Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest pop up bruker
Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

Hvilken avis er dette?

Vg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Møffins skrev (1 minutt siden):

VG

pop up bruker skrev (1 minutt siden):

Vg

Takk.

Skrevet
Sunfl0wer skrev (9 minutter siden):

Får håpe NRK velger å avslutte samarbeidet,men det spørs🙈

Screenshot_20230213_211729_Chrome.jpg

Blir nok bare en smekk på lanken, også er alt fint og flott igjen 🙄

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Sunfl0wer skrev (12 minutter siden):

Får håpe NRK velger å avslutte samarbeidet,men det spørs🙈

Screenshot_20230213_211729_Chrome.jpg

De bør ta en grundig titt på sin egen plakat. Her har de tråkket i baret. Det er bare å kansellere.
SE AS har pøst ut reklame, drukket og røyket inne på et offentlig bad, tisset i et basseng på et hotell, lagt ut en haug med bilder av nyopererte pupper, og lagt ut flere bilder av diverse ulovlige narkotiske stoffer som hun åpenbart benytter. Alt dette siden starten på podcast og NRK-samarbeid.
Overdoser er et økende problem blant ungdom. I januar døde to nydelige  16 år gamle jenter av overdose. De var i målgruppen NRK ønsker å nå med SE. De hadde i lang tid også slitt med alvorlige spiseforstyrrelser. SE driver massivt kroppspress via sine kanaler.
NRK, dere trenger ikke ta en "grundig prat". Dere må avslutte samarbeidet med denne bedriften. Bedre å snu i tide enn å grave seg ned.

Endret av IreneV
Gjest Sunfl0wer
Skrevet (endret)
IreneV skrev (3 minutter siden):

De bør ta en grundig titt på sin egen plakat. Her har de tråkket i baret. Det er bare å kansellere.
SE AS har pøst ut reklame, drukket og røyket inne på et offentlig bad, tisset i et basseng på et hotell, lagt ut en haug med bilder av nyopererte pupper, og lagt ut flere bilder av diverse ulovlige narkotiske stoffer som hun åpenbart benytter. Alt dette siden starten på podcast og NRK-samarbeid.
Overdoser er et økende problem blant ungdom. I januar døde to nydelige  16 år gamle jenter av overdose. De var i målgruppen NRK ønsker å nå med SE. De hadde i lang tid også slitt med alvorlige spiseforstyrrelser. SE driver massivt kroppspress via sine kanaler.
NRK, dere trenger ikke ta en "grundig prat". Dere må avslutte samarbeidet med denne bedriften. Bedre å snu i tide enn å grave seg ned.

Får håpe NRK fatter dette nå. Var i utgangspunktet positiv til hennes åpenhet rundt hennes problemer med rus,men når hun åpenbart fortsatt har ett usunt forhold til rusmidler i form av daglig alkoholdrikking som vises på insta og nå at hun kanskje bruker kokain eller noe lignende (selv om man ikke kan si det for sikkert siden det var venninnen som holdt på en mistenkelig pose) så kan ikke NRK selge henne inn som noe bra å ha på sine kanaler. 

Endret av Sunfl0wer
Skrevet (endret)
IreneV skrev (4 minutter siden):

*SE AS har pøst ut reklame, drukket og røyket inne på et offentlig bad, tisset i et basseng på et hotell, lagt ut en haug med bilder av nyopererte pupper, og lagt ut flere bilder av flere ulovlige narkotiske stoffer som hun åpenbart benytter. Alt dette siden starten på podcast og NRK-samarbeid.

**I januar døde to nydelige  16 år gamle jenter av overdose. De var i målgruppen NRK ønsker å nå med SE.

* Akkurat "tisse i basseng" har "vi alle" gjort,det er ingen grunn til å øse opp.

** Nevnte jenter har laget tiktok på tiktok hvor de skryter av eget rusmisbruk med tilhørende overdoser på egne kontoer før det gikk galt..

Absolutt en tragisk sak,men åpenbart et problem dypere og over lenger tid enn dette tøyset til SE..

Men er enig i at økende narkotikabruk og normalisering blandt ungdom er sjokkerende,og i det store bilde har ikke feks dette stuntet til SE noen positiv ringvirkning..

Endret av J..
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Skulle likt å vært en flue på veggen under oppvaskmøtet 🙂

• Liker 12
Skrevet (endret)
J.. skrev (5 minutter siden):

* Akkurat "tisse i basseng" har "vi alle" gjort,det er ingen grunn til å øse opp.

** Nevnte jenter har laget tiktok på tiktok hvor de skryter av eget rusmisbruk med tilhørende overdoser på egne kontoer før det gikk galt..

Absolutt en tragisk sak,men åpenbart et problem dypere og over lenger tid enn dette tøyset til SE..

Jeg har aldri tisset i et basseng. Og hadde det skjedd ved et uhell, så hadde jeg ikke lagt det ut på nett for å få klikk.

De to tvillingene var tydelig inspirert av og utsatt for influencere som SE spør du meg. Unge og sårbare. Ofre for kroppspress og romantisering av dop. SE er en mester der! Influencere som SE er direkte ansvarlige! Og nå med statskanalen NRK på laget. 

Endret av IreneV
Skrevet
Lerke987 skrev (1 minutt siden):

Skulle likt å vært en flue på veggen under oppvaskmøtet 🙂

SE kommer vel med den vanlige regla si: «Alle må jo skjønne at vi bare køddaaaa, de som ikke skjønte dææææ, må bære fortsætte sett kjeeeedelige liv»

• Liker 43
  • Nyttig 1
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Era Vulgaris skrev (9 minutter siden):

Blir nok bare en smekk på lanken, også er alt fint og flott igjen 🙄

Er en fare for det ja...

Skrevet (endret)
IreneV skrev (2 minutter siden):

* Jeg har aldri tisset i et basseng. Og hadde det skjedd ved et uhell, så hadde jeg ikke lagt det ut på nett for å få klikk.

** De to tvillingene var tydelig inspirert og utsatt for influencere som SE spør du meg. Unge og sårbare. Ofre for kroppspress og romantisering av dop. SE er en mester der! Influencere som SE er direkte ansvarlige!

* Derfor skrev jeg "vi alle". 

** Det er en sannhet med moderasjon.

Vi vet faktisk ikke hvem som "inspirerte" til hva,om det var nysgjerrighet,Tiktok,SE,eller Euphoria.

Det er uansett en annen sak.

Poenget mitt var ikke alt kan skyves over på SE når det kommer til ungdom.

Endret av J..
  • Liker 5
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

* Derfor skrev jeg "vi alle". 

** Det er en sannhet med moderasjon.

Vi vet faktisk ikke hvem som "inspirerte" til hva,om det var nysgjerrighet,Tiktok,SE,eller Euphoria.

Det er uansett en annen sak.

Poenget mitt var ikke alt kan skyves over på SE når det kommer til ungdom.

Dette kan skyves på SE AS. Derfor ble hun tildelt verstingprisen, Årets Gullbarbie. Av Redd Barna. 

Skrevet (endret)
missLynch skrev (1 time siden):

NRK vil «ta en grundig prat».

Det høres ut som når en forelder må ta en alvorsprat med 15-åringen som har stjålet to øl og sneket seg ut på fest. I alle dager, NRK?? Dere har et enormt viktig samfunnsoppdrag, er finansiert av den norske stat og befolkningen sine skattepenger,  og skal speile samfunnet, spre kunnskap, vise stor kløkt i hva dere viser og formidler. Jeg er målløs. 

Jeg reagerte også på ordlyden. Helt håpløst. Men kan være fordi de prøver å vinkle det nettopp som det du beskriver, at de skal ta en alvorsprat med "den lille søte jenta" de har inngått et samarbeid med. Evig tenåring.
De burde sagt at de ser med stort alvor på saken, og at de nå må revurdere samarbeidet, spesielt med tanke på målgruppen de ønsker å nå.

Endret av IreneV
Skrevet

Enig @missLynch For veik uttalelse. De bør avslutte samarbeidet. Uansett bakgrunn for bildet, dette er signaler som ikke er forenelig med å «motivere unge jenter». 😆

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Prøver hun å ligne på eksen til David Eriksen? Hedvig?
Se på bildet på forsiden til Dagbladet nå. 

• Liker 2
Skrevet

Nrk har vel ikke uttalt seg noe mer enn at de vil ta en grundig prat - før de uttaler seg. Som er fornuftig. 

• Liker 3
Skrevet

Gleder meg til å se hvordan hun skal snakke seg ut av denne…🍿

• Liker 7
Skrevet
Glufseguri skrev (2 minutter siden):

Gleder meg til å se hvordan hun skal snakke seg ut av denne…🍿

Blir vel den sedvanlige "æ e bare ei lita jente..🥺".

• Liker 34
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...