Tough cookie Skrevet 19 timer siden #44401 Del Skrevet 19 timer siden Frisk Frosk skrev (4 timer siden): Tallene har vært minst 1 dødsfall pr 4000 opererte. I tillegg kommer forholdsvis høye tall på komplikasjoner under og etter operasjonen, infeksjoner, inflammasjoner m.m. Så sies det at med nyere metoder så kan tallene være 1 av 12 000. BBL er imidlertid fetttransplantasjon fra annet sted på kroppen til setemuskulaturen. Her kan du lese om hvorfor denne typen operasjon er så farlig - men: ADVARSEL - HER ER DET OGSÅ BILDER FRA OBDUKSJONER AV PERSONER SOM HAR DØDD AV DENNE TYPEN UNØDVENDIG KOSMETISK OPERASJON, SÅ FOR DE SOM IKKE TÅLER SE DETTE, IKKE KLIKK DERE INN PÅ DENNE VITENSKAPELIGE ARTIKKELEN!!! (for dere som tåler og ev. har fagkunnskap er det imidlertid interessant og ikke lite motbydelig å se og tenke over hva folk frivillig utsetter seg for for å følge skjønnhetstyranniets skiftende utseende"krav") SOM SAGT - IKKE KLIKK PÅ LINKEN TIL FORSKNINGSARTIKKELEN HVIS DU IKKE TÅLER Å SE SLIKT!!! https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9896146/ Kort fortalt dør de fleste som dør av denne operasjonen fordi fettmassene feilaktig sprøytes inn i blodårer, blir så ført videre med blodbanene og ender som blodpropp i bl.a. lungene. Her var det ingen skremmende bilder🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 18 timer siden #44402 Del Skrevet 18 timer siden Tough cookie skrev (39 minutter siden): Her var det ingen skremmende bilder🤨 Holdt på å spy jeg, og ja jeg måtte se 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 15 timer siden #44403 Del Skrevet 15 timer siden Djungelvrål skrev (På 9.11.2024 den 21.46): Det er faktisk nesten utrolig. Jeg vet heller ikke om noen som reiser fra babyen sin så lenge. Det er soleklart hvorfor hun ikke gadd å amme. Kan ikke reise vekk i ukesvis fra ungen din da. Jeg så på Girls of Oslo, der ammer SE ikke, pumper ikke og gir pulver melk allerde da til babyen som er nesten nyfødt. Så sier hun at planen er å ikke pumpe heller i fremtiden, så hun kan være fri. Hun vil heller gi babyen søppel mat for være fri og ikke ha en baby som er avhengig av henne som mor. Unge jenter tror ar hun er en god mor. Kanskje ikke så rart når hun får sin betalte assistent til å sitte på tv og smiske å påstå at SE er en så fantastisk mor. Så klart uten begrunnelse. Men manipulasjoner som det kan jo få henne til å fremstå som noe annet. Trist. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klumpelumpen Skrevet 15 timer siden #44404 Del Skrevet 15 timer siden Margit777 skrev (3 timer siden): Holdt på å spy jeg, og ja jeg måtte se 😆 Jeg turte ikke å gå innpå. Er det faktisk ubehagelige bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 14 timer siden #44405 Del Skrevet 14 timer siden Klumpelumpen skrev (3 minutter siden): Jeg turte ikke å gå innpå. Er det faktisk ubehagelige bilder? Det er bilder av rumper som er skjært opp. Muskler og fett, ikke så skummelt. Men om du er var for sånt så ville jeg ikke kikka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 14 timer siden #44406 Del Skrevet 14 timer siden Frisk Frosk skrev (8 timer siden): Tallene har vært minst 1 dødsfall pr 4000 opererte. I tillegg kommer forholdsvis høye tall på komplikasjoner under og etter operasjonen, infeksjoner, inflammasjoner m.m. Så sies det at med nyere metoder så kan tallene være 1 av 12 000. BBL er imidlertid fetttransplantasjon fra annet sted på kroppen til setemuskulaturen. Her kan du lese om hvorfor denne typen operasjon er så farlig - men: ADVARSEL - HER ER DET OGSÅ BILDER FRA OBDUKSJONER AV PERSONER SOM HAR DØDD AV DENNE TYPEN UNØDVENDIG KOSMETISK OPERASJON, SÅ FOR DE SOM IKKE TÅLER SE DETTE, IKKE KLIKK DERE INN PÅ DENNE VITENSKAPELIGE ARTIKKELEN!!! (for dere som tåler og ev. har fagkunnskap er det imidlertid interessant og ikke lite motbydelig å se og tenke over hva folk frivillig utsetter seg for for å følge skjønnhetstyranniets skiftende utseende"krav") SOM SAGT - IKKE KLIKK PÅ LINKEN TIL FORSKNINGSARTIKKELEN HVIS DU IKKE TÅLER Å SE SLIKT!!! https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9896146/ Kort fortalt dør de fleste som dør av denne operasjonen fordi fettmassene feilaktig sprøytes inn i blodårer, blir så ført videre med blodbanene og ender som blodpropp i bl.a. lungene. Det er også veldig mange som sliter med smerter og komplikasjoner i etterkant. Og de færreste blir fornøyd med estetisk resultat. En av de verste kirurgiske inngrep man kan ta dette, og helt unødvendig. Ren selvskading. Forskning viser også at kvinner som legger seg under kniven på denne måten er mer utsatt for depresjon, angst, spiseforstyrrelser og selvmordsforsøk. Sofie Elise opererer seg hele tiden. Jeg kan ikke annet enn å synes veldig synd på henne. Samtidig må man jo ha flere tanker i hodet samtidig, og det at hun får drive kommersielle kanaler i den grad hun gjør, der dette deles og har påvirket så mange i så mange år negativt er helt uforståelig. Et groteskt eksempel rett og slett, på grådig markedsøkonomi, og lite forståelse fra politikere og forbrukertilsynet. Og nå med sin sønn som ny merkevare, i front, som betaler for denne selvskadingen. Det kan ikke bli verre. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tivi20 Skrevet 13 timer siden #44407 Del Skrevet 13 timer siden millak skrev (1 time siden): Jeg så på Girls of Oslo, der ammer SE ikke, pumper ikke og gir pulver melk allerde da til babyen som er nesten nyfødt. Så sier hun at planen er å ikke pumpe heller i fremtiden, så hun kan være fri. Hun vil heller gi babyen søppel mat for være fri og ikke ha en baby som er avhengig av henne som mor. Unge jenter tror ar hun er en god mor. Kanskje ikke så rart når hun får sin betalte assistent til å sitte på tv og smiske å påstå at SE er en så fantastisk mor. Så klart uten begrunnelse. Men manipulasjoner som det kan jo få henne til å fremstå som noe annet. Trist. Altså nå må du roe ned litt. Morsmelkserstatning er ikke «søppelmat» men helt nødvendig for mange av oss som av gode grunner ikke får til å amme. Greit å være kritisk til Sophie Elise men måten du uttrykker deg på her er forkastelig. 5 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 13 timer siden #44408 Del Skrevet 13 timer siden Tivi20 skrev (7 minutter siden): Altså nå må du roe ned litt. Morsmelkserstatning er ikke «søppelmat» men helt nødvendig for mange av oss som av gode grunner ikke får til å amme. Greit å være kritisk til Sophie Elise men måten du uttrykker deg på her er forkastelig. Det er mange som ikke får til å amme. Og det er mange som det er helt reelt for. Men de som bestemmer seg på forhånd for å ikke amme, de må det være greit å snakke om. Morsmelk er det beste for barnet, og kontakten man oppnår kan ikke sammenlignes med flaske. Jeg var ingen storammer selv, og det angrer jeg så intenst på nå 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tivi20 Skrevet 13 timer siden #44409 Del Skrevet 13 timer siden Palmemor skrev (1 minutt siden): Det er mange som ikke får til å amme. Og det er mange som det er helt reelt for. Men de som bestemmer seg på forhånd for å ikke amme, de må det være greit å snakke om. Morsmelk er det beste for barnet, og kontakten man oppnår kan ikke sammenlignes med flaske. Jeg var ingen storammer selv, og det angrer jeg så intenst på nå Ja, og det er jo ikke det jeg sier, jeg sier at å omtale MME som søppelmat overhodet ikke er greit. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 13 timer siden #44410 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Tivi20 skrev (12 minutter siden): Altså nå må du roe ned litt. Morsmelkserstatning er ikke «søppelmat» men helt nødvendig for mange av oss som av gode grunner ikke får til å amme. Greit å være kritisk til Sophie Elise men måten du uttrykker deg på her er forkastelig. Enig her. Men Sofie Elise velger hele veien enkle og egoistiske løsninger, og skylder på diagnoser og traumer, og det blir respektløs overfor alle de som virkelig har dette, fordi det for meg fremstår helt klart at hun lyver om det meste. At hun sliter er helt klart, men det handler om sykelig forhold til egen kropp og utseende, og oppmerksomhet rundt dette, og hun tyr til stadig mer desperate grep for oppmerksomhet. Hun skyr ingen midler. Sønnen benytter hun som et skjold stakkar. Det er hjerteskjærende. Hvorfor ser ikke de rundt dette? Det holder ikke lenger å si at hun er "dyktig" på det hun gjør, fordi det skaper penger i kassa. Nå er det et barn å ta hensyn til. Jeg forstår ikke at venner og familie bare kan se på dette. Og media, hvorfor skriver de om henne. -Her må de se at vær varsom bør gjelde. Hva skal til for at de forstår? De er med på å bygge opp mot en tragedie. Endret 13 timer siden av Doris Becker 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 13 timer siden #44411 Del Skrevet 13 timer siden Tivi20 skrev (3 minutter siden): Ja, og det er jo ikke det jeg sier, jeg sier at å omtale MME som søppelmat overhodet ikke er greit. Nei, det er det ikke. Jeg tror jeg leste det som de posene hun gir han med mat, og ikke MME Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 10 timer siden #44412 Del Skrevet 10 timer siden Frisk Frosk skrev (12 timer siden): Tallene har vært minst 1 dødsfall pr 4000 opererte. I tillegg kommer forholdsvis høye tall på komplikasjoner under og etter operasjonen, infeksjoner, inflammasjoner m.m. Så sies det at med nyere metoder så kan tallene være 1 av 12 000. BBL er imidlertid fetttransplantasjon fra annet sted på kroppen til setemuskulaturen. Her kan du lese om hvorfor denne typen operasjon er så farlig - men: ADVARSEL - HER ER DET OGSÅ BILDER FRA OBDUKSJONER AV PERSONER SOM HAR DØDD AV DENNE TYPEN UNØDVENDIG KOSMETISK OPERASJON, SÅ FOR DE SOM IKKE TÅLER SE DETTE, IKKE KLIKK DERE INN PÅ DENNE VITENSKAPELIGE ARTIKKELEN!!! (for dere som tåler og ev. har fagkunnskap er det imidlertid interessant og ikke lite motbydelig å se og tenke over hva folk frivillig utsetter seg for for å følge skjønnhetstyranniets skiftende utseende"krav") SOM SAGT - IKKE KLIKK PÅ LINKEN TIL FORSKNINGSARTIKKELEN HVIS DU IKKE TÅLER Å SE SLIKT!!! https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9896146/ Kort fortalt dør de fleste som dør av denne operasjonen fordi fettmassene feilaktig sprøytes inn i blodårer, blir så ført videre med blodbanene og ender som blodpropp i bl.a. lungene. Interessant link. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan folk er i stand til å gjennomgå denne type operasjoner jeg. Ei heller med implantater. Kanskje til nød visst man som kvinne har virkelig "null" rumpe, trening ikke hjelper og man har store komplekser.. kanskje.. men nei. Jeg tror jeg aldri kommer til å skjønne at folk tar rene kosmetiske operasjoner. Jeg føler dog for å legge til at jeg ikke dømmer de som tar typ nese, bryst og ting som de har store komplekser for. Folk må gjøre hva de vil. Men skjønne det kommer jeg nok aldri til å gjøre. (Bildene er forøvrig oppkuttede rumper, fett, muskulatur ol) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5 timer siden #44413 Del Skrevet 5 timer siden millak skrev (10 timer siden): Jeg så på Girls of Oslo, der ammer SE ikke, pumper ikke og gir pulver melk allerde da til babyen som er nesten nyfødt. Så sier hun at planen er å ikke pumpe heller i fremtiden, så hun kan være fri. Hun vil heller gi babyen søppel mat for være fri og ikke ha en baby som er avhengig av henne som mor. Unge jenter tror ar hun er en god mor. Kanskje ikke så rart når hun får sin betalte assistent til å sitte på tv og smiske å påstå at SE er en så fantastisk mor. Så klart uten begrunnelse. Men manipulasjoner som det kan jo få henne til å fremstå som noe annet. Trist. Alvorlig talt. MME er helt trygt alternativ. Slutt med denne misinformasjonenvog skampåføringen. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 3 timer siden #44414 Del Skrevet 3 timer siden Spørsmål: Noen som vet om SE har tatt noe mage plastikk? Leste et sted at hun har tatt fettsuging? Hvilke andre operasjoner? Bryst, bakdel, nede, må være et ansiktsløft der og vel? vært stille på SOME siste dagene, så er vel nyoperert, for hvorfor 14 dager med barnevakt og nanny, for konsultasjon, rett etter mamma og pappa ferie, som kom rett etter de var i Spania … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3 timer siden #44415 Del Skrevet 3 timer siden Tråden er ryddet for avsporing. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 3 timer siden #44416 Del Skrevet 3 timer siden M.G.E skrev (8 minutter siden): Spørsmål: Noen som vet om SE har tatt noe mage plastikk? Leste et sted at hun har tatt fettsuging? Hvilke andre operasjoner? Bryst, bakdel, nede, må være et ansiktsløft der og vel? vært stille på SOME siste dagene, så er vel nyoperert, for hvorfor 14 dager med barnevakt og nanny, for konsultasjon, rett etter mamma og pappa ferie, som kom rett etter de var i Spania … Det må da være et løft av bryn el (vet ikke hva de forskjellige heter). Jeg så et gammelt program hvor hun var med i nå for ikke så lenge siden (kan ha vært Lystløgner, har sett på mye rart 😅) og det er ikke bare det at hun former øyebryn annerledes eller botox. Tror jeg. Ganske sikkert. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 2 timer siden #44417 Del Skrevet 2 timer siden M.G.E skrev (39 minutter siden): Spørsmål: Noen som vet om SE har tatt noe mage plastikk? Leste et sted at hun har tatt fettsuging? Hvilke andre operasjoner? Bryst, bakdel, nede, må være et ansiktsløft der og vel? vært stille på SOME siste dagene, så er vel nyoperert, for hvorfor 14 dager med barnevakt og nanny, for konsultasjon, rett etter mamma og pappa ferie, som kom rett etter de var i Spania … Er vel i La for å få ut implantatene. Og av alle har hun valgt en mannelig venn til nanny. Gud hjelpes… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 2 timer siden #44418 Del Skrevet 2 timer siden Molly65 skrev (5 minutter siden): Er vel i La for å få ut implantatene. Og av alle har hun valgt en mannelig venn til nanny. Gud hjelpes… Nannyen skal vel flys inn en uke inn i ferien? Joakim er vel bare der som venn? (Og ubetalt nanny) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 2 timer siden #44419 Del Skrevet 2 timer siden Palmemor skrev (Akkurat nå): Nannyen skal vel flys inn en uke inn i ferien? Joakim er vel bare der som venn? (Og ubetalt nanny) Oja. Trodde han var nannyen😂😂😂 det var da enda godt. For ungens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 2 timer siden #44420 Del Skrevet 2 timer siden Molly65 skrev (Akkurat nå): Oja. Trodde han var nannyen😂😂😂 det var da enda godt. For ungens skyld. Ja Joakim er vel en stabil voksen i kaoset av voksne der 😅 hun svarte på ett spørsmål før reisen og sa de fløy inn en nanny en uke inn i ferien. Og Joakim har jo vært der fra start Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå