Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 #32501 Del Skrevet 14. februar 2023 1 minutt siden, ziljemor said: Jeg er lei av at kritikk kveles, og at enkelte i rampelyset er mer skånet enn andre selv om de alle får lik taletid. Og hvis det stemmer som Kristin Gjeldsvik har sagt i dag ang munnkurv og trusler fra United Influencers så bør faktisk Arbeidstilsynet på banen, for dette er ulovlig å utsette arbeidstakere for. Enig her. Jeg er spent på hvordan United Influencers ga denne beskjeden om munnkurv. Skulle jo tro at hvis det var en beskjed som kunne dokumenteres så hadde denne nyheten vært ute for lengst. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32502 Del Skrevet 14. februar 2023 keops skrev (7 minutter siden): Forstår virkelig ikke hvorfor så mange følger SE. At noen utfordrer litt og kødder med både rus og annet kan jo være moro. Men, når dama ser ut som hun gjør er det jo tydelig at hun har mistet grepet for lenge siden. Ikke moro når det et så åpenbart at hun sliter- ser jo pinadø ut som Michael Jacksons arvtager. Synes det er sjokkerende av NRK at de lar dette fortsette, får vondt av begge på bildet egentlig. Fest og rus er moro til et visst punkt, dette er bare helt jævlig. Orker ikke å utbrodere så mye om NH annet enn det mange før har påpekt: ihjeloperert så det holder. Ser at mange kritiserer beløpet SE bruker på seg selv, hva faen er poenget når resultatet er som det er? Ingen penger i verden kan lenger redde utseende til noen av de to venninnene så får håpe de ikke forventer å leve av dette i fremtiden. Rolling Stones ser jo duggfriske ut i forhold. Alt du gjør er jo si de er stygge. Hvordan er dette konstruktivt eller meningsfylt? Drar ned hele diskusjonen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 14. februar 2023 #32503 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) K_mb skrev (43 minutter siden): Endret 14. februar 2023 av K_mb Ikke meningen å sitere meg selv 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 14. februar 2023 #32504 Del Skrevet 14. februar 2023 Forresten, så blir jeg irritert når noen skal henge seg opp i hva som var i posen. Fordi at det er å hoppe over poenget. Ser flere kritiserer dette altså, så det er langt fra første gang det er poengtert. Men i bransjen hennes, så er hva det ser ut som det eneste som teller. For å snu på det: Hadde hun holdt en potetmelpakke full av kokain i en potetmelreklame, så hadde selvfølgelig ingen brydd seg. Fordi ingen visste det, og fordi kokainen hadde sett ut som potetmel. Uansett, dette er som tidligere nevnt, veldig interessant i arbeidslivs-kontekst. Og da særlig nå som hun er på lønningslista til staten. La oss ta utgangspunkt i at det å være offentlig ansatt, ikke er en dans på røde roser. La oss ha det som bakteppe i denne hat-diskusjonen. Hvis en statsansatt gjør noe feil i rollen sin som statsansatt, så skal man tåle kritikk så det hagler. Og det med rette. Men sannheten er at hvis man er ansatt i det offentlige, så må man tåle litt av hvert som er langt forbi kritikk. Nå ligger det jo til og med an til at terskelen for hva som straffes av hets mot offentlig ansatte blir høyere. Dette kan man blant annet lese om her. Hvor er alle som forsvarer SE og kaller dette hets og urettferdig kritikk, når barnevernsansatte henges ut med navn og barna til ansatte i barnevernet oppsøkes fordi foreldrene har gjort noe i samfunnets tjeneste? Hvor er disse forkjemperne av det å ikke bli utsatt for hat, når folk i kommentarfelt sier det er forståelig at Nav-ansatte blir drept? Dette gjelder folk som aldri har oppsøkt offentligheten. Men at to stykker som f.eks. har fåttoppmerksomhet for å velte seg festende rundt i et kommunalt badebasseng i gokk for å skape content må beskyttes... Det må vi jo forstå! 34 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 14. februar 2023 #32505 Del Skrevet 14. februar 2023 Finlay skrev (14 timer siden): Det kan være du har rett, og det kan uansett være det kortet SE spiller ut i møtet med NRK. "Jeg ante ikke at Nora holdt den posen. Så det ikke før det var for sent. Og jeg aner heller ikke hva som var i den. JEG ruser meg selvsagt ikke. Bare litt vin nå og da." Nå -podcastinnspilling. Har ikke lest igjennom alt enda, så mulig det er noen som har kommentert det samme. Håper ikke de kjøper den forklaringen. Hun brukte en emoji av en fe sammen med teksten hun hadde skrevet. Kan ikke se hva annet det skal være enn en referanse til det venninnen holder i hånden? Fairy dust / pixie dust.. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 14. februar 2023 #32506 Del Skrevet 14. februar 2023 J.. skrev (1 minutt siden): Alt du gjør er jo si de er stygge. Hvordan er dette konstruktivt eller meningsfylt? Drar ned hele diskusjonen. Nei, jeg sier at de har fått hjelp til å endre sitt ytre på en måte som gjør at det fremstår som både pasient og kirurg har vært ruset. Samtidig fremstilles det som at det blir brukt store beløp på skjønnhetsbehandling. Dette er et stort problem synes jeg, om jeg bare hadde synes de var «stygge» hadde jeg ikke brydd meg. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Goddag Skrevet 14. februar 2023 #32507 Del Skrevet 14. februar 2023 J.. skrev (2 timer siden): Slutt å brøl. Og nei,det hele startet med en YT video,som et motsvar på en annen YT video. 