*blueberry* Skrevet 13. januar 2024 #39121 Skrevet 13. januar 2024 (endret) Lillemy_87 skrev (45 minutter siden): Tipper det blir en gutt og at navnet blir Henrik etter kompisen hennes. Siden hun alltid går med ett smykke med bokstaven H og i tillegg fikk ett smykke av kjæresten med bokstaven H. Jeg har også tippet dette ☺️ Hvis det er slik er det en veldig koselig grunn for navnevalg. Endret 13. januar 2024 av *blueberry* 2 1
Frisk Frosk Skrevet 13. januar 2024 #39122 Skrevet 13. januar 2024 Ser ut som om planen er at han skal bli delaktig som influencer, om den serien med ISS og flere influencere fortsetter: "- Ja, og da sa han at han gjerne ble med om det gjorde ting lettere for meg - selv om han aldri har gjort noe sånt før. Men jeg sa at jeg egentlig ikke trengte at han var med i serien. Men det kommer til et punkt hvor jeg trenger det." https://www.seher.no/kjendis/vil-bare-vaere-med-han/80446995 Jeg håper inderlig at de begge to har vett nok til å skjerme barnet totalt fra media fra det er født! Men jeg har dessverre ikke tro på at de vil gjøre det. Dette er en sak jeg mer enn gjerne tar feil i! 13 5
Nordblomst Skrevet 13. januar 2024 #39123 Skrevet 13. januar 2024 Ser Nøstebarn har sponset henne/babyen med klær. Ganske overrasket over at et klesmerke som ellers fronter seg på å være naturlig, usprøytet og bærekraftig velger å sende sponsorgaver til noen som er så langt fra det jeg forbinder med dem. Nøstebarn gikk nettopp bort fra å være et merke med integritet i mine øyne. 35 14
Xmasclovn Skrevet 13. januar 2024 #39124 Skrevet 13. januar 2024 Nordblomst skrev (Akkurat nå): Ser Nøstebarn har sponset henne/babyen med klær. Ganske overrasket over at et klesmerke som ellers fronter seg på å være naturlig, usprøytet og bærekraftig velger å sende sponsorgaver til noen som er så langt fra det jeg forbinder med dem. Nøstebarn gikk nettopp bort fra å være et merke med integritet i mine øyne. All PR er god PR.. 1
Frisk Frosk Skrevet 13. januar 2024 #39125 Skrevet 13. januar 2024 Nordblomst skrev (2 minutter siden): Ser Nøstebarn har sponset henne/babyen med klær. Ganske overrasket over at et klesmerke som ellers fronter seg på å være naturlig, usprøytet og bærekraftig velger å sende sponsorgaver til noen som er så langt fra det jeg forbinder med dem. Nøstebarn gikk nettopp bort fra å være et merke med integritet i mine øyne. Det hadde jeg ikke trodd Nøstebarn skulle gjøre. Da utgår Nøstebarn herfra. 28 4
Djungelvrål Skrevet 13. januar 2024 #39126 Skrevet 13. januar 2024 Nordblomst skrev (49 minutter siden): Ser Nøstebarn har sponset henne/babyen med klær. Ganske overrasket over at et klesmerke som ellers fronter seg på å være naturlig, usprøytet og bærekraftig velger å sende sponsorgaver til noen som er så langt fra det jeg forbinder med dem. Nøstebarn gikk nettopp bort fra å være et merke med integritet i mine øyne. Det begynner mange måneder før ungen er født.....selvsagt gjør det det.....hun kommer ikke til å trenge å bruke mange kronene på utstyr....siden hun har tenkt å selge den. 4 7
Pust Skrevet 14. januar 2024 #39127 Skrevet 14. januar 2024 Da har jeg kjøpt noe fra Nøstebarn for siste gang. 28 6
Gjest Sprite Skrevet 14. januar 2024 #39128 Skrevet 14. januar 2024 Pust skrev (8 timer siden): Da har jeg kjøpt noe fra Nøstebarn for siste gang. Same
gladidag Skrevet 14. januar 2024 #39129 Skrevet 14. januar 2024 «Fillers tar eg aldri» hva er da grunnen til at leppene ikke ser ut som de gjorde når hun var yngre? 😅😅 (Søren, angra på at eh gikk inn på snappen hennes, har jo slutta m d.. vil ikke gi inntekt til influensere i hennes «sjanger» 12 4
Xmasclovn Skrevet 14. januar 2024 #39130 Skrevet 14. januar 2024 gladidag skrev (14 minutter siden): «Fillers tar eg aldri» hva er da grunnen til at leppene ikke ser ut som de gjorde når hun var yngre? 😅😅 (Søren, angra på at eh gikk inn på snappen hennes, har jo slutta m d.. vil ikke gi inntekt til influensere i hennes «sjanger» Hun er vel så lite intelligent at hun tar botox i leppene? 5 1
J.. Skrevet 14. januar 2024 #39131 Skrevet 14. januar 2024 gladidag skrev (15 minutter siden): «Fillers tar eg aldri» hva er da grunnen til at leppene ikke ser ut som de gjorde når hun var yngre? 😅😅 (Søren, angra på at eh gikk inn på snappen hennes, har jo slutta m d.. vil ikke gi inntekt til influensere i hennes «sjanger» Hun fylte leppene med fett for noen år siden,så det kan kan være en (moderert) sannhet. Trenger ikke filler når de de fylt med annet. 9 4
melgu Skrevet 14. januar 2024 #39132 Skrevet 14. januar 2024 Helt sykt at Nøstebarn har sponset henne med gave!? Hva fader, det hadde jeg aldri trodd om de. Da kan man virkelig ikke handle der mer. Anbefaler at man kontakter de for å si hva man mener om det! 33 10
Charl8KN Skrevet 14. januar 2024 #39133 Skrevet 14. januar 2024 Nordblomst skrev (12 timer siden): Ser Nøstebarn har sponset henne/babyen med klær. Ganske overrasket over at et klesmerke som ellers fronter seg på å være naturlig, usprøytet og bærekraftig velger å sende sponsorgaver til noen som er så langt fra det jeg forbinder med dem. Enig, det er litt overraskende. Men, hvordan vet vi at Nøstebarn har sponset henne med klær? (Sikkert noe jeg har gått glipp av her.) 1
FruR Skrevet 14. januar 2024 #39134 Skrevet 14. januar 2024 J.. skrev (23 timer siden): Nå er det jo ingen default at barnet må ha DET kjønnet for å ligne på DEN forelderen. Faren står for 60% av genene uansett. Og den første ligner som oftest på far,faktisk. Uansett så er jo barnet ditt det fineste i verden for deg,så det blir vel det samme for henne. 50% 😂 4
J.. Skrevet 14. januar 2024 #39135 Skrevet 14. januar 2024 (endret) FruR skrev (5 minutter siden): 50% 😂 Nei,60%. Endret 14. januar 2024 av J..
Tran09 Skrevet 14. januar 2024 #39136 Skrevet 14. januar 2024 Ei venninne nevnte at dersom SE får en jente vedder hun levera si på at jenta blir å hente Stacy. Så SE blir "Stacys mom" 😂 5
pøbelsara Skrevet 14. januar 2024 #39137 Skrevet 14. januar 2024 For meg har Nøstebarn alltid stått for kvalitet, integritet og bærekraft. Men det ble brått endret når de dynget ned Se med gaver, gitt. 33 1 8
Zenhouse Skrevet 14. januar 2024 #39138 Skrevet 14. januar 2024 SE uttalte at hun mistet alle samarbeid pga skandalene, og har levd på sparepenger siden februar. Men hun har da Glød? Og har jo reklamert osv for dette hele veien? Hun må da ha en god inntekt fra dette, samt Snap og sikkert mer. 16 4
pøbelsara Skrevet 14. januar 2024 #39139 Skrevet 14. januar 2024 Zenhouse skrev (1 minutt siden): SE uttalte at hun mistet alle samarbeid pga skandalene, og har levd på sparepenger siden februar. Men hun har da Glød? Og har jo reklamert osv for dette hele veien? Hun må da ha en god inntekt fra dette, samt Snap og sikkert mer. Hun lyver jo om alt - så sikkert også om dette. Hun har helt sikkert hatt inntekter fra Glød og snap hele tiden. 22 6
Hesmeta Skrevet 14. januar 2024 #39140 Skrevet 14. januar 2024 pøbelsara skrev (18 minutter siden): For meg har Nøstebarn alltid stått for kvalitet, integritet og bærekraft. Men det ble brått endret når de dynget ned Se med gaver, gitt. Hva skjedde med kvaliteten da, mener du? 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå