Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest winterchild
nøtta skrev (1 time siden):

Hvem er det hun snakker om i episoden "unnskyld"? Ikke søsteren til Kasper, men den midlertidige venninna? Håpet det var det med Fetisha hun skulle fortelle. Noen som vet hva som skjedde egentlig?

Har inte hört på den men kanske Victoria Werner? Eller vad hon nu hette. En väninna både hon och Nora dumpade samtidigt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nøtta skrev (1 time siden):

Hvem er det hun snakker om i episoden "unnskyld"? Ikke søsteren til Kasper, men den midlertidige venninna? Håpet det var det med Fetisha hun skulle fortelle. Noen som vet hva som skjedde egentlig?

Victoria W.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk tydelig inn på SSI at hun fikk kritikk av en barnevernspedagog for bruk av natt-nanny. Det kom nettopp en laaang unnskyldnings-snap, se bilde. (Under- og overstrekingene i rødt er mine.) Det ser ut som om SSI tror at en barnevernspedag selvfølgelig jobber i barnevernet… 😅 I så fall er hun ganske så uvitende, barnevernspedagogene finner man i mange ulike stillinger innafor skole- og helsevesenet. 😉

IMG_7092.jpeg

IMG_7089.jpeg

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (5 minutter siden):

Det gikk tydelig inn på SSI at hun fikk kritikk av en barnevernspedagog for bruk av natt-nanny. Det kom nettopp en laaang unnskyldnings-snap, se bilde. (Under- og overstrekingene i rødt er mine.) Det ser ut som om SSI tror at en barnevernspedag selvfølgelig jobber i barnevernet… 😅 I så fall er hun ganske så uvitende, barnevernspedagogene finner man i mange ulike stillinger innafor skole- og helsevesenet. 😉

IMG_7092.jpeg

IMG_7089.jpeg

At en tilfeldig person omtaler seg med en yrkestittel,betyr ikke at vedkommende faktisk er utdannet/jobber innen dette uansett.

Folk er gode på å smykke seg slik for å ilegge sin personlige mening tyngde,så hun er absolutt inne på noe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (11 minutter siden):

IMG_7092.jpeg

IMG_7089.jpeg

Igjen er hun BARE ute etter drama. Hun trenger ikke legge ut om dette hvis hun ikke vil ha kritikk. Hun må jo skjønne at folk reagerer på dette. Innerst inne vet hun nok det, hun har bare gått all-inn i imaget som "dum mor". Det gir jo masse klikk fra sure folk. 

Når denne night nannyen dukker opp, så vedder jeg på vi vil se snapper som: "Helmer er hjemme og sover med nanny. Mamma og pappa er på byen og tar seg en fest!". Noen som tør vedde i mot? 🤣

Endret av Kjempeliten
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (18 minutter siden):

At en tilfeldig person omtaler seg med en yrkestittel,betyr ikke at vedkommende faktisk er utdannet/jobber innen dette uansett.

Folk er gode på å smykke seg slik for å ilegge sin personlige mening tyngde,så hun er absolutt inne på noe.

Poenget mitt var at det så ut som om SSI tror at en barnevernspedagog  jobber innafor barnevernet. Disse pedagogene er mer allsidige enn som så. Og i barnevernet arbeider folk med mange ulike titler og utdanninger, ikke bare «barneverns»pedagoger. 

Endret av LivEinar
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeliten skrev (14 minutter siden):

Igjen er hun BARE ute etter drama. Hun trenger ikke legge ut om dette hvis hun ikke vil ha kritikk. Hun må jo skjønne at folk reagerer på dette. Innerst inne vet hun nok det, hun har bare gått all-inn i imaget som "dum mor". Det gir jo masse klikk fra sure folk. 

Når denne night nannyen dukker opp, så vedder jeg på vi vil se snapper som: "Helmer er hjemme og sover med nanny. Mamma og pappa er på byen og tar seg en fest!". Noen som tør vedde i mot? 🤣

Ja hun vet akkurat hva hun gjør nå. Enig der.
Men jeg vedder i mot. 😆 Jeg tror nemlig hun trenger barnepass fordi hun kommer til å ligge på magen hjemme med nyoperert rumpe 😉

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 timer siden):

At foreldre gjør ting anneredes enn seg selv er ikke omsorgssvikt.

Se der ja. Der kom den. Hva vil du si er omsorgssvikt da?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (1 time siden):

Har inte hört på den men kanske Victoria Werner? Eller vad hon nu hette. En väninna både hon och Nora dumpade samtidigt. 

Hører ikke til vanlig, men hørte et klipp som gjorde at jeg måtte lytte. Slik hun legger det frem i podden så var det Victoria som plutselig blokkerte og slettet Sophie på alle medier for så å gå til han hun var utro med, husker ikke navnet, å fortalte både sannheter og løgner Sophie hadde fortalt i fortrolighet og skikkelig trashet henne til han. Uten at hun visste hva som egentlig var skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild
nøtta skrev (5 minutter siden):

Hører ikke til vanlig, men hørte et klipp som gjorde at jeg måtte lytte. Slik hun legger det frem i podden så var det Victoria som plutselig blokkerte og slettet Sophie på alle medier for så å gå til han hun var utro med, husker ikke navnet, å fortalte både sannheter og løgner Sophie hadde fortalt i fortrolighet og skikkelig trashet henne til han. Uten at hun visste hva som egentlig var skjedd. 

Isak? Ja vem vet. Det kanske inte var Victoria ens en gång. Låter messy, inget jag hade delat på en podcast men ja, man måste ju ha något att prata om.. Vem vet, låter som hon har haft en del inte så hyggeliga personer i sin omgivning genom åren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (3 minutter siden):

Isak? Ja vem vet. Det kanske inte var Victoria ens en gång. Låter messy, inget jag hade delat på en podcast men ja, man måste ju ha något att prata om.. Vem vet, låter som hon har haft en del inte så hyggeliga personer i sin omgivning genom åren. 

Isak ja! Hun nevnte ikke navn, men lå i kortene ja. Nei det er vel det. Hun er god. MYE reklame som faller seg naturlig. 30 min pod og iallfall fire, om ikke flere annonser. Spolte en del, ville høre den delen da jeg trodde det var Fetisha hun snakket om, men kom frem uten navn at det var ei anna. Var ei som hun var bestie med den fasen med Isak også bom stopp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild
nøtta skrev (26 minutter siden):

Isak ja! Hun nevnte ikke navn, men lå i kortene ja. Nei det er vel det. Hun er god. MYE reklame som faller seg naturlig. 30 min pod og iallfall fire, om ikke flere annonser. Spolte en del, ville høre den delen da jeg trodde det var Fetisha hun snakket om, men kom frem uten navn at det var ei anna. Var ei som hun var bestie med den fasen med Isak også bom stopp. 

Intressant.. ja kan tänka mig att det är en del reklam ja.. Hade också velat veta vad som skedde mellan henne och Fetisha.. tycker det är synd att de inte är vänner längre, min upplevelse är att Fetisha är en genuin och snäll person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mao1 skrev (På 15.10.2024 den 21.15):

Nok et bevis på hvor uegnet hun er som mor/omsorgsperson.

IMG_8480.jpeg

Jeg lurer på hva sønnen kommer til å tenke når han leser dette på nettet når han blir ungdom.. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (3 timer siden):

IMG_7092.jpeg

IMG_7089.jpeg

Det nest siste avsnittet hennes.. 

Mange av dere har jo nevnt det alt, men nei Sophie - det er faktisk ikke sånn det fungerer. Det første året spesielt, og gjerne 2-3 år, er "unntakstilstand". Noen har det lettere enn andre, men de aller, aller fleste må forsake noe, sette ting på vent, utsette drømmer osv osv. Fordi barnet SKAL være deres hovedprioritet.

Og vedr den søvnsituasjonen; hvorfor setter hun ikke bare en sprinkelseng ved siden av deres seng? Da er han trygg fra makking, hun kan slenge inn en arm lett til han og hun kan spoone med Vegard. 

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beetlegirl91 skrev (7 timer siden):

Jeg lurer på hva sønnen kommer til å tenke når han leser dette på nettet når han blir ungdom.. 

Bloggere som var "it" for 10 år siden (Sophie Elise, Anna Rasmussen) sitter nå og "skriker" etter oppmerksomhet på internett - på bekostning av barnas privatliv. Helt uforståelig at det er lov. 

• Liker 24
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

refill skrev (7 timer siden):

Det nest siste avsnittet hennes.. 

Mange av dere har jo nevnt det alt, men nei Sophie - det er faktisk ikke sånn det fungerer. Det første året spesielt, og gjerne 2-3 år, er "unntakstilstand". Noen har det lettere enn andre, men de aller, aller fleste må forsake noe, sette ting på vent, utsette drømmer osv osv. Fordi barnet SKAL være deres hovedprioritet.

Og vedr den søvnsituasjonen; hvorfor setter hun ikke bare en sprinkelseng ved siden av deres seng? Da er han trygg fra makking, hun kan slenge inn en arm lett til han og hun kan spoone med Vegard. 

Enig med deg. Vi andre forstår henne ikke nei, for vi har ikke annen mulighet enn å ta disse slitsomme nettene selv. Vi har heller ikke besteforeldre i nærheten. Og det hadde da vært like rart om hun hadde bedt sin mor komme og "søvntrene" barnet. Det hadde mine foreldre nektet i hvertfall. De er pensjonister og ønsker å slappe av og kose seg. Ikke flytte inn til oss, sove på dagen og være våken om natta. Mange besteforeldre jobber også. 

Men det blir interessant å følge med på fremover. Jeg vet akkurat hvordan det kommer til å bli. Eventuelt blir det en skikkelig plot twist.😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (15 minutter siden):

Bloggere som var "it" for 10 år siden (Sophie Elise, Anna Rasmussen) sitter nå og "skriker" etter oppmerksomhet på internett - på bekostning av barnas privatliv. Helt uforståelig at det er lov. 

Det er dette jeg også ser. Det er noe annet enn penger som driver disse. De er blitt skadet etter så mye tid i rampelyset. Jeg ser det også i nyhetene, med andre influensere/bloggere og de mest desperate kjendisene. De vil sjokkere og konstruerer drama for oppmerksomhet. Dette er en diagnose. Det ser ut til at myndigheter og mennesker rundt ikke forstår det, og synes det er underholdning, istedenfor å se det for hva det er. Det hadde vekket stor bekymring hos meg hvis noen jeg er glad i begynte å oppføre seg på denne måten. Med eller uten barn. Men selvsagt er det enda større grunn til bekymring med barn involvert. Dette er skadelig for dem på veldig mange måter. Ustabilt og skremmende. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hatt et barn i 5 mnd som har sovet veldig mye.og nå når han begynner å være mer våken skal hun hyre inn nanny for å lære han å sove🤔en får hjelp med søvn på helsestasjon . Har en datter som har en baby på 4 mnd ,har ikke sove bra i det hele tatt ,ser hun er veldig trøtt ,men hun sover litt på dag når han tar en lur. Dette må foreldrene klare selv de er 2. Synes hun er som et litt tilbakestående barn oppi dette . Unnskyld uttrykket. Hun kan ikke være helt oppegående. Tenk når han blir 2 år ,det er en veldig travel tid det også. 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (14 timer siden):

Og hun snakker om å få 1 til.  Hvorfor ska hun det om hun ikke gidder å være sammen med ungene.   

Kanskje en datter lettere drar inn reklamepenger? Så kan de få manikyr sammen og ha matchende Lolita-antrekk og få fønet hair extensionene sine sammen!

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...