Zenhouse Skrevet 28. mars 2022 #27741 Skrevet 28. mars 2022 Blåklokkedag skrev (10 timer siden): Jeg syns ikke det er flisespikkeri. Det er veldig vesentlig at man har tatoverte bryn, eyeliner, lepper som vi VET, og muligens og sannsynligvis også hudsminketatoo (BB glow, dermapen som gjennom mikroskopiske hull trykker foundation og blush ned i huden som gir et naturlig resultat som varer i opp til 3 måneder). Hun hadde vel også vippeextensions og hårextensions på Farmen. Da kan man ikke kalle det usminket eller naturlig. Det er viktig at det heller ikke blir kalt det, for å ikke påvirke andre til å tro at det er sånn man skal se ut usminket. Det avler igjen komplekser og mer utseendepress. Jeg glemmer ikke Linni Meister som smørte kull fra ovnen på øyelokka sine under sitt farmen opphold 🤭 Men - jeg vet jo hva SE har gjort med ansiktet sitt, men likevel synes jeg jo at hun SÅ naturlig og sminkefri ut på Farmen. Og spesielt sett opp i mot slik hun ser ut idag, er det lett å tenke at på Farmen hadde hun en «naturlig look». 3
Isild Skrevet 28. mars 2022 #27742 Skrevet 28. mars 2022 (endret) Jeg tenker det alle mener er at STILEN SE kjørte på Farmen var naturlig. Vi ser henne alltid veldig sminket, polert og glanset. Det var fint å se henne uten sminken, vanlig på håret og med fritidsklær. Alle vet at hun har utført en haug med operasjoner og har PMU på både lepper og bryn, og at det gjør at hun ikke får blitt naturlig igjen. Men hun kledde stilen på Farmen. Det håper jeg hun tar som et kompliment. Tror desverre bare komplimentene kanskje kom litt sent, for hun var veldig rask til å bestille den siste operasjonen etter Farmeninnspilling. Tror muligens ikke hun selv likte det hun så på opptakene. Det er min mistanke. Endret 28. mars 2022 av Isild 18
Djungelvrål Skrevet 28. mars 2022 #27743 Skrevet 28. mars 2022 Isild skrev (5 minutter siden): Jeg tenker det alle mener er at STILEN SE kjørte på Farmen var naturlig. Vi ser henne alltid veldig sminket, polert og glanset. Det var fint å se henne uten sminken, vanlig på håret og med fritidsklær. Alle vet at hun har utført en haug med operasjoner og har PMU på både lepper og bryn, og at det gjør at hun ikke får blitt naturlig igjen. Men hun kledde stilen på Farmen. Uten sminke, vanlig på håret, fritidsklær osv. Det håper jeg hun tar som et kompliment. Tror desverre bare komplimentene kanskje kom litt sent, for hun var veldig rask til å bestille den siste operasjonen etter Farmeninnspilling. Tror muligens ikke hun selv likte det hun så på opptakene. Det er min mistanke. Operasjonene i LA var nok bestilt lenge før farmen. Hun hater sitt eget utseende. 6
Blåklokkedag Skrevet 28. mars 2022 #27744 Skrevet 28. mars 2022 (endret) Zenhouse skrev (29 minutter siden): Men - jeg vet jo hva SE har gjort med ansiktet sitt, men likevel synes jeg jo at hun SÅ naturlig og sminkefri ut på Farmen. Og spesielt sett opp i mot slik hun ser ut idag, er det lett å tenke at på Farmen hadde hun en «naturlig look». Ok. Da går jeg ut fra at du sammenligner med sophies vanlige look og Farmen-look, og ikke den gjengse kvinne (uten makeup tatoveringer og hår og vippeextensions) uten sminke. Altså hvis folk mener at sånn SE så ut der er hva man definerer som uten sminke så er det ikke rart at vanlige jenter uten sminke får høre at de ser syke ut! Det er ville tilstander og mange tror jo at tungt sminkede jenter ikke har på sminke bare fordi de ikke har sotet øyenskygge og leppestift og kjører en såkalt "no makeup-makeup"-look.. Nå må vi normalisere det normale igjen og ikke bruke unaturlig og sminket som definisjonen på naturlig og usminket. At hun så mer naturlig ut enn hva hun pleier er jeg enig i men det var passe sært å se hvor selvbevisst og unaturlig poserende hun var foran kamera 90% av tiden. Endret 28. mars 2022 av Blåklokkedag 15
Zenhouse Skrevet 28. mars 2022 #27745 Skrevet 28. mars 2022 Blåklokkedag skrev (5 minutter siden): Ok. Da går jeg ut fra at du sammenligner med sophies vanlige look og Farmen-look, og ikke den gjengse kvinne (uten makeup tatoveringer og hår og vippeextensions) uten sminke. Altså hvis folk mener at sånn SE så ut der er hva man definerer som uten sminke så er det ikke rart at vanlige jenter uten sminke får høre at de ser syke ut! Det er ville tilstander og mange tror jo at tungt sminkede jenter ikke har på sminke bare fordi de ikke har sotet øyenskygge og leppestift og kjører en såkalt "no makeup-makeup"-look.. Nå må vi normalisere det normale igjen og ikke bruke unaturlig og sminket som definisjonen på naturlig og usminket. Jeg gjør det enkelt- hadde jeg aldri sett SE før eller visst noe om henne og sett henne slik, hadde jeg tenkt : ei naturlig og sminkefri jente. Det er bare det jeg mener. Altså- jeg kan ikke SE noe sminke el vipper her. Se forskjellen til feks Linni Meister da 8 1
Xstrella Skrevet 28. mars 2022 #27746 Skrevet 28. mars 2022 S.E har fargede bryn, fillers og botox all over. Linni det samme pluss løsvipper. Begge med hårextension. 16
Mnjah Skrevet 28. mars 2022 #27747 Skrevet 28. mars 2022 elskermenn skrev (16 timer siden): 20 kosmetiske operasjoner før alder 26 er flisespikkeri? Hun tok første oppstramming av øyne og øyenbryn i 2018 eller 2019. Siden da har hun hadd smalere øyne. Synes hun ødela seg helt etter det da det ser ut som hun har en tilstand som ikke kan nevnes her. Snakket jeg om operasjonene? Nei! Det gjorde jeg ikke. Det var snakk om SMINKE. Fysisk sminke, ikke tatovert sminke. Hvis noen våger å skrive noe positivt om utseendet hennes så kommer det så utrolig dumme oppramsinger om operasjoner, eller som i mitt tilfelle sa hun var søt på Farmen sminkefri. «HUSK AT DET ER TATOVERT PÅ SMINKE DEY TELLER IKKE!!!!!1» 🙄 6
Mnjah Skrevet 28. mars 2022 #27748 Skrevet 28. mars 2022 Blåklokkedag skrev (16 timer siden): Jeg syns ikke det er flisespikkeri. Det er veldig vesentlig at man har tatoverte bryn, eyeliner, lepper som vi VET, og muligens og sannsynligvis også hudsminketatoo (BB glow, dermapen som gjennom mikroskopiske hull trykker foundation og blush ned i huden som gir et naturlig resultat som varer i opp til 3 måneder). Hun hadde vel også vippeextensions og hårextensions på Farmen. Da kan man ikke kalle det usminket eller naturlig. Det er viktig at det heller ikke blir kalt det, for å ikke påvirke andre til å tro at det er sånn man skal se ut usminket. Det avler igjen komplekser og mer utseendepress. POENGET var at hun hadde en naturlig sjarm på Farmen. At jeg skriver hun så søt ut til å være SMINKEfri er en finere måte å si at jeg trodde hun skulle se helt jævlig ut uten contouring og filter. 6
velociraptor Skrevet 28. mars 2022 #27749 Skrevet 28. mars 2022 Zenhouse skrev (6 timer siden): Jeg glemmer ikke Linni Meister som smørte kull fra ovnen på øyelokka sine under sitt farmen opphold 🤭 Men - jeg vet jo hva SE har gjort med ansiktet sitt, men likevel synes jeg jo at hun SÅ naturlig og sminkefri ut på Farmen. Og spesielt sett opp i mot slik hun ser ut idag, er det lett å tenke at på Farmen hadde hun en «naturlig look». For de fleste er jo målet med sminke å se penere ut, ikke å se ut som en drag-artist, så ja, helt klart er dette er mye bedre look. Men en naturlig look er på ingen måte det samme som å være sminkefri. Av og til farger jeg øyevippene mine. Da ser jeg ca 20 hakk penere ut hele tide, men jeg går jo ikke rundt og innbiller meg at jeg da er sminkefri, selv om fargen på vippene ikke vaskes vekk hver kveld. Det er juks, uansett. Og det er ikke det at det er krise å jukse litt sånn, men hvis det får andre kvinner til å føle seg stygge fordi de ikke ser sånn ut uten sminke, så er det viktig å poengtere det. Blåklokkedag skrev (6 timer siden): Ok. Da går jeg ut fra at du sammenligner med sophies vanlige look og Farmen-look, og ikke den gjengse kvinne (uten makeup tatoveringer og hår og vippeextensions) uten sminke. Altså hvis folk mener at sånn SE så ut der er hva man definerer som uten sminke så er det ikke rart at vanlige jenter uten sminke får høre at de ser syke ut! Det er ville tilstander og mange tror jo at tungt sminkede jenter ikke har på sminke bare fordi de ikke har sotet øyenskygge og leppestift og kjører en såkalt "no makeup-makeup"-look.. Nå må vi normalisere det normale igjen og ikke bruke unaturlig og sminket som definisjonen på naturlig og usminket. At hun så mer naturlig ut enn hva hun pleier er jeg enig i men det var passe sært å se hvor selvbevisst og unaturlig poserende hun var foran kamera 90% av tiden. Nettopp!!! Mnjah skrev (38 minutter siden): Snakket jeg om operasjonene? Nei! Det gjorde jeg ikke. Det var snakk om SMINKE. Fysisk sminke, ikke tatovert sminke. Hvis noen våger å skrive noe positivt om utseendet hennes så kommer det så utrolig dumme oppramsinger om operasjoner, eller som i mitt tilfelle sa hun var søt på Farmen sminkefri. «HUSK AT DET ER TATOVERT PÅ SMINKE DEY TELLER IKKE!!!!!1» 🙄 Poenget er at man er ikke sminkefri selv om sminken er tatovert på i stedet for å være smurt på. 23
Mnjah Skrevet 28. mars 2022 #27750 Skrevet 28. mars 2022 velociraptor skrev (3 timer siden): For de fleste er jo målet med sminke å se penere ut, ikke å se ut som en drag-artist, så ja, helt klart er dette er mye bedre look. Men en naturlig look er på ingen måte det samme som å være sminkefri. Av og til farger jeg øyevippene mine. Da ser jeg ca 20 hakk penere ut hele tide, men jeg går jo ikke rundt og innbiller meg at jeg da er sminkefri, selv om fargen på vippene ikke vaskes vekk hver kveld. Det er juks, uansett. Og det er ikke det at det er krise å jukse litt sånn, men hvis det får andre kvinner til å føle seg stygge fordi de ikke ser sånn ut uten sminke, så er det viktig å poengtere det. Nettopp!!! Poenget er at man er ikke sminkefri selv om sminken er tatovert på i stedet for å være smurt på. Men poenget mitt var at hun var mye søtere enn jeg trodde, da jeg trodde hun skulle se helt jævlig ut. 3
Sol Rampelyset Skrevet 28. mars 2022 #27751 Skrevet 28. mars 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
Nicathv Skrevet 30. mars 2022 #27752 Skrevet 30. mars 2022 (endret) Hvem er hun, hvorfor er hun kjent, og hva ved henne er det som gjør at det er interessant å skrive/lese 30.000 innlegg om henne? Alt jeg vet om henne: - forfengelig, mye operasjoner og mye sminke - hun er fra Osloområdet? - hun...nei, det er alt. Endret 30. mars 2022 av Nicathv 1
ella morax Skrevet 30. mars 2022 #27753 Skrevet 30. mars 2022 Innsidenut skrev (På 28.3.2022 den 0.00): Så Sofie hadde slik detox med denne juicen. Står vist man skal unngå alkohol🤷🏻♀️ Hvor lenge varer en slik "detox"? Klart man føler seg "detoxifisert" hvis man kutter alkohol, nikotin, koffein og energidrikker i x antall uker 😅 Verden vil bedras... 23
Johanne07 Skrevet 30. mars 2022 #27754 Skrevet 30. mars 2022 Noen som vet hva som skjer mellom Sofie og Isak? Er di sammen eller er di ikke det? Er alt bare ett pr stunt?
Blåklokkedag Skrevet 30. mars 2022 #27755 Skrevet 30. mars 2022 (endret) Johanne07 skrev (8 timer siden): Redigert: skrev mye og langt her men slettet etter et par minutter pga jeg tok meg selv i at det blir galt å sladre om andres forhold. Faktum er at vi vet bare 5% om relasjonen dems så det blir feil å trekke konklusjoner da. Endret 30. mars 2022 av Blåklokkedag 4
Sol Rampelyset Skrevet 30. mars 2022 #27756 Skrevet 30. mars 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Sol, admin.
Flaggermus79 Skrevet 30. mars 2022 #27757 Skrevet 30. mars 2022 La merke til at hun har fjernet taggen på det siste bildet til GKN 💁♀️ Må være kjipt å ikke ha kontroll på hvilke bilder som blir lagt ut av henne, som hun ikke blir fornøyd med… 13
bedora Skrevet 31. mars 2022 #27758 Skrevet 31. mars 2022 Flott å kjøpe inn skinnstøvletter til en «tema-måned» når man er selverklært dyrevenn 25
J.. Skrevet 31. mars 2022 #27759 Skrevet 31. mars 2022 bedora skrev (56 minutter siden): Flott å kjøpe inn skinnstøvletter til en «tema-måned» når man er selverklært dyrevenn Samt en helt ny garderobe for en tema-måned.. Hun som gråter for miljøet osv. 29 1
bedora Skrevet 31. mars 2022 #27760 Skrevet 31. mars 2022 (endret) J.. skrev (2 timer siden): Samt en helt ny garderobe for en tema-måned.. Hun som gråter for miljøet osv. Ja, veldig miljøvennlig den dama der. Vi andre får gråte over isbjørnene for henne. Endret 31. mars 2022 av bedora Bedre formulering 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå