Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hvem var da far til dette første barnet? Går ganske fort i svingene om du på under ett år blir gravid to ganger med to forskjellige menn som du har ønsket skal Bli far til barna dine. 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
FruR skrev (På 8.12.2023 den 21.00):

Når du lyver så mye at du snubler i dine egene løgner og ikke klarer å holde styr på hva du har sagt  tidligere …🙄 

SE i et nøtteskall det

• Liker 13
Skrevet
Tough cookie skrev (47 minutter siden):

Hun skriver at hun mistet barnet/ fosteret, så da tok hun vel ikke abort?

Det er bare en talemåte. SE opplevde tydeligvis ikke en spontanabort, men var på ultralyd og fant ut at noe var galt, Det kalles missed abort (MA) og da må man "ta abort" for å få ut embryo/foster. Det betyr ikke at man har noe valg eller at det er frivillig av noe slag.

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Vendetta skrev (På 11.12.2023 den 20.30):

«Ble helt ærlig litt skuffa over jordmora» Å herre jemini. I wonder why! Står det hvorfor? Var det kanskje fordi hun ble behandlet som en vanlig dødelig? Fordi jordmoren ikke klappet i hendene og tok selfier med henne? Bare spekulasjoner såklart.. men jeg er ikke et sekund i tvil om at jordmor kan blir bittelitt skeptisk til denne personen hun har foran seg. Bare de kosmetiske operasjonene i seg selv vitner om en person med dårlig vurderingsevne..

Umoralsk å henge ut jordmora… Det bidrar jo til veldig godt samarbeid fremover :himle:

• Liker 10
Skrevet
Apekatten skrev (På 12.12.2023 den 19.13):

Hun svarte på hva hun mener om keisersnitt på Instagram i dag. Hun er «for» keisersnitt, de hun kjenner som er født sånn er helt vanlige og friske mennesker 🥴 Tror ikke hun skjønner at man ikke kan velge selv, man tar ikke keisersnitt for moro skyld, man må ha en medisinsk grunn, men man kan selvfølgelig søke. Mulig hun har fødselsangst, da. 

Hun har nok penger til å ta keisersnitt privat. Hadde ikke overrasket meg om det hadde endt med det.

Skrevet
Samfunnsengasjert skrev (47 minutter siden):

Hun har nok penger til å ta keisersnitt privat. Hadde ikke overrasket meg om det hadde endt med det.

Hvor kan man ta keisersnitt privat i Norge? 

• Liker 4
Skrevet
Era Vulgaris skrev (32 minutter siden):

Hvor kan man ta keisersnitt privat i Norge? 

Man kan ikke det.

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Finlay skrev (4 timer siden):

Tror bare hun er litt upresis når hun ordlegger seg, noe som skjer ofte.

Akkurat denne "feilen" om graviditet tror jeg har bevisst 🎣 

• Liker 9
Skrevet

Med tanke på tidslinjen er mine tanker at nåværende kjæreste tidligere var bare et ligg, men at hun ble forelsket etter hun ble gravid med han første gangen.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Sullamitt skrev (9 timer siden):

Med tanke på tidslinjen er mine tanker at nåværende kjæreste tidligere var bare et ligg, men at hun ble forelsket etter hun ble gravid med han første gangen.

Det er det jeg tenker også. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet
*blueberry* skrev (7 timer siden):

Det er det jeg tenker også. 

Men holdt ikke hun på med han der ludvik på det tidspunktet?

• Liker 2
Skrevet
baremeg007 skrev (55 minutter siden):

Trodde hun holdt på med han ene fra Kompani Lauritzen etter Ludvig? Vært mange innen bare ett år ja.

• Liker 7
Skrevet
baremeg007 skrev (1 time siden):

Hun har vel alltid hatt litt overlapp på kjærestene sine i fortiden så det er ingen hindring. 

• Liker 12
Skrevet (endret)

Hun er jo så kjent for å lyse så mye at hun husker tydeligvis ikke selv alt hun har sagt og tidslinjene stemmer sjelden, så man vet aldri med henne. Hun hadde jo plutselig aldri vært gravid før ved tredje svangerskap og glemte tydeligvis at hun fortalte media om overgrep og abort som 14/15 åring. Plutselig kom det også frem at hun hadde vært gravid tidligere i år og mistet et barn. Det var tydeligvis et foster som ikke utviklet seg men nå er hun endelig gravid med et barn. Man kan ikke annet enn å bli forvirret av alle løgnene dessverre. 
Så får vi bare håpe at alle ryktene om barnefar og henne ikke stemmer og hun er helt sikkert velkommen i Harstad hos foreldrene om hun trenger hjelp nå eller senere. 

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 15
Skrevet (endret)

Flere som merket seg storyen som var et sammendrag av året ? Der sto det hun ble gravid. Mistet. Ble forelsket. Ble gravid igjen. Den rekkefølgen. Tydeligvis gravid med to forskjellige. Ikke så nøye hvem barnefar er: så lenge hun blir gravid.

Endret av AlexandriaK
  • Liker 10
Skrevet
AlexandriaK skrev (8 timer siden):

Flere som merket seg storyen som var et sammendrag av året ? Der sto det hun ble gravid. Mistet. Ble forelsket. Ble gravid igjen. Den rekkefølgen. Tydeligvis gravid med to forskjellige. Ikke så nøye hvem barnefar er: så lenge hun blir gravid.

Jeg så den og tenkte at enten har hun for mange menn i livet sitt, eller så er hun like slurvete med tidslinjer som med kondomer. Alt sånt er vel fette nørd uansett. 

• Liker 21
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Justlooking skrev (10 timer siden):

Hun er jo så kjent for å lyse så mye at hun husker tydeligvis ikke selv alt hun har sagt og tidslinjene stemmer sjelden, så man vet aldri med henne. Hun hadde jo plutselig aldri vært gravid før ved tredje svangerskap og glemte tydeligvis at hun fortalte media om overgrep og abort som 14/15 åring. Plutselig kom det også frem at hun hadde vært gravid tidligere i år og mistet et barn. Det var tydeligvis et foster som ikke utviklet seg men nå er hun endelig gravid med et barn. Man kan ikke annet enn å bli forvirret av alle løgnene dessverre. 
Så får vi bare håpe at alle ryktene om barnefar og henne ikke stemmer og hun er helt sikkert velkommen i Harstad hos foreldrene om hun trenger hjelp nå eller senere. 

Her er det vært å merke seg at når hun datet nåværende kjæreste sist, han var også ungdomskjæreste, så var det også da hun var 14/15. 

Endret av FruR
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Finlay skrev (På 1.1.2024 den 20.10):

Tror bare hun er litt upresis når hun ordlegger seg, noe som skjer ofte.

Faktisk formulerer hun seg så uklart at det nesten er umulig å forestille seg at hun faktisk har gitt ut flere bøker. At hun har problemer med å holde styr på løgner kan også påvirke tidslinjen.

Mediestormen kom etter posebildet i midten av februar. Sånn som SE presenterer det her, kan det jo se ut som hun ble gravid en gang etter posen, men aborterte. Så ble hun forelsket i kjæresten( i april), og ble gravid på nytt med ham.

Men nå gikk hun vel offentlig ut med spontanaborten, at de hadde gledet seg, kjæresten hadde kjøpt en bamse til babyen, og den sover hun fremdeles med. Noe som ville vært nokså spesielt hvis det var en annens barn hun mistet. Var vel også noe vås om at hun følte det var “samme barnet som hun mistet som var kommet tilbake.”

Så er nok samme barnefar begge ganger. Tror jeg🤣

Jeg også har det inntrykket at det er samme barnefar. Men SE-tidslinjen er unektelig noe helt for seg selv. Kom over en tik tok nå, der «hun mistet barnet rundt 2 trimester», som da vil tilsi at hun var minst 3 mnd på vei. 
Jeg prøvde nå med litt rask hoderegning,  men gav meg kjapt. Når noe ikke går opp, så går det ikke opp! 😅

Bilde fra Tik Tok 

IMG_1127.png

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Zenhouse skrev (16 minutter siden):

Jeg også har det inntrykket at det er samme barnefar. Men SE-tidslinjen er unektelig noe helt for seg selv. Kom over en tik tok nå, der «hun mistet barnet rundt 2 trimester», som da vil tilsi at hun var minst 3 mnd på vei. 
Jeg prøvde nå med litt rask hoderegning,  men gav meg kjapt. Når noe ikke går opp, så går det ikke opp! 😅

Bilde fra Tik Tok 

IMG_1127.png

Altså, hun unnfanget nåværende graviditet i august (eksakt dato delt på story; det var på foreldrenes bryllupsdag). Hun har fortalt at de prøvde å bli gravid i 3 måneder før de unnfanget, det vil si de begynte å prøve i mai.

I april delte hun på story at hun er litt betatt for tiden, og i samme måned var hun og kjæresten på første date i hotell Britannia, også delt på story. Så det var da de ble (offisielt) sammen.

Hun delte nå nylig at hun ble gravid tidligere i år med denne graviditeten som hun mistet. Hvis vi nå regner med at det var i januar hun ble gravid, og mistet da i andre trimester, det vil si at det har gått over 12 uker av svangerskapet, altså 3 måneder. Hvis hun ble gravid i januar, kan hun ikke ha mistet før i april, altså samme måneden de ble sammen. For å så begynne å prøve igjen i mai.

Så ja, det kan akkurat stemme den tidslinjen der? Nå var det jo akkurat i januar-februar hun delte mye om at hun drikker og fester nesten hver dag, og delte bilder av hvitt pulver på stuebordet.

I nåværende graviditet begynte hun allerede i september (altså 1 måned gravid) legge ut videoer der hun stryker magen og hintet til graviditet med salte kjeks, "føler meg sliten for tiden men vet jo hva det kommer av", og lignende. Noe slikt gjorde hun ikke i denne tidligere graviditeten.

(Alt dette dokumentert på høydepunkter i Instagram storyene hennes.)

• Liker 12
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...