Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blueberrysmoothie skrev (1 time siden):

Heia Kristin Gjelsvik! Dette krever det baller å stå frem om 👏👏👏 At den gang hun kritisere Sofie Elise som et dårlig forbilde fikk hun masse støttekommentarer fra andre i bransjen. Så ba agencyet til Sofie Elise alle de andre under samme agency om å slette sine støttende kommentarer til det Kristin sa om Sofie Elise HVIS IKKE FIKK DE IKKE LØNNA SI!!!!

Det er seriøst alvorlig! Burde bli politisak og sak for Arbeidstilsynet å true ansatte på den måten!

https://www.instagram.com/reel/CoptIcrAAY6/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Spot on fra Gjeldsvik der👏🤩 Og helt sykt at United Influencers truet de andre influenserne i stallen som støttet Gjeldsvik med at de ikke fikk lønn! Det sier jo litt om den makten SE har, og hvorfor hun aldri får noen konsekvenser av det hun gjør. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (2 timer siden):

Han er bare en programmerer som synser uten særlig kunnskap eller utdannelse innen det han mener noe om Helt i tråd med dagens influenser-kultur, som han elsker å mene mye om.

Programmerer er en som jobber med data. Du tenker sikkert på noe annet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (38 minutter siden):

Et produkt skal snart lanseres. Produktet heter "Candy girl". Masse medieoppmerksomhet rett før lanseringsdato, riktignok for noe helt annet, men banna bein, nå vet omtrent hele Norge hvem Sophie Elise er. Og de færreste gidder å sette seg inn i sakene rundt SE. Men navnet er allerede plantet i hodet på folk. 

Og så står de der da i butikken. Etter ei lang og slitsom uke på jobb. Tankene er et helt annet sted - hva skal vi ha til middag søndag? Husket jeg å kjøpe agurk? Faen, må bake ei kake som vesla skal ha med mandag i barnehagen. Husket jeg å sende den mailen? 

Sidesynet oppfatter en godteri-pose. Posen plukkes opp, navnet "Candy Girl by Sophie Elise" ringer ei bjelle, men ... huff, hva var nå det igjen? Husker ikke og legger posen i handlevogna. 

Og SE kan nok engang lene seg bakover og gi seg selv en "velfortjent" klapp på skuldra for nok en salgssuksess. 

Såpass ja. Da er jeg enda mer sikker på at dette stuntet var nøye planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nrk: «Sofie, nå må du roe litt ned på den drikkingen din… du vet jo at det er kokain som er hipt hos ungdommen nå til dags. Nå må du ikke glemme hvilket publikum du skal nå»

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Hunter7 said:

Et produkt skal snart lanseres. Produktet heter "Candy girl". Masse medieoppmerksomhet rett før lanseringsdato, riktignok for noe helt annet, men banna bein, nå vet omtrent hele Norge hvem Sophie Elise er. Og de færreste gidder å sette seg inn i sakene rundt SE. Men navnet er allerede plantet i hodet på folk. 

Og så står de der da i butikken. Etter ei lang og slitsom uke på jobb. Tankene er et helt annet sted - hva skal vi ha til middag søndag? Husket jeg å kjøpe agurk? Faen, må bake ei kake som vesla skal ha med mandag i barnehagen. Husket jeg å sende den mailen? 

Sidesynet oppfatter en godteri-pose. Posen plukkes opp, navnet "Candy Girl by Sophie Elise" ringer ei bjelle, men ... huff, hva var nå det igjen? Husker ikke og legger posen i handlevogna. 

Og SE kan nok engang lene seg bakover og gi seg selv en "velfortjent" klapp på skuldra for nok en salgssuksess. 

Tenker at jeg skal utføre min forbrukermakt ved å snu posene bakvendt de gangene jeg eventuelt ser de i butikken. Alle monner drar, er det ikke det man sier?

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrysmoothie skrev (3 timer siden):

Jeg er ikke helt sikker på bakgrunnen for postingen av bildet med pulveret på bordet, men sånn jeg har forstått det på twitter var det en del av en storypost med interiørbilder. Kan tenkes at bildet bare lå i albumet hennes og at hun har lagt det ut uker eller måneder senere og glemte at det var samme dag hun la striper på bordet og hadde hastverk med å legge ut en bildestory for å vise der glamorøse hjemmet og ikke sjekket detaljer..! Når det kommer til rusmidler og å dokumentere egne lovbrudd så tror jeg ikke hun har tenkt med overlegg at all PR er god PR, jeg har oppfattet det sånn at disse bildene også er en glipp hun ikke har sett godt nok på før publisering og at de ble slettet av henne raskt.

Enig med deg. Hun har mest sannsynlig vært rusa når hun har lagt de ut og klart å overse det. Så oppdager hun det og sletter bildet etter å ha fått kommentar på det. 

Det er veldig ødeleggende for stakkars lille Sofie som nettopp var igjennom en tøff avrusning på noen uker, å bli koblet mot ulovlig rusbruk, så tviler også på at dette var bevisst handling 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Det finnes ingen rask forklaring,og det er uansett avsporing.

Les deg opp selv om du ønsker å lære.

Ja da «Mommy» 🙄 Du måtte ikke kommentere i første omgang da jeg spurte, så slapp du den forbanna avsporingen. 

Endret av Ishwanvile
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stortrommadet skrev (1 time siden):

Da ser vi nok bare veldig forskjellig. Kristin sto å hata på SE som person, hvor farlig hun var og hvor dårlig hun er som person - på en SCENE foran hele influencer-Norge!! Merk, hun brukte sin «takketale» til å si disse tingene, ETTER å ha vunnet en pris selv..Dette er hatefulle ytringer, og også noe som har foregått over tid. Det er DETTE de helst ikke vil de skal støtte!! Det at SE handler dårlig er jo en ting, MEN DA MÅ DU SI DEEEET!! Ikke hvor FÆL hun er som person! 

Takk og pris for KG som en motstemme til dette h...... skjønnhetspresset SE har bidratt med. Det var helt forbanna på sin plass, da ingen andre tør å ta kampen og SE kan stort sett gjøre hva hun vil og slippe unna med det mens hun ler hele veien til banken.  Når hun da driter seg ut, går hun i offerrollen hvor hun stakkarsliggjør seg selv. Hun er ei kynisk forretningskvinne som nesten ingen tør å røre... bortsett fra KG da som kaller en spade for en spade 👏 

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (14 minutter siden):

Såpass ja. Da er jeg enda mer sikker på at dette stuntet var nøye planlagt.

Tenker det samme. Fengende navn. Kommer til å selge som hakka møkk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stortrommadet skrev (2 timer siden):

Da ser vi nok bare veldig forskjellig. Kristin sto å hata på SE som person, hvor farlig hun var og hvor dårlig hun er som person - på en SCENE foran hele influencer-Norge!! Merk, hun brukte sin «takketale» til å si disse tingene, ETTER å ha vunnet en pris selv..Dette er hatefulle ytringer, og også noe som har foregått over tid. Det er DETTE de helst ikke vil de skal støtte!! Det at SE handler dårlig er jo en ting, MEN DA MÅ DU SI DEEEET!! Ikke hvor FÆL hun er som person! 

Oi. Hun nevnte faktisk ikke navn i den takketalen, det var de ved bordet til SE som begynte å ule og sa det var personangrep. Det Kristin snakket om var farlige forbilder, normalisering av kosmetiske inngrep, etc. Null hat, kun kritikk.

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Pust said:

Så bra! Saklig og rett på. Men, det er dette SE-forsvarerne kaller hat. 

Hat, mobbing.. You name it.

De går langt i å forsvare henne for motstand som selv en marshmallow hadde taklet uten problemer. Forstå det den som kan.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (1 minutt siden):

Oi. Hun nevnte faktisk ikke navn i den takketalen, det var de ved bordet til SE som begynte å ule og sa det var personangrep. Det Kristin snakket om var farlige forbilder, normalisering av kosmetiske inngrep, etc. Null hat, kun kritikk.

Håper det kommer mer om hvor råtten denne bransjen er. Håper dette stuntet slår tilbake på henne.
Det viser seg jo nå at mange unge, i målgruppen 15-30 faktisk har SE som forbilde, Felles for dem alle er dette dyrevern- og miljøengasjementet hun påberoper seg. Som er falskt! Jeg er så sint på Dyrevernalliansen og andre miljøvernere som løfter SE AS frem, de er kjøpt og betalt, og de driter i skaden denne bedriften påfører sine følgere, dyr og miljø. Alle er styrt av penger. Ingen har integritet. De grønnvasker henne noe så til de grader. Det er utilgivelig det. Og NRK spiller med. fordi de har funnet ut at det fungerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår virkelig ikke hvorfor så mange følger SE. At noen utfordrer litt og kødder med både rus og annet kan jo være moro. Men, når dama ser ut som hun gjør er det jo tydelig at hun har mistet grepet for lenge siden. Ikke moro når det et så åpenbart at hun sliter- ser jo pinadø ut som Michael Jacksons arvtager.

Synes det er sjokkerende av NRK at de lar dette fortsette, får vondt av begge på bildet egentlig. Fest og rus er moro til et visst punkt, dette er bare helt jævlig. Orker ikke å utbrodere så mye om NH annet enn det mange før har påpekt: ihjeloperert så det holder.

Ser at mange kritiserer beløpet SE bruker på seg selv, hva faen er poenget når resultatet er som det er? Ingen penger i verden kan lenger redde utseende til noen av de to venninnene så får håpe de ikke forventer å leve av dette i fremtiden. Rolling Stones ser jo duggfriske ut i forhold.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt min forbrukermakt mange ganger med å unngå kjøp av produkter som gir meg en bismak, men nå har jeg for første gang brukt min forbrukerstemme og sendt av gårde en lengre mail til nrk. Èn av 800 eller flere! 

Jeg er lei av at kritikk kveles, og at enkelte i rampelyset er mer skånet enn andre selv om de alle får lik taletid. Og hvis det stemmer som Kristin Gjeldsvik har sagt i dag ang munnkurv og trusler fra United Influencers så bør faktisk Arbeidstilsynet på banen, for dette er ulovlig å utsette arbeidstakere for.

• Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...