👏👏👏 Har ikkje fulgt med på influenser-gjengen men ho Kristin Gjelsvik er god! "Der satt hun på sin splitter nye rumpe" 😂 fantastisk, eg er blitt fan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 14. februar 2023 #32508 Del Skrevet 14. februar 2023 Kokosmakron skrev (1 minutt siden): Har ikke lest igjennom alt enda, så mulig det er noen som har kommentert det samme. Håper ikke de kjøper den forklaringen. Hun brukte en emoji av en fe sammen med teksten hun hadde skrevet. Kan ikke se hva annet det skal være enn en referanse til det venninnen holder i hånden? Fairy dust / pixie dust.. Spiller ingen rolle om hva som var i den posen, det er hvitt pulver med en tekst om å gi faen for da blir livet morsommere. En oppfordring i mine øyne. Og dette mener NRK er en god rollemodell!? Helt utrolig at samarbeidet ikke blir kuttet umiddelbart. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 #32509 Del Skrevet 14. februar 2023 2 minutter siden, K_mb said: Spiller ingen rolle om hva som var i den posen, det er hvitt pulver med en tekst om å gi faen for da blir livet morsommere. En oppfordring i mine øyne. Og dette mener NRK er en god rollemodell!? Helt utrolig at samarbeidet ikke blir kuttet umiddelbart. Tenker at NRK nok er veldig klar over at hun ikke er noen god rollemodell, men at det gir de blanke F i fordi de tjener penger på dette samarbeidet av en eller annen merkelig grunn. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 14. februar 2023 #32510 Del Skrevet 14. februar 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Tenker at NRK nok er veldig klar over at hun ikke er noen god rollemodell, men at det gir de blanke F i fordi de tjener penger på dette samarbeidet av en eller annen merkelig grunn. Det har du nok dessverre helt rett i. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdsson Skrevet 14. februar 2023 #32511 Del Skrevet 14. februar 2023 Hvis Sophie Elise følger egen modus operandi, vil hun snakke ut i egne kanaler uten et eneste kritisk spørsmål. Og det vil hun gjøre i et studio på Marienlyst. Mens noen av Norges flinkeste journalister vandrer rundt i gangene. Uten å komme inn. Kan NRK virkelig leve med dette? 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 #32512 Del Skrevet 14. februar 2023 Just now, Birdsson said: Hvis Sophie Elise følger egen modus operandi, vil hun snakke ut i egne kanaler uten et eneste kritisk spørsmål. Og det vil hun gjøre i et studio på Marienlyst. Mens noen av Norges flinkeste journalister vandrer rundt i gangene. Uten å komme inn. Kan NRK virkelig leve med dette? Begrensning av ytringsfrihet har influensere holdt på med i en årrekke. Det er bare å se hvordan de kontrollerte kommentarene på Blogg.no, og hvordan de må godkjenne enhver følger de har på Instagram. Det er bare så innmari tragisk at NRK lar Sophie Elise gjøre dette på en stor skala. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 14. februar 2023 #32513 Del Skrevet 14. februar 2023 Dangfart, den Dangfart.... 15 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32514 Del Skrevet 14. februar 2023 Birdsson skrev (4 minutter siden): Hvis Sophie Elise følger egen modus operandi, vil hun snakke ut i egne kanaler uten et eneste kritisk spørsmål. Og det vil hun gjøre i et studio på Marienlyst. Mens noen av Norges flinkeste journalister vandrer rundt i gangene. Uten å komme inn. Kan NRK virkelig leve med dette? Greit å ta med at du siterer andre her.. 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdsson Skrevet 14. februar 2023 #32515 Del Skrevet 14. februar 2023 Just now, J.. said: Greit å ta med at du siterer andre her.. Sitat fra twitter. gå videre,ikke noe å henge seg opp i 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32516 Del Skrevet 14. februar 2023 Birdsson skrev (Akkurat nå): Sitat fra twitter. gå videre,ikke noe å henge seg opp i Det er regelbrudd å sitere artikler/aviser osv uten å referere til utsagnet. Når du skriver som du gjorde uten hermetegn eller referanse,ble det skrevet som "dine" ord,noe de ikke var. Gå å les reglene istedet,før du "går videre". 22 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 #32517 Del Skrevet 14. februar 2023 Synes det er litt snodig at Dagbladet er de eneste (som jeg har fått med meg) som publiserer kritikk mot dette. Hadde forventet bedre av for eksempel VG. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32518 Del Skrevet 14. februar 2023 Vixella skrev (2 minutter siden): Synes det er litt snodig at Dagbladet er de eneste (som jeg har fått med meg) som publiserer kritikk mot dette. Hadde forventet bedre av for eksempel VG. Dette står i VG. https://www.vg.no/rampelys/i/nQmXRL/nrk-vil-ikke-kommentere-sophie-elise-bilde 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 #32519 Del Skrevet 14. februar 2023 Just now, J.. said: Dette står i VG. https://www.vg.no/rampelys/i/nQmXRL/nrk-vil-ikke-kommentere-sophie-elise-bilde Takk for link! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 14. februar 2023 #32520 Del Skrevet 14. februar 2023 Kokosmakron skrev (40 minutter siden): Har ikke lest igjennom alt enda, så mulig det er noen som har kommentert det samme. Håper ikke de kjøper den forklaringen. Hun brukte en emoji av en fe sammen med teksten hun hadde skrevet. Kan ikke se hva annet det skal være enn en referanse til det venninnen holder i hånden? Fairy dust / pixie dust.. Fe - emoji refererer nok til "mottoet" deres nå for tiden; sexy alien bimbo fairy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå