Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

LivEinar skrev (34 minutter siden):

Deltakelse på Elle-fest i Oslo i kveld… Sitat fra Dagbladet:

«Influenser Sophie Elise Isachsen (29) og kjæresten Vegard Jørstad debuterer for første gang sammen på løperen.
- Jeg har hatt litt nerver i hele dag, men akkurat nå er jeg nok på det mest avslappende punktet. Og jeg tror det blir en veldig gøy opplevelse, innrømmer Jørstad.
Paret pleiet nylig kjærligheten på utenlandsferie, og nå ser de fram til en hyggelig kveld i Oslo. 
- Det var veldig koselig. Jeg føler at vi er veldig flink til å være sammen, bare vi to, selv om vi har en baby å ta vare på, det er jo viktig. Vi var jo ikke kjærester så lenge før vi fikk et barn. Så da må man også date litt, sier Isachsen.»

https://www.dagbladet.no/kjendis/aldri-skjedd-for/82189230

IMG_7356.jpeg

Ett råd man får som nybakte foreldre er at man ikke skal slutte å date hverandre ❤️ Disse tok det litt for seriøst 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Whitesnake69 skrev (På 4.11.2024 den 14.37):

De skal ha med nanny til LA og hun skal passe gutten halve tiden. Dette kommer de til å gjøre i alle ferier etter hvert. Stakkars lille gutt sier jeg bare. Tenk å være liten og være med mamma og pappa på ferie å vite at de ikke  gidder å være sammen med han hele ferien 🥲 Nå skjønner han jo ikke så mye enda men når han blir større. 

Screenshot_20241104_143951_com.snapchat.android.jpg

Skjønte ikke helt. Reiser de alene uten baby eller uten nanny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kittykat123 skrev (21 minutter siden):

Ett råd man får som nybakte foreldre er at man ikke skal slutte å date hverandre ❤️ Disse tok det litt for seriøst 😅

Man bør vel kanskje date litt lenger før man får barn sammen, sånn egentlig. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piggsopp skrev (43 minutter siden):

Skjønte ikke helt. Reiser de alene uten baby eller uten nanny?

De flyr inn en nanny, som de gjorde i Spania. Men de skal reise til og fra «helt uten hjelp». Ja. De er to voksne på én unge så det skulle vel bare mangle 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en katt en gang som bare gikk ifra kattungene etter fødsel og ikke kom tilbake, minner meg litt om det jeg leser her inne. Ikke alle som har morsfølelse/instinkt. 

Endret av Margit777
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Margit777 skrev (3 minutter siden):

Hadde en katt en gang som bare gikk ifra kattungene etter fødsel og ikke kom tilbake, minner meg litt om det jeg leser her inne. Ikke alle som har morsfølelse 

Det å skulle operere seg også og måtte dra en baby med på en lang flyreise er også merkelig.   Hu kan vel vente med å fikse den rævva.  Hun viser den firkantede overdimensjonerte rumpa frem konstant.  Hvor misfornøyd er man da?? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (2 minutter siden):

Det å skulle operere seg også og måtte dra en baby med på en lang flyreise er også merkelig.   Hu kan vel vente med å fikse den rævva.  Hun viser den firkantede overdimensjonerte rumpa frem konstant.  Hvor misfornøyd er man da?? 

Hun skal visst «bare» på en konsultasjon. Time will show. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (4 minutter siden):

Som hun skrev i boken sin, hun fikk bare en baby fordi det kunne redde henne. Bare hun selv som ser seg som en barbie, finnes ingen Barbie på 150.

Håper det lille uskyldige barnet får en rettferdig oppvekst.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er jo emosjonell omsorgssvikt som det synger etter, dette er jo for f*** ikke greit!

Levere H til besteforeldre i 10(!!!!) dager, hente han hjem, og være sammen i 1 dag, for så å dra på gallafest og etterlate han med barnepass.. 

HVORDAN kan noen sitte å forsvare dette? Det ER omsorgssvikt

• Liker 10
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl skrev (1 time siden):

Men dette er jo emosjonell omsorgssvikt som det synger etter, dette er jo for f*** ikke greit!

Levere H til besteforeldre i 10(!!!!) dager, hente han hjem, og være sammen i 1 dag, for så å dra på gallafest og etterlate han med barnepass.. 

HVORDAN kan noen sitte å forsvare dette? Det ER omsorgssvikt

Ja, det er sykt. Men det er vel disse som selv er som SE selv, og som forsvarer seg selv og sine handlinger. Jeg leser MYE i denne tråden, men hater og svare, for jeg føler for hver en eneste som følger henne og svarer, jo mer penger får SE og jo mer omsorgssvikt har hun råd til å utføre.

Endret av Margit777
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen kjenner vel snart ikke sine egne foreldre. Nå er han i en alder der fremmede blir skummle. Så mulig han allerede begynner å bli skeptisk til sine egne foreldre. De var vel ikke hjemme en dag en gang før de reiste på fest 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (På 4.11.2024 den 14.37):

De skal ha med nanny til LA og hun skal passe gutten halve tiden.  🥲

Screenshot_20241104_143951_com.snapchat.android.jpg

Neida, de/ hun er ikke alene. De reiser som en familie på tre.

Nanny er en de har ansatt og som blir betalt for å være der på jobb. De har med seg en ansatt på ferie hvor man selv er arbeidsgiver 

De kjøper seg ut av ansvaret de har påtatt seg ved å få barn, og barnet har så vidt kommet til verden.

Før ødela hun nå bare for seg selv...

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Margit777 skrev (2 timer siden):

Ja, det er sykt. Men det er vel disse som selv er som SE selv, og som forsvarer seg selv og sine handlinger. Jeg leser MYE i denne tråden, men hater og svare, for jeg føler for hver en eneste som følger henne og svarer, jo mer penger får SE og jo mer omsorgssvikt har hun råd til å utføre.

Vi er mange i tråden som ikke følger henne!

Men å få det hun gjør dokumentert, slik at det ikke forsvinner, slik at bedriftseier ikke bare kan endre narrativet slik hun vil senere, det er viktig!

Det kommer også innom nye brukere til forumet som før har ment influensere har fått altfor mye og ufortjent kritikk, som etter å ha lest og sett dokumentasjon i tråder på Rampelyset, har endret oppfatning fullstendig - og begynt å spre sannheten om hva disse holder på med.

Det ble forøvrig gjort et eksperiment i tråden om CBE for 1-2 år tilbake, hvor det så godt som alle unnlot å følge og svare i tråden på en måned. Det hadde ingen påvirkning på følgertallene til CBE eller hvor mange som likte innlegg. Skulle disse trådene ha stor effekt på å rekruttere følgere, så burde man sett en effekt, selv om en måned nok ikke er veldig lang tid å "boikotte" dem.

Jeg tror imidlertid viktigheten av at noen dokumenterer alt det ille disse gjør forsvarer engasjementet i trådene. Det er viktig å få ut kunnskap om hvordan denne milliardindustrien fungerer. For dette gjelder ikke bare influenserne, det gjelder også alle som samarbeider med dem, inkl. store norske og internasjonale milliardkonsern som spekulerer rått i umerket reklame hos slike influensere, og som også velger å betale influensere ekstre for merket eller umerket reklame for produkter hvor også influenserbarna blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (10 minutter siden):

Vi er mange i tråden som ikke følger henne!

Men å få det hun gjør dokumentert, slik at det ikke forsvinner, slik at bedriftseier ikke bare kan endre narrativet slik hun vil senere, det er viktig!

Det kommer også innom nye brukere til forumet som før har ment influensere har fått altfor mye og ufortjent kritikk, som etter å ha lest og sett dokumentasjon i tråder på Rampelyset, har endret oppfatning fullstendig - og begynt å spre sannheten om hva disse holder på med.

Det ble forøvrig gjort et eksperiment i tråden om CBE for 1-2 år tilbake, hvor det så godt som alle unnlot å følge og svare i tråden på en måned. Det hadde ingen påvirkning på følgertallene til CBE eller hvor mange som likte innlegg. Skulle disse trådene ha stor effekt på å rekruttere følgere, så burde man sett en effekt, selv om en måned nok ikke er veldig lang tid å "boikotte" dem.

Jeg tror imidlertid viktigheten av at noen dokumenterer alt det ille disse gjør forsvarer engasjementet i trådene. Det er viktig å få ut kunnskap om hvordan denne milliardindustrien fungerer. For dette gjelder ikke bare influenserne, det gjelder også alle som samarbeider med dem, inkl. store norske og internasjonale milliardkonsern som spekulerer rått i umerket reklame hos slike influensere, og som også velger å betale influensere ekstre for merket eller umerket reklame for produkter hvor også influenserbarna blir brukt.

Har fulgt med i Caroline i tråden i sikkert 10 år, men denne tråden er grotesk. 

For dette er rett og slett planlagt mange år tilbake, og ikke med ubetenksomme valg.

Endret av Margit777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (4 minutter siden):

Har fulgt med i Caroline i tråden i sikkert 10 år, men denne tråden er grotesk. 

Det groteske er at bedriftseier har gjort forretning av å fronte egne påståtte psykiske sykdommer i fleng, frontet selvskading i form av unødvendige kosmetiske operasjoner, - inngrep og injeksjoner som det er flere titalls av, rusbruk, ubeskyttet sex... og nå altså ekstremt kynsik utnyttelse av et barn som, om man skal tro bedriftseiers egen bok fra 2026, var strategi for på nytt kunne tjene penger etter at hun selv hadde ruinert eget og bedriftens innhold.

Det er groteskt!

Når det passet henne å være miljøvennlig, lot hun som om hun var miljøvennlig, mens hun selv har et ekstremt overforbrukt og vandrer rundt som en ihjeloperert "plastic-fantastic". Alle gangene det passet hennes inntjening å late som om hun var opptatt av dyrs velferd, da skaffet hun seg hund, og katt og hun... som alle, så fort nyhetens interesse var over ble omplassert til hennes familie (som da fremstår som medavhengige i dette, noe som bør være greit å si siden familie også har jobbet for SE AS i årevis og ergo har vært en del av dette). Nå hadde hun ingenting igjen, og da passet det å få et barn, på samme måte som det passet henne flere ganger å få hund, katt, hund. Og det å sende katt og hund på avlastning til familie, det synes desverre nå å gjøres med barnet. Og det er det mest groteske i dette, den ekstreme kynismen berdriftseier dermed viser siden hun fortsetter å overeksponere barnet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...