Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

DianaV skrev (7 timer siden):

Det eneste jeg vil si, siden jeg har litt for mye erfaring, er at hvis du har en venn eller en nær deg som sliter med rus, så er unaturlig store pupiller et av de mest avslørerende tegnene på bruk og for meg hadde det vært grunn til bekymring. Det første bildet ligger på fremsiden til NRK nå. Skikkelig forbilde og rollemodell de har valgt seg. 

Sier en del om hvor useriøs statskanalen er. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste jeg vil si, siden jeg har litt for mye erfaring, er at hvis du har en venn eller en nær deg som sliter med rus, så er unaturlig store pupiller et av de mest avslørerende tegnene på bruk og for meg hadde det vært grunn til bekymring. Det første bildet ligger på fremsiden til NRK nå. Skikkelig forbilde og rollemodell de har valgt seg. 

Herregud, hun ser ut som hun er femti år, og hun er ikke engang 30! Så herja! Kombinasjonen pillemisbruk og plastikkoperert har ikke gjort underverker akkurat…

• Liker 15
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nrk sitt ansvar å sjekke pupillene på alle de tar bilder av. Da har de snart ikke mer igjen å lage underholdning av. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 time siden):

Det er ikke nrk sitt ansvar å sjekke pupillene på alle de tar bilder av. Da har de snart ikke mer igjen å lage underholdning av. 

Hvis du tror det er poenget mitt så foreslår jeg at du prøver igjen. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette allerede er skrevet, men vår dobbeltmoraldronning har på seg støtteBH som brukes etter operasjon.

Jeg skal ikke spekulere, men jeg ser det.

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (17 minutter siden):

Vet ikke om dette allerede er skrevet, men vår dobbeltmoraldronning har på seg støtteBH som brukes etter operasjon.

Det er vel som på Toyota’en vår- må ha den inn på service årlig. Og det dukker stadig opp noe som må fikses, for å holde den gående. Men til slutt ryker motoren- det er uungåelig. Alderen tar den til slutt. 

• Liker 14
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (29 minutter siden):

Det er bare litt over ett år siden forrige brystoperasjon. Herre jemini, jeg lurer på hvordan hun ser ut om ti år…

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Blåttvann said:

Støttebh, hoven øverst på brystene, og teip på undersiden. Jaja 😅

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (16 timer siden):

Det er vel som på Toyota’en vår- må ha den inn på service årlig. Og det dukker stadig opp noe som må fikses, for å holde den gående. Men til slutt ryker motoren- det er uungåelig. Alderen tar den til slutt. 

En spekulasjon, men kan disse årlige inngrepene ha noe å gjøre med at man da får tak i reseptbelagte legemidler på en lovlig måte?

"Cosmetic Surgery and Opioid Addiction

Besides addiction to plastic surgery being linked to mental health concerns, it has also been connected to opioid addiction. Undergoing a plastic surgery procedure increases the risk of opioid addiction.  As procedures typically entail quite intense pain, powerful opioid painkillers are often prescribed following cosmetic surgery.   They can take some time to heal, which means prolonged use of the highly habit-forming drugs.  Additionally, poor body image and low self-esteem have been proven to increase one chances of substance abuse, putting plastic surgery addicts at even higher risk for opioid abuse. Becoming opioid-dependent can also perpetuate a plastic surgery addiction as a means to continue getting prescriptions."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (23 minutter siden):

En spekulasjon, men kan disse årlige inngrepene ha noe å gjøre med at man da får tak i reseptbelagte legemidler på en lovlig måte?

"Cosmetic Surgery and Opioid Addiction

Besides addiction to plastic surgery being linked to mental health concerns, it has also been connected to opioid addiction. Undergoing a plastic surgery procedure increases the risk of opioid addiction.  As procedures typically entail quite intense pain, powerful opioid painkillers are often prescribed following cosmetic surgery.   They can take some time to heal, which means prolonged use of the highly habit-forming drugs.  Additionally, poor body image and low self-esteem have been proven to increase one chances of substance abuse, putting plastic surgery addicts at even higher risk for opioid abuse. Becoming opioid-dependent can also perpetuate a plastic surgery addiction as a means to continue getting prescriptions."

Om det ikke er det, så tror jeg det var ved dette hennes såkalte opioid avhengighet begyntet

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tullball skrev (22 timer siden):

Støttebh, hoven øverst på brystene, og teip på undersiden. Jaja 😅

Jeg har aldri skjønt hvordan man orker å legge til så mye silikon i brystene. Det må da være vondt med så stram hud og vondt for ryggen. Men man får mye deilig smertestillende da. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke se noe tråd om Nora og vil ikke lage en, så spør her. Marius er jo ikke akkurat kongelig, men han er endel av kongefamilien. Man kan ikke akkurat velge hvem man blir forelsket i og jeg heier på kjærligheten, men hadde jeg vært endel av kongefamilien hadde jeg forventet at damen min ikke la ut slike videoer og bilder hun gjør. Det er faktisk helt sykt at hun gjør det, sier hvor umoden hun er. 

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sophie Elise er i Sogndal sammen med Nora, fint det. Men hvorfor løy hun i forkant og sa i intervju at hun skulle være mye alene fremover, at hun blant annet skulle reise alene til Sogndal?

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (10 minutter siden):

Sophie Elise er i Sogndal sammen med Nora, fint det. Men hvorfor løy hun i forkant og sa i intervju at hun skulle være mye alene fremover, at hun blant annet skulle reise alene til Sogndal?

Tja. Er det ikke det hun gjør? Lyver om det meste, altså.

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (1 time siden):

Tja. Er det ikke det hun gjør? Lyver om det meste, altså.

Det er jo det hun er mest kjent for, å lyve om både små og store ting. Ingen stoler på det hun sier etter over et tiår med beviselig løgn som gagner seg selv. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (9 timer siden):

Hun har for vane å si en ting, og gjøre noe helt annet. Hvis noen tar det opp, svarer hun (hvis hun svarer i hele tatt) at "ting skjer". 

Det høres vel modent og reflektert ut (etter rehab og avrusning osv)  å fortelle i/via media at hun skal tilbringe mye tid alene fremover. 

Mens det i realiteten - i sosiale medier, er tilbake til rumpebilder og litt "små-slutty" med Nora igjen osv. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...