tyren56 Skrevet 14. september #43181 Del Skrevet 14. september Skjønner ikke? Drikker de i en dåp eller er det en fest etter sønnen sin dåp? Dette er det rareste jeg har sett. Har de skaffet barnevakt for å feire sønnen sin dåp ute på byen? 😂 Please correct me if I’m wrong, men jeg er 22 og det høres helt dystopisk ut. 37 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 14. september #43182 Del Skrevet 14. september Oi, dette var lavmål, selv for SE å være. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 14. september #43183 Del Skrevet 14. september Dette er faktisk helt, helt sjukt, jeg er tom for ord. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym75o Skrevet 14. september #43184 Del Skrevet 14. september Fyttigrisen, skandale. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuuriMalla Skrevet 14. september #43185 Del Skrevet 14. september sitat fjernet. Sol, admin Klump skrev (23 timer siden): Oi, dette var lavmål, selv for SE å være. Lorieen skrev (21 timer siden): Dette er faktisk helt, helt sjukt, jeg er tom for ord. Det har visst vert planlagt lenge desverre. Enhver mulighet for fest og drikking benyttes, til og med sønnens dåp. Er dette liksom helt akseptabelt? Normalt? Jeg har aldri hørt om at noen har fest på denne måten etter en dåp. Trodde denne dagen handlet om barnet. Ikke i dette tilfellet ser det ut som? Venter i spenning på om noen har tenkt å forsvare SE for dette og 😏 skulle ikke forundret meg. For alle som sier noe "kritisk" er jo mammapoliti 😭😭🙄 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuuriMalla Skrevet 14. september #43186 Del Skrevet 14. september Anonym75o skrev (5 minutter siden): Fyttigrisen, skandale. Faktisk er det det. Haha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 14. september #43187 Del Skrevet 14. september GuuriMalla skrev (3 minutter siden): Det har visst vert planlagt lenge desverre. Enhver mulighet for fest og drikking benyttes, til og med sønnens dåp. Er dette liksom helt akseptabelt? Normalt? Jeg har aldri hørt om at noen har fest på denne måten etter en dåp. Trodde denne dagen handlet om barnet. Ikke i dette tilfellet ser det ut som? Venter i spenning på om noen har tenkt å forsvare SE for dette og 😏 skulle ikke forundret meg. For alle som sier noe "kritisk" er jo mammapoliti 😭😭🙄 De har nok slått sammen dåpen med "Vi er tilbake i Oslo fest", for å slå to fluer i et smekk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuuriMalla Skrevet 14. september #43188 Del Skrevet 14. september Tough cookie skrev (Akkurat nå): De har nok slått sammen dåpen med "Vi er tilbake i Oslo fest", for å slå to fluer i et smekk. De kunne jo ha ventet med å ha fest for akkurat det. Eller, tydeligvis ikke da... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 14. september #43189 Del Skrevet 14. september Uten å være 100% sikker, så mener jeg det er nevnt at besteforeldrene (barnefars foreldre) skulle være med babyen etter dåpen. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet 14. september #43190 Del Skrevet 14. september Syns det er direkte usmakelig å bruke sønnens dåp som et slags PR-stunt. Invitere masse influencere hun ikke kjenner for så å dra på fyllefest. Stå å twerke drita full i gjennomsiktig kjole i sønnens dåp (som er hjemme med barnevakt fordi det skulle festes) er bare så kvalmt at jeg har ikke ord.... 40 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 14. september #43191 Del Skrevet 14. september Klara91 skrev (4 minutter siden): Syns det er direkte usmakelig å bruke sønnens dåp som et slags PR-stunt. Invitere masse influencere hun ikke kjenner for så å dra på fyllefest. Stå å twerke drita full i gjennomsiktig kjole i sønnens dåp (som er hjemme med barnevakt fordi det skulle festes) er bare så kvalmt at jeg har ikke ord.... så sinnsykt enig! Det er en skam 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 14. september #43192 Del Skrevet 14. september Jeg lurer på hva de tenker om "etter dåpen fyllefesten" disse vennene/ influencerne de har invitert? Holder de masken for å være inne i det gode selskap mon tro? 🤔 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 14. september #43193 Del Skrevet 14. september Tough cookie skrev (22 minutter siden): Jeg lurer på hva de tenker om "etter dåpen fyllefesten" disse vennene/ influencerne de har invitert? Holder de masken for å være inne i det gode selskap mon tro? 🤔 Lurer også på det, her er bare ett eksempel på hva jeg ser mange poster Kanskje jeg tar helt feil, men er det ikke rart? Nå er jo de på byen og ingen Helmer rundt såklart, men det er ingen som jeg har fått opp som faktisk har hatt oppmerksomheten rundt dåpen og «gratulert Helmer». Jeg har alltid sett på dåp som en dag der barnet er i fokus, ikke mor og far. 😂 Enda mer rart at dåpen har vært så offentlig, invitert influensere og kjendiser til noe som til vanlig er for nærmest familie. Er de virkelig så oppmerksomhetsyke? Trodde det kom litt med foreldrerollen at man ikke lenger strever så etter aksept. 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 14. september #43194 Del Skrevet 14. september Jeg så at Ida Fladen var der, og den skjønte jeg ikke helt. Hvilken connection har de? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 14. september #43195 Del Skrevet 14. september Har ALDRI hørt om noen som har voksenfest etter barnedåp!! Hadde faktisk aldri i verden en gang falt meg inn!! Etter flere timer med mye folk, har det vært deilig å bare få rydde opp, legge baby(ene) (har tvillinger + 1 til), slappe av. Veldig, veldig merkelig i mine øyne... 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14. september #43196 Del Skrevet 14. september Tristeste. Hangover etter barnedåpen til sønnen sin.. 25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 15. september #43197 Del Skrevet 15. september refill skrev (8 timer siden): Jeg så at Ida Fladen var der, og den skjønte jeg ikke helt. Hvilken connection har de? Desperate etter kjendisstatus 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 15. september #43198 Del Skrevet 15. september Fy f.... 🤮 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 15. september #43199 Del Skrevet 15. september (endret) Toppen av narcissisme da, kle seg i hvitt og invitere gjestene med dresscode "gjest i bryllup" til sønnens dåp. Og så ha dåpsfesten uten barnet. Trodde liksom dåp var for barnets del. Men dette virker jo som en fest for SE bare. Trist å se på. Forresten alle som snakker om lang dag og inntrykk osv, det virker som det ikke var noen dåpsfest der barnet var med i det hele tatt basert på det jeg har sett fra andre influencere (ser ikke på SE lenger). Virker som det var dåp i kirken og så var det fest bare for voksne etterpå... Så baby var bare med i kirken. (Ikke at det gjør at jeg synes opplegget er ok på noen måte) Endret 15. september av SoftKitty 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 15. september #43200 Del Skrevet 15. september Dottie skrev (9 timer siden): Uten å være 100% sikker, så mener jeg det er nevnt at besteforeldrene (barnefars foreldre) skulle være med babyen etter dåpen. Begrenset hvor trygg barnet er på de også. De bor i Harstad, og så små barn har dårlig hukommelse. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå