Entern Skrevet 2. november 2022 #30621 Del Skrevet 2. november 2022 Ænema skrev (42 minutter siden): svarer jo like svada som gutteklubben grei i nrk Er jo samme klubben, mer eller mindre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 2. november 2022 #30622 Del Skrevet 2. november 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Er jo samme klubben, mer eller mindre bukken og havresekken ja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. november 2022 #30623 Del Skrevet 2. november 2022 Ænema skrev (Akkurat nå): bukken og havresekken ja Nettopp 👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 2. november 2022 #30624 Del Skrevet 2. november 2022 Supperåd! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 2. november 2022 #30625 Del Skrevet 2. november 2022 Prøvde å finne det på nrk nå, men der ligger bare del 2 av møtet? Det står st det var på over tre timer men bare 1,5 timer ligger ute... Hvor har dere andre sett det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 2. november 2022 #30626 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) kraftwerk skrev (11 timer siden): Nok en gang blir jeg skuffet over NRK. Jeg sendte inn klage til kringastningsrådet, og tar meg litt nær av at NRK kommer med motargumenter i VG om at de fleste som klager er mødre o.l - som klager på kroppspress. Og at folk allerede hadde bestemt seg for at SE er et dårlig forbilde. Jeg har "fulgt" SE siden hun startet opp med bloggen, og hun har alltid vært et dårlig forbilde (følger hun ikke, og generer ikke engasjement i hennes kanaler). Hun har alltid fokusert på kropp, sex og et ekstremt utseende. At hun ser ut som hun gjør bryr ikke meg noe særlig, men hun promoterer kroppen sin som et objekt. Og jeg personlig har vært veldig påvirket, jeg er i samme aldersgruppe som SE, jeg har selv vært yngre og usikker. Føler bare at NRK ikke følger særlig med i tiden, det er jo ingen som plutselig bestemte seg for at Sophie Elise er et dårlig forbilde. Dette har vært et tema i veldig mange år, og folk flest er samstemte. At NRK stiller seg uforstående til dette er for meg helt sprøtt. Og jeg syntes det er en uting å skulle nå ut til yngre, med påvirkere. Påvirkere er sin egen merkevare og promoterer kroppspress og utseendepress, uavhengig hva NRK personlig føler. Skulle NRK gjort en kjempesatsing på yngre, burde de heller ha søkt inn og hatt audition for flere personer som faktisk var yngre - slik at de kunne lagd en podcast. Det hadde jo vært kjempe kult? Men nei, her satser man på kommersielle merkevarer som influencere faktisk er. Det er faktisk ikke greit en eneste plass, og man får også følelsen av at det ikke er "plass" til vanlige folk. Når de til stadighet skal satse på allerede kjente og etablerte personer, statskanalen er samfunnet sin kanal - så jeg syntes de virkelig har driti på draget og kunne gjort dette på helt andre måter. Uhm, altså ja? Selvsagt har folk "allerede" bestemt seg for at Sophie Elise er et dårlig forbilde! Trodde NRK at vi trengte en podcast fra dem for å komme til den konklusjonen? Vi har vært utsatt for henne i årevis, vi vet. Virker som de helt har mistet kontakt med virkeligheten borte på Marienlyst. Og takk til deg, og de andre "mødrene" som har sendt inn klage, virkelig! Hilsen, *ikke i mødre-klubben* Endret 2. november 2022 av Turkis Sau 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 2. november 2022 #30627 Del Skrevet 2. november 2022 https://www.vg.no/rampelys/i/WR0J8a/sophie-elise-snakker-om-utroskapen-i-ny-podkast-aldri-vaert-i-naerheten-av-utro-foer-det-skjedde?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row9_pos2&utm_medium=df-86-d29618c5 Jaja, hun hadde det hvertfall "helt jævlig" mens hun var utro mot Kasper, for hun hadde selv opplevd hvor fælt utroskap var. Spar meg. 27 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlekolibri Skrevet 2. november 2022 #30628 Del Skrevet 2. november 2022 Turkis Sau skrev (38 minutter siden): Uhm, altså ja? Selvsagt har folk "allerede" bestemt seg for at Sophie Elise er et dårlig forbilde! Trodde NRK at vi trengte en podcasting fra dem for å komme til den konklusjonen? Vi har vært utsatt for henne i årevis, vi vet. Virker som de helt har mistet kontakt med virkeligheten borte åå Marienlyst. Og takk til deg, og de andre "mødrene" som har sendt inn klage, virkelig! Hilsen, *ikke i mødre-klubben* Veldig bra syntes jeg åsså ☮️ På tide at noen sier ifra. Er selv 32 og har vært påvirket av dette mennesket før, og JEG har ALDRI fulgte henne på sidene hennes eller vært fast tv titter på bloggerne eller kjøpt hennes produkter. Jeg har heller aldri operert meg men hatt god lyst. Man trenger slett ikke være aktiv på sosiale medier for å ‘’følge’’ henne!! Hun er jo faen meg overalt😅Dette handler slett ikke om at man er mødre som er bekymret hønemor på tur. Jeg selv har ikke barn ,men KOKER på hele SE greia. Dette er ikke OK ! Hun må gjerne være på tv men når NRK ikke klarer å finne et eneste annet(?) interessant menneske der ute å intervjue så blir det for dumt! Når selv andre bloggere har vært med på debatter eller hva man kan kalle det å raser mot henne så er det jo noe som lyser rødt! Kristin G var fantstisk når hun prøvde å få folk til å våkne. Fint at noen klager inn her ! 🥳🇳🇴 19 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 2. november 2022 #30629 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Littlekolibri skrev (1 time siden): Veldig bra syntes jeg åsså ☮️ På tide at noen sier ifra. Er selv 32 og har vært påvirket av dette mennesket før, og JEG har ALDRI fulgte henne på sidene hennes eller vært fast tv titter på bloggerne eller kjøpt hennes produkter. Jeg har heller aldri operert meg men hatt god lyst. Man trenger slett ikke være aktiv på sosiale medier for å ‘’følge’’ henne!! Hun er jo faen meg overalt😅Dette handler slett ikke om at man er mødre som er bekymret hønemor på tur. Jeg selv har ikke barn ,men KOKER på hele SE greia. Dette er ikke OK ! Hun må gjerne være på tv men når NRK ikke klarer å finne et eneste annet(?) interessant menneske der ute å intervjue så blir det for dumt! Når selv andre bloggere har vært med på debatter eller hva man kan kalle det å raser mot henne så er det jo noe som lyser rødt! Kristin G var fantstisk når hun prøvde å få folk til å våkne. Fint at noen klager inn her ! 🥳🇳🇴 Det er kun én grunn til at de har hyret henne inn, og det er at de vet hun er kontroversiell som fy og trekker en haug med nysgjerrige lyttere/seere. Den tankegangen er HELT ok for en kommersiell kanal som kun skal dra inn profitt, men IKKE for statsstøttede ikke-kommersielle NRK som eksisterer fordi de har et samfunnsoppdrag som består i å ivareta, og formidle kultur. https://info.nrk.no/vedtekter/?/l3v4qr5cy50 Lagt til: forøvrig helt ok at NRK presenterer ukultur, som jeg mener SE representer, i et program som f.eks. debatten. Å gi denne ukulturen fast segment, adgangskort og lønningslipp er derimot helt forkastelig. Endret 2. november 2022 av Turkis Sau La til noe. 22 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 2. november 2022 #30630 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Turkis Sau skrev (2 timer siden): Det er kun én grunn til at de har hyret henne inn, og det er at de vet hun er kontroversiell som fy og trekker en haug med nysgjerrige lyttere/seere. Den tankegangen er HELT ok for en kommersiell kanal som kun skal dra inn profitt, men IKKE for statsstøttede ikke-kommersielle NRK som eksisterer fordi de har et samfunnsoppdrag som består i å ivareta, og formidle kultur. https://info.nrk.no/vedtekter/?/l3v4qr5cy50 Lagt til: forøvrig helt ok at NRK presenterer ukultur, som jeg mener SE representer, i et program som f.eks. debatten. Å gi denne ukulturen fast segment, adgangskort og lønningslipp er derimot helt forkastelig. Sjef for NRK-humor, Christina Rezk Resar, var en pine å høre på. Det var åpenbart at hun ikke hadde skrevet "forsvarstalen" sin selv. Hun gjentok samme mantra som de svarte alle kritiske mail med: " Sophie Elise har andre verdier som er svært positive og bærekraftige. Hun er en miljøaktivist, er svært opptatt av dyrevelferd og er selv veganer. Dette er holdninger mange i målgruppa setter stor pris på og som speiler tiden vi lever i på en god måte." Bla bla bla... Det blir ikke sant bare fordi dere gjentar det om og om igjen NRK! Endret 2. november 2022 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. november 2022 #30631 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) IreneV skrev (4 minutter siden): Sjef for NRK-humor, Christina Rezk Resar, var en pine å høre på. Det var åpenbart at hun ikke hadde skrevet "forsvarstalen" sin selv. Hun gjentok samme mantra som de svarte alle kritiske mail med: " Sophie Elise andre verdier som er svært positive og bærekraftige. Hun er en miljøaktivist, er svært opptatt av dyrevelferd og er selv veganer. Dette er holdninger mange i målgruppa setter stor pris på og som speiler tiden vi lever i på en god måte." Bla bla bla... Det blir ikke sant bare fordi dere gjentar det om og om igjen NRK! Kjenner jeg faktisk blir skikkelig trist og provosert, at NRK bare ser ut til å drite i hva folk faktisk skriver. De kommer bare med mange motargumenter som faktisk ikke har noe med saken å gjøre, JA hun er veganer - så bra. Det har faktisk ingenting med saken å gjøre. Tror jeg bare må boikotte NRK helt fremover. De lytter jo ikke, de kommer bare med sine egne sannheter og meninger - tar ikke høyde for hva som faktisk blir klaget på. Er nok lurt å heller klage til PFU, ja. For der er ikke nrk sin egen sjef. Endret 2. november 2022 av kraftwerk 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 2. november 2022 #30632 Del Skrevet 2. november 2022 kraftwerk skrev (7 minutter siden): Kjenner jeg faktisk blir skikkelig trist og provosert, at NRK bare ser ut til å drite i hva folk faktisk skriver. De kommer bare med mange motargumenter som faktisk ikke har noe med saken å gjøre, JA hun er veganer - så bra. Det har faktisk ingenting med saken å gjøre. Tror jeg bare må boikotte NRK helt fremover. De lytter jo ikke, de kommer bare med sine egne sannheter og meninger - tar ikke høyde for hva som faktisk blir klaget på. Er nok lurt å heller klage til PFU, ja. For der er ikke nrk sin egen sjef. Men hvordan skal man vinkle en slik klage? At man rammes personlig av kroppspresset ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aowyn Skrevet 2. november 2022 #30633 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Sophie Elise miljøaktivist? Dette blir for dumt. Grønnvaskingsdronning er vel en bedre beskrivelse. Håper noen snart tar en skikkelig granskning av NRK og deres forvaltning av statsstøtten, i tillegg til håndteringen deres av berettiget kritikk. Kringkastingsrådets leder Snorre Valen: "-Jeg får en litt ekkel følelse av kritikken mot Sophie & Fetisha". Ja? Og jeg får en litt ekkel følelse av klimakrisa, overforbruk, grønnvasking, kroppspress, skjønnhetstyrraniets fremvekst og at SE får bruke NRK som markedsføringskanal på skattebetalernes regning. Endret 2. november 2022 av Aowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bitch Pudding Skrevet 2. november 2022 #30634 Del Skrevet 2. november 2022 Så da vet vi det folkens, at den kjerringa kan begå folkemord og media-Norge og "kjendis"-klubben og saueflokken som følger henne, kommer bare til å slå ring om henne og infantalisere henne som hele Norges uskyldige lille puppe og rumpe- jente. Det er tydelig at hun kan gjøre hva enn hun vil. Hun kan til og med være utro og det er faktisk hun som ender opp som det største offeret i menneskets historie 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 2. november 2022 #30635 Del Skrevet 2. november 2022 Aowyn skrev (2 timer siden): Sophie Elise miljøaktivist? Dette blir for dumt. Grønnvaskingsdronning er vel en bedre beskrivelse. Håper noen snart tar en skikkelig granskning av NRK og deres forvaltning av statsstøtten, i tillegg til håndteringen deres av berettiget kritikk. Kringkastingsrådets leder Snorre Valen: "-Jeg får en litt ekkel følelse av kritikken mot Sophie & Fetisha". Ja? Og jeg får en litt ekkel følelse av klimakrisa, overforbruk, grønnvasking, kroppspress, skjønnhetstyrraniets fremvekst og at SE får bruke NRK som markedsføringskanal på skattebetalernes regning. Huff, de er lettlurte. SE er altså miljøaktivist fordi hun laget et innslag i Sophie verden der hun deltar i en aksjon. Klarer de ikke se at det dreier seg om å lage content som motvekt til drøye rumpe-puppe-innlegg på insta? De tror de er så progressive fordi de «tør» engasjere SE, SE som er beryktet for sine seksualiserte bilder og plastiske operasjoner. De har ikke snøring på hva kritikken egentlig dreier seg om, de ser bare pupper og restylanelepper og føler seg flinke. Hvordan kan man nå inn til slike folk? De klarer jo ikke lese brevene de får, men tillegger innholdet en helt annen betydning. Jeg gir opp. Eller blir sint. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 2. november 2022 #30636 Del Skrevet 2. november 2022 Pust skrev (16 minutter siden): Huff, de er lettlurte. SE er altså miljøaktivist fordi hun laget et innslag i Sophie verden der hun deltar i en aksjon. Klarer de ikke se at det dreier seg om å lage content som motvekt til drøye rumpe-puppe-innlegg på insta? De tror de er så progressive fordi de «tør» engasjere SE, SE som er beryktet for sine seksualiserte bilder og plastiske operasjoner. De har ikke snøring på hva kritikken egentlig dreier seg om, de ser bare pupper og restylanelepper og føler seg flinke. Hvordan kan man nå inn til slike folk? De klarer jo ikke lese brevene de får, men tillegger innholdet en helt annen betydning. Jeg gir opp. Eller blir sint. Hun er også veldig opptatt av dyr og dyrevelferd: det vil si hun jåler seg opp til planlagte photoshoots sammen med griser også legger hun ut snap av dyr på story noen ganger med teksten «Dyr ♥️» verden har blitt gal… at nrk har ansatt den dama er nok et eksempel på hvor gal verden har blitt 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. november 2022 #30637 Del Skrevet 2. november 2022 miljøaktivist? Hun har jo et helt sjokkerende forbruk. 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 2. november 2022 #30638 Del Skrevet 2. november 2022 Missy1 skrev (9 minutter siden): Hun er også veldig opptatt av dyr og dyrevelferd: det vil si hun jåler seg opp til planlagte photoshoots sammen med griser også legger hun ut snap av dyr på story noen ganger med teksten «Dyr ♥️» verden har blitt gal… at nrk har ansatt den dama er nok et eksempel på hvor gal verden har blitt Hun er nok «glad i dyr», bare hun slipper å ha noe med dem å gjøre (bortsett fra å ta dekorative bilder, gjerne i hvit blondekjole eller noe annet som det skal lages reklame for senere). At hun donerer noen kroner til miljøorganisasjoner og dyrevern innimellom, er fint for samvittigheten, men gjør henne ikke til noen «miljøaktivist». 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 2. november 2022 #30639 Del Skrevet 2. november 2022 pøbelsara skrev (Akkurat nå): miljøaktivist? Hun har jo et helt sjokkerende forbruk. Jeg forstår ikke at folk går på alle eventyrene. Keiserens nye klær 2.0. 14 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 2. november 2022 #30640 Del Skrevet 2. november 2022 Ser så oppblåst ut under pod’en ned Ida. Er det bare uheldig filmet eller har hun gjort noe nytt med fjeset? 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå