Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Isild skrev (56 minutter siden):

Oppfatter dette som hennes måte å gjøre "narr" av det nye regelverket. 

Også en fin måte å reklamere for en makeup-artist, ved å bruke filter på resultatet 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vintermåne skrev (8 timer siden):

Tror det er hun Linnealotvedt - eller hva hun heter …… ei lita, ung, søt jente 😊 hun skreiv hvertfall noe om dette på story i går…..

Hva var greia da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får stadig opp reklame av solbrillene hennes, men all sminken og stæsjet (og operasjonene) gjør at jeg synes hun ser ut som en av de gamle hollywoodfruene.. :-( Hun var jo så søt før! 

Screenshot_20220705-122458_Facebook.jpg

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

however skrev (Akkurat nå):

Får stadig opp reklame av solbrillene hennes, men all sminken og stæsjet (og operasjonene) gjør at jeg synes hun ser ut som en av de gamle hollywoodfruene.. 😞 Hun var jo så søt før! 

fikk dynastiet fra 80 tallet vibber av dette jeg.. her har vi krystal carrington

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke operasjonen(e) som gjør at hun har munnen så åpen hele tiden? Det kan nesten se ut som det er bedre for henne å ha den litt åpen. Må jo være litt ubehagelig om det er tilfelle?😦

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

however skrev (16 minutter siden):

Får stadig opp reklame av solbrillene hennes, men all sminken og stæsjet (og operasjonene) gjør at jeg synes hun ser ut som en av de gamle hollywoodfruene.. 😞 Hun var jo så søt før! 

Huff hun ser jo mye eldre ut enn hun er på dette bildet…får vondt av henne. Ikke heldig med det bildet.

Hadde vært fint auditionbilde å sende inn til innspilling av en hypotetisk 3. sesong av Exit da, ser veldig Exit-kone ut. Eller Exit-eks-kone.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

however skrev (23 minutter siden):

Er ikke reklame med alkohol ulovlig? 🤔

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
however skrev (32 minutter siden):

Hvor fant du dette? Ville sendt det inn til FT. Kan være at det bryter mot reglene alkohol i reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

however skrev (32 minutter siden):

Synes hele bildet er rart. SE ser ut som en sliten dame fra 50-årene, med sminke som ikke ser ut. Kanskje er det derfor bildet ser ut som en gammel reklameplakat som har hengt opp litt for lenge og blitt falmete. Solbrillene ser jeg nesten ikke, jeg ble faktisk mer opptatt av at det ligger det en død fisk med tunga ut på bildet 😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en runde på The Shade IG og hjemmeside.

Så de brøt alkohol+reklame-lovverket så sendte inn tips til Forbrukertilsynet.

Det bør flere også gjøre.

Sendte også inn det ekstremt redigerte (umerkede) bilde.

Screenshot_20220705-140603_Chrome.jpg

Endret av J..
  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får FT muligeten til å vise om det er noen vits å egentlig følge reglene de setter for influencerreklame. Hvis de ikke reagerer på redigeringen og alkohol i reklame på det siste SE og solbrille-siden hennes har lagt ut nå - så bryr de seg rett og slett ikke. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horselady skrev (2 timer siden):

Synes hele bildet er rart. SE ser ut som en sliten dame fra 50-årene, med sminke som ikke ser ut. Kanskje er det derfor bildet ser ut som en gammel reklameplakat som har hengt opp litt for lenge og blitt falmete. Solbrillene ser jeg nesten ikke, jeg ble faktisk mer opptatt av at det ligger det en død fisk med tunga ut på bildet 😂

Hvor er solbrillene? Jeg ser dem ikke.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stadig overrasket over hva visse folk driver med på fritiden. Spesielt når dette visstnok er den beste tiden på døgnet?!

065F774F-8A77-4A58-A481-32A8B14D4D69.jpeg

Endret av bedora
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

however skrev (5 timer siden):

Og hvor er solbrillene? 

Dette ligner en reklame for noe ala 80-tallet. Det er sikkert meningen også, men er det meningen at "modellen" skal ligne en 50-år gammel dame også? 🙃

Får litt sånn barbie-playboy-glamour vibber av dette, og klarer faktisk ikke fatte å begripe hvorfor hun selv vil se slik ut. Jada, 80-tallet er sikkert kultogsånt, men hallo - hun ser ødelagt ut…

Og der så jeg ett par sorte solbriller i vinglasset, jeg måtte se flere ganger og lenge på bildet. Hvis man skal reklamere for et produkt, hvorfor ikke vise produktet i sin helhet? Som alle andre profesjonelle. SE er dronningen av narsissisme, klarer ikke la solbrillene være i fokus engang 🤣

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bedora skrev (9 minutter siden):

Blir stadig overrasket over hva visse folk driver med på fritiden. Spesielt når dette visstnok er den beste tiden på døgnet?!

Og som jeg nettopp skrev; dronning av narsissisme. 

Ingen i sine "fulle fem" filmer seg selv, mens de ruller rundt i senga for å vise frem pupper og rumpe? Prøver å resonnere for å tenke meg frem til hva hun tenker i denne situasjonen. "Åh okey, rulle litt her - ligge litt sånn. Ja nå går puppene opp sånn, perfekt. Åh nå ser jeg deilig ut, jeg har skikkelig deilig kropp. Sikkert mange som syntes jeg er deilig. Tenk hvis Casper ser på dette. Må late som at jeg leser. Også skriver jeg etterpå at dette er den perfekte tiden på døgnet hihi" 

Endret av Rosatoast
  • Liker 23
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bedora skrev (10 minutter siden):

Et billedlig eksempel på at influencere har veldig mye å inspirere oss med. Viktige ting! Jeg forstår at media forguder denne meningsfulle bransjen.

Rulle rundt i senga og "lese bok"  mens man filmer puppene sine - det er den beste tiden på døgnet. 

• Liker 26
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sprite
bedora skrev (39 minutter siden):

Fy faen så flaut 😂😂😂 dama nærmer seg 30. foreldrene må være stolte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrXs skrev (8 timer siden):

fikk dynastiet fra 80 tallet vibber av dette jeg.. her har vi krystal carrington

however skrev (8 timer siden):

Hun ligner på Eli Hagen!

8151AA70-933E-424D-AEC0-E68CFE3F3567.jpeg

• Liker 33
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mao1 skrev (4 timer siden):

Når bøker tøffer seg🤣🤣

A2B7F47A-ADA6-4A17-B185-0FAC65D63063.jpeg

Her beskriver hun jo nettopp hvordan hennes egne bøker oppfattes av andre.

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...