Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Så rart at det (fortsatt) trauste nisselandet Norge holder seg med en type kjendis som SSI. Det er noe så trashy 90-talls over henne. Bleika hår, silikon og kokain er det vi klarer å hoste opp her på berget? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Det er virkelig et sykdomstegn i samfunnet vårt at en bedriftseier ala Sofie Elise får så mye makt, helt utrolig å bevitne! 

Enig. Her ser man konsekvensen av dulle opp under disse influencerne som mange av oss har skjønt har null etikk og moral, kun opptatt av å selge seg selv for penger. Keiseren er uten klær - og har vært det lenge.  Nrk er dessverre blant de siste som ser det. 

• Liker 44
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishwanvile skrev (1 minutt siden):

Ja, men jeg spurte for å få en rask forklaring. Bla bla bla 

Det finnes ingen rask forklaring,og det er uansett avsporing.

Les deg opp selv om du ønsker å lære.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stortrommadet skrev (26 minutter siden):

Har du sett talen til KG på vixen egentlig du, eller?

Ja? Hva var poenget ditt? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gratinara

Om Ole Torp og Ingerid Stenvold hadde lagt ut samme bilde tror jeg reaksjonen hadde vært noe annerledes. Eller om helsesista som også skal være et forbilde hadde posert med coke liksom? Rart at ikke alle bli stilt til ansvar på lik linje? Om dette blir bagatellisert på bakgrunn av utseende og image så synes jeg Norsk rikskringkasting virkelig har sunket dypt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, IreneV said:

Som jeg før har skrevet, godt det ikke var sosiale medier på 90-tallet! MBH virker som en mann som liker å ha et privatliv. Det bør NH respektere. Merkelig at det kom to artikler tett på hverandre om deres kjærlighetsliv, rett etter publiseringen av skandalebildet. 

Det er ikke merkelig i det hele tatt, det er svært godt planlagt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrysmoothie skrev (41 minutter siden):

Heia Kristin Gjelsvik! Dette krever det baller å stå frem om 👏👏👏 At den gang hun kritisere Sofie Elise som et dårlig forbilde fikk hun masse støttekommentarer fra andre i bransjen. Så ba agencyet til Sofie Elise alle de andre under samme agency om å slette sine støttende kommentarer til det Kristin sa om Sofie Elise HVIS IKKE FIKK DE IKKE LØNNA SI!!!!

Det er seriøst alvorlig! Burde bli politisak og sak for Arbeidstilsynet å true ansatte på den måten!

https://www.instagram.com/reel/CoptIcrAAY6/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Fantastisk hun tørr si noe! 👏🏼

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Finlay said:

Dessverre er det sånn.

Nå kommer vel Candy Girl på markedet om bare noen dager, tviler på at salget vil preges på noen måte av kokain-bildet.

Et produkt skal snart lanseres. Produktet heter "Candy girl". Masse medieoppmerksomhet rett før lanseringsdato, riktignok for noe helt annet, men banna bein, nå vet omtrent hele Norge hvem Sophie Elise er. Og de færreste gidder å sette seg inn i sakene rundt SE. Men navnet er allerede plantet i hodet på folk. 

Og så står de der da i butikken. Etter ei lang og slitsom uke på jobb. Tankene er et helt annet sted - hva skal vi ha til middag søndag? Husket jeg å kjøpe agurk? Faen, må bake ei kake som vesla skal ha med mandag i barnehagen. Husket jeg å sende den mailen? 

Sidesynet oppfatter en godteri-pose. Posen plukkes opp, navnet "Candy Girl by Sophie Elise" ringer ei bjelle, men ... huff, hva var nå det igjen? Husker ikke og legger posen i handlevogna. 

Og SE kan nok engang lene seg bakover og gi seg selv en "velfortjent" klapp på skuldra for nok en salgssuksess. 

• Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (1 minutt siden):

Det er ikke merkelig i det hele tatt, det er svært godt planlagt.

Men hva er tanken bak? Altså pr-strategien. For den skjønte ikke jeg her altså. Smart å ikke kommentere noe som helst. Men skulle de artiklene trekke fokus vekk fra bildet? Skulle de forankre forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunter7 skrev (1 minutt siden):

Et produkt skal snart lanseres. Produktet heter "Candy girl". Masse medieoppmerksomhet rett før lanseringsdato, riktignok for noe helt annet, men banna bein, nå vet omtrent hele Norge hvem Sophie Elise er. Og de færreste gidder å sette seg inn i sakene rundt SE. Men navnet er allerede plantet i hodet på folk. 

Og så står de der da i butikken. Etter ei lang og slitsom uke på jobb. Tankene er et helt annet sted - hva skal vi ha til middag søndag? Husket jeg å kjøpe agurk? Faen, må bake ei kake som vesla skal ha med mandag i barnehagen. Husket jeg å sende den mailen? 

Sidesynet oppfatter en godteri-pose. Posen plukkes opp, navnet "Candy Girl by Sophie Elise" ringer ei bjelle, men ... huff, hva var nå det igjen? Husker ikke og legger posen i handlevogna. 

Og SE kan nok engang lene seg bakover og gi seg selv en "velfortjent" klapp på skuldra for nok en salgssuksess. 

Godteri med en liten dose kokain i slik at folk skal bli avhengig 😬

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (2 minutter siden):

Veldig mange unngår sukkerfrie og veganske produkter da de rett og slett ofte smaker dritt.

Godt mulig det bare skal selges i butikker som også selger Glöd,feks.

Så dette kan svinge begge veier,gitt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, IreneV said:

Men hva er tanken bak? Altså pr-strategien. For den skjønte ikke jeg her altså. Smart å ikke kommentere noe som helst. Men skulle de artiklene trekke fokus vekk fra bildet? Skulle de forankre forholdet?

Jeg har ikke lest de artiklene med lupe, men det er jo smart å finne noe å avlede oppmerksomheten bort fra det man ikke ønsker at folk skal snakke om. Om det fungerer er jo en annen sak, men tanken bak er ikke så dum.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke lest de artiklene med lupe, men det er jo smart å finne noe å avlede oppmerksomheten bort fra det man ikke ønsker at folk skal snakke om. Om det fungerer er jo en annen sak, men tanken bak er ikke så dum.

Jeg ville nok. valgt total stillhet. Sakene hadde kommentarfelt, noe som ble uheldig for hennes del. Hjelper ikke å fjerne rumpeslikking  og diverse bilder hvis hun skal fortsette partylivet med SE.Måtte google navnet, og så at hun har operert seg i stykker hun også, Triste greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, IreneV said:

Jeg ville nok. valgt total stillhet. Sakene hadde kommentarfelt, noe som ble uheldig for hennes del. Hjelper ikke å fjerne rumpeslikking  og diverse bilder hvis hun skal fortsette partylivet med SE.Måtte google navnet, og så at hun har operert seg i stykker hun også, Triste greier.

På Facebook stenges kommentarfeltene ganske fort. Neimen godt å si hva som er best måte å håndtere dette på, men tror ikke det var tilfeldig at det ble publisert artikler om de ganske fort etter dette bildet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...