Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
ytmnd skrev (5 timer siden):

Sorry språket, men HOLY SHIT!! Hva har hun gjort med trynet sitt? Har hun fremdeles kroppsdeler som ikke er operert?? 🤦‍♂️

Det er ufattelig. I tillegg er hun kjæreste med en slags ung utgave av Lars Monsen, som man skulle tro var motstander av alt bytull, fjaseri og skjønnhetsoperasjoner

• Liker 10
Skrevet
Oida skrev (53 minutter siden):

Du tror ikke familie og venner har hatt "samtaler med gode råd og anbefalinger" med henne tidligere? Damen nærmer seg tretti år, så om ikke de samtalene hjalp når hun var nitten hjelper de neppe nå.

Min kommentar om kirurger var svar til ditt spørsmål om hvorfor "leger og kirurger tillater dette". Det enkle svar på det er at i Norge vil ikke kirurger utført noen operasjon på henne. Dermed er veien kort til Gardermoen med destinasjon LA.

Har hun hatt noen operasjoner i Norge i det siste? Eller har seriøst kirurgene begynt å nekte?

• Liker 3
Skrevet (endret)
Jadaomatte skrev (1 time siden):

Har hun hatt noen operasjoner i Norge i det siste? Eller har seriøst kirurgene begynt å nekte?

Litt mer anonymt å operere seg i USA og tenker jeg, kan gå i fred på gata med bandasjer uten å bli gjenkjent. Det er jo fint så hun kan nekte for å ha operert seg senere. LA er jo litt mer glamorøst også, noe hun elsker. 

Endret av Castor Troy
  • Liker 11
Skrevet
AntiBullshit skrev (19 timer siden):

Oi, så vakker hun Nora var, nå ser hun jo helt ødelagt ut? Er det permanente endringer?? Så utrolig trist, hun ser jo fantastisk ut på før-bildet ❤ Tenk at hun ikke har sett det selv?

• Liker 17
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
Sjøgrønn skrev (3 minutter siden):

Oi, så vakker hun Nora var, nå ser hun jo helt ødelagt ut? Er det permanente endringer?? Så utrolig trist, hun ser jo fantastisk ut på før-bildet ❤ Tenk at hun ikke har sett det selv?

Kanskje hun jakter den "fake" looken som mange andre gjør. Keeping up with Sophie Elise. Synd å ødelegge at vakkert utseende uansett. Håper mye av det er contouring og at hun har overtegnet leppene.

Endret av Castor Troy
  • Liker 8
Gjest tullerikke
Skrevet

Ser henne på God kveld Norge nå og jeg blir helt satt ut hvor grusomt ansiktet hennes er. Så ødelagt. 

Skrevet
tullerikke skrev (2 minutter siden):

Ser henne på God kveld Norge nå og jeg blir helt satt ut hvor grusomt ansiktet hennes er. Så ødelagt. 

Vondt å se på. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Oj det er ikke bra det som var gjort med ansikt et . Hun ser helt annerledes ut på Instagram bilder en de andre bildene der 

• Liker 5
Skrevet
Xstrella skrev (20 timer siden):

Ja. Hva gikk galt på veien? Kan ikke kirurger si stopp?

Norske kirurger gjør kanskje det, etter som hun reiser utenlands for å få utført flere operasjoner og inngrep nå. Der er bransjen mer kynisk, og money talks. 
Hva som gikk galt på veien...tja. Jeg tror at mange som går til så drastiske skritt som SE rett og slett blir blinde for eget utseende. Det må alltid fylles bare litt til, løftes litt mer, så skal man bli fornøyd. Men det blir de jo aldri. Det er en farlig vei å legge ut på. 

ytmnd skrev (8 timer siden):

Sorry språket, men HOLY SHIT!! Hva har hun gjort med trynet sitt? Har hun fremdeles kroppsdeler som ikke er operert?? 🤦‍♂️

Hmmm, kanskje fingre og tær? :vetikke:

• Liker 7
Skrevet
Blåklokkedag skrev (3 timer siden):

Tror nok desverre det er disse behandlerne som tilbyr botox og fillers sin skyld mye av denne looken også. Sannsynligvis har sykepleiere som velger å etterutdanne seg til kosmetiske sykepleiere over normalen oppheng/usikkerheter til utseende/utsatt for utseendepress og sånn får man behandlere som ser seg blind på hva som er normalt og fint og ikke... 

Jeg skulle ta botox for første gang for fem år siden ca og damen som gjorde det var helt plastikk! Neste gang jeg skulle ta botox i sinnarynken gikk jeg derfor til en annen en, en søt, men fikset på dame på et sted som het EstMed. Mens jeg lå i stolen pekte hun på masse andre områder i ansiktet mitt som var "feil" hun kunne fikse, og noe som skulle koste 900 kr prøvde hun å prakke på meg fillers og trådløst til 18.000!  hadde jeg vært litt mer sårbar hadde jeg latt meg manipulere, hun kunne tilby nedbetalingavtale og alt og var kjempeblid så det var vanskelig å si nei. Jeg klarte heldigvis å gå derfra uten å gjøre noen behandlinger men så jo disse områdene hun pekte ut som "feil" mye tydeligere selvom jeg aldri hadde tenkt over det før. Det gikk utover selvbildet og jeg ble mer selvbevisst.. I fjor gikk jeg så til en tredje behandler et annet sted for å ta botox i sinnarynken før sommeren og på nytt begynte også denne behandleren å påpeke at ansiktet mitt hang nedover pga alder og sa at fillers i kinnene ville gi et ungdommelig løft. La gå tenkte jeg, hun hadde rett, de runde ungdommelige kinnene mine hadde sunket og jeg tenkte at 0,5 ml ikke kunne være nok til å se oppblåst ut. Så blir man sikkert veldig fort blind etterhvert på hvor mye filler man har og selv det lille jeg tok ble unaturlig og jeg kommer ikke til å gjøre hverken fillers eller botox igjen. Hun foreslo også å ta haken for å få en proporsjonert profil og riktig fibonacci vinkel mellom nese og hake som hun kalte det. Jeg kan se for meg at sånne som sophie elise og andre fillerfaces blir så blind på eget utseendet og påvirket av "velmente råd" (ødeleggende utseende fokus fra selv psyke behandlere) fra behandlere. De kan umulig skjønne selv at de ser sånn ut, men bruker en mye tid på selfiecam så er det bevist at nesen ser større ut enn den er i selfielinse og på nærmere enn 40cm avstand og at hake og kinn ser flatere ut enn det er, så da fyller de på for å like sitt eget selfiebilde tenker jeg :( Det er trist og er manipulering av hjernen hvordan man oppfatter seg selv.

Frekt å si det men filler løfter ikke, der bare fyller ut og så flytter det sakte på seg så du fyller mer i problem område og man blir fylt opp i hele ansiktet over tid. Kirurgi er det eneste som kan løfte permanent. 

• Liker 4
Skrevet

Plastisk kirurg.

Rimelig spesielt og kynisk yrke...

• Liker 5
Skrevet
49 minutter siden, totti_1 said:

Plastisk kirurg.

Rimelig spesielt og kynisk yrke...

Plastisk kirurgi er endel mer enn kun "skjønnhetskirurgi". Ta f.eks. mennesker som har gått betraktelig ned i vekt og så får masse løshud - med de helsemessige ulempene det bringer med seg. Eller brannskader av ulike slag. Eller korrigerende kirurgi etter f.eks. ei stygg ulykke. 

• Liker 32
  • Nyttig 1
Skrevet
Hunter7 skrev (18 minutter siden):

Plastisk kirurgi er endel mer enn kun "skjønnhetskirurgi". Ta f.eks. mennesker som har gått betraktelig ned i vekt og så får masse løshud - med de helsemessige ulempene det bringer med seg. Eller brannskader av ulike slag. Eller korrigerende kirurgi etter f.eks. ei stygg ulykke. 

Dette er operasjoner og korreksjoner som det offentlige gjør på sykehus, men takk for mansplainingen. 

Når det er snakk om kosmetisk kirurgi, inngrep og injeksjoner er det utelukkende private klinikker som har monopol og de kan skru prisene skyhøyt opp nettopp fordi de har monopol og spiller på usikkerheten til folk som driver de desperate og psykisk syke. For eksempel er det en plastisk kirurg i USA som tar 70.000 dollar, altså over en halv million kroner for en facelift. Her i Norge tar klinikkene alt fra 70.000 norske kroner og opp for det. 

Tråden handler om Sophie Elise og det som er tema akuratt nå er hvordan hun og venninnene har operert seg til det ugjenkjennelige og fyllt ansiktet og kropp med fillere og silikon så det burde ikke være vanskelig å forstå at selvom vi ikke skriver konkret om korrigerende operasjoner fra slag mot nese eller brannskade at vi ikke vet at dette også er en del av hva plastisk kirurgi kan innebære. De er både ofre for og katalysatorer for et sykelig og unaturlig utseendepress. Når man snakker om yrket som plastisk/kosmetisk kirurg og kynismen i bransjen er det da det private markedet som lever av skjønnhetstyranniet det er snakk om. 

• Liker 10
Annonse
Skrevet

Det er en trist og kynisk bransje, og et trist fenomen at utseendefokus har gått så langt. 
«Samtalelegen» på Instagram skrev et innlegg hvor det stod: Kroppen din er et sanse- og bevegelsesapparat, ikke en pyntegjenstand. 
Tror flere hadde hatt godt av å ha dette opphengt på mange synlige steder for å bli påminnet det mange ganger om dagen, og helt til vi lærer oss at vi er mye, mye mer enn vært utseende, uansett kjønn og uansett aldersgruppe. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
6 hours ago, Blåklokkedag said:

Dette er operasjoner og korreksjoner som det offentlige gjør på sykehus, men takk for mansplainingen. 

Når det er snakk om kosmetisk kirurgi, inngrep og injeksjoner er det utelukkende private klinikker som har monopol og de kan skru prisene skyhøyt opp nettopp fordi de har monopol og spiller på usikkerheten til folk som driver de desperate og psykisk syke. For eksempel er det en plastisk kirurg i USA som tar 70.000 dollar, altså over en halv million kroner for en facelift. Her i Norge tar klinikkene alt fra 70.000 norske kroner og opp for det. 

Tråden handler om Sophie Elise og det som er tema akuratt nå er hvordan hun og venninnene har operert seg til det ugjenkjennelige og fyllt ansiktet og kropp med fillere og silikon så det burde ikke være vanskelig å forstå at selvom vi ikke skriver konkret om korrigerende operasjoner fra slag mot nese eller brannskade at vi ikke vet at dette også er en del av hva plastisk kirurgi kan innebære. De er både ofre for og katalysatorer for et sykelig og unaturlig utseendepress. Når man snakker om yrket som plastisk/kosmetisk kirurg og kynismen i bransjen er det da det private markedet som lever av skjønnhetstyranniet det er snakk om. 

No shit, Sherlock.

Alt jeg gjorde, var å påpeke at plastisk kirurgi verken er et rimelig spesielt eller kynisk yrke. 

Og jeg er fullstendig klar over hva tråden handler om. Til tross for mitt kjønn, er jeg faktisk fullt ut kapabel til å lese. Og forstå hva jeg leser. 

• Liker 29
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er nok en grunn til at hun drar over dammen for å operere seg; plastiske kirurger i Norge har en viss integritet, og det kommer til et punkt der de setter ned foten og sier nei til ytterligere skjønnhetsoperssjoner.  I Amerika derimot så finner du alltids en plastisk kirurg som opererer det du vil så lenge du betaler det det koster. 

Hun burde ha stoppet sånn som utseendet hennes var da hun deltok i Farmen. Da var hun faktisk søt og hun hadde ikke et kunstig ihjelopereet uteeende, men så ganske naturlig ut.

Det virker som at hun får et oppheng i ting, f.eks rett før siste USA-tur så var det den russiske looken hun var besatt av. Og etter noen uker borte fra skjermen og en ny tur til Amerika så dukker hun opp på GKN med høye kinnbein, skrå øyne, ny munn og veldig «puffet» hudstruktur. Og hun og venninnen kjører i gang fotoshoot på isen iført gedigne pelser, russisksktige pelsluer og moonboots. 

Før det, rett før lansering av Glød, så var hun ifg seg selv, «obsessed» av Marylin Monroe og gamle playboy-modeller og etter en USA-tur så var hun lik Marilyn Monroe og utseendemessig fra den tiden der. Både utseendet, mimikk og posering. Ser det veldig godt på bildene da hun først lanserte Glød

• Liker 21
Skrevet (endret)
skruf skrev (3 minutter siden):

..hun hadde ikke et kunstig ihjelopereet uteeende, men så ganske naturlig ut.

Jo,det hadde hun.

På det tidspunktet hadde hun allerede utført ca 19 operasjoner,å det synes.

Endret av J..
  • Liker 40
Skrevet
Murstein skrev (22 timer siden):

Forstår faktisk at hun er myndig, og har ikke brukt verken sperre inne eller stoppe henne. Det er noen som heter samtaler med gode råd og anbefalinger.

Har heller ikke stilt spørsmål angående operasjoner. Hvor de er foretatt er likegyldig. Kirurger og leger finnes i hele verden. 

Helt relevant det du spør om. Hvor er de som bryr seg om henne i dette? 

Det er nok så enkelt som at de som sier noe blir vist døra. Jeg tror de hun holder nært seg skal være støttende ja-mennesker. Noen har vel forsøkt å si i fra, husker blandt annet Joakim Kleven si at hvis hun ikke sluttet, så ville hun se ut som en katt i motvind. 

Vel, det rådet tok hun IKKE til seg tydeligvis... 

Jeg tror ikke hun hører på noen. For å lytte til andres råd og bekymring, så må man først innse at det man gjør kan være et problem, bli et problem eller være skadelig for en selv eller andre. Hun er nok ikke "der", og avfeier nok derfor alle gode råd og anbefalinger. 

Når det gjelder foreldrene så er det virker det som de støtter henne i ett og alt. Bare dette med å adoptere alle dyrene hun tar på seg sier jo noe om at det . Jeg vil kalle det merkelig mer enn jeg vil kalle det snillt.

Det virker iallefall på faren som om han ikke forstår problemet, og alltid tar henne i forsvar uansett hva hun gjør. Det er jo ganske sykt i seg selv at han faktisk lever av at datteren opererer seg til det ugjenkjennelige for å være lettkledd for likes på internett. 

Kanskje har de valgt å "jatte med", for ellers så forsvinner hun for dem? 

Det er ikke godt å vite, men tilsynelatende så holder SE på med operasjons-galskapen med full støtte fra alle rundt seg ja. 

Forhåpentligvis så har nok kirurger her hjemme strengere vurderinger enn kirurger i f.eks LA. Der har jeg inntrykk av at de opererer hvem som helst og hva som helst.  

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...