solsikke90 Skrevet 10. desember 2024 #45061 Del Skrevet 10. desember 2024 Palmemor skrev (1 time siden): Nå var det mange bilder av sønnen som ikke har bedt om å bli eksponert…. Ja.. først viser hun video av en diskusjon med Vegard angående å få lov å poste ett enkelt bilde fra familie-shooten. Deretter viser hun en rekke bilder og videoer av barnet fra hele dagen? Gir null mening 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 10. desember 2024 #45062 Del Skrevet 10. desember 2024 solsikke90 skrev (28 minutter siden): Ja.. først viser hun video av en diskusjon med Vegard angående å få lov å poste ett enkelt bilde fra familie-shooten. Deretter viser hun en rekke bilder og videoer av barnet fra hele dagen? Gir null mening Og her i går eller forrige dagen sa hun på snap at hun ikke skulle eksponere han for det hadde jo ikke han bedt om… 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 10. desember 2024 #45063 Del Skrevet 10. desember 2024 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 10. desember 2024 #45064 Del Skrevet 10. desember 2024 Merkelig rydding her… 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet 10. desember 2024 #45065 Del Skrevet 10. desember 2024 (endret) Åhjeg er så nysgjerrig.. det er noe sjukt merkelig som har skjedd det fjeset.. Endret 10. desember 2024 av Sovushka Feil bilde 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kokosmakroni Skrevet 10. desember 2024 Populært innlegg #45066 Del Skrevet 10. desember 2024 27 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 10. desember 2024 #45067 Del Skrevet 10. desember 2024 (endret) Sovushka skrev (2 timer siden): Åhjeg er så nysgjerrig.. det er noe sjukt merkelig som har skjedd det fjeset.. Sykt merkelig ? Selv en blind person kan se hun har tatt nok en cat eye operasjon!! Og med en unge på slep! Wow, dette overgår alt. trist rett og slett. Tenk å ødelegge seg selv så mye. Selv ikke voksne damer i 50 årene holder på med dette 😨😨😨😨😨 Endret 10. desember 2024 av Molly65 …. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. desember 2024 #45068 Del Skrevet 10. desember 2024 Stakkars dame. Det må være fryktelig å være så psykisk syk. Det går over alle støvleskafter dette. 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 11. desember 2024 #45069 Del Skrevet 11. desember 2024 (endret) Umulig å si noe før det publiseres et uretusjert bilde tatt av media. Men mye er gjort siden venstre bilde, det ser man godt. Hårfestet er flyttet minst 1 cm opp. De griner over "håravfall" disse kjendisdamene. Skylder på sykdom, overgangsalder osv, men det er som regel facelift/panneløft. Jeg får vondt av dem, samtidig som jeg blir eitrende forbanna over det fokuset de sprer om seg. Fillers og denne typen inngrep har aldri blitt gjort i det omfanget, og på så unge kvinner som det gjøres nå, og har blitt gjort siste ti årene. Resultatene tikker nå inn, og jeg håper det finnes en journalist som tar tak i ny forskning, som viser at alvorlige konsekvenser vil ramme veldig mange! Fillers ødelegger vev og lymfesystem/ immunsystemet, og det bygger seg opp, det forsvinner ikke. Botox ødelegger musklene over tid. Laser og ultherapy kan skade nerver, og fettlag forsvinner, ser bra ut først, så kan alt kollapse, man mister volum. Og disse nesene... Men advarsler preller av. Ufattelig. Endret 11. desember 2024 av Doris Becker Fjernet bilde, redd det vil påvirke mer enn det advarer. 23 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 11. desember 2024 #45070 Del Skrevet 11. desember 2024 Doris Becker skrev (59 minutter siden): Bildet til høyre er voldsomt retusjert. Umulig å si noe før det publiseres et uretusjert bilde tatt av media. Men mye er gjort siden venstre bilde, det ser man godt. Hårfestet er flyttet minst 1 cm opp. De griner over "håravfall" disse kjendisdamene. Skylder på sykdom, overgangsalder osv, men det er som regel facelift/panneløft. Jeg får vondt av dem, samtidig som jeg blir eitrende forbanna over det fokuset de sprer om seg. Fillers og denne typen inngrep har aldri blitt gjort i det omfanget, og på så unge kvinner som det gjøres nå, og har blitt gjort siste ti årene. Resultatene tikker nå inn, og jeg håper det finnes en journalist som tar tak i ny forskning, som viser at alvorlige konsekvenser vil ramme veldig mange! Fillers ødelegger vev og lymfesystem/ immunsystemet, og det bygger seg opp, det forsvinner ikke. Botox ødelegger musklene over tid. Laser og ultherapy kan skade nerver, og fettlag forsvinner, ser bra ut først, så kan alt kollapse, man mister volum. Og disse nesene... Men advarsler preller av. Ufattelig. Hu har sånne øyne som på bildet til høyre.. Så snappen hennes i går..der hu snakka om den nye mascara’en sin.. Så ut som at øynene skulle poppe ut da hu så ned på mascara’n 😮 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 11. desember 2024 #45071 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg fatter ikke at det er interessant å følge denne dama. Hun er jo syk, la henne lulle i fred med alle sine operasjoner og injeksjoner osv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflowerseed Skrevet 11. desember 2024 #45072 Del Skrevet 11. desember 2024 Synes hun var nesten koselig å følge med på i de siste månedene av graviditeten/ de første månedene etter fødsel. Da virket hun så ydmyk og jordnær. Trist å se at det ikke vedvarte, og at det er eksponering av H for alle penga.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oakakman Skrevet 11. desember 2024 #45073 Del Skrevet 11. desember 2024 (endret) MzMe skrev (53 minutter siden): Hu har sånne øyne som på bildet til høyre.. Så snappen hennes i går..der hu snakka om den nye mascara’en sin.. Så ut som at øynene skulle poppe ut da hu så ned på mascara’n 😮 Hun får ikke lukket øynene helt når hun blinker heller, virker som at hun har tatt øvre øyelokksoprasjon. Er hoven i nedre del også, kanskje utført øvre og nedre 🫣 hun er 30år, er helt sykt å utføre så mye som hun har gjort i tjueårene og til nå. Leser nå at hun sier det er botox, jeg vet hvordan botox fungerer. Når øyelokk knapt kan lukkes så er det operasjon og kniv i bilde, ikke hemmende toxiner. Endret 11. desember 2024 av oakakman 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 11. desember 2024 #45074 Del Skrevet 11. desember 2024 oakakman skrev (24 minutter siden): Hun får ikke lukket øynene helt når hun blinker heller, virker som at hun har tatt øvre øyelokksoprasjon. Er hoven i nedre del også, kanskje utført øvre og nedre 🫣 hun er 30år, er helt sykt å utføre så mye som hun har gjort i tjueårene og til nå. Leser nå at hun sier det er botox, jeg vet hvordan botox fungerer. Når øyelokk knapt kan lukkes så er det operasjon og kniv i bilde, ikke hemmende toxiner. Da hadde man sett stingene på øyelokket, tror heller hun har operert sånn at det er dratt opp på sidene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 11. desember 2024 #45075 Del Skrevet 11. desember 2024 Doris Becker skrev (2 timer siden): Bildet til høyre er voldsomt retusjert. Umulig å si noe før det publiseres et uretusjert bilde tatt av media. Men mye er gjort siden venstre bilde, det ser man godt. Hårfestet er flyttet minst 1 cm opp. De griner over "håravfall" disse kjendisdamene. Skylder på sykdom, overgangsalder osv, men det er som regel facelift/panneløft. Jeg får vondt av dem, samtidig som jeg blir eitrende forbanna over det fokuset de sprer om seg. Fillers og denne typen inngrep har aldri blitt gjort i det omfanget, og på så unge kvinner som det gjøres nå, og har blitt gjort siste ti årene. Resultatene tikker nå inn, og jeg håper det finnes en journalist som tar tak i ny forskning, som viser at alvorlige konsekvenser vil ramme veldig mange! Fillers ødelegger vev og lymfesystem/ immunsystemet, og det bygger seg opp, det forsvinner ikke. Botox ødelegger musklene over tid. Laser og ultherapy kan skade nerver, og fettlag forsvinner, ser bra ut først, så kan alt kollapse, man mister volum. Og disse nesene... Men advarsler preller av. Ufattelig. Ja bildet til høyre har snapfilter. Ville bare vise den ekstreme forskjellen på øynene uansett. Hun har jo hatt en operasjon før det hun gjorde i LA også. Hun kler best sin naturlige øyeform.. veldig synd å gjøre seg nærmest ugjenkjennelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 11. desember 2024 #45076 Del Skrevet 11. desember 2024 (endret) Slettet fordi jeg er redd det påvirker mer enn det advarer å beskrive om plastisk kirurgi og hva hun kan ha gjort. Endret 11. desember 2024 av Doris Becker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 11. desember 2024 #45077 Del Skrevet 11. desember 2024 MzMe skrev (2 timer siden): Hu har sånne øyne som på bildet til høyre.. Så snappen hennes i går..der hu snakka om den nye mascara’en sin.. Så ut som at øynene skulle poppe ut da hu så ned på mascara’n 😮 Ser hun som hun har begynt å skjele også. Hun må ha dyptliggende problemer. Dette er bare trist. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet 11. desember 2024 #45078 Del Skrevet 11. desember 2024 Molly65 skrev (11 timer siden): Sykt merkelig ? Selv en blind person kan se hun har tatt nok en cat eye operasjon!! Og med en unge på slep! Wow, dette overgår alt. trist rett og slett. Tenk å ødelegge seg selv så mye. Selv ikke voksne damer i 50 årene holder på med dette 😨😨😨😨😨 Jeg er dessverre ikke nok bevandret i operasjonsverden til å se nøyaktig hvilken prosedyre hun har gjort ikke mening å gjøre deg så fra deg... men jeg er ikke blind, jeg tok jo screenshoten av en grunn 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 11. desember 2024 #45079 Del Skrevet 11. desember 2024 Kønn skrev (30 minutter siden): Ser hun som hun har begynt å skjele også. Hun må ha dyptliggende problemer. Dette er bare trist. Det er selvskading. Kirurgene skulle skamme seg. En ung kvinne som har hatt så mange operasjoner, de vet at det ligger psykisk sykdom bak det. Og de hjelper dem med å ødelegge seg selv. 6 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 11. desember 2024 #45080 Del Skrevet 11. desember 2024 Kokosmakroni skrev (14 timer siden): Jeg syns hun var strålende flott på bildet til venstre. Minner meg om en ung Lindsay Lohan (før hun ødela seg selv...) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå