Gjest Bitch Pudding Skrevet 2. november 2022 #30641 Del Skrevet 2. november 2022 Innsidenut skrev (2 minutter siden): Ser så oppblåst ut under pod’en ned Ida. Er det bare uheldig filmet eller har hun gjort noe nytt med fjeset? Omg! Kween! Forbilde! Rollemodellen vår 😭🙌💀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. november 2022 #30642 Del Skrevet 3. november 2022 Bitch Pudding skrev (8 timer siden): Så da vet vi det folkens, at den kjerringa kan begå folkemord og media-Norge og "kjendis"-klubben og saueflokken som følger henne, kommer bare til å slå ring om henne og infantalisere henne som hele Norges uskyldige lille puppe og rumpe- jente. Det er tydelig at hun kan gjøre hva enn hun vil. Hun kan til og med være utro og det er faktisk hun som ender opp som det største offeret i menneskets historie 🙄 Desverre helt sant det du skriver. Sophie Elise kan gjøre hva som helst, og blir "renvasket" av media i enhver sammenheng. At NRK nå går ut og gjør henne til miljøaktivist og dyreverner er helt skrudd. HVA exactly er det hun gjør på den fronten, bortsett fra å slenge fra seg noen penger her og der, skrive et par "jeg bryr meg"-innlegg en sjelden gang, - og ha photoshoot i blondekjole med griser? Å kalle henne miljøaktivist er direkte flaut. Hun som andre influencere fronter et vanvittig overforbruk, og de lever av å påvirke andre til å kjøpe masse dritt de ikke trenger. Hva er det NRK syns er så miljøvennlig og aktiviserende med det? RIP NRK! Statskanalen har fallt helt av lasset. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 3. november 2022 #30643 Del Skrevet 3. november 2022 Innsidenut skrev (7 timer siden): Ser så oppblåst ut under pod’en ned Ida. Er det bare uheldig filmet eller har hun gjort noe nytt med fjeset? Det er sånn hun ser ut uten filter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. november 2022 #30644 Del Skrevet 3. november 2022 Det er så mye som skurrer i denne artikkelen: https://www.vg.no/rampelys/i/WR0J8a/sophie-elise-snakker-om-utroskapen-i-ny-podkast-aldri-vaert-i-naerheten-av-utro-foer-det-skjedde Fint at hun innrømmer at hun har vært utro, det skal hun ha. Men at "det var ikke fordi jeg så Isak og at han var interessant" er jo løgn : "Han er noe for meg" https://www.nettavisen.no/livsstil/sophie-elises-farmen-onske-gikk-i-oppfyllelse-han-er-noe-for-meg/s/12-95-3424131473 Videre bruker hun som "unnskyldning" at hun mistrivdes med rekkehustilværelsen. "Ville flytte og komme seg vekk fra rekkehuset, som hun følte var en isolert tilværelse". Ok, så at rekkehus på landet var helt fantastisk, det var ikke sant allikevel? https://sophieelise.blogg.no/1525807570_jeg_har_kjpt_rekkehus.html Det eneste dette forteller meg er at Sophie Elise aldri klarer å finne noen form for "seg selv" eller ro. Hun leter og leter, selger og selger, kjøper og kjøper og "blir ny" hele tiden. Et valg om å flytte i rekkehus i 2018 er faktisk for andre et ganske nylig valg man har tatt. Mens for Sophie Elise høres det ut som det har gått lang tid - tid med mistrivsel til og med. 30 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 3. november 2022 #30645 Del Skrevet 3. november 2022 Innsidenut skrev (11 timer siden): Ser så oppblåst ut under pod’en ned Ida. Er det bare uheldig filmet eller har hun gjort noe nytt med fjeset? Det ser så "trangt" ut i det ansiktet, stramt og unaturlig og ubehagelig. Det er direkte trist at dette er en frisk dame i slutten av 20 årene. Når hun begynte med "forebyggende botox" som 18 åring, tenkte hun på hvordan hun kom til å se ut noen år frem i tid? Hun ser nå ut som rollemodellene fra "The Real Housewives of whatever" og de damene er 40-50++.. Jeg hadde vært veldig bekymret for hvordan det ansiktet ser ut om noen år. Ingen vei tilbake.... 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 3. november 2022 #30646 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) IreneV skrev (15 timer siden): Men hvordan skal man vinkle en slik klage? At man rammes personlig av kroppspresset ? Jeg sendte en ny klage i går, bare til PFU istedenfor. Tenker det blir tatt mer seriøst der, og jeg henvendte klagen min i punkt 2,7 i Vær-Varsom plakaten. Og det omhandler først og fremst at Sophie Elise AS er en kommersiell virksomhet og et aksjeselskap, som nå blir promotert av NRK. Skrev ganske mye om at dette er problematisk, og at Kringkastingsrådet ikke tok klagen min seriøst fordi de mener jeg er «antifeministisk» fordi jeg reagerer. At virksomheten er problematisk, fordi debatten de siste 10 årene har omhandlet hvordan influencere påvirker sårbare unge bla bla bla, og hvis NRK virkelig ville satset på unge, så er det relativt mange andre ting de kunne satset stort på. Når jeg skrev klage til Kringkastingsrådet så skrev jeg at jeg syntes det er svært problematisk, mest fordi hvordan Sophie Elise AS markedsfører seg selv og sin virksomhet. Jeg refererte til "gullbarbie" og hva debatten har omhandlet, at jeg føler at dette er feil person å satse på. Var kanskje dumt av meg å referere ril «gullbarbie" for jeg trodde det var kun unge som kunne stemme på den. Og det er jo feil. Endret 3. november 2022 av kraftwerk 24 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 3. november 2022 #30647 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) pøbelsara skrev (11 timer siden): miljøaktivist? Hun har jo et helt sjokkerende forbruk. I tillegg til at hun selger produkter fulle av mikroplast og fargestoffer som testes på dyr. Selv ullgenserne hun solgte sammen med Skapell var for det meste akryl og polyester. Men folk lar seg lure hvis man lar seg avbilde i naturen med dem på. Folk er så lettlurte! Eller de vil ikke ta eget ansvar. Grønnvasking fungerer som bare f. Hvis man gjør et lite dykk inn i fashionindustrien så burde ønske om Chanel-veske også gå over ganske greit. "Made in France" betyr ikke at det er godt betalte skreddere som har laget veskene, de losjer inn slaver som jobber i landet noen måneder av gangen. Endret 3. november 2022 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 3. november 2022 #30648 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) kraftwerk skrev (18 minutter siden): Jeg sendte en ny klage i går, bare til PFU istedenfor. Tenker det blir tatt mer seriøst der, og jeg henvendte klagen min i punkt 2,7 i Vær-Varsom plakaten. Og det omhandler først og fremst at Sophie Elise AS er en kommersiell virksomhet og et aksjeselskap, som nå blir promotert av NRK. Skrev ganske mye om at dette er problematisk, og at Kringkastingsrådet ikke tok klagen min seriøst fordi de mener jeg er «antifeministisk» fordi jeg reagerer. At virksomheten er problematisk, fordi debatten de siste 10 årene har omhandlet hvordan influencere påvirker sårbare unge bla bla bla, og hvis NRK virkelig ville satset på unge, så er det relativt mange andre ting de kunne satset stort på. Når jeg skrev klage til Kringkastingsrådet så skrev jeg at jeg syntes det er svært problematisk, mest fordi hvordan Sophie Elise AS markedsfører seg selv og sin virksomhet. Jeg refererte til "gullbarbie" og hva debatten har omhandlet, at jeg føler at dette er feil person å satse på. Var kanskje dumt av meg å referere ril «gullbarbie" for jeg trodde det var kun unge som kunne stemme på den. Og det er jo feil. Jeg klaget også til Kringkastingsrådet og helt sykt at lederen der kokte det hele ned til at det handlet om kjønn .. PFU har alltid noen med fra feks NRK så aner ikke om dette hjelper heller men flott at du forsøker 😊 https://presse.no/np-nyhet/nye-medlemmer-i-pfu-2/ Medlemslisten er ikke helt oppdatert pr dags dato forresten. Endret 3. november 2022 av Justlooking Tillegg 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. november 2022 #30649 Del Skrevet 3. november 2022 IreneV skrev (42 minutter siden): I tillegg til at hun selger produkter fulle av mikroplast og fargestoffer som testes på dyr. Selv ullgenserne hun solgte sammen med Skapell var for det meste akryl og polyester. Men folk lar seg lure hvis man lar seg avbilde i naturen med dem på. Folk er så lettlurte! Eller de vil ikke ta eget ansvar. Grønnvasking fungerer som bare f. Hvis man gjør et lite dykk inn i fashionindustrien så burde ønske om Chanel-veske også gå over ganske greit. "Made in France" betyr ikke at det er godt betalte skreddere som har laget veskene, de losjer inn slaver som jobber i landet noen måneder av gangen. Jeg vil bare utdype litt rundt det med «made in …». I følge mine italienske venner (som har en fot innenfor kulturverden), er det etter hvert mange fabrikker som har fått kinesiske eiere (kinesiske statsselskaper) og de henter inn arbeidere fra Kina. Disse arbeiderne bor og jobber under strengt tilsyn av eierne og får en lønn som ikke er i nærheten av hva industrilønnen er i hverken Italia eller Frankrike/Spania. Tips til alle influensere og deres følgere: Kjøp heller klær og vesker fra små familiebedrifter, ikke støtt motegigantene. 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. november 2022 #30650 Del Skrevet 5. november 2022 Bare trist å se hvordan hun har ødelagt fjeset sitt. Det gikk desverre for langt. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aowyn Skrevet 5. november 2022 #30651 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg er drittlei av at kapitalismen får herje fritt og skade medsøstrene våre og alt annet liv på planeten. Go Greta Thunberg: "- På tide å styrte Vestens kapitalistiske system". https://www.nettavisen.no/greta-thunberg/klimakrisen/utenriks/greta-thunberg-pa-tide-a-styrte-vestens-kapitalistiske-system/s/5-95-739157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. november 2022 #30652 Del Skrevet 5. november 2022 Tråden er ryddet for krenkende kommentarer. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 9. november 2022 #30653 Del Skrevet 9. november 2022 På Snapchat i dag. Deiger seg foran speilet: «Rompa mi e fremdeles der, i tilfelle dåkker hadde glemt deeeeet…» Altså, hva faen? Hun er snart tretti år, men oppfører seg som hun er fjorten. Har hun stagnert i utvikling? 17 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 9. november 2022 #30654 Del Skrevet 9. november 2022 Lorieen skrev (3 timer siden): På Snapchat i dag. Deiger seg foran speilet: «Rompa mi e fremdeles der, i tilfelle dåkker hadde glemt deeeeet…» Altså, hva faen? Hun er snart tretti år, men oppfører seg som hun er fjorten. Har hun stagnert i utvikling? Snap’en starter som en «leilighetstour». Det er et kjapt sveip gjennom to rom før man plutselig får ræva hennes gjennom skjermen. Hun kan like gjerne ordne seg en Onlyfans. Og dette er forbildet NRK ønsker å gi enda en plattform. Fullstendig uforståelig. 29 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ytmnd Skrevet 9. november 2022 #30655 Del Skrevet 9. november 2022 3 hours ago, Lorieen said: På Snapchat i dag. Deiger seg foran speilet: «Rompa mi e fremdeles der, i tilfelle dåkker hadde glemt deeeeet…» Altså, hva faen? Hun er snart tretti år, men oppfører seg som hun er fjorten. Har hun stagnert i utvikling? Sånn går det vel når hele kroppen er full i nervegift og silikon? 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 10. november 2022 #30656 Del Skrevet 10. november 2022 (endret) Era Vulgaris skrev (15 timer siden): Snap’en starter som en «leilighetstour». Det er et kjapt sveip gjennom to rom før man plutselig får ræva hennes gjennom skjermen. Hun kan like gjerne ordne seg en Onlyfans. Og dette er forbildet NRK ønsker å gi enda en plattform. Fullstendig uforståelig. Forbildet NRK forsvarer med at hun er miljøaktivist og dyreverner (som de mener veier opp for det som kritiseres ift kroppspress, uoppnåelige idealer, seksualisering i reklame ++) Vanskelig å vite hva man skal si om dette. Kan ikke se at SE gjør noe (annet enn å slenge over noen penger) ift hverken miljø eller dyrevern, HVOR er det de mener dette gjøres? Hvordan mener de at hun påvirker positivt med dette? Endret 10. november 2022 av Isild 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 10. november 2022 #30657 Del Skrevet 10. november 2022 (endret) Det eneste jeg vil si, siden jeg har litt for mye erfaring, er at hvis du har en venn eller en nær deg som sliter med rus, så er unaturlig store pupiller et av de mest avslørerende tegnene på bruk og for meg hadde det vært grunn til bekymring. Det første bildet ligger på fremsiden til NRK nå. Skikkelig forbilde og rollemodell de har valgt seg. Ryddet for brudd på regler om opphavrett på bilder. Sol, admin. Endret 10. november 2022 av Sol Rampelyset 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 10. november 2022 #30658 Del Skrevet 10. november 2022 (endret) Hva er det hun har tatovert på hånden? Toøyd? Hva betyr det? Endret 10. november 2022 av Sol Rampelyset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 10. november 2022 #30659 Del Skrevet 10. november 2022 Hulderen skrev (1 time siden): Hva er det hun har tatovert på hånden? Toøyd? Hva betyr det? Tror det var noe interne greier med ei venninne fra Harstad (?) for flere år siden. Venninna tatoverte «enøyd». Noe sånt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 10. november 2022 #30660 Del Skrevet 10. november 2022 Lorieen skrev (På 9.11.2022 den 13.55): På Snapchat i dag. Deiger seg foran speilet: «Rompa mi e fremdeles der, i tilfelle dåkker hadde glemt deeeeet…» Altså, hva faen? Hun er snart tretti år, men oppfører seg som hun er fjorten. Har hun stagnert i utvikling? Hvem vet? Nrk har iallefall tapt seg. 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå