Raven.Writingdesk Skrevet 15. februar 2023 #32721 Del Skrevet 15. februar 2023 litenstjerne skrev (1 minutt siden): Jeg håper at dere fortsetter å sende inn klage til NRK. Vi kan ikke godta at Norges farligste forbilde skal fortsette hos NRK som om ingenting er skjedd. De vil hun skal nå ut til unge mennesker, ja det gjør hun jo, nå vil flere unge teste kokain fordi det er så kult, Sophie Elise gjør jo det🤷🏼♀️ NRK kan ikke ha artikler om hvor bekymringsverdig det er at så mange unge i deg tester kokain og ruser seg når de da slår ring om henne og mener at hun er viktig for nrk fordi hun trekker til seg unge lyttere, og at hun ikke delte bilde i en nrk sammenheng, Altså, hallooooooo, dette blir for dumt! Fortsett å send i klager. For min del skal hun bare sniffe så mye kokain hun bare vil, men å jobbe for NRK samtidig som hun ruser seg er ikke OK!! Hun glorifiserer rus. Enkelt og greit. Om det var «uhell» å poste bildet driter jeg i. Da får hun ta konsekvensen av uhellet sitt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aowyn Skrevet 15. februar 2023 #32722 Del Skrevet 15. februar 2023 2 minutter siden, Full Ugle said: Må bare si at Danby Choi skuffet stort. Så mye ræl for å forsvare en venn skal man lete lenge etter. Her er han ikke saklig, han griper etter halmstrå. Han liker også å kose seg med ulovlige rusmidler. Like barn leker best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32723 Del Skrevet 15. februar 2023 Full Ugle skrev (4 minutter siden): Må bare si at Danby Choi skuffet stort. Så mye ræl for å forsvare en venn skal man lete lenge etter. Her er han ikke saklig, han griper etter halmstrå. Han er ingen god venn. Hadde han vært det ville han vært bekymret for sin venninne, på en helt annen måte. Men han er en som elsker å feste med "eliten", han elsker rådyre klokker og vesker og biler, han benytter SE som et freak-show han kan posere med, og dra linjer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aowyn Skrevet 15. februar 2023 #32724 Del Skrevet 15. februar 2023 Rune Lind bør få seg jobb i Subjekt. Det er der han hører hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 15. februar 2023 #32725 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Det er nesten så man skulle klaget til regjeringen. Vi blir jo trukket lisens over skatteseddelen, og NRK får flere milliarder av regjeringen for å drive business. Dette er virkelig ikke greit, jeg blir rasende over at fellesskapets penger er med på å betale SE og hennes dopmisbruk og dopglorifisering. Edit: Det er kultur- og likestillingsdepartementet som står over NRK: https://www.regjeringen.no/no/dep/kud/kontakt/id553/ E-post til dem er [email protected] Endret 15. februar 2023 av viren 27 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32726 Del Skrevet 15. februar 2023 skruf skrev (1 time siden): Det ville blitt krise; både pga ingen norsk plastisk kirurg med æren i behold ville operert mere på Sofie. I tillegg så husker jeg at hun skrev at hun må til kirurgen i USA regelmessig for å vedlikeholde nesen etter forrige korrigering. Noe med en sprøyte som må settes. Hun har jo en permanent tråd inni nesen som holder den stabil (hun kommenterte på et bilde at hun hadde ikke en buse som var synlig, men det var knuten på en tråd som måtte være der som man kunne skimte) Husker det var krise for henne under pandemien da USA stengte grensene, og de var knapt åpnet opp igjen før hun dro over dammen Jeg synes synd på kroppen til Sofie Elise. Den nesa er så ødelagt. Et under om den ikke kollapser helt etter noen år. En ting er det estetiske, men det må være forferdelig vondt og vanskelig å puste. Jeg får vondt i hodet bare av å tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 15. februar 2023 #32727 Del Skrevet 15. februar 2023 den nesa kollapser enda fortere med snorting konstant 29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anwa Skrevet 15. februar 2023 #32728 Del Skrevet 15. februar 2023 Hun er et offer av samfunnet rundt seg, og det er så jævlig tragisk at vi har gitt henne den oppmerksomheten som har foret det urealistiske virkelighetsbilde hun har av seg selv. Derfor er det så viktig av vi står opp for de kommende generasjonene, og ikke lar dette fortsette. Det handler ikke om cancel-culture, det handler om å stå opp for hva som er rett. Vi kan ikke akseptere at det er greit å ødelegge seg selv i offentlighetens søkelys uten at noen reagerer. Send inn din klage her https://info.nrk.no/kontakt/kringkastingsradet/kontakt/ 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 15. februar 2023 #32729 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Blir debatert i Dagsnytt18 nå i kveld...... Endret 15. februar 2023 av elien 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 15. februar 2023 #32730 Del Skrevet 15. februar 2023 Man burde kanskje heller ta "vennen" til Se 🙈🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32731 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) FP. Endret 15. februar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 15. februar 2023 #32732 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) viren skrev (25 minutter siden): Det er nesten så man skulle klaget til regjeringen. Vi blir jo trukket lisens over skatteseddelen, og NRK får flere milliarder av regjeringen for å drive business. Dette er virkelig ikke greit, jeg blir rasende over at fellesskapets penger er med på å betale SE og hennes dopmisbruk og dopglorifisering. Edit: Det er kultur- og likestillingsdepartementet som står over NRK: https://www.regjeringen.no/no/dep/kud/kontakt/id553/ E-post til dem er [email protected] Og i en tid hvor mange jobber hardt og sliter økonomisk, er det noe kvalmende at man skal bidra med å fylle på bankkontoen til en rik influencer som snakker om fyll, fjas og faen. Helt meningsløs bruk av vanlige folks penger. Endret 15. februar 2023 av K_mb 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32733 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) elien skrev (16 minutter siden): Blir debatert i Dagsnytt18 nå i kveld...... Det er på tide med et strengere regelverk på sosiale medier. Tenk at man ikke har et juridisk ansvar for hva man deler på sin egen kommersielle kanal. Det er helt vilt, hvis man tenker over det. Altså, man har det hvis det er hatprat eller trusler vil jeg tro, men når man har følgere, i en ung målgruppe, så bør man ha et juridisk ansvar for hva man kan publisere, av skadelig materiale. De bør feks ikke kunne legge ut et bilde på denne måten, i fylla eller hva hennes forsvar er i dette tilfellet. Hun er en stor kommersiell aktør, og må jo ha et ansvar. Dette er som reklamebransjen helt i starten. Ingen grenser. Ingen regler. Endret 15. februar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marella Skrevet 15. februar 2023 #32734 Del Skrevet 15. februar 2023 Nok er nok! Det er så innmari idiotisk at hun atter gang slipper unna noen som helst konsekvenser. Nå gjør hun det for å få oppmerksomhet slik at hun får flere følgere og forblir den store snakkisen. Hun er ikke frisk! Bernt Hulsker får straff for å være rasist og får konsekvenser for det, men at hun og Nora Haukland står foran et speil med en liten pose med noe hvitt i, ikke får en dritt, er helt idiotisk. Mange unge jenter ser opp til henne og vi må ikke glemme hva som skjedde i Spydeberg der to unge jenter døde fordi fordi de tok en overdose. Tenk på den påvirkningskraften hun har og at NRK gir blanke faen, gjør meg forbanna. 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 15. februar 2023 #32735 Del Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (7 minutter siden): Det var SE som la ut bildet, til sine 580 tusen følgere, og skrev hvor deilig det er å gi faen. Hun oppnår akkurat det hun hun vil med dette bildet. Hun visste at det ville skape furore. Noe som genererer følgere og inntekt. Ingen må tenke at hun har gjort noe slikt uten å vite konsekvensene. Mye tjente hun på spalteplass og Lindmo for å stå fram som pillemisbruker? Når vi alle vet at hun misbruker både alkohol og sterkere stoffer. Syns Lindmo skulle skamme seg! 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32736 Del Skrevet 15. februar 2023 Saywhat skrev (1 minutt siden): Hun oppnår akkurat det hun hun vil med dette bildet. Hun visste at det ville skape furore. Noe som genererer følgere og inntekt. Ingen må tenke at hun har gjort noe slikt uten å vite konsekvensene. Mye tjente hun på spalteplass og Lindmo for å stå fram som pillemisbruker? Når vi alle vet at hun misbruker både alkohol og sterkere stoffer. Syns Lindmo skulle skamme seg! Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 15. februar 2023 #32737 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Har krinkastingrådet mandat til å stoppe samarbeidet med NRK? Endret 15. februar 2023 av elien 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 15. februar 2023 #32738 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) viren skrev (43 minutter siden): Det er nesten så man skulle klaget til regjeringen. Vi blir jo trukket lisens over skatteseddelen, og NRK får flere milliarder av regjeringen for å drive business. Dette er virkelig ikke greit, jeg blir rasende over at fellesskapets penger er med på å betale SE og hennes dopmisbruk og dopglorifisering. Edit: Det er kultur- og likestillingsdepartementet som står over NRK: https://www.regjeringen.no/no/dep/kud/kontakt/id553/ E-post til dem er [email protected] Sendte en relativt lang og innholdsrik Mail til Kulturdepartementet nå. Anbefaler at flere gjør dette. Det er jo en grunn til at man kan kontakte departementene, jeg skal ærlig innrømme at jeg har vært i kontakt med flere departement - jeg er tross alt en samfunnsborger i dette landet. Og det er nettopp derfor de har åpen kontaktinformasjon. Departementene vil faktisk høre fra oss "vanlige mennesker", alle stemmer teller i dette landet. Endret 15. februar 2023 av kraftwerk 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 15. februar 2023 #32739 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) 1 hour ago, Frisk Frosk said: Og det er nettopp dette som gjør det at Nrk valgte å inngå kontrakt med SE så ille, for Nrk har bommet totalt mtp. sitt samfunnsansvar som statskanal. Istedenfor å stille med seriøs journalistikk om temaet og heller hanke inn kjente og ukjente unge som kan fronte en sunnere og lovligere kultur som tar avstand fra den skadelige kulturen - så hyrer Nrk inn SE som mer enn de fleste andre fronter den samfunnsfarlige kulturen. SE utnytter kynisk unges usikkerhet, hun skaper misnøye for egen kropp hos andre, fronter rusmidler og skadelig adferd både med rus og unødvendig kirurgi av friske, normale kropper. At Nrk har gjort dette er så drøyt at hoder må rulle. Det kan ikke sitte en gjeng med ledere på Nrk som er så totalt i utakt med samfunnet og som så tydelig gir blaffen i egen arbeidsgivers etiske regler og samfunnets lover! Jeg har forsvart henne tidligere fordi jeg opplever at hun har fått endel ufortjent tyn, men etter denne saken kan jeg ikke forsvare henne lenger. Jeg synes dessverre hun har endret seg, tidligere hadde hun et mye bedre fokus på kontoen sin og hun la ikke ut masse festebilder. Jeg syntes de første episodene av podkasten for så vidt var gode, de snakket usensurert og var til tider morsomme, og de hadde en lett tone som gjorde at man følte man lyttet til to venninner. Men etter hvert synes jeg at det har gått nedover og jeg sluttet å lytte, det virker som de har gått tom for interessante tema å snakke om, noe som gjerne er en konsekvens av at man ikke engasjerer seg i så mye annet enn festing og henging med venner. Hun kunne brukt statusen sin til å fremsnakke bøker, som hun er god til, eller laget en podd om dyrevern eller miljø.Nå er jeg eldre enn målgruppen, så jeg tar forbehold om at det kan være mer interessant for andre enn meg det hun og Fetisha snakker om. Personlig synes jeg det hadde vært fint om NRK kunne løftet frem noen gode, men mer ukjente stemmer. Gjerne fra flere kulturer. Quote At Nrk har gjort dette er så drøyt at hoder må rulle. Det kan ikke sitte en gjeng med ledere på Nrk som er så totalt i utakt med samfunnet og som så tydelig gir blaffen i egen arbeidsgivers etiske regler og samfunnets lover! Dette synes jeg er litt drastisk. De har engasjert SE for å trekke lyttere til NRK, og det har de lyktes med. Men, jeg er helt enig i at de skulle tatt grep nå i form av å legge ned podden, etter det siste som kom frem, rett og slett fordi de har gjort det i andre og mindre alvorlige saker. Endret 15. februar 2023 av Carrie_S 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. februar 2023 #32740 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Enda en kommentar https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/XbWO7x/finnes-det-ingen-grenser Og fra en omdømmeekspert https://www.dagbladet.no/kjendis/ikke-rart-folk-reagerer/78494621 Endret 15. februar 2023 av Justlooking La til en link til 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå