Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det finnes mange ting å ta denne jenta på, men noen av dere synker til det nivået at dere diskuterer hygienen hennes? Møkkete negler og fettete hår, seriøst? Utrolig uinteressant og tåpelig. 

Endret av Blomsterkaret
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miimosa skrev (8 timer siden):

Okei, siden ingen andre har kommentert enda. Føler dere at hun teaser oss med hvem enn mann som er bak henne i videoer osv? Han gikk forbi henne da hun stod kliss naken på badet i køben i går. Er dette han fra farmen? Nå la hun akkurat ut en video av sine nye louiii sko, hvor hun filmet ned på dem og sier «tenk at du visste ka dissa var» ellernoe i den duren. For meg føler det som om hun nå skal forsiktig introdusere han ellernoe i den duren. Glatte over denne «smellen» hun «vet» kommer. Er jo ikke rart hun er lykkelig om ho bare har gått til neste?? 

og alle disse quote bildene hun har lagt ut med kjærlighets dikt og poesi. Skriker ikke kjærlighetssorg akkurat men heller forelskelse.

Det er fyren bak "OMGjustdon't" kontoen.

Han foretrekker menn.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wednesday Addams skrev (14 timer siden):

Beklager, men nei. Man skal faktisk ikke ta i denne frøkna med silkehansker. Hun er med på å ødelegge selvbildet til unge jenter, og det skal man liksom la forbigå i stillhet? Hadde jeg hatt hun rett foran meg, så hadde jeg sagt akkurat hva jeg mente om måten hun driver "business" på. Hun skal rett og slett skamme seg for måten hun holder på. Dette er ikke feminisme eller en måte å drive business på (hun har flere AS, så vidt jeg har skjønt) som gjør noe bra for folk eller samfunnet - det er kun egoet hennes og lommeboka som tjener noe på den grusomme måten hun fremstiller et operert ytre som noe som fikser ethvert problem man måtte ha i livet.

Det må være lov å kritisere en person som holder på slik. Det at hun også våger å kalle seg miljøbevisst med den rådriften hun har på miljøet, nei - vet du hva. Skamme seg for det og burde hun, helt seriøst. 

Du er nok inne på noe. Spørs litt hva man velger å kritisere.. om man skal snakke nedlatende om formen på puppene eller nesen syns jeg det blir for dumt. Men kritikk kan jo rettes så mange veier mot ett menneske.. 
saklige  innlegg er bedre, er på nok mye å ta hun på. Men tidligere i tråden ble det litt vel «fjortis baksnakk» med kallenavn etc…

er forskjell på å snakke om hennes handlinger og formen på utseende hennes hvor stygg hun er. Det er to forskjellige ting man bør holde fra hverandre 😅 men det er bare min mening da…

Endret av SinfulBby
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (16 timer siden):

Brynene og hele panna er jo dratt oppover.  Lett å se.  Google det.   Underlivsoperasjonen delte hun med hele Norge da hun skrev om den og fitteskammen i det siste oppgulpet hun gav ut i bokform. 

Har googlet det og det ser jo ikke bra ut. De hevede øyenbrynene får personen til å se så sint ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (24 minutter siden):

Har googlet det og det ser jo ikke bra ut. De hevede øyenbrynene får personen til å se så sint ut.

Nå googlet jeg også. Her er førbildet mye bedre enn etterbildet. Før hadde hun et pent øyeparti, etter ser hun sjokkert ut.

0A8AA073-AA08-4560-89CE-2671EC636734.jpeg

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Badgald0pest2 skrev (På 10.9.2021 den 9.30):

Jeg har ikke kids og vil ikke ha heller, men kunne lett sagt hva jeg mener om SE, ja. Jeg har ikke skrevet noe annet enn forrige innlegg forresten :)

En annen ting jeg lurer på, hun hadde vegan på instagram leeeenge (i bioen)

mens når man spør (fordi hun spiser fisk ofte) så er hun plutselig flexitarianer? 

Hun er nok en "flexitarianer" på de fleste områder i livet. Den ene dagen tar hun silikonet ut, den neste legges det inn igjen. Den ene dagen er hun miljøforkjemper, den neste flyr hun hit og dit på unødvendige reiser. Den ene dagen er hun dyreverner og elsker den nye hunden sin, den neste dagene er den plassert hos foreldrene. Den ene dagen har hun papirforbi, den neste dagen slikker hun på bøker! Og listen bare fortsetter...

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miimosa skrev (13 timer siden):

Okei, siden ingen andre har kommentert enda. Føler dere at hun teaser oss med hvem enn mann som er bak henne i videoer osv? Han gikk forbi henne da hun stod kliss naken på badet i køben i går. Er dette han fra farmen? Nå la hun akkurat ut en video av sine nye louiii sko, hvor hun filmet ned på dem og sier «tenk at du visste ka dissa var» ellernoe i den duren. For meg føler det som om hun nå skal forsiktig introdusere han ellernoe i den duren. Glatte over denne «smellen» hun «vet» kommer. Er jo ikke rart hun er lykkelig om ho bare har gått til neste?? 

og alle disse quote bildene hun har lagt ut med kjærlighets dikt og poesi. Skriker ikke kjærlighetssorg akkurat men heller forelskelse.

Denne måten å hause opp spekulasjoner er jo selve kjernen i forretningsmodellen hennes. Hun driver rovdrift av eget og andres privatliv slik at hun kan utnytte alle rykter og intriger i håp om holde seg relevant. SE virker til å være fornøyd så lenge folk snakker om henne, helt uavhengig av hvorvidt det er i positive ordlag eller ei. 

Et lignende sirkushow kjørte hun i forbindelse med gullbarbie hvor hun til stadighet skulle komme med usaklige motsvar og krokodilletårer nettopp for å lure seg inn i diverse overskrifter. Hadde hun virkelig mislikt å bli tildelt prisen så hadde hun for det første svart ordentlig for seg, tatt til seg tilbakemeldingene med lovnad om å «se på egne rutiner for markedsføring» noe sånt, og deretter holdt kjeft om det hele. Men da ville det ikke blitt den samme shit-stormen og hun hadde gått glipp av uvurdelig tid i spotlighten.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at kollegaen Niklas Baarli giftet seg i dag og at SE er en av gjestene. Det er også Live Nelvik som var en av de som gikk hardt ut mot utseendefokuset til SE for noen år siden. https://www.dagbladet.no/kjendis/bor-trekke-ut-nettet-til-sophie-elise/70885637

Endret av Justlooking
Trykkfeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (22 minutter siden):

Ser at kollegaen Niklas Baarli giftet seg i dag og at SE er en av gjestene. Det er også Live Nelvik som var en av de som gikk hardt ut mot utseendefokuset til SE for noen år siden. https://www.dagbladet.no/kjendis/bor-trekke-ut-nettet-til-sophie-elise/70885637

Kjendispoolen i Norge er jo veldig liten,å det er deres bryllup,ikke SE.

Så hvorfor ikke.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (29 minutter siden):

Et knippe av kjendiser er blitt invitert. Nå som hun Jobber med Niklas så falt det nartulig for han å invitere henne. Man kan heller diskutere om valget av kjolen enn nå være spørrende om hvorfor hun ble invitert når svaret er åpenlyst.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (17 minutter siden):

Et knippe av kjendiser er blitt invitert. Nå som hun Jobber med Niklas så falt det nartulig for han å invitere henne. Man kan heller diskutere om valget av kjolen enn nå være spørrende om hvorfor hun ble invitert når svaret er åpenlyst.

Skjønner godt at hun som kollega ble invitert og undrer selvsagt overhode ikke på det. Bare kom på at live nelvik gikk hardt ut den gang da jeg så bilder av noen av gjestene 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol Rampelyset skrev (5 timer siden):

Tråden er ryddet for krenkende kommentarer med svar. 

Sol, admin.

Bra. Synd de får stå så lenge bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (1 time siden):

Noe spesiell kjole for et bryllup, føler ikke helt at det passer inn...🤔

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 time siden):

Noe spesiell kjole for et bryllup, føler ikke helt at det passer inn...🤔

Selv i andre sitt bryllup må hun prøve å stjele oppmerksomheten. Det gjør man tydeligvis ved å kle seg slik at man ser ut som en discokule.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Era Vulgaris skrev (1 minutt siden):

Selv i andre sitt bryllup må hun prøve å stjele oppmerksomheten. Det gjør man tydeligvis ved å kle seg slik at man ser ut som en discokule.

Bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Synes kjolen var helt passende til slikt bryllup. Andre ser jo ut som de er på tur på stranden, eller bare på jobb! Når man velger antrekk skal man se antrekket i stil med både lokalet, brudeparets tema og ønsker, samt sesong på året. 

Jeg synes Se traff godt. Både stilfullt, og elegant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...