Isild Skrevet 27. august 2022 #29321 Del Skrevet 27. august 2022 Finlay skrev (4 minutter siden): Jeg blir mer og mer overbevist om at hvis hun ikke dukker opp i Kompani, så er det operasjon det dreier seg om. Det er ikke første gang hun reiser på "ferie," og kommer tilbake med nytt ansikt/pupper/rumpe/nese. Håper for guds skyld ikke kirurger tør å operere mer på fjeset hennes iallefall. Det er jo ikke en millimeter igjen med hud å ta av 😕 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 27. august 2022 #29322 Del Skrevet 27. august 2022 Mimiken i ansiktet er virkelig skremmende i intervjuet med tv2. Hun ser helt annerledes ut enn egne videoer og ansiktet er både oppblåst og stramt på en gang. Det ser ubehagelig ut. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 27. august 2022 #29323 Del Skrevet 27. august 2022 h/k skrev (14 minutter siden): Mimiken i ansiktet er virkelig skremmende i intervjuet med tv2. Hun ser helt annerledes ut enn egne videoer og ansiktet er både oppblåst og stramt på en gang. Det ser ubehagelig ut. Helt enig. Hun ser helt annerledes ut enn det hun velger å presentere selv. Ikke bare ansiktet, hele SE ser annerledes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 27. august 2022 #29324 Del Skrevet 27. august 2022 https://www.nettavisen.no/livsstil/tatt-pa-fersken-med-sonnen-til-guri-schanke-og-oivind-blunck/s/5-95-622258?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3J3KKY_EwyVUXpgBfSpMWAS8RlrIyv3gcHELhvkNhiRwm74rABgl1lE1M#Echobox=1661516161 Så det er altså bekreftet at de er på "datern". Jeg tenker ang pauser at media burde tatt en pause fra Sophie Elise! 16 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 27. august 2022 #29325 Del Skrevet 27. august 2022 Finlay skrev (1 minutt siden): Helt enig. Hun ser helt annerledes ut enn det hun velger å presentere selv. Ikke bare ansiktet, hele SE ser annerledes ut. Ja, veldig lite gjenkjennbart fra hennes egne kanaler. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 27. august 2022 #29326 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg liker Kompani Lauritzen - håper virkelig ikke hun dukker opp der… 23 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 27. august 2022 #29327 Del Skrevet 27. august 2022 Finlay skrev (20 minutter siden): Helt enig. Hun ser helt annerledes ut enn det hun velger å presentere selv. Ikke bare ansiktet, hele SE ser annerledes ut. Hun ser virkelig oppsiktsvekkende annerledes ut enn i egne kanaler. Skal ikke kritisere utseendet, men alle operasjonene begynner å vise seg - veldig. Håper ikke hun tenker at ytterligere operasjoner skal/kan rette på noe. Tror ikke hun blir "mer pen" av å operere mer nå, det vil bare gi tragisk og skremmende resultat tror jeg. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IKC Skrevet 27. august 2022 #29328 Del Skrevet 27. august 2022 Isild skrev (8 timer siden): Det virker tvert imot som om det blir drøyere og drøyere i voksen alder. Kan det være at publikumet hennes også har blitt eldre og derfor må det mer ekstreme saker til for å sjokkere? I tidlig tenårene var jo alt spennende og sjokkerende, tenåringsdrama og kjærester var nok. Nå som følegerene har blitt voksne må det større skandaler til for å vekke oppmerksomhet- som ekstrem plastikk kirurgi og pillemisbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 27. august 2022 #29329 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Forstår ikke hvorfor folk lager en tråd henne. Jeg så henne i farmenkjendis, og jeg synes at hun virket som en hyggelig person. Endret 27. august 2022 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 27. august 2022 Populært innlegg #29330 Del Skrevet 27. august 2022 Eloise12345 skrev (33 minutter siden): Forstår ikke hvorfor folk lager en tråd henne. Jeg så henne i farmenkjendis, og jeg synes at hun virket som en hyggelig person. Kjempehyggelig å være utro mot kjæresten sin på tv i beste sendetid. Kjempehyggelig. Hvis du ikke forstår hvorfor folk diskuterer fenomenet SE, så vil jeg påstå at du kanskje ikke følger godt nok med. 54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 27. august 2022 #29331 Del Skrevet 27. august 2022 Eloise12345 skrev (1 time siden): Forstår ikke hvorfor folk lager en tråd henne. Jeg så henne i farmenkjendis, og jeg synes at hun virket som en hyggelig person. Hvis det eneste du har sett henne i er Farmen kjendis, så forstår jeg jo det. Tråden her handler veldig lite om hennes opptreden der, og veldig mye om kroppspress, løgner, gullbarbie, manglende merking av reklame, påtrengende nakenhet, uoppnåelige ideal, dobbeltmoralisme, selvdiagnostisering, overforbruk, liksom-engasjementer og utroskap. Veldig hyggelig alt sammen. 32 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 27. august 2022 #29332 Del Skrevet 27. august 2022 48 minutter siden, Era Vulgaris said: Kjempehyggelig å være utro mot kjæresten sin på tv i beste sendetid. Kjempehyggelig. Hvis du ikke forstår hvorfor folk diskuterer fenomenet SE, så vil jeg påstå at du kanskje ikke følger godt nok med. Var hun utro på tv ? Det har ikke jeg fått med meg. Men alle gjør feil i livet. Men var ikke noe god reklame å være utro på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 27. august 2022 #29333 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Eloise12345 skrev (8 minutter siden): Var hun utro på tv ? Det har ikke jeg fått med meg. Men alle gjør feil i livet. Men var ikke noe god reklame å være utro på tv. Noen tråkker mer i salaten enn andre, og å være utro på tv er vel ganske lavmål eller hva? Endret 27. august 2022 av Tough cookie 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 27. august 2022 #29334 Del Skrevet 27. august 2022 Eloise12345 skrev (4 timer siden): Var hun utro på tv ? Det har ikke jeg fått med meg. Men alle gjør feil i livet. Men var ikke noe god reklame å være utro på tv. Hun var i et langvarig forhold da hun gikk inn i farmen, falt for Isak i beste sendetid og dumpa samboeren da hun kom ut. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 28. august 2022 #29335 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) h/k skrev (På 27.8.2022 den 11.21): Mimiken i ansiktet er virkelig skremmende i intervjuet med tv2. Hun ser helt annerledes ut enn egne videoer og ansiktet er både oppblåst og stramt på en gang. Det ser ubehagelig ut. Har egentlig ventet på at noe sånt her skal dukke opp. Skjer jo 1-2 ganger i året at hun må "finne seg selv" og "ikke klandre seg selv for ting som skjer i livet" 😅🙈. Altså, er det virkelig sant? Har hun så liten selvinnsikt, at hun ikke forstår at det hun velger å gjøre - er hennes valg, og hennes ansvar? Andre mennesker har ansvar for seg selv, men alt hun gjør, sier og bedriver - ene og alene hennes ansvar. Nei, hun forstår virkelig ikke det - hvis ikke hadde hun vel ikke trengt, å finne seg selv hver 6 måned ‼️🙃. Høres så dumt ut. Og denne voksne dama, mener at hun er klar for å få barn - og hadde blitt en "god mor". Håper virkelig ikke dette betyr ny operasjon, nei - det hadde blitt en skandale. Hun ligner ikke på seg selv lengre og alle operasjonene begynner å syntes noe voldsomt også. Hun burde heller legge seg inn ett sted, for å få den hjelpen hun trenger. Endret 28. august 2022 av kraftwerk 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 28. august 2022 #29336 Del Skrevet 28. august 2022 Hun tar enten en operasjon nå eller er på en reality-innspilling. Jeg tror hun hadde klart seg bra på Kompani Lauritzen. Ser jo at der hun har utfoldet seg fysisk så har hun gitt jernet, tror konkurranse instinktet utkonkurrerer opprettholdelsen av fasade, så det er i grunnen synd hun ikke gjør mer av det. Tror det hadde vært sunt for henne. På Farmen-kjendis var taktikken å være lita og usynlig derimot, det funket der. Men må hun gå to døgn i regnvær, og sove utendørs så tror jeg hun klarer det helt fint. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 28. august 2022 #29337 Del Skrevet 28. august 2022 Zenhouse skrev (1 time siden): Hun tar enten en operasjon nå eller er på en reality-innspilling. Jeg tror hun hadde klart seg bra på Kompani Lauritzen. Ser jo at der hun har utfoldet seg fysisk så har hun gitt jernet, tror konkurranse instinktet utkonkurrerer opprettholdelsen av fasade, så det er i grunnen synd hun ikke gjør mer av det. Tror det hadde vært sunt for henne. På Farmen-kjendis var taktikken å være lita og usynlig derimot, det funket der. Men må hun gå to døgn i regnvær, og sove utendørs så tror jeg hun klarer det helt fint. For henne med plastikk i alle deler av kroppen så tror jeg neppe dette er arenaen for henne. Skal hun krype på bakken under det der greiene med de puppene? Kommer til å sprekke hele dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. august 2022 #29338 Del Skrevet 28. august 2022 kraftwerk skrev (1 time siden): Har egentlig ventet på at noe sånt her skal dukke opp. Skjer jo 1-2 ganger i året at hun må "finne seg selv" og "ikke klandre seg selv for ting som skjer i livet" 😅🙈. Altså, er det virkelig sant? Har hun så liten selvinnsikt, at hun ikke forstår at det hun velger å gjøre - er hennes valg, og hennes ansvar? Andre mennesker har ansvar for seg selv, men alt hun gjør, sier og bedriver - ene og alene hennes ansvar. Nei, hun forstår virkelig ikke det - hvis ikke hadde hun vel ikke trengt, å finne seg selv hver 6 måned ‼️🙃. Høres så dumt ut. Og denne voksne dama, mener at hun er klar for å få barn - og hadde blitt en "god mor". Håper virkelig ikke dette betyr ny operasjon, nei - det hadde blitt en skandale. Hun ligner ikke på seg selv lengre og alle operasjonene begynner å syntes noe voldsomt også. Hun burde heller legge seg inn ett sted, for å få den hjelpen hun trenger. Håper virkelig ikke det er en ny operasjon på gang! De siste bildene og videoene avslører at hun nå begynner å bære tydelig preg av alle inngrepene. Nye inngrep vil ikke reversere eller gi gamle inngrep nytt resultat. Tvert imot så ser ofte mennesker som tar det for langt med plastisk kirurgi ut som om de har fått rekonstruert ansiktet etter brannskade/'ulykke. Huden blir for liten. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 28. august 2022 #29339 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Ser ikke ut som at hun er i Italia i bryllupet til venninnen/make-up-artisten ihvertfall (Rmabeauty, ragnhild.margrethe), noe jeg mener var planen tidligere. Nora Haukland osv er der. Endret 28. august 2022 av Bulletproofhoware 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overaltalltid Skrevet 28. august 2022 #29340 Del Skrevet 28. august 2022 Hun er garantert gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå