Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest Bitch Pudding
Finlay skrev (1 minutt siden):

Blir slått av hvor annerledes hun ser ut på avisens bilder enn på bilder i egne kanaler 😅

sophie+elise3.jpg

Næmmen, så koselig at Ragnhild på 50 år, dukket opp også. Pupper og rumpe er virkelig for kvinner i alle aldre 💀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finlay skrev (40 minutter siden):

Blir slått av hvor annerledes hun ser ut på avisens bilder enn på bilder i egne kanaler 😅

https://www.namdalsavisa.no/sophie-elise-avslorte-hemmelighet-foran-fullsatt-sal-det-far-jeg-jo-ikke-lov-til-a-si/s/5-121-1120517

sophie+elise3.jpg

Tror det samme gjelder for bøkene hennes. "Lånt", klippet, limt, konstruert og redigert/retusjert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (55 minutter siden):

https://www.namdalsavisa.no/sophie-elise-avslorte-hemmelighet-foran-fullsatt-sal-det-far-jeg-jo-ikke-lov-til-a-si/s/5-121-1120517

sophie+elise3.jpg

Hun likner ikke en gang på bakgrunnsbilde av seg selv. For ikke å snakke om hvor mye eldre hun ser ut enn hun faktisk er. Utrolig tragisk at jakten på evig ungdom resulterer i at en blir seende mye eldre ut. Tenk at folk frivillig gjennomgår en rekke unødvendige og smertefulle inngrep for et sånn resultat 

• Liker 27
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (6 minutter siden):

Hun likner ikke en gang på bakgrunnsbilde av seg selv. For ikke å snakke om hvor mye eldre hun ser ut enn hun faktisk er. Utrolig tragisk at jakten på evig ungdom resulterer i at en blir seende mye eldre ut. Tenk at folk frivillig gjennomgår en rekke unødvendige og smertefulle inngrep for et sånn resultat 

Får bare håpe mediene plastrer opp ekte uretusjerte bilder av alle opererte kjendiser fremover. Så folk kan se at det ikke er så fint med overfylte lepper og kinn og pupper og rumper. Kinnene er helt stive, og pannen helt glatt og rund, som en badeball med hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser at hun samarbeider med Nrk om en serie som skal omhandle hennes liv??

Akkurat som om vi ikke vet nok om henne...🙈

Endret av Tough cookie
  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor hun er interessant, hverken som forfatter eller foredragsholder, hun er jo ute av stand til å skrive eller snakke om noe annet enn henne selv - og det hun snakker/skriver om er fryktelig umodent og helt uten dypere refleksjoner, bare en strøm av selvfølgeligheter. Det er rosapjatt, og ofte ispede sitater fra fjollete selvhjelpsbøker ala The Secret. Legg til seksualisering av alt, tingliggjøring av kvinner og kvinnekroppen, ekle hint om sex til en mindreårig (prinsen), påstander om cruelty free hudprodukter hvor ingrediensene er dyretestet, intens reklame for fast fashion med alt hva det innebærer, stadige flyreiser, massivt forbruk av sminke (hvor det meste både er dyretestet og inneholder asbest) … Er de ansvarlige i NRK virkelig så lite klar over hvem det er de hjelper opp og fram? Hun er alt det som ikke sto i det brevet fra NRK.

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (44 minutter siden):

Leser at hun samarbeider med Nrk om en serie som skal omhandle hennes liv??

Akkurat som om vi ikke vet nok om henne...🙈

Hun har jo vært med i bloggerne i mange sesonger og hadde en egen serie om seg selv noen sesonger - begge disse på tv2. Samt at media skriver om henne daglig i tillegg til at hun vel skriver om seg selv flere ganger daglig. Hva er det vi ikke vet om henne? I tillegg har hun podcast hvor hun prater om livet sitt (som jeg prøvde høre på i starten men det ble for kunstig latter og prat - rett og slett for dumt og uinteressant). Hva er nytt liksom, for ei på 28 som har brettet seg ut om alt i 12 år.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RedLights skrev (7 timer siden):

SE har vært i byen jeg ble oppvokst i, på Næringskonferansen 2022. Og der hadde hun delt en stor hemmelighet.

Nemlig at hun skal få sin egen TV-serie på NRK. Vurderer å boikotte hele kanalen, selv om kanalen har mange gode programmer og serier.  

``I samtale med NA-redaktør Kim Riseth avslørte også Sophie Elise noen hemmeligheter om hva framtida kan bringe.

– Jeg lanserer et nytt merke i mars/april, som kommer inn dagligvarebutikken. Det er jeg stolt av, for der er det sinnssykt vanskelig å få innpass. Det er noe helt nytt. Og så jobber jeg med manus til en tv-serie om mitt liv – for NRK. Men det får jeg jo ikke lov til å si, altså, sier Sophie Elise og ler.``

https://www.namdalsavisa.no/sophie-elise-avslorte-hemmelighet-foran-fullsatt-sal-det-far-jeg-jo-ikke-lov-til-a-si/s/5-121-1120517 (bak betalingsmur)

Jeg vil ha cry react 😭 på kg. Og 🤮 

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (10 timer siden):

sophie+elise3.jpg

Det blir veldig tydelig hva alle operasjonene gjør med mimikk osv. Når hun poserer og filtrerer oppnår hun vel "ønsket resultat", men ellers, så ja... dette. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tripptrapp1 skrev (13 timer siden):

Barfotløping er faktisk en greie. Ikke at jeg tror SE er en del av det miljøet eller noe treningsmiljø for den saks skyld. For meg er det helt fjernt at hun brukes til å reklamere for treningsklær eller -utstyr i det hele tatt. Hun har null kred når det kommer til slikt.

Altså, at hun reklamerer for treningsrelaterte produkter gjør at jeg som super-treningsfreak ikke(!) kjøper nettopp disse produktene. Ingen med respekt for seg selv og egne produkter bruker denne dama som reklame for trening. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkGordon skrev (7 minutter siden):

Altså, at hun reklamerer for treningsrelaterte produkter gjør at jeg som super-treningsfreak ikke(!) kjøper nettopp disse produktene. Ingen med respekt for seg selv og egne produkter bruker denne dama som reklame for trening. 

Nei, det er spesiellt. 

Det betyr nok at annonsøren ikke har noen ambisjoner om å bli en seriøs merkevare innen treningstøy. Det å velge seksualiserte reklame-influencere som ikke har noe forhold til trening overhodet gir bare negative assosiasjoner. Iallefall for meg. 

Men, klærne gir fin rumpe og er gode å reise i også forteller Sophie Elise så. Da satser de vel mer der kanskje. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske morsomt at hun henger seg på trenden med å dele fra kontoen "ønskelister" når hun kunne ha vasket håret selv en måned og kjøpt ti komfyrer til denne alenepappaen.

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 timer siden):

Det blir veldig tydelig hva alle operasjonene gjør med mimikk osv. Når hun poserer og filtrerer oppnår hun vel "ønsket resultat", men ellers, så ja... dette. 

Hun minner meg om Jennifer Coolidge og karakteren hun spiller i The White Lotus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (3 timer siden):

Det kan se ut som hun har fylt på rumpe og hofter ytterligere, se tightsreklame.

hvor ser man den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...