Isild Skrevet mandag kl 14:23 #44221 Del Skrevet mandag kl 14:23 Dette er på ingen måte til forsvar for SE og Vegar sine valg om nannyer og barnevakt. Men jeg tenker at kanskje det er til det beste for barnet tross alt? Slik jeg ser det har ikke SE noen som helst evne til å føle noe for noe(n) i særlig lang tid, og hun har et helt ekstremt behov for oppmerksomhet på seg selv. Hun har vist svært lav kapasitet når det kommer til å ta seg av noe(n) (valper, katter, venner) over tid, - - og hun påberoper seg all verdens psykiske lidelser og reaksjoner som er mulig å oppdrive så fort hun føler på "press", "stress" eller ikke har egentid, kjærestetid og nok tid foran speilet. Jeg tror det ville gått rett til helvete uten barnevakt. ..og jeg tror barnefar er rimelig "spesiell" han også. Sikkert en fin fyr, men jeg mener at man kanskje er litt spesiell i utgangspunktet når man velger å få barn etter "3 kvarters forhold" med ei som tydelig sliter alvorlig med både psyke og rus. Hva tenkte han ? Det er som om de leker "Mor og far og barn". 36 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KraKriAm Skrevet mandag kl 14:58 #44222 Del Skrevet mandag kl 14:58 Whitesnake69 skrev (1 time siden): De skal ha med nanny til LA og hun skal passe gutten halve tiden. Dette kommer de til å gjøre i alle ferier etter hvert. Stakkars lille gutt sier jeg bare. Tenk å være liten og være med mamma og pappa på ferie å vite at de ikke gidder å være sammen med han hele ferien 🥲 Nå skjønner han jo ikke så mye enda men når han blir større. Ta deg sammen. Har det blitt sånn at foreldre må være sammen barna sine 24 timer i døgnet, aktivisere og være 100% på absolutt hele tiden for å være gode foreldre? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet mandag kl 15:11 #44223 Del Skrevet mandag kl 15:11 KraKriAm skrev (2 minutter siden): Ta deg sammen. Har det blitt sånn at foreldre må være sammen barna sine 24 timer i døgnet, aktivisere og være 100% på absolutt hele tiden for å være gode foreldre? Du bør lese deg opp på tilknytning og tilknytningsforstyrrelser, hva som skaper slike forstyrrelser og hva følgene kan bli resten av livet for barn som påføres dette av sine foreldre! Dette barnet er såvidt bikket 6 MÅNEDER, og JA, da burde barnet faktisk ha vært sammen med sine foreldre nesten hele døgnet! Det disse to foreldrene gjør, både Sofie og Vegard, det er å stadig og regelmessig å svikte eget barn - fordi de selv tydelig, ut fra det som legges ut på Sophie Elise AS' kanaler, ikke takler ansvaret for en baby. Ikke er disse foreldrene villige til å gi barnet det det trenger i de første viktigste årene av et barns liv - men i tillegg utnytter de barnet grovt slik de eksponerer det. I realiteten har Sofie Steen Isachsen, eier av Sophie Elise AS, ikke greid å produsere noe lønnsomt arbeid etter at hun selv ruinerte både eget og bedriftens omdømme for et par år tilbake. Det eneste som nå holder bedriften oppe og gir inntjening, det er at hun eksponerer eget barn! Et barn som har lovfestede rettigheter som selvstendig individ, som har rett på privatliv, har rett til å ikke med overlegg fra foreldrenes side bli utsatt for risiko for både det ene og andre som kan bli svært alvorlig og til og med farlig for barnet. Men for eier av avataren Sophie Elise så betyr ikke dette noe som helst, bare hun får fortsette sin gigantiske egotripp videre - betalt av og med hennes barn, som "betaler" med sin oppvekst, sitt privatliv, og potensielt sin sikkerhet... 24 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet mandag kl 15:12 #44224 Del Skrevet mandag kl 15:12 (endret) KraKriAm skrev (15 minutter siden): Ta deg sammen. Har det blitt sånn at foreldre må være sammen barna sine 24 timer i døgnet, aktivisere og være 100% på absolutt hele tiden for å være gode foreldre? Det er vel heller at de er sammen med ungen noen dager i uken. Og noen få timer om dagen. Resten tar barnevakt seg av. Eller besteforeldrene som er i et miljø Helmer ikke kjenner noe til. Og når barnet er så liten, så skal helst primæromsorgen som i dette tilfelle er mamma og pappa være mest med ungen. Endret mandag kl 15:14 av Stoltskeiv 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet mandag kl 16:41 #44225 Del Skrevet mandag kl 16:41 KraKriAm skrev (1 time siden): Ta deg sammen. Har det blitt sånn at foreldre må være sammen barna sine 24 timer i døgnet, aktivisere og være 100% på absolutt hele tiden for å være gode foreldre? Omtalte spedbarn er 6 måneder gammel. Ville du gjort det samme? 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet mandag kl 17:13 #44226 Del Skrevet mandag kl 17:13 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet mandag kl 17:26 #44227 Del Skrevet mandag kl 17:26 Vi får håpe inntektene daler slik at de ikke får råd til nanny her og der. Men så lenge folk klikker seg inn, leser alt hun skriver og kjøper alt hun reklamerer for, så kan hun le hele veien til banken. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet mandag kl 18:55 #44228 Del Skrevet mandag kl 18:55 Xstrella skrev (1 time siden): Vi får håpe inntektene daler slik at de ikke får råd til nanny her og der. Men så lenge folk klikker seg inn, leser alt hun skriver og kjøper alt hun reklamerer for, så kan hun le hele veien til banken. Det var mye dårligere resultat i 2023 enn årene før ihht media. Hun har tjent mange millioner mer i årene før 2023. Så et det vel i år Snapchat har tatt helt av med inntekter til influenserne så 2024 kan fort bli et bra år igjen …. Ser her inne at hun gjør alt for clickbait der og bruker sønnen for penger inn på konto. Hun har alltid brukt alle knepene i boka for hun er durkdreven der på inntjening … Og de som følger bidrar til det. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikksnakker Skrevet mandag kl 22:12 #44229 Del Skrevet mandag kl 22:12 "Har ikke armer nok", til å reise med ett barn... vil ikke anbefale å få flere i så fall! Søsteren min har fire😄✈️ og klager aldri når hun reiser.. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet mandag kl 22:33 #44230 Del Skrevet mandag kl 22:33 Det var visst ikke 4 dager hun var borte fra han, men 10 dager! Så jævlg trist! Flere som hadde sett henne i Oslo søndagen. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet mandag kl 22:34 #44231 Del Skrevet mandag kl 22:34 siesta skrev (22 timer siden): Hva vil dere egentlig om dere kan velge mellom følgende Ta fra henne barnet? Møte henne, snakke med henne og hjelpe henne til å finne de riktige valgene? Det var visst 10 dager Sophie var borte fra barnet sitt, og ikke 4. Mitt observert i Oslo søndagen, så dro ikke til Harstad med en gang ferien var over. Hva tenker du om det da? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet mandag kl 22:56 #44232 Del Skrevet mandag kl 22:56 (endret) Palmemor skrev (14 timer siden): De har vært i Harstad flere ganger for å få barnefri. De har hatt nanny i Oslo for å få barnefri. De hadde med nanny til Spania for å få barnefri. De hadde barnevakt etter dåpen for å feste. Lista er så lang at det er nesten skummelt La oss ikke glemme at han _hver_lørdag er hos onkel og tante «noen timer» for at Sophie og Vegard skal få handlet inn mat………….. kilde: hennes egen snap. Det stakkars barnet kommer ikke til å ha Sophie og Vegard som sine primære omsorgspersoner innen noen få år tipper jeg. Dette vet jeg ikke, men baserer det på hvordan de første 6 månedene av babyenes liv har blitt presentert på sosiale medier. Edit: ser at hun skal på Elle-gallaen i morgen. Lurer på om nanny skal være barnevakt da eller om Vegard klarer å «passe» babyen sin litt? Endret i går, 00:44 av Beyblade La til 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet i går, 01:07 #44233 Del Skrevet i går, 01:07 Beyblade skrev (2 timer siden): La oss ikke glemme at han _hver_lørdag er hos onkel og tante «noen timer» for at Sophie og Vegard skal få handlet inn mat………….. kilde: hennes egen snap. Det stakkars barnet kommer ikke til å ha Sophie og Vegard som sine primære omsorgspersoner innen noen få år tipper jeg. Dette vet jeg ikke, men baserer det på hvordan de første 6 månedene av babyenes liv har blitt presentert på sosiale medier. Edit: ser at hun skal på Elle-gallaen i morgen. Lurer på om nanny skal være barnevakt da eller om Vegard klarer å «passe» babyen sin litt? Sikkert mange mødre med små barn som skal på Elle galla. Eller er det en grense ift alder på barnet en har hjemme ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 21 timer siden #44234 Del Skrevet 21 timer siden Cuddlegirl skrev (6 timer siden): Det var visst ikke 4 dager hun var borte fra han, men 10 dager! Så jævlg trist! Flere som hadde sett henne i Oslo søndagen. Sykt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 20 timer siden #44235 Del Skrevet 20 timer siden (endret) Cuddlegirl skrev (8 timer siden): Det var visst 10 dager Sophie var borte fra barnet sitt, og ikke 4. Mitt observert i Oslo søndagen, så dro ikke til Harstad med en gang ferien var over. Hva tenker du om det da? Rett fra Harstad til ELLE-galla 🤠 Og hvem skal være sammen med babyen da? Neppe faren så da blir det vel nanny. Dette er fullstendig galskap, hjertet mitt blør for den lille gutten. Født for å redde omdømme og karrieren til moren, og satt vekk ved hver anledning. Det er så hjerteskjærende at jeg har ikke ord Endret 20 timer siden av Mippiie123 19 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 19 timer siden #44236 Del Skrevet 19 timer siden (endret) siesta skrev (5 timer siden): Sikkert mange mødre med små barn som skal på Elle galla. Eller er det en grense ift alder på barnet en har hjemme ? Mener du virkelig at det er innafor å forlate barnet sitt under 6 mnd i 10 dager for å så hente han hjem, dra på galla og mest sannsynlig la han være igjen med nanny? Nei det er selvfølgelig ikke en grense med barn i en spesiell alder hjemme for å kunne dra på galla, men at du sitter å forsvarer omsorgssvikt mot et lite barn viser jo bare hvor du har hodet ditt. Endret 19 timer siden av Mippiie123 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 19 timer siden #44237 Del Skrevet 19 timer siden siesta skrev (5 timer siden): Sikkert mange mødre med små barn som skal på Elle galla. Eller er det en grense ift alder på barnet en har hjemme ? At du orker å forsvare dette... Det er jo ikke Elle-gallaen som er problemet her, men mengden og omfanget av tid borte fra en bitteliten baby. Folk som ikke har behov for og ønske om å være sammen med og prioritere babyen sin de første månedene av livet er det noe alvorlig, bekymringsfullt galt med. 13 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilyK Skrevet 18 timer siden #44238 Del Skrevet 18 timer siden Vilde78 skrev (1 time siden): At du orker å forsvare dette... Det er jo ikke Elle-gallaen som er problemet her, men mengden og omfanget av tid borte fra en bitteliten baby. Folk som ikke har behov for og ønske om å være sammen med og prioritere babyen sin de første månedene av livet er det noe alvorlig, bekymringsfullt galt med. Og for ikke å snakke om den påvirkningen hun har på andre, sårbare mødre! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinecone Skrevet 18 timer siden #44239 Del Skrevet 18 timer siden Har selv en baby noen måneder eldre enn hennes og det vrenger seg i magen av tanken på å være 10 dager borte fra han. Å velge å være borte fra sin 6 måneder gamle sønn for å gjøre ingenting (?) i over en uke er helt uforståelig for meg. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 18 timer siden #44240 Del Skrevet 18 timer siden Pinecone skrev (26 minutter siden): Har selv en baby noen måneder eldre enn hennes og det vrenger seg i magen av tanken på å være 10 dager borte fra han. Å velge å være borte fra sin 6 måneder gamle sønn for å gjøre ingenting (?) i over en uke er helt uforståelig for meg. Vi er i samme båt, og for meg er dette fullstendig ubegripelig. Jeg håper at det hele er løgn, at sønnen er med bak kulissene og at all denne praten om nannyer og barnevakt bare er for å skape blest og penger i kassa. Hvis ikke, så håper jeg de i det minste har et fast kobbel barnevakter sånn at den stakkars guttungen får noen pålitelige mennesker i livet sitt. Montro om foreldrene til Sofie har vurdert å flytte sørover for å være nærmere? Det ville kanskje vært det aller beste. Samtidig er det jo de som er opphavet til det hele... 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå