Stoltskeiv Skrevet 26. oktober #43941 Del Skrevet 26. oktober (endret) LivEinar skrev (1 time siden): Dette blir bare for dumt - eller tragisk! SSI klager over kritikk som mor, men hun bare må og insisterer på å legge ut «alt»… For hun vil jo vise følgerne hvordan hun «egentlig» har det, mener hun. Det er å knebe om klikk, men samtidig må hun da også ta motstemmene med på kjøpet, særlig når hennes atferd og eksponering er såpass ekstrem. At hun som garva influenser enda ikke forstår at hun ikke kan kontrollere sitt publikum, er merkelig. Snap’ene hennes er et sammensurium av det private og det kommersielle. Hun selger både seg selv, sitt eget og barnets liv, samt produktene til samarbeidspartnere som finansierer henne. Det er sjølvalgt. Hun kan ikke bestille eller kontrollere type respons. Når hun får kritikk, er det for henne «hat», veldig umodent. Selvfølgelig er det kipt når tilbakemeldingene er negative. Men hvis du blottlegger livet ditt i detalj for å bli sett, ser folk deg. Og da verken kan eller skal man kontrollere hvordan reaksjonene blir. Det er prisen å betale. Jeg føler hun tar på seg en offerrolle her. Hun kan fint la være å poste. Trist at sønnen kommer etter hennes bedrift, og etter hennes alle behov. Sønnen i siste rekke. Jo mer hun deler, jo mer bekymret blir jeg. Endret 26. oktober av Stoltskeiv 14 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 26. oktober #43942 Del Skrevet 26. oktober J.. skrev (13 minutter siden): Da burde du jo begynne med å inkludere hvor dårlig du syns de er som foreldre,å ikke bare SE som mor. De er jo 2 om dette,hvor én faktisk er i perm.. Hva var det du ikke skjønte med setningen du uthever, der jeg skrev at ungen trenger et bedre sett med foreldre? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 26. oktober #43943 Del Skrevet 26. oktober Syns det er så spesielt at det er så vanskelig for henne at det blir diskusjon om hvordan hun er som mor, samtidig som hun poster ting hun må vite at hun får kritikk for. Det ironiske er jo at mye av det hadde jo ingen fått vite det, hvis hun ikke hadde postet det selv🤷♀️ Virker som det å sjokkere for så å gå i «offerrollen» for reaksjonene hun får, gir henne et eller annet🤷♀️ 14 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 26. oktober #43944 Del Skrevet 26. oktober (endret) Wilma89 skrev (6 minutter siden): Syns det er så spesielt at det er så vanskelig for henne at det blir diskusjon om hvordan hun er som mor, samtidig som hun poster ting hun må vite at hun får kritikk for. Det ironiske er jo at mye av det hadde jo ingen fått vite det, hvis hun ikke hadde postet det selv🤷♀️ Virker som det å sjokkere for så å gå i «offerrollen» for reaksjonene hun får, gir henne et eller annet🤷♀️ Tenkte akkurat det samme. Hun poster stadig "UTEN BABY" Også vet hun i utgangspunktet at det blir tatt dårlig i mot, og deretter blir dritskuffa og trer inn som offer, som trenger litt pause for å fortsette å poste masse mer som skaper reaksjoner Endret 26. oktober av Stoltskeiv 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BELLA965 Skrevet 26. oktober #43945 Del Skrevet 26. oktober Det er sykt rett og slett.. fint at besteforeldrene vil passe baby. Men behovet hennes for å reise bort, sove, ha 'kjærestetid' er bekymringsfullt. Hvis man ikke klarer å være kjærester i hverdagen... hva er igjen da? 17 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 26. oktober #43946 Del Skrevet 26. oktober Tror dere barnevernet blir koblet på etterhvert om dette fortsetter? 9 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BELLA965 Skrevet 26. oktober #43947 Del Skrevet 26. oktober Gjest winterchild skrev (På 24.10.2024 den 15.03): Åh hon var otroligt söt som tonåring!! Hade verkligen inte behövt operera sig så mycket 💔 Altså... hun var operert allerede her... 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BELLA965 Skrevet 26. oktober #43948 Del Skrevet 26. oktober Stoltskeiv skrev (17 minutter siden): Tror dere barnevernet blir koblet på etterhvert om dette fortsetter? Håper og tror ikke det. Tror faktisk lille baby har det fint. Men er mer bekymret for mor. Som virker som å ha et 'mekanisk' forhold til barnet sitt. Babyen har flere omsorgspersoner- så detail nok gå fint. Men om en leser seg opp på 'tilknytningsteori', så er det IKKE likegyldig hvem som har omgang med en baby.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 26. oktober #43949 Del Skrevet 26. oktober LivEinar skrev (1 time siden): Dette blir bare for dumt - eller tragisk! SSI klager over kritikk som mor, men hun bare må og insisterer på å legge ut «alt»… For hun vil jo vise følgerne hvordan hun «egentlig» har det, mener hun. Det er å knebe om klikk, men samtidig må hun da også ta motstemmene med på kjøpet, særlig når hennes atferd og eksponering er såpass ekstrem. At hun som garva influenser enda ikke forstår at hun ikke kan kontrollere sitt publikum, er merkelig. Snap’ene hennes er et sammensurium av det private og det kommersielle. Hun selger både seg selv, sitt eget og barnets liv, samt produktene til samarbeidspartnere som finansierer henne. Det er sjølvalgt. Hun kan ikke bestille eller kontrollere type respons. Når hun får kritikk, er det for henne «hat», veldig umodent. Selvfølgelig er det kipt når tilbakemeldingene er negative. Men hvis du blottlegger livet ditt i detalj for å bli sett, ser folk deg. Og da verken kan eller skal man kontrollere hvordan reaksjonene blir. Det er prisen å betale. Hun skriver at «man skal klare alt selv, og det går ikke». Det ble født 52.551 barn i fjor og de aller fleste klarer dette fint. Heldigvis! Jeg fatter ikke hva man er vitne til, og hvordan en kvinne på 29 år, som etter sigende valgte å bli gravid ikke i større grad forstår hva det betyr å få barn. Det er så hårreisende at man knapt tror det man leser. Fokuset på seg selv og egne behov og rettferdiggjøring av massivt med egentid er skremmende, når man vet hvor mange som følger og lar seg påvirke. Flere ganger har uttalelsene hennes gjort at man har blitt betenkt, men personlig har jeg trodd at det må være et narrativ som skal skape oppmerksomhet. Provokasjon om man vil. Men nå blinker alle varsellamper. Man lo og refererte til alle dyrene som hun har lempet bort etter kort tid, men ingen trodde vel på alvor at hun var så uansvarlig og upålitelig og uten stamina som mor. Et planlagt barn, med to foreldre. Barnet var et middel som skulle hjelpe henne ut av mørket. Bare det er en helt utrolig merkelig tanke. I alle år, i alle kanaler har hun fremstått som en person med et voldsomt og ensidig fokus på seg selv. Meg, meg, meg. Det sutres og klages, venner kastes over bord ved den minste motstand. Det ene utsagnet fjernere enn det andre. Jeg håper så inderlig at jeg tar feil, og at dette bare er for å provosere, men det ser stygt ut. 19 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 26. oktober #43950 Del Skrevet 26. oktober Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 26. oktober #43951 Del Skrevet 26. oktober Hun er altså «helt utslitt», og velger å reise til Ibiza for å «sove mesteparten av tiden» 🤣 Sophie fremstiller det som at det er første gang de får avlastning, selv om de dro på hotellovernatting for litt «sårt tiltrengt kjærestetid» allerede når baby var 2-3 uker gammel. Pleier å ha et avslappa til forhold til influencere, men kjenner at dette menneske gjør at det koker litt. Ikke barnevernssak nei, men akkurat denne delingen av informasjon kunne hun droppet. 16 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. oktober #43952 Del Skrevet 26. oktober BELLA965 skrev (1 time siden): Det er sykt rett og slett.. fint at besteforeldrene vil passe baby. Men behovet hennes for å reise bort, sove, ha 'kjærestetid' er bekymringsfullt. Hvis man ikke klarer å være kjærester i hverdagen... hva er igjen da? Nå har de bare en, men med flere små er det faktisk ganske tøft og kjærestetid erstattes med bleier, søvnløse netter og null overskudd. Da er det deilig å ha noen som vil passe! Hun er heldig akkurat der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 26. oktober #43953 Del Skrevet 26. oktober Kan hende det er kommentert her tidligere, men jeg gjorde meg et par refleksjoner etter å ha sett nyeste episode av Girls og Oslo. Den starter med et klipp av at babyen ligger og hyler i vogna si- med andre ord bare bullshit det hun sa om at han aldri skrek. Ikke at det er så overraskende akkurat. En annen ting jeg så, var fra en samtale mellom hun og assistenten sin. Assistenten sier «Du er så god mamma, du har trent, du tar med **** overalt….» og Sophie sitter der og ser så stolt ut! Det er ikke rart hun fortsetter i samme sporet, når folk rundt henne også mener god mor=får trent. Det har jo overhodet ingen sammenheng. Både hun og hennes omgangskrets er virkelig så blåst at det er skremmende. Jeg mener helt oppriktig at hun og kjæresten overhodet ikke er skikket til å ha barn.. og nå er de på ferie borte fra babyen igjen. Det er så tragisk og kvalmt! 25 1 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 26. oktober #43954 Del Skrevet 26. oktober Hun har sendt alle katter og hunder til Harstad Zoo for det ble for slitsomt. Selv siste hunden hun var SÅ klar for. Barnet kan hun vel ikke sende fra seg på heltid men de har mye hjelp og pass. Mer enn de fleste. 12 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 26. oktober #43955 Del Skrevet 26. oktober mao1 skrev (6 timer siden): Fire dager borte fra en halvt år gammel baby fordi hun er sliten av han…🤦🏼♀️ 4 DAGER?! Stakkars stakkars barn, dette er overhode ikke sånn det skal være 18 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mao1 Skrevet 26. oktober #43956 Del Skrevet 26. oktober (endret) Jeg har fortsatt til gode å se henne holde barnet sitt på hofta MOT seg og inntil seg, fremfor hengende i armkroken, vendt bort fra mor, som en bamse hun akkurat har vunnet på tivoli… Ingen tegn til morsfølelse. Endret 26. oktober av mao1 19 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achroite Skrevet 27. oktober #43957 Del Skrevet 27. oktober mao1 skrev (8 timer siden): Fire dager borte fra en halvt år gammel baby fordi hun er sliten av han…🤦🏼♀️ Enig i at 4 dager er ganske lenge, men så lenge baby er fornøyd og trygg så er ikke det er kjempe stort problem. Sendte selv babyen vår til moren min i ett par dager ganske tidlig mens vi ommøblerte, gjorde ærender, osv. Mener det spørs helt på kompetansen til besteforeldrene. Min egen mor jobbet 20 år på nyfødtintesiven, noe som gjorde det enklere. Synes likevel det er rart å dra på ferie altså, det hadde jeg ikke turt så tidlig 🥴 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 27. oktober #43958 Del Skrevet 27. oktober Stoltskeiv skrev (4 timer siden): Tror dere barnevernet blir koblet på etterhvert om dette fortsetter? Nei. Bv har sikkert mange andre alvorlige saker å ta tak i. Nå må dere sjerpe dere. Barn som har det vondt skal få hjelp . Misunnelsen lyset !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 27. oktober #43959 Del Skrevet 27. oktober Achroite skrev (4 minutter siden): Enig i at 4 dager er ganske lenge, men så lenge baby er fornøyd og trygg så er ikke det er kjempe stort problem. Sendte selv babyen vår til moren min i ett par dager ganske tidlig mens vi ommøblerte, gjorde ærender, osv. Mener det spørs helt på kompetansen til besteforeldrene. Min egen mor jobbet 20 år på nyfødtintesiven, noe som gjorde det enklere. Synes likevel det er rart å dra på ferie altså, det hadde jeg ikke turt så tidlig 🥴 Trygg og fornøyd? Babyen er 6 måneder gammel, og begge omsorgspersonene velger å dra bort i 4 dager, frivillig på FERIE. Hvordan er det IKKE et problem? 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 27. oktober #43960 Del Skrevet 27. oktober Cuddlegirl skrev (2 minutter siden): Trygg og fornøyd? Babyen er 6 måneder gammel, og begge omsorgspersonene velger å dra bort i 4 dager, frivillig på FERIE. Hvordan er det IKKE et problem? Det gikk sikkert fint når kongen og dronningen dro.... Slutt å lag problem. Det er misunnelse til å bli kvalm av. Tenk på de barna som virkelig har det vondt .... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå