Sunfl0wer Skrevet 1. november 2022 #30581 Del Skrevet 1. november 2022 Bulletproofhoware skrev (47 minutter siden): Hvorfor var ikke Sophie på Halloweenfesten til Alexandra Joner sammen med resten av «kjendis»-Norge? T.o.m Caroline Berg Eriksen var der, og Nyhus’ene. Ikke invitert? Ikke hadde mulighet? Ikke hadde lyst til å dra på fest? Mange muligheter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 1. november 2022 #30582 Del Skrevet 1. november 2022 https://www.vg.no/rampelys/i/693XeQ/kringkastingsraadet-skal-diskutere-sophie-elise-podkast 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 1. november 2022 #30583 Del Skrevet 1. november 2022 Kyllingmonk skrev (1 minutt siden): https://www.vg.no/rampelys/i/693XeQ/kringkastingsraadet-skal-diskutere-sophie-elise-podkast Men hvorfor gidder du egentlig å generere sånne "klikk" til VG når de velger å skrive om alt mulig sludder og vås? Pluss at du velger å publisere denne lenken her på Kvinneguiden, noe som igjen kan føre til enda flere "klikk" til ting som har med Sophie Elise å gjøre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 1. november 2022 #30584 Del Skrevet 1. november 2022 StinkySocks skrev (29 minutter siden): Men hvorfor gidder du egentlig å generere sånne "klikk" til VG når de velger å skrive om alt mulig sludder og vås? Pluss at du velger å publisere denne lenken her på Kvinneguiden, noe som igjen kan føre til enda flere "klikk" til ting som har med Sophie Elise å gjøre. Fordi det er relevant for diskusjonen? 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 1. november 2022 #30585 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) Kyllingmonk skrev (1 time siden): https://www.vg.no/rampelys/i/693XeQ/kringkastingsraadet-skal-diskutere-sophie-elise-podkast Skuffende at så få har sendt klage. Og at mediene ikke trekker frem de åpenbare bruddene på NRK-plakaten, samt det faktum at reglene for reklame på egne kanaler for ansatte har blitt tilsidesatt. Endret 1. november 2022 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 1. november 2022 #30586 Del Skrevet 1. november 2022 velociraptor skrev (1 time siden): Fordi det er relevant for diskusjonen? og dette fører til at VG får enda flere "klikk" til en sak som handler om Sophie Elise, og alle nettaviser kan selvfølgelig se hva slags skriverier som får mest oppmerksomhet. ergo, kommer VG til å publisere enda flere artikler om henne, fordi de ønsker flest mulig klikk til sakene deres. Dermed får Sophie Elise selvfølgelig enda mer oppmerksomhet til alt det tullet hun finner på. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 1. november 2022 #30587 Del Skrevet 1. november 2022 StinkySocks skrev (2 timer siden): Men hvorfor gidder du egentlig å generere sånne "klikk" til VG når de velger å skrive om alt mulig sludder og vås? Pluss at du velger å publisere denne lenken her på Kvinneguiden, noe som igjen kan føre til enda flere "klikk" til ting som har med Sophie Elise å gjøre. Har du i det hele tatt lest artikkelen? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 1. november 2022 #30588 Del Skrevet 1. november 2022 Kyllingmonk skrev (1 minutt siden): Har du i det hele tatt lest artikkelen? nei, fordi jeg ikke gidder å gi noe som helst oppmerksomhet til folk som Sophie Elise, eller andre patetiske "influencere" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. november 2022 #30589 Del Skrevet 1. november 2022 Kyllingmonk skrev (2 timer siden): https://www.vg.no/rampelys/i/693XeQ/kringkastingsraadet-skal-diskutere-sophie-elise-podkast Var bekymret fordi hun sto i bakvind. Det superkorte håret på toppen blåste fremover så det ble tydelig at hun hadde løshår. Tok seg i håret 10 ganger under det korte intervjuet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 1. november 2022 #30590 Del Skrevet 1. november 2022 Stadig flere i NRK får millionlønn: https://www.nettavisen.no/okonomi/stadig-flere-i-nrk-tjener-over-n-million/s/5-95-734563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 1. november 2022 #30591 Del Skrevet 1. november 2022 IreneV skrev (2 minutter siden): Stadig flere i NRK får millionlønn: https://www.nettavisen.no/okonomi/stadig-flere-i-nrk-tjener-over-n-million/s/5-95-734563 NRK kan få «ekstraregning» på 500 millioner: – Ikke mulig å unngå kutt | ABC Nyheter Samtidig som NRK får en ekstra-regning på 500 millioner, og kan bli nødt til å kutte i tilbudene deres. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 1. november 2022 #30592 Del Skrevet 1. november 2022 StinkySocks skrev (2 minutter siden): NRK kan få «ekstraregning» på 500 millioner: – Ikke mulig å unngå kutt | ABC Nyheter Samtidig som NRK får en ekstra-regning på 500 millioner, og kan bli nødt til å kutte i tilbudene deres. De burde kutte kraftig i lederlønninger. Tar seg meget dårlig ut med millionlønninger i en statskanal som finansieres over skatteseddelen. 6.1 milliarder i året. Og med et stadig dårligere tilbud. Her må det ryddes opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 1. november 2022 #30593 Del Skrevet 1. november 2022 IreneV skrev (2 timer siden): Skuffende at så få har sendt klage. Og at mediene ikke trekker frem de åpenbare bruddene på NRK-plakaten, samt det faktum at reglene for reklame på egne kanaler for ansatte har blitt tilsidesatt. Det overrasket meg! 42 hørtes da veldig lite ut? Iallefall med tanke på hvor mange bare i denne tråden som sier de har sendt inn. Jeg sendte inn en ganske lang klage selv, og jeg er ikke spesielt triggerhappy på klagefronten. Dette var faktisk første gangen jeg sendte en klage til noe som helst media. Grattis med den, SE.. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 1. november 2022 #30594 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) Tenker det vil øke i antall klager, når flere blir opplyste om podkasten. Dette kringkastingsrådet, kommer muligens litt for tett opptil at folk har "rukket" å fordøye, og faktisk får ned klagen på "blokka". I tillegg er det muligens litt skjevfordeling av de som klager på podd, og de som klager på intervjuet hos Lindmo. Blir interessant hvem og hvordan SE-klagene legges frem. Endret 1. november 2022 av Tradegy 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 1. november 2022 #30595 Del Skrevet 1. november 2022 StinkySocks skrev (3 timer siden): nei, fordi jeg ikke gidder å gi noe som helst oppmerksomhet til folk som Sophie Elise, eller andre patetiske "influencere" Nå handler ikke denne artikkelen egentlig om Sophie Elise i så måte, men om kringkastingsrådet, podcasten og klagene. Men for å svare på spørsmålet ditt. Jeg kunne skrevet «nå skal kringkastingsrådet behandle klagene de har fått inn på podcasten» så ville noen skrevet «hvor har du lest det?». Da kunne jeg skrevet «på vg» og folk ville måtte gått inn på vg og leita opp artikkelen selv (altså generert like mange klikk) for å verifisere at det jeg påstår stemmer, i tillegg virker jeg som en fjott som ikke bare kan bevise min påstand med en gang. Med det sagt så kunne jeg skrevet hva som står i artikkelen i tillegg, men det framkommer fra URL’en og jeg hadde dårlig tid. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 1. november 2022 #30596 Del Skrevet 1. november 2022 49 minutter siden, Tradegy said: Blir interessant hvem og hvordan SE-klagene legges frem. Det kan man følge med på selv. Diskusjonene i Kringkastingsrådet går live på NRK sine sider. Husker ikke tidspunktet, men det er i morgen formiddag. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 1. november 2022 #30597 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) 25 minutter siden, Carrie_S said: Det kan man følge med på selv. Diskusjonene i Kringkastingsrådet går live på NRK sine sider. Husker ikke tidspunktet, men det er i morgen formiddag. Jepp, Starter 09.00. Opptaket legges ut på Nrk-spilleren i etterkant. Endret 1. november 2022 av Tradegy 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 1. november 2022 #30598 Del Skrevet 1. november 2022 StinkySocks skrev (9 timer siden): Men hvorfor gidder du egentlig å generere sånne "klikk" til VG når de velger å skrive om alt mulig sludder og vås? Pluss at du velger å publisere denne lenken her på Kvinneguiden, noe som igjen kan føre til enda flere "klikk" til ting som har med Sophie Elise å gjøre. Det er vesentlig forskjell å "generere klikk" som omhandler SE ved å linke til artikler som “Her er Sophie Elises nye kjæreste”, eller “Hjemme hos Sophie Elise”, og denne saken, som omhandler Kringkastingsrådets behandling av en omdiskutert podcast. Linken har absolutt sin plass i en diskusjonstråd om SE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 1. november 2022 #30599 Del Skrevet 1. november 2022 Om noen er interessert og har anledning: Her er lenken til Kringkastingsrådets møte. Det starter klokken 08:30, men man kan jo se det når som helst. De aktuelle sakene som står på agendaen blir kunngjort under videoen. Vet ikke om det skjer i sanntid, men helt sikkert etter at møtet er ferdig. https://tv.nrk.no/serie/kringkastingsraadet 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. november 2022 #30600 Del Skrevet 1. november 2022 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå