Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

h/k skrev (4 minutter siden):

Hun er aldri alene! Ja, hun flyr ned alene, men så går det 1-2 dager før vennegjengen kommer etter. 

Tenkte akkurat det samme.

Hun la jo ut i det vide og brede om hvor herlig det var å reise på ferie alene. Så kommer Joakim Kleven reisende dagen etter, bare for et døgn. Er det hun som spanderer? Hva skal hun egentlig på dette stedet? Som om hun reiser til en liten fjellandsby ingen har hørt om, for å skrive?

Sist hun reiste bort for å "skrive" var hun på rehab. Gjetter på at det er ett eller annet kosmetisk som skal skje. Zürich ligger like i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (3 timer siden):

Tisser i vannet der folk bader. Og deler det på SoMe. Gratulerer, NRK. Sterk og stødig stemme og et godt forbilde for ungjenter der.

Ja hva i alle dager ? Jeg blir bare satt ut.  Helt sjukt nasty at en 27 år gammel , ikke minst OFFENTLIG kvinne A) Tisser i et badebasseng med vilje, filmer og legger det ut på Tiktok, B) Kødder med at ho tisser i et basseng og legger det ut på Tiktok. Business- vise syntes jeg også det er helt høl i hue at ho driter seg selv ut på den måten? Små barn tisser i basseng, ikke 27 årige offentlige profiler 🤦🏻‍♀️ blir bare matt. 

• Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shorty skrev (5 minutter siden):

Ja hva i alle dager ? Jeg blir bare satt ut.  Helt sjukt nasty at en 27 år gammel , ikke minst OFFENTLIG kvinne A) Tisser i et badebasseng med vilje, filmer og legger det ut på Tiktok, B) Kødder med at ho tisser i et basseng og legger det ut på Tiktok. Business- vise syntes jeg også det er helt høl i hue at ho driter seg selv ut på den måten? Små barn tisser i basseng, ikke 27 årige offentlige profiler 🤦🏻‍♀️ blir bare matt. 

For noen kommentarer under tik token. Jeg blir kvalm.

Hva er det disse personene ser som ikke vi andre ser?😲

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shorty skrev (10 minutter siden):

Hun er faktisk 28 år i morgen. Så ja, hun burde ha vokst fra bassengtissing for ganske mange år siden😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel allerede gjette på at neste ukes podcast kommer til å hete noe sånt som “Bassengtissing i Sveits og…….”, der SE forteller at hun selvfølgelig IKKE tisset i bassenget, det var kødd. Men folk eier jo ikke humor, kan jo ikke tulle med noe lenger…

Håpet er vel at media lager en sak om dette også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blærgh skrev (Akkurat nå):

Hun ser jo litt overraska ut i det hun trer ut av bassenget, men vanskelig å vite om det er det vi ser eller bare den vanlige Insta-mimikken hennes.

Alle operasjoner og medikamenter kan skade nerver og signaler og i det hele tatt. Alkohol oppi det hele, så tror jeg det lett kan gå utover både blærekontroll og avføring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djungelvrål skrev (9 timer siden):

Jøss, påkledd. 

På flyttefot til Sveits? Kan være lurt hvis  formuen vokser, men det ser ut til at den synker. Hun tar ut mye lønn, tror det var snakk om ca 3.5 mill, men det holder hardt når en mill går til "skjønnhetssalonger" alene.
Alt hun ønsker seg er å forbli ung. Eller bli oppfattet som ung.  Ikke å ha det bra eller være frisk. Bare ung. 

Jeg leste en forfriskende meningsytring fra Elin Ørjasæter, den burde flere lese, så jeg legger den ut:

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/kvinner-slutt-a-syte-over-utseendepress/o/5-95-353150

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (3 timer siden):

På flyttefot til Sveits? Kan være lurt hvis  formuen vokser, men det ser ut til at den synker. Hun tar ut mye lønn, tror det var snakk om ca 3.5 mill, men det holder hardt når en mill går til "skjønnhetssalonger" alene.
Alt hun ønsker seg er å forbli ung. Eller bli oppfattet som ung.  Ikke å ha det bra eller være frisk. Bare ung. 

Jeg leste en forfriskende meningsytring fra Elin Ørjasæter, den burde flere lese, så jeg legger den ut:

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/kvinner-slutt-a-syte-over-utseendepress/o/5-95-353150

Hver sin smak, men jeg skjønner virkelig ikke appellen med å være 23 for alltid. Nå er jo ikke jeg så gammel (født i 93), men jeg elsker å bli eldre! Begynnelsen av 20-årene var et mareritt.

Jeg har mer følelsesmessig ro, får mer respekt, er flinkere til det jeg driver med, mer stabilt liv. Jeg synes til og med jeg ser bedre ut fordi jeg har falt mer på plass.

Grunnen til at jeg nevner det er at Sophie Elise har slitt/ sliter veldig mye med usikkerhet og problemer som ofte hører ungdommen til. Jeg *tror* det å bli mer moden kunne vært bra for henne, og jeg tror kanskje hun kunne fått et mer modent image og fortsatt vært populær - hun har teft og er, på sin måte, intelligent. I stedet later det til å gå motsatt vei med pupper og rumpe, Lolita-fakter og tissing i bassenget (tenker hun vil det skal fremstå litt barnslig og "søtt"). Nå er hun jo fortsatt ung og har mange flere år på å modnes, men det skremmer meg litt at hun heller vil skru tiden tilbake. Hun er for ung til å ikke kunne eie sin egen alder, liksom. Hvordan blir det da når hun er 50?

Hun er ung i mange år til, men hun er ikke 23 - eller tenåring, som hun ofte later som. Jeg tror det hadde vært skikkelig kledelig om hun kom seg ut av jenterommet.

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (27 minutter siden):

Hver sin smak, men jeg skjønner virkelig ikke appellen med å være 23 for alltid. Nå er jo ikke jeg så gammel (født i 93), men jeg elsker å bli eldre! Begynnelsen av 20-årene var et mareritt.

Jeg har mer følelsesmessig ro, får mer respekt, er flinkere til det jeg driver med, mer stabilt liv. Jeg synes til og med jeg ser bedre ut fordi jeg har falt mer på plass.

Grunnen til at jeg nevner det er at Sophie Elise har slitt/ sliter veldig mye med usikkerhet og problemer som ofte hører ungdommen til. Jeg *tror* det å bli mer moden kunne vært bra for henne, og jeg tror kanskje hun kunne fått et mer modent image og fortsatt vært populær - hun har teft og er, på sin måte, intelligent. I stedet later det til å gå motsatt vei med pupper og rumpe, Lolita-fakter og tissing i bassenget (tenker hun vil det skal fremstå litt barnslig og "søtt"). Nå er hun jo fortsatt ung og har mange flere år på å modnes, men det skremmer meg litt at hun heller vil skru tiden tilbake. Hun er for ung til å ikke kunne eie sin egen alder, liksom. Hvordan blir det da når hun er 50?

Hun er ung i mange år til, men hun er ikke 23 - eller tenåring, som hun ofte later som. Jeg tror det hadde vært skikkelig kledelig om hun kom seg ut av jenterommet.

Hun tenker kun på sitt utseende.  Hun tenker ikke på alt det andre. Kun det ytre. Hun vil ikke ha rynker. 

Hun nærmer seg 30, og tiden går bare fortere, jeg synes tiden fra 30-40 gikk så fort at jeg nesten ikke skjønte hva som skjedde 😛
Hun burde også hatt en mye større formue, etter så mange år med enorme inntekter. Men jeg tror prisen er høy, både i "driftsutgifter", eller "estetisk vedlikehold" som hun vel kalte millionbruken på egen kropp. Og ikke minst tror jeg prisen er høy mentalt.
Har hun gode økonomiske rådgivere, så er det rart de ikke anbefaler å trekke seg tilbake fra rampelyset, og finne andre ben å stå på. En  kommentar jeg skrev tidligere angående dette ble slettet, litt usikker på hvorfor, men jeg står for at jeg mener at det å leve av fullstendig blottleggelse av seg selv og eget liv på nett, der det kun går i utseende, det vil føre til at man til slutt må ty til provokasjoner og skandaløs oppførsel for å få klikk og oppmerksomhet.
Mulig noen liker det. Men for de fleste fremstår det som en utrolig trist og tragisk tilværelse. Det er ikke ment som personkritikk eller hets, det er noe jeg ser i media hver dag. Aldrende, tidligere reality-stjerner og hollywood-fruer, som legger ut mer og mer ekstreme bilder, og gjør/sier ekstreme ting på tv eller røde løpere, også får de klikk da, og mediaoppslag. Å filme og legge ut at man tisser i bassenget på et hotell  synes jeg er i denne kategorien. 

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyrevernerne som elsker SE AS kritiserer folk som går i arvet pels, de mener pelsbruken kan påvirke andre til å kjøpe ny. Men SE AS mener de ikke påvirker folk i feil retning. ..
For en gjeng med idioter. Her møter de seg selv i døra. Det er mye bedre å gå i en arvet pels, enn å kjøpe akryl og nylon, som må byttes ut etter en sesong.:

https://www.nrk.no/trondelag/erlend-elias-noler-ikkje-med-a-kle-seg-i-arva-pels-_-er-det-innafor_-1.15754919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (1 time siden):

Dyrevernerne som elsker SE AS kritiserer folk som går i arvet pels, de mener pelsbruken kan påvirke andre til å kjøpe ny. Men SE AS mener de ikke påvirker folk i feil retning. ..
For en gjeng med idioter. Her møter de seg selv i døra. Det er mye bedre å gå i en arvet pels, enn å kjøpe akryl og nylon, som må byttes ut etter en sesong.:

https://www.nrk.no/trondelag/erlend-elias-noler-ikkje-med-a-kle-seg-i-arva-pels-_-er-det-innafor_-1.15754919

Og hvis man går i plast-pels så påvirker man jo andre til å gå i pels uansett, man ser jo ikke nødvendigvis på avstand om pelsen er plast eller ekte, samme med sko av lær eller plastlær. Man kjenner forskjellen, og holdbarheten kan ikke sammenlignes engang, men ser ikke det ved et øyekast om man passerer noen på gaten. Så alle veganere i fakepels går jo rundt og reklamerer for pelsdyroppdrett. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (1 time siden):

Og hvis man går i plast-pels så påvirker man jo andre til å gå i pels uansett, man ser jo ikke nødvendigvis på avstand om pelsen er plast eller ekte, samme med sko av lær eller plastlær. Man kjenner forskjellen, og holdbarheten kan ikke sammenlignes engang, men ser ikke det ved et øyekast om man passerer noen på gaten. Så alle veganere i fakepels går jo rundt og reklamerer for pelsdyroppdrett. 

Samme gjelder "facon""gulrotlaks" osv også. Å lage denslags gir store karbonavtrykk, og det inneholder masse usunt viss vass.  Ta feks  klær laget av bambus, eller  vesker av "vegansk skinn". For å få det mykt må det gjennom mange kjemiske prosesser.
Det er bare en ting som gjelder: Vi må forbruke mindre! Ikke tenk trender, tenk kvalitet. Reparer det som går i stykker, og ta vare på ting, så holder det gjerne i mange, mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, IreneV said:

Samme gjelder "facon""gulrotlaks" osv også. Å lage denslags gir store karbonavtrykk, og det inneholder masse usunt viss vass.  Ta feks  klær laget av bambus, eller  vesker av "vegansk skinn". For å få det mykt må det gjennom mange kjemiske prosesser.
Det er bare en ting som gjelder: Vi må forbruke mindre! Ikke tenk trender, tenk kvalitet. Reparer det som går i stykker, og ta vare på ting, så holder det gjerne i mange, mange år.

Så enig!

I tillegg: Puss opp og re-style mye, mye sjeldnere også. Nordmenn er helt gale etter oppussing. Er det Kid som har slagordet «Få det fint!» ? - jeg grøsser litt av den der… (ikke så mye vondt ellers om Kid, men pushingen av å bytte ut ting og tang for å få noe som er trendy akkurat

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (1 time siden):

Så enig!

I tillegg: Puss opp og re-style mye, mye sjeldnere også. Nordmenn er helt gale etter oppussing. Er det Kid som har slagordet «Få det fint!» ? - jeg grøsser litt av den der… (ikke så mye vondt ellers om Kid, men pushingen av å bytte ut ting og tang for å få noe som er trendy akkurat

Nordmenn pusser opp for nær 100 milliarder i året... helt sjukt. Hus og hytter. I tillegg " pusser" kvinner  opp egen kropp for over 10 milliarder. Alt skal være nytt og perfekt.
Bare ta boligstyling... for et elendig konsept. De burde i det minste gjøre det digitalt, lage løsninger så folk uten fantasi kan se potensialet leiligheten har, uten at man trenger å fylle den med billige produkter, som må fraktes med store biler hit og dit. En skandale for miljøet.
Min datter hadde aldri blitt utsatt for reklame før vi tok offentlig transport første gang. På Nationalteatret kunne jeg telle 52 skjermer! I tillegg var vegger, gulv og trapper plastret med plakater. Hvem får disse reklameinntektene? Oslo Kommune? Er ikke det et "grønt" byråd? Det er til å bli gal av alt sammen. Ingenting henger på greip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (3 timer siden):

"Vegansk" skinn er jo plast eller skai som vi sa i gamle dager.  For et tåpelig utrykk.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge Sophie Elise flyr så mye som hun gjør (hun har vel vært på flere reiser både innenlands og utenlands etter rehab?) så er det helt umulig å ta henne alvorlig som "miljøforkjemper". Det blir en vits å høre på. 

Mulig NRK heller ikke har satt seg inn i hvilket avtrykk det å fly setter på miljøet. Oppfordrer de til å oppdatere seg før de driter seg ut med å skryte av SE sitt engasjement for miljøet. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...