Yonah Skrevet 27. mars 2022 #27741 Skrevet 27. mars 2022 skruf skrev (20 minutter siden): Det er nok en grunn til at hun drar over dammen for å operere seg; plastiske kirurger i Norge har en viss integritet, og det kommer til et punkt der de setter ned foten og sier nei til ytterligere skjønnhetsoperssjoner. I Amerika derimot så finner du alltids en plastisk kirurg som opererer det du vil så lenge du betaler det det koster. Hun burde ha stoppet sånn som utseendet hennes var da hun deltok i Farmen. Da var hun faktisk søt og hun hadde ikke et kunstig ihjelopereet uteeende, men så ganske naturlig ut. Det virker som at hun får et oppheng i ting, f.eks rett før siste USA-tur så var det den russiske looken hun var besatt av. Og etter noen uker borte fra skjermen og en ny tur til Amerika så dukker hun opp på GKN med høye kinnbein, skrå øyne, ny munn og veldig «puffet» hudstruktur. Og hun og venninnen kjører i gang fotoshoot på isen iført gedigne pelser, russisksktige pelsluer og moonboots. Før det, rett før lansering av Glød, så var hun ifg seg selv, «obsessed» av Marylin Monroe og gamle playboy-modeller og etter en USA-tur så var hun lik Marilyn Monroe og utseendemessig fra den tiden der. Både utseendet, mimikk og posering. Ser det veldig godt på bildene da hun først lanserte Glød Jeg har ikke så mye erfaring med operasjoner i ansiktet, men vil hun ikke være hoven i ganske mange måneder (opptil et år+) etter å ha blitt operert? Det vil vel ta endel tid før hevelser går ned og ansiktet "faller på plass"? 1
skruf Skrevet 27. mars 2022 #27742 Skrevet 27. mars 2022 Yonah skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke så mye erfaring med operasjoner i ansiktet, men vil hun ikke være hoven i ganske mange måneder (opptil et år+) etter å ha blitt operert? Det vil vel ta endel tid før hevelser går ned og ansiktet "faller på plass"? Det stemmer, man kan være hoven lenge etter et inngrep. Men hos SE så tror jeg ikke bare det er at hun er hoven, men huden er strammet til det maksimale. I tillegg fillers for å bygge opp kinnbein. Du ser på bilder der hun smiler og ler at det er så stramt at munnen klarer ikke trekke seg ut til et skikkelig smil. Men forhåpentligvis så går det seg til, huden er jo elastisk og vil kanskje gi litt mere etter når det har gått ei stund. Håper virkelig hun stopper nå, hun er ikke fylt 30 enda. Dessverre så tror jeg at hun har blitt avhengig av å endre på utseendet sitt og operasjoner. Husker en episode fra Bloggerene der hun og kompisen hennes var i Amerika for å re-operere rumpa, og da hun var på sykehuset, like før hun skulle i narkose så virkelig strålte hun opp som et barn på julaften. Det gir nok et rush, hun er på evig jakt etter det perfekte og hun her pengene til å gjøre det 14
Lorieen Skrevet 27. mars 2022 #27743 Skrevet 27. mars 2022 Hun er nok avhengig av plastisk kirurgi, og jo mer hun opererer, jo større blir behovet for vedlikehold etterhvert som det som er operert og sprøytet inn forsvinner/forvitrer/flytter på seg. Hun kommer sannsynligvis til å ende opp som noe liknende Michael Jackson/ Jocelyn Wildenstein («kattekvinnen») før hun er førti, for jeg tviler på at hun vil klare å sette strek. 9
EtFo Skrevet 27. mars 2022 #27744 Skrevet 27. mars 2022 Huden på haken, der hun har hakeimplantat, har en annen farge enn resten av fjeset (ser det på farmen f.eks, der hun ikke har sminket og «filtrert» seg til det eksterme). Hun var en søt jente, hadde ingen behov for operasjoner. Sykt at det finnes folk som opererer friske, unge vakre mennesker til ugjenkjennelige, komiske kattekvinner. 3
Gjest tullerikke Skrevet 27. mars 2022 #27745 Skrevet 27. mars 2022 skruf skrev (1 time siden): Det stemmer, man kan være hoven lenge etter et inngrep. Men hos SE så tror jeg ikke bare det er at hun er hoven, men huden er strammet til det maksimale. I tillegg fillers for å bygge opp kinnbein. Du ser på bilder der hun smiler og ler at det er så stramt at munnen klarer ikke trekke seg ut til et skikkelig smil. Men forhåpentligvis så går det seg til, huden er jo elastisk og vil kanskje gi litt mere etter når det har gått ei stund. Håper virkelig hun stopper nå, hun er ikke fylt 30 enda. Dessverre så tror jeg at hun har blitt avhengig av å endre på utseendet sitt og operasjoner. Husker en episode fra Bloggerene der hun og kompisen hennes var i Amerika for å re-operere rumpa, og da hun var på sykehuset, like før hun skulle i narkose så virkelig strålte hun opp som et barn på julaften. Det gir nok et rush, hun er på evig jakt etter det perfekte og hun her pengene til å gjøre det Hun er rake motsetning til det perfekte. Hun opererer seg styggere og styggere.
hvalstad45 Skrevet 27. mars 2022 #27746 Skrevet 27. mars 2022 16 hours ago, Blåklokkedag said: Tror nok desverre det er disse behandlerne som tilbyr botox og fillers sin skyld mye av denne looken også. Sannsynligvis har sykepleiere som velger å etterutdanne seg til kosmetiske sykepleiere over normalen oppheng/usikkerheter til utseende/utsatt for utseendepress og sånn får man behandlere som ser seg blind på hva som er normalt og fint og ikke... Jeg skulle ta botox for første gang for fem år siden ca og damen som gjorde det var helt plastikk! Neste gang jeg skulle ta botox i sinnarynken gikk jeg derfor til en annen en, en søt, men fikset på dame på et sted som het EstMed. Mens jeg lå i stolen pekte hun på masse andre områder i ansiktet mitt som var "feil" hun kunne fikse, og noe som skulle koste 900 kr prøvde hun å prakke på meg fillers og trådløst til 18.000! hadde jeg vært litt mer sårbar hadde jeg latt meg manipulere, hun kunne tilby nedbetalingavtale og alt og var kjempeblid så det var vanskelig å si nei. Jeg klarte heldigvis å gå derfra uten å gjøre noen behandlinger men så jo disse områdene hun pekte ut som "feil" mye tydeligere selvom jeg aldri hadde tenkt over det før. Det gikk utover selvbildet og jeg ble mer selvbevisst.. I fjor gikk jeg så til en tredje behandler et annet sted for å ta botox i sinnarynken før sommeren og på nytt begynte også denne behandleren å påpeke at ansiktet mitt hang nedover pga alder og sa at fillers i kinnene ville gi et ungdommelig løft. La gå tenkte jeg, hun hadde rett, de runde ungdommelige kinnene mine hadde sunket og jeg tenkte at 0,5 ml ikke kunne være nok til å se oppblåst ut. Så blir man sikkert veldig fort blind etterhvert på hvor mye filler man har og selv det lille jeg tok ble unaturlig og jeg kommer ikke til å gjøre hverken fillers eller botox igjen. Hun foreslo også å ta haken for å få en proporsjonert profil og riktig fibonacci vinkel mellom nese og hake som hun kalte det. Jeg kan se for meg at sånne som sophie elise og andre fillerfaces blir så blind på eget utseendet og påvirket av "velmente råd" (ødeleggende utseende fokus fra selv psyke behandlere) fra behandlere. De kan umulig skjønne selv at de ser sånn ut, men bruker en mye tid på selfiecam så er det bevist at nesen ser større ut enn den er i selfielinse og på nærmere enn 40cm avstand og at hake og kinn ser flatere ut enn det er, så da fyller de på for å like sitt eget selfiebilde tenker jeg Det er trist og er manipulering av hjernen hvordan man oppfatter seg selv. Her skremte du meg fra å prøve botox! Akkurat slikt jeg har fryktet, at hvis jeg først begynner, vil jeg bare se mer og mer problemer. Helt utrolig at de påpeker hva de kan gjøre på den måten! Skille knapt vært lov. Gi andre komplekser for så å tjene penger på det. Kan tenke meg de legene i LA sier en masse sånne ting til SE og, for en drittbransje. Utrolig trist å se hvordan hun opererer seg bort. 15
elskermenn Skrevet 27. mars 2022 #27747 Skrevet 27. mars 2022 Hva i alle dager er det som skjer på GKN? Har ikke sett på det siden cirka 2009. De snakker jo kun om egne tv2 produksjoner. Og den ekle sketchen med SE og han andre. De er hverken gode humorister eller journalister. 24
totti_1 Skrevet 27. mars 2022 #27748 Skrevet 27. mars 2022 Hunter7 skrev (14 timer siden): Plastisk kirurgi er endel mer enn kun "skjønnhetskirurgi". Ta f.eks. mennesker som har gått betraktelig ned i vekt og så får masse løshud - med de helsemessige ulempene det bringer med seg. Eller brannskader av ulike slag. Eller korrigerende kirurgi etter f.eks. ei stygg ulykke. Takk for innsikten. Nytt for meg.
h/k Skrevet 27. mars 2022 #27749 Skrevet 27. mars 2022 Ser på jodel at den nye varianten av Glød har kommet i butikkene nå?! Frekkheten hennes kjenner virkelig ingen grenser. 6
allesote Skrevet 27. mars 2022 #27750 Skrevet 27. mars 2022 h/k skrev (19 minutter siden): Ser på jodel at den nye varianten av Glød har kommet i butikkene nå?! Frekkheten hennes kjenner virkelig ingen grenser. Hva heter den nye kanalen på jodel? Bloggerdiskusjon ble vel fjernet...
velociraptor Skrevet 27. mars 2022 #27751 Skrevet 27. mars 2022 J.. skrev (6 timer siden): Jo,det hadde hun. På det tidspunktet hadde hun allerede utført ca 19 operasjoner,å det synes. Dette. Helt sykt at folk mener hun så naturlig ut på farmen 😵 25 2
Pust Skrevet 27. mars 2022 #27752 Skrevet 27. mars 2022 allesote skrev (8 minutter siden): Hva heter den nye kanalen på jodel? Bloggerdiskusjon ble vel fjernet... @bloggersnikksnakk 4
h/k Skrevet 27. mars 2022 #27753 Skrevet 27. mars 2022 allesote skrev (49 minutter siden): Hva heter den nye kanalen på jodel? Bloggerdiskusjon ble vel fjernet... Bloggersnikksnakk 1
Mnjah Skrevet 27. mars 2022 #27754 Skrevet 27. mars 2022 velociraptor skrev (1 time siden): Dette. Helt sykt at folk mener hun så naturlig ut på farmen 😵 Hun så søt ut. Hun hadde en naturlig sjarm, mesteparten av utstrålingen hennes kom fra øynene, noe jeg aldri har sett før (seriene hennes etc.). Dette til tross for at hun var sminkefri.
velociraptor Skrevet 27. mars 2022 #27755 Skrevet 27. mars 2022 Mnjah skrev (2 timer siden): Hun så søt ut. Hun hadde en naturlig sjarm, mesteparten av utstrålingen hennes kom fra øynene, noe jeg aldri har sett før (seriene hennes etc.). Dette til tross for at hun var sminkefri. Er man sminkefri når man har tatovert på masse sminke? 40 1 1
Mnjah Skrevet 27. mars 2022 #27756 Skrevet 27. mars 2022 velociraptor skrev (19 minutter siden): Er man sminkefri når man har tatovert på masse sminke? Men herregud, for et flisespikkeri. 6
Blåklokkedag Skrevet 27. mars 2022 #27757 Skrevet 27. mars 2022 (endret) Hun og joakim har ikke hengt sammen på et par år heller, etter bloggerne innspillingen han advarte hun mot å bli kattekvinne og sa hun måtte stoppe. Bare kom på det siden noen nevnte at foreldre og venner ikke sier fra! Jeg tror ikke det har vært helt tilfeldig at hun og joakim ikke har hatt mye kontakt etter det men ser at nå har de begynt å henge igjen... Hun Victoria warrer stakkar blir også påvirket og fra å være søt og mer naturlig ser hun nå etter måneder som SE's bestie mer og mer med like mye sminke som en transvesitt og poserer med åpen munn og alt det der. Sørgelig! Også har man fetisha som har gått åpent ut å sagt at hun er sugarbaby for eldre menn og dermed glorifiserer at eldre menn seksuelt utnytter unge usikre desperate jenter med psykiske og økonomiske problemer.. Hele den gjengen der er virkelig ikke gode forbilder! Jeg kunne ha unnskyldt noe av den leke-deilig oppførselen hvor de deiler seg på stories om de var 19 men dette er damer som nærmer seg 30 nå! Når de var på dyregård forrige uke hadde Sofie skrevet "Submissive geit" på bildet av geiten som var helt vanlig, så til og med et dyr klarer hun å seksualisere eller bruke som verktøy for å seksualisere seg selv! (som bossy cowgirl i lakk og lær) Jeg kan gjette på at det er Isak som har nevnt i et fyllerør at han liker damer som tar kontroll eller sagt hun kler hatten hans så har SE strekt seg langt for å lage et image som passer til det for å vinne han over midt i utroskapsdramaet, og pooff så oppstod cowgirl month 🙄 Håper disse jentene heller kan begynne å jobbe med å finne seg selv og ikke bare leve etter flytende image for å bli likt og ta seg bra ut. Endret 27. mars 2022 av Blåklokkedag 41 1
Populært innlegg Blåklokkedag Skrevet 27. mars 2022 Populært innlegg #27758 Skrevet 27. mars 2022 Mnjah skrev (20 minutter siden): Men herregud, for et flisespikkeri. Jeg syns ikke det er flisespikkeri. Det er veldig vesentlig at man har tatoverte bryn, eyeliner, lepper som vi VET, og muligens og sannsynligvis også hudsminketatoo (BB glow, dermapen som gjennom mikroskopiske hull trykker foundation og blush ned i huden som gir et naturlig resultat som varer i opp til 3 måneder). Hun hadde vel også vippeextensions og hårextensions på Farmen. Da kan man ikke kalle det usminket eller naturlig. Det er viktig at det heller ikke blir kalt det, for å ikke påvirke andre til å tro at det er sånn man skal se ut usminket. Det avler igjen komplekser og mer utseendepress. 57 6
elskermenn Skrevet 27. mars 2022 #27759 Skrevet 27. mars 2022 (endret) Mnjah skrev (28 minutter siden): Men herregud, for et flisespikkeri. 20 kosmetiske operasjoner før alder 26 er flisespikkeri? Hun tok første oppstramming av øyne og øyenbryn i 2018 eller 2019. Siden da har hun hadd smalere øyne. Synes hun ødela seg helt etter det da det ser ut som hun har en tilstand som ikke kan nevnes her. Endret 27. mars 2022 av elskermenn 26 1
Innsidenut Skrevet 27. mars 2022 #27760 Skrevet 27. mars 2022 Så Sofie hadde slik detox med denne juicen. Står vist man skal unngå alkohol🤷🏻♀️ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå