seg selv så mye. Selv ikke voksne damer i 50 årene  holder på med dette 😨😨😨😨😨

Endret av Molly65
….
  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dame. Det må være fryktelig å være så psykisk syk. Det går over alle støvleskafter dette. 

• Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si noe før det publiseres et uretusjert bilde tatt av media. Men mye er gjort siden venstre bilde, det ser man godt. Hårfestet er flyttet minst 1 cm opp. De griner over "håravfall" disse kjendisdamene. Skylder på sykdom, overgangsalder osv, men det er som regel facelift/panneløft. Jeg får vondt av dem, samtidig som jeg blir eitrende forbanna over det fokuset de sprer om seg. Fillers og denne typen inngrep har aldri blitt gjort i det omfanget, og på så unge kvinner som det gjøres nå, og har blitt gjort siste ti årene. Resultatene tikker nå inn, og jeg håper det finnes en journalist som tar tak i ny forskning, som viser at alvorlige konsekvenser vil ramme veldig mange! Fillers ødelegger vev og lymfesystem/ immunsystemet, og det bygger seg opp, det forsvinner ikke. Botox ødelegger musklene over tid. Laser og ultherapy kan skade nerver, og fettlag forsvinner, ser bra ut først, så kan alt kollapse, man mister volum. Og disse nesene... Men advarsler preller av. Ufattelig. 

Endret av Doris Becker
Fjernet bilde, redd det vil påvirke mer enn det advarer.
  • Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (59 minutter siden):

Bildet til høyre er voldsomt retusjert. Umulig å si noe før det publiseres et uretusjert bilde tatt av media. Men mye er gjort siden venstre bilde, det ser man godt. Hårfestet er flyttet minst 1 cm opp. De griner over "håravfall" disse kjendisdamene. Skylder på sykdom, overgangsalder osv, men det er som regel facelift/panneløft. Jeg får vondt av dem, samtidig som jeg blir eitrende forbanna over det fokuset de sprer om seg. Fillers og denne typen inngrep har aldri blitt gjort i det omfanget, og på så unge kvinner som det gjøres nå, og har blitt gjort siste ti årene. Resultatene tikker nå inn, og jeg håper det finnes en journalist som tar tak i ny forskning, som viser at alvorlige konsekvenser vil ramme veldig mange! Fillers ødelegger vev og lymfesystem/ immunsystemet, og det bygger seg opp, det forsvinner ikke. Botox ødelegger musklene over tid. Laser og ultherapy kan skade nerver, og fettlag forsvinner, ser bra ut først, så kan alt kollapse, man mister volum. Og disse nesene... Men advarsler preller av. Ufattelig. 

Hu har sånne øyne som på bildet til høyre.. Så snappen hennes i går..der hu snakka om den nye mascara’en sin.. Så ut som at øynene skulle poppe ut da hu så ned på mascara’n 😮

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at det er interessant å følge denne dama. Hun er jo syk, la henne lulle i fred med alle sine operasjoner og injeksjoner osv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun var nesten koselig å følge med på i de siste månedene av graviditeten/ de første månedene etter fødsel. Da virket hun så ydmyk og jordnær. Trist å se at det ikke vedvarte, og at det er eksponering av H for alle penga..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (53 minutter siden):

Hu har sånne øyne som på bildet til høyre.. Så snappen hennes i går..der hu snakka om den nye mascara’en sin.. Så ut som at øynene skulle poppe ut da hu så ned på mascara’n 😮

Hun får ikke lukket øynene helt når hun blinker heller, virker som at hun har tatt øvre øyelokksoprasjon. Er hoven i nedre del også, kanskje utført øvre og nedre 🫣 hun er 30år, er helt sykt å utføre så mye som hun har gjort i tjueårene og til nå. Leser nå at hun sier det er botox, jeg vet hvordan botox fungerer. Når øyelokk knapt kan lukkes så er det operasjon og kniv i bilde, ikke hemmende toxiner. 

Endret av oakakman
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oakakman skrev (24 minutter siden):

Hun får ikke lukket øynene helt når hun blinker heller, virker som at hun har tatt øvre øyelokksoprasjon. Er hoven i nedre del også, kanskje utført øvre og nedre 🫣 hun er 30år, er helt sykt å utføre så mye som hun har gjort i tjueårene og til nå. Leser nå at hun sier det er botox, jeg vet hvordan botox fungerer. Når øyelokk knapt kan lukkes så er det operasjon og kniv i bilde, ikke hemmende toxiner. 

Da hadde man sett stingene på øyelokket, tror heller hun har operert sånn at det er dratt opp på sidene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (2 timer siden):

Bildet til høyre er voldsomt retusjert. Umulig å si noe før det publiseres et uretusjert bilde tatt av media. Men mye er gjort siden venstre bilde, det ser man godt. Hårfestet er flyttet minst 1 cm opp. De griner over "håravfall" disse kjendisdamene. Skylder på sykdom, overgangsalder osv, men det er som regel facelift/panneløft. Jeg får vondt av dem, samtidig som jeg blir eitrende forbanna over det fokuset de sprer om seg. Fillers og denne typen inngrep har aldri blitt gjort i det omfanget, og på så unge kvinner som det gjøres nå, og har blitt gjort siste ti årene. Resultatene tikker nå inn, og jeg håper det finnes en journalist som tar tak i ny forskning, som viser at alvorlige konsekvenser vil ramme veldig mange! Fillers ødelegger vev og lymfesystem/ immunsystemet, og det bygger seg opp, det forsvinner ikke. Botox ødelegger musklene over tid. Laser og ultherapy kan skade nerver, og fettlag forsvinner, ser bra ut først, så kan alt kollapse, man mister volum. Og disse nesene... Men advarsler preller av. Ufattelig. 

Ja bildet til høyre har snapfilter. Ville bare vise den ekstreme forskjellen på øynene uansett. Hun har jo hatt en operasjon før det hun gjorde i LA også. Hun kler best sin naturlige øyeform.. veldig synd å gjøre seg nærmest ugjenkjennelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet fordi jeg er redd det påvirker mer enn det advarer å beskrive om plastisk kirurgi og hva hun kan ha gjort.

Endret av Doris Becker
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MzMe skrev (2 timer siden):

Ser hun som hun har begynt å skjele også. Hun må ha dyptliggende problemer. Dette er bare trist. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly65 skrev (11 timer siden):

Sykt merkelig ? Selv en blind person kan se hun har tatt nok en cat eye operasjon!! Og med en unge på slep! Wow, dette overgår alt. 

trist rett og slett. Tenk å ødelegge seg selv så mye. Selv ikke voksne damer i 50 årene  holder på med dette 😨😨😨😨😨

Jeg er dessverre ikke nok bevandret i operasjonsverden til å se nøyaktig hvilken prosedyre hun har gjort :) ikke mening å gjøre deg så fra deg... men jeg er ikke blind, jeg tok jo screenshoten av en grunn 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (30 minutter siden):

Ser hun som hun har begynt å skjele også. Hun må ha dyptliggende problemer. Dette er bare trist. 

Det er selvskading. Kirurgene skulle skamme seg. En ung kvinne som har hatt så mange operasjoner, de vet at det ligger psykisk sykdom bak det. Og de hjelper dem med å ødelegge seg selv. 

• Liker 6
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroni skrev (14 timer siden):

IMG_2474.thumb.jpeg.dacf6ab773e1b0899ae7afb7b84ddcb9.jpeg

Jeg syns hun var strålende flott på bildet til venstre. Minner meg om en ung Lindsay Lohan (før hun ødela seg selv...)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